Anorexiabadr?quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de laatste dagen gezwijmeld op een acteur in de serie good girls
[ afbeelding ]
Hmm.. niet mijn type..quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de laatste dagen gezwijmeld op een acteur in de serie good girls
[ afbeelding ]
Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zoquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om te vallen op iemand die met de gulpopen binnen komt? Echt?
Denk dat het je kansen flink verkleintquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zo
Lelijke uitstralingquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb de laatste dagen gezwijmeld op een acteur in de serie good girls
[ afbeelding ]
Nee die moeten eerst hun mobiel zoeken om de politie te bellen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou als ik binnen kom lopen met mijn gulp open dan is het niet zo dat de vrouwen wegrennen of zo
Voedsel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, wingbal, wat is de volgende stap?
Yes pleasequote:Op woensdag 20 mei 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima, kan ik mee leven. Dat gekke elkaar aflebberen op de eerste werkdag na de jaarwisseling mag gelukkig ook niet meer
Ik heb een one track mind, sorry.quote:
Van de muur af muurbloemquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oké, wingbal, wat is de volgende stap?
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee die moeten eerst hun mobiel zoeken om de politie te bellen natuurlijk.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ja met de politie?
Help, er loopt hier een man met zijn gulp open.
Moment mevrouw, we sturen meteen het dichtstbijzijnde arrestatieteam uw kant op.
Dank u wel hoor.
Wij zijn er om te dienen, we krijgen die viezerik wel.
Schiet wel op hij komt dichterbij ....![]()
quote:
Ik zou eens gaan shoppen in de EBI Vught als ik jou was.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah ik vind hem zeer aangenaam om naar te kijken
Ja gahaha doe maar nietquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou eens gaan shoppen in de EBI Vught als ik jou was.
Dit is meer mij danquote:
kan je daar op dansen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |