abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193228315
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

_O-
Uitstraling nooit als wingman nemen hoor
pi_193228321
ik let trouwens nooit op of mannen wel of niet kunnen dansen
pi_193228335
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja teveel lopen klooien in de tuin, daaraan merk ik dat mijn energieniveau nog steeds niet helemaal op pijl is.
Dat is weer een ander soort conditie dan wandelconditie. Komt ook wel weer ;)
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:55:41 #254
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228336
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193228340
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ik let trouwens nooit op of mannen wel of niet kunnen dansen
Ja maar jij hebt de mannensmaak van een Afghaanse kwartel.
graag verwijderen
pi_193228349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Uitstraling nooit als wingman nemen hoor
Voor nu vertrouw ik even op jouw skills :Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 18:56:20 #257
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228350
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ik let trouwens nooit op of mannen wel of niet kunnen dansen
Mijn dansen ziet er ook niet uit, wie ben ik om te oordelen over anderen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193228358
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt de mannensmaak van een Afghaanse kwartel.
nou nou nou _O-

tenzij je zo danst


Mijn smaak in mannen is gewoon erg veelzijdig
pi_193228361
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja teveel lopen klooien in de tuin, daaraan merk ik dat mijn energieniveau nog steeds niet helemaal op peil is.
In tuintjes werken is vrij intensief.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 18:57:06 #260
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228367
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is weer een ander soort conditie dan wandelconditie. Komt ook wel weer ;)
Ja wandelen is uithoudingsvermogen, dit is gewoon fysieke conditie :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193228369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ik let trouwens nooit op of mannen wel of niet kunnen dansen
Dat is tot nu toe ook nog nooit een vereiste geweest :P
pi_193228396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja wandelen is uithoudingsvermogen, dit is gewoon fysieke conditie :P
Daarom. Gewoon vaker tuinieren dus :P
pi_193228419
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nou nou nou _O-

tenzij je zo danst


Mijn smaak in mannen is gewoon erg veelzijdig
Ja dansen is een soort droge generale repetitie voor de seks later op de avond.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 19:00:46 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Daarom. Gewoon vaker tuinieren dus :P
Tuinieren :r
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:00:46 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193228436
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

_O-

Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"

2,5 jaar :')
Oh heerlijk.

Kopietje van E. wel _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193228438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Neil *O*
_O_
pi_193228439
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dat is tot nu toe ook nog nooit een vereiste geweest :P
nee joh. blijft er helemaal niks meer over :p
pi_193228455
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:00 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Tuinieren :r
_O- Heel topic over het aanleggen van een tuin. Laat het dan asfalteren :+
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 19:03:42 #269
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228482
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

_O- Heel topic over het aanleggen van een tuin. Laat het dan asfalteren :+
Dat ik een topic heb betekent niet gelijk dat ik het leuk vind :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193228511
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat ik een topic heb betekent niet gelijk dat ik het leuk vind :+
Verhuis je topic naar KLB :D
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 19:07:50 #272
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Verhuis je topic naar KLB :D
Wat moe ik nou weer in KLB :{ Maar was nu met de voortuin bezig, dat is extra irritant omdat er dan de hele tijd mensen langskomen met 'originele grapjes' of dat de een praatje gaan maken.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:08:44 #273
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228559
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

_O- Heel topic over het aanleggen van een tuin. Laat het dan asfalteren :+
Ik overweeg dit. :(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:08:47 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193228561
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wat moe ik nou weer in KLB :{ Maar was nu met de voortuin bezig, dat is extra irritant omdat er dan de hele tijd mensen langskomen met 'originele grapjes' of dat de een praatje gaan maken.
Ja echt hč :')

Moest wel lachen om mijn buurvrouw van een straat verderop die oprecht vroeg of ik tegels had gelegd.

Ik had mos en onkruid weggehaald :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:09:06 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228567
Goed, "even" verder maar. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193228572
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wat moe ik nou weer in KLB :{ Maar was nu met de voortuin bezig, dat is extra irritant omdat er dan de hele tijd mensen langskomen met 'originele grapjes' of dat de een praatje gaan maken.
Wil je mijn stroomhek lenen?
graag verwijderen
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:10:37 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193228584
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, "even" verder maar. :'(
Koken hier

Kind zegt 'ik wil geen falafel, ik wil simit'

Houd je bek kutkind
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193228595
quote:
9s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wat moe ik nou weer in KLB :{ Maar was nu met de voortuin bezig, dat is extra irritant omdat er dan de hele tijd mensen langskomen met 'originele grapjes' of dat de een praatje gaan maken.
Terechte klacht. -O-
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:11:31 #279
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193228597
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Koken hier

Kind zegt 'ik wil geen falafel, ik wil simit'

Houd je bek kutkind
Net gedaan, ik had echt té veel trek. _O-

Helaas nu geen kloot zin meer.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193228600
uitlaten...

18:43
Italië is sinds een paar dagen ‘vrij’. De inwoners mogen zonder reden de straat op, naar de kapper en koffie drinken in de bar. Maar er is één categorie die consequent wordt vergeten: de kinderen. Ze mogen worden uitgelaten in het park, maar de speeltuinen blijven dicht net als de scholen. Die gaan, als alles goed gaat, pas in september weer open. Correspondent Angelo van Schaik bericht vanuit Rome.
pi_193228625
Nu wil ik ook een Italiaanse kleuter om uit te laten in het park.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 19:13:15 #282
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228629
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja echt hč :')

Moest wel lachen om mijn buurvrouw van een straat verderop die oprecht vroeg of ik tegels had gelegd.

Ik had mos en onkruid weggehaald :P
Ja en dan van die figuren 'oh wat goed dat je weer zo hard bezig bent, ik hoorde van die en die wat er allemaal is gebeurd' :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193228630
quote:
10s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Nu wil ik ook een Italiaanse kleuter om uit te laten in het park.
een designerkleuter aan een riempje
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:14:16 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193228642
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Net gedaan, ik had echt té veel trek. _O-

Helaas nu geen kloot zin meer.
_O-

Morgen verder?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:14:40 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193228651
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
uitlaten...

18:43
Italië is sinds een paar dagen ‘vrij’. De inwoners mogen zonder reden de straat op, naar de kapper en koffie drinken in de bar. Maar er is één categorie die consequent wordt vergeten: de kinderen. Ze mogen worden uitgelaten in het park, maar de speeltuinen blijven dicht net als de scholen. Die gaan, als alles goed gaat, pas in september weer open. Correspondent Angelo van Schaik bericht vanuit Rome.
Jezus hoe dan :')

Huiselijk geweld en ellende veel erger dan nodig, man man man
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193228658
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

een designerkleuter aan een riempje
_O-
pi_193228687
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

een designerkleuter aan een riempje
Ja en dan een jongetje met vlechtjes in een jurkje want dat is hip en dan leer ik hem ciao bella zeggen tegen knappe vrouwen.
graag verwijderen
pi_193228704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja en dan een jongetje met vlechtjes in een jurkje want dat is hip en dan leer ik hem ciao bella zeggen tegen knappe vrouwen.
Goeie chickmagnet :Y

maar dat zijn puppy's ook.
pi_193228729
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Goeie chickmagnet :Y

maar dat zijn puppy's ook.
Goed idee, in mijn andere hand een chihuahua puppy aan een riempje.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 19:19:14 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228739
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ja en dan een jongetje met vlechtjes in een jurkje want dat is hip en dan leer ik hem ciao bella zeggen tegen knappe vrouwen.
En als die dan te oud is om schattig te zijn mag die zeker zonder riempje van de toren van Pisa springen of de 'straten' van Venetië bezoeken?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193228760
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]

En als die dan te oud is om schattig te zijn mag die zeker zonder riempje van de toren van Pisa springen of de 'straten' van Venetië bezoeken?
gaan ze naar het asiel
pi_193228763
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]

En als die dan te oud is om schattig te zijn mag die zeker zonder riempje van de toren van Pisa springen of de 'straten' van Venetië bezoeken?
Verkoop ik hem door aan een vrouw die geen kinderen kan krijgen, nobel opgelost.
graag verwijderen
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2020 @ 19:22:10 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193228784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]

gaan ze naar het asiel
En als die niet binnen een week wordt opgehaald gaat die in de shredder?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193228790
Ik ben mijn kledingkast aan het opruimen, mijn god wat een teringwerk.
graag verwijderen
pi_193228816
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]

En als die niet binnen een week wordt opgehaald gaat die in de shredder?
:Y
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:24:59 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193228822
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja en dan van die figuren 'oh wat goed dat je weer zo hard bezig bent, ik hoorde van die en die wat er allemaal is gebeurd' :')
Nooooo :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 20 mei 2020 @ 19:25:34 #297
441453 Arch-Indar
The Selfless
pi_193228832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nou nou nou _O-

tenzij je zo danst


Mijn smaak in mannen is gewoon erg veelzijdig
Er zijn er idd veel van ja, criminele marrokanen...
Bis vincit qui se vincit!
pi_193228837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Er zijn er idd veel van ja, criminele marrokanen...
marokkanen.
pi_193228844
zijn maar weinig mannen die zo kunnen dansen hoor ;p
pi_193228862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
zijn maar weinig mannen die zo kunnen dansen hoor ;p
Nee man :')
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')