abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193228315
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

_O-
Uitstraling nooit als wingman nemen hoor
pi_193228321
ik let trouwens nooit op of mannen wel of niet kunnen dansen
pi_193228335
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja teveel lopen klooien in de tuin, daaraan merk ik dat mijn energieniveau nog steeds niet helemaal op pijl is.
Dat is weer een ander soort conditie dan wandelconditie. Komt ook wel weer ;)
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:55:41 #254
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228336
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193228340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ik let trouwens nooit op of mannen wel of niet kunnen dansen
Ja maar jij hebt de mannensmaak van een Afghaanse kwartel.
graag verwijderen
pi_193228349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Uitstraling nooit als wingman nemen hoor
Voor nu vertrouw ik even op jouw skills :Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:56:20 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ik let trouwens nooit op of mannen wel of niet kunnen dansen
Mijn dansen ziet er ook niet uit, wie ben ik om te oordelen over anderen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193228358
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt de mannensmaak van een Afghaanse kwartel.
nou nou nou _O-

tenzij je zo danst


Mijn smaak in mannen is gewoon erg veelzijdig
pi_193228361
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja teveel lopen klooien in de tuin, daaraan merk ik dat mijn energieniveau nog steeds niet helemaal op peil is.
In tuintjes werken is vrij intensief.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 18:57:06 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is weer een ander soort conditie dan wandelconditie. Komt ook wel weer ;)
Ja wandelen is uithoudingsvermogen, dit is gewoon fysieke conditie :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193228369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ik let trouwens nooit op of mannen wel of niet kunnen dansen
Dat is tot nu toe ook nog nooit een vereiste geweest :P
pi_193228396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja wandelen is uithoudingsvermogen, dit is gewoon fysieke conditie :P
Daarom. Gewoon vaker tuinieren dus :P
pi_193228419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nou nou nou _O-

tenzij je zo danst


Mijn smaak in mannen is gewoon erg veelzijdig
Ja dansen is een soort droge generale repetitie voor de seks later op de avond.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 19:00:46 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Daarom. Gewoon vaker tuinieren dus :P
Tuinieren :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:00:46 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193228436
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"

2,5 jaar :')
Oh heerlijk.

Kopietje van E. wel _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193228438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neil *O*
_O_
pi_193228439
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is tot nu toe ook nog nooit een vereiste geweest :P
nee joh. blijft er helemaal niks meer over :p
pi_193228455
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Tuinieren :r
_O- Heel topic over het aanleggen van een tuin. Laat het dan asfalteren :+
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 19:03:42 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

_O- Heel topic over het aanleggen van een tuin. Laat het dan asfalteren :+
Dat ik een topic heb betekent niet gelijk dat ik het leuk vind :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193228511
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat ik een topic heb betekent niet gelijk dat ik het leuk vind :+
Verhuis je topic naar KLB :D
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 19:07:50 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Verhuis je topic naar KLB :D
Wat moe ik nou weer in KLB :{ Maar was nu met de voortuin bezig, dat is extra irritant omdat er dan de hele tijd mensen langskomen met 'originele grapjes' of dat de een praatje gaan maken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:08:44 #273
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

_O- Heel topic over het aanleggen van een tuin. Laat het dan asfalteren :+
Ik overweeg dit. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:08:47 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193228561
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wat moe ik nou weer in KLB :{ Maar was nu met de voortuin bezig, dat is extra irritant omdat er dan de hele tijd mensen langskomen met 'originele grapjes' of dat de een praatje gaan maken.
Ja echt hč :')

Moest wel lachen om mijn buurvrouw van een straat verderop die oprecht vroeg of ik tegels had gelegd.

Ik had mos en onkruid weggehaald :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:09:06 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228567
Goed, "even" verder maar. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')