Ja natuurlijk, ben je zes jaar oud of zo?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TIL dat voedselsoorten verbonden zitten aan geslacht.
Ik kom er NU aan.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste keer ben ik helemaal niet ontevreden over mijn baklava![]()
[ afbeelding ]
Kinderenquote:Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"
2,5 jaar
Dat ziet er echt super lekker uitquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat ziet er echt super lekker uit.
Ik heb al best veel van dat soort verhalen gehoord, zo schattigquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Mijn neefje zat met mijn broer en schoonzus naar The Sound of Music the kijken. "Papa, waarom houden ze geen afstand?"
Wel netjes dat hij eraan denkt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Kinderen![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:12 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Bij series niet. Dan weet mijn hoofd dat het nep is. Bij oude journaalbeelden etc. heb ik dat welquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Hebben jullie dat trouwens zelf ook niet bij series of films nu? Dat er als eerste iets door je heengaat van "oh, mag niet!" als mensen elkaar de handen schudden of knuffelen bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al best veel van dat soort verhalen gehoord, zo schattig. Ook eentje in haar werkboekje bij de vraag "kunnen kinderen overal ter wereld naar school?" als antwoord "nee, want er is coronavirus"
![]()
.
[ afbeelding ]
Ja oké, daarbij heb ik het wel sterker inderdaad. Zeker ook omdat ik me dan realiseer dat dat misschien wel nooit meer terugkomt, zaken als handen schudden en zoquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij series niet. Dan weet mijn hoofd dat het nep is. Bij oude journaalbeelden etc. heb ik dat wel
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meerquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja oké, daarbij heb ik het wel sterker inderdaad. Zeker ook omdat ik me dan realiseer dat dat misschien wel nooit meer terugkomt, zaken als handen schudden en zo!
Nieuwsgierig ik ookquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoe laat worden we verwacht voor koffie met baklava, @:muck?
welke?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Tijdschrift kopen dat ze nergens dichter in de buurt lijken te hebben.
En was lekker weer dus fietsen was OK.
nog wat gehoord van je collega?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |