Dat is weer een ander soort conditie dan wandelconditie. Komt ook wel weerquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teveel lopen klooien in de tuin, daaraan merk ik dat mijn energieniveau nog steeds niet helemaal op pijl is.
Neilquote:
Ja maar jij hebt de mannensmaak van een Afghaanse kwartel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
ik let trouwens nooit op of mannen wel of niet kunnen dansen
Voor nu vertrouw ik even op jouw skillsquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling nooit als wingman nemen hoor
Mijn dansen ziet er ook niet uit, wie ben ik om te oordelen over anderen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
nou nou nouquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt de mannensmaak van een Afghaanse kwartel.
In tuintjes werken is vrij intensief.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja teveel lopen klooien in de tuin, daaraan merk ik dat mijn energieniveau nog steeds niet helemaal op peil is.
Ja wandelen is uithoudingsvermogen, dit is gewoon fysieke conditiequote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is weer een ander soort conditie dan wandelconditie. Komt ook wel weer
Dat is tot nu toe ook nog nooit een vereiste geweestquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
Daarom. Gewoon vaker tuinieren dusquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wandelen is uithoudingsvermogen, dit is gewoon fysieke conditie
Ja dansen is een soort droge generale repetitie voor de seks later op de avond.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou![]()
tenzij je zo danst
Mijn smaak in mannen is gewoon erg veelzijdig
Tuinierenquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon vaker tuinieren dus
Oh heerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Het kind van E. zei laatst terwijl ze keihard stond te huilen om niets : "Verdomme, ik heb helemaal geen zin om steeds te janken"
2,5 jaar
nee joh. blijft er helemaal niks meer over :pquote:Op woensdag 20 mei 2020 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is tot nu toe ook nog nooit een vereiste geweest
Dat ik een topic heb betekent niet gelijk dat ik het leuk vindquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heel topic over het aanleggen van een tuin. Laat het dan asfalteren
Verhuis je topic naar KLBquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik een topic heb betekent niet gelijk dat ik het leuk vind
Wat moe ik nou weer in KLBquote:
Ik overweeg dit.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heel topic over het aanleggen van een tuin. Laat het dan asfalteren
Ja echt hčquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moe ik nou weer in KLBMaar was nu met de voortuin bezig, dat is extra irritant omdat er dan de hele tijd mensen langskomen met 'originele grapjes' of dat de een praatje gaan maken.
Wil je mijn stroomhek lenen?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat moe ik nou weer in KLBMaar was nu met de voortuin bezig, dat is extra irritant omdat er dan de hele tijd mensen langskomen met 'originele grapjes' of dat de een praatje gaan maken.
Koken hierquote:
Terechte klacht.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net gedaan, ik had echt té veel trek.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Koken hier
Kind zegt 'ik wil geen falafel, ik wil simit'
Houd je bek kutkind
Ja en dan van die figuren 'oh wat goed dat je weer zo hard bezig bent, ik hoorde van die en die wat er allemaal is gebeurd'quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt hč![]()
Moest wel lachen om mijn buurvrouw van een straat verderop die oprecht vroeg of ik tegels had gelegd.
Ik had mos en onkruid weggehaald
een designerkleuter aan een riempjequote:Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
Nu wil ik ook een Italiaanse kleuter om uit te laten in het park.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net gedaan, ik had echt té veel trek.![]()
Helaas nu geen kloot zin meer.
Jezus hoe danquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
uitlaten...
18:43
Italië is sinds een paar dagen ‘vrij’. De inwoners mogen zonder reden de straat op, naar de kapper en koffie drinken in de bar. Maar er is één categorie die consequent wordt vergeten: de kinderen. Ze mogen worden uitgelaten in het park, maar de speeltuinen blijven dicht net als de scholen. Die gaan, als alles goed gaat, pas in september weer open. Correspondent Angelo van Schaik bericht vanuit Rome.
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een designerkleuter aan een riempje
Ja en dan een jongetje met vlechtjes in een jurkje want dat is hip en dan leer ik hem ciao bella zeggen tegen knappe vrouwen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een designerkleuter aan een riempje
Goeie chickmagnetquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan een jongetje met vlechtjes in een jurkje want dat is hip en dan leer ik hem ciao bella zeggen tegen knappe vrouwen.
Goed idee, in mijn andere hand een chihuahua puppy aan een riempje.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Goeie chickmagnet![]()
maar dat zijn puppy's ook.
En als die dan te oud is om schattig te zijn mag die zeker zonder riempje van de toren van Pisa springen of de 'straten' van Venetië bezoeken?quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan een jongetje met vlechtjes in een jurkje want dat is hip en dan leer ik hem ciao bella zeggen tegen knappe vrouwen.
gaan ze naar het asielquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die dan te oud is om schattig te zijn mag die zeker zonder riempje van de toren van Pisa springen of de 'straten' van Venetië bezoeken?
Verkoop ik hem door aan een vrouw die geen kinderen kan krijgen, nobel opgelost.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die dan te oud is om schattig te zijn mag die zeker zonder riempje van de toren van Pisa springen of de 'straten' van Venetië bezoeken?
En als die niet binnen een week wordt opgehaald gaat die in de shredder?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als die niet binnen een week wordt opgehaald gaat die in de shredder?
Noooooquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan van die figuren 'oh wat goed dat je weer zo hard bezig bent, ik hoorde van die en die wat er allemaal is gebeurd'
Er zijn er idd veel van ja, criminele marrokanen...quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou![]()
tenzij je zo danst
Mijn smaak in mannen is gewoon erg veelzijdig
marokkanen.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn er idd veel van ja, criminele marrokanen...
Nee manquote:Op woensdag 20 mei 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
zijn maar weinig mannen die zo kunnen dansen hoor ;p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |