SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-het is hier ook geen vbl-sc
-je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Vandaag: Pond naar 1.079 van 1.102quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was sarcastisch hè
Denk dat de halve wereld inmiddels wel op de hoogte is van het gebrek aan actie in Engeland.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
PvdDContinu dezelfde vragen blijven stellen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Zag net nog iemand posten dat het aantal besmettingen mee viel?![]()
14-mrt 959 - 19,28%
15-mrt 1135 - 18,35%
16-mrt 1413 - 24,49%
17-mrt 1705 - 20,67%
18-mrt 2051 - 20,29%
We blijven op het "verdubbelen in minder dan 4 dagen" schema en dat is alleen wat we testen.![]()
De rest van de wereld heeft GEEN landbouw?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Alhoewel ze een punt heeft, lijkt me dit niet het belangrijkste topic van vandaag."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
De verspreiding hou je never-nooit niet tegen. Je kunt wel enigszins zorgen dat het sneller of langzamer gaat en die afstemt op de zorgcapaciteit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:52 schreef Benger het volgende:
[..]
Het moet zo snel mogelijk, omdat je dan verspreiding en het aantal sterfgevallen kunt beperken. Als het aantal besmettingen terug is gebracht, kun je die maatregelen weer terugschroeven. Je zult sowieso in lock down moeten ook met het huidige wanbeleid. Alleen kun je de door snel in lock down te gaan verspreiding van het virus voorkomen. Je zou zelfs net als in China heel gericht in lock down kunnen gaan: alleen die gemeenten waar het zich in de gemeenschap verspreid en er geen zicht meer op is. In feite wat ze in China doen met Wuhan. 98% van China is niet in lockdown. Heel Nederland in lock down is onwenselijk, maar wordt met het huidige wanbeleid zo langzamerhand onafwendbaar.
Onderbouw aub de aangenomen relatie sterfgevallen die helaas... in elke scenario minimaal hetzelfde is....erg (te) hoog waarbij met controleren je tenminste niet doodgaat omdat of doordat er geen zorg is.
Feiten zijn dat ca 2% van de besmette mensen eraan doodgaat.... ik wil dat geen 4% of meer laten zijn omdat de zorg voor anderen is uitgeschakeld."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Zeker iets van "We hebben gehoord dat er in China een 17-jarige hond aan dit virus bezweken is. Hoe groot acht u de kans dat dit ook hier kan gebeuren?"quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:11 schreef Zeroku het volgende:
PvdDContinu dezelfde vragen blijven stellen.
![]()
Je weet hopelijk toch wel dat het vk grotendeels zijn voedsel importeert? Als dat stopt dan is het op.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging over het VK, dat bericht over "nog een paar weken voor het op is"![]()
Het gaat om de Nederlandse veehouderij en de tikkende tijdbom voordat we zelf een virus gaan verspreiden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker iets van "We hebben gehoord dat er in China een 17-jarige hond aan dit virus bezweken is. Hoe groot acht u de kans dat dit ook hier kan gebeuren?"Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nNee, gezeik over de vogelgriep.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker iets van "We hebben gehoord dat er in China een 17-jarige hond aan dit virus bezweken is. Hoe groot acht u de kans dat dit ook hier kan gebeuren?"![]()
Bedoel je nu dat het op straat zal verkocht worden, in tegenstelling tot in coffeeshops?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Windsnelheid speelt hier nauwelijks een rol. Een virus overleeft niet lang in de buitenlucht en doorgaans zullen de nies/hoest druppels zich snel op de grond bevinden. Vandaar de afstand van 1-2meter waarbij vooral gemiddelen van toepassing zijn.
Waar we vaak over discussieren is het woord waarschijnlijk. Ik kan je één ding garanderen dat de kans op besmetting bij 1:1 buitencontacten kleiner zal zijn dan die je binnenskamers hebt in een groep van 100:1. Ik hoop dat niet - kinderachtig - hoef uit te leggen.
Als coffeeshop kan je makkelijk verkoop "aan de deur (van de shop)" organiseren zodat de klanten niet binnen moeten komen. Als er grootschalig in het zwart verkocht wordt mag je niet opvallen, dan vermoed ik dat het eerder in een privéwoning zal gebeuren. Maar goed, kan me vergissen.are we infinite or am I alone![]()
Ik ben een beetje bang dat shit ineens gaat escaleren. We hebben een delay van 2 weken als we maatregelen aanscherpen. Het aantal verdubbelt elke 4 dagen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
14-mrt 959 - 19,28%
15-mrt 1135 - 18,35%
16-mrt 1413 - 24,49%
17-mrt 1705 - 20,67%
18-mrt 2051 - 20,29%
We blijven op het "verdubbelen in minder dan 4 dagen" schema en dat is alleen wat we testen.![]()
Ehm, als je er van uit gaat dat de verhouding tussen het aantal mensen dat in aanmerking komt voor tests en het aantal infecties constant is, dan blijft "verdubbelen in minder dan 4 dagen" staanquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
14-mrt 959 - 19,28%
15-mrt 1135 - 18,35%
16-mrt 1413 - 24,49%
17-mrt 1705 - 20,67%
18-mrt 2051 - 20,29%
We blijven op het "verdubbelen in minder dan 4 dagen" schema en dat is alleen wat we testen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Kijk maar naar het ontstaan van het coronavirus. Een mafkees uit China besloot een vleermuis te eten en de wereld zit met de gebakken peren. Ook al gaan wij overstappen naar een biologische landbouw; elders kan een virus toch weer ontstaan.
Trouwens, Asscher
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Het is een legitieme vraag maar snap wel dat niemand nu het geduld voor deze vraag kan opbrengen. Komt ook een beetje zeurderig overquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
n
[..]
Nee, gezeik over de vogelgriep.![]()
![]()
Totaal misplaatst in dit debat. Er zijn betere momenten om te kiezen voor die vraag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:14 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Het is een legitieme vraag maar snap wel dat niemand nu het geduld voor deze vraag kan opbrengen. Komt ook een beetje zeurderig overOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
duct tape over de mond is eigenlijk nog veel beter dan een mondkapje.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
dat werkt alleen in filmsquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef Tuned22 het volgende:
Voor types als Ouwehand heeft men ducttape uitgevonden![]()
Beleidsambtenaren hebben het al zo zwaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:14 schreef Vasilevski het volgende:
Goed dat er eindelijk eens iemand aan de beleidsambtenaren denkt. Op de PvdA kun je altijd rekenen.![]()
Er zit een limiet op het aantal tests dat verwerkt kan worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehm, als je er van uit gaat dat de verhouding tussen het aantal mensen dat in aanmerking komt voor tests en het aantal infecties constant is, dan blijft "verdubbelen in minder dan 4 dagen" staan
Diezelfde limiet zit niet op het aantal besmettingen.![]()
Na de IC verlaat je niet direct het ziekenhuis. Ik postte vanochtend het praktijkvoorbeeld van mijzelf; oma afgelopen januari op IC, op het eind moest ze van de zaal af naar een niet-IC kamer, omdat er plek nodig was op de reguliere IC en zij het toch niet zou halen. Gestorven in het ziekenhuis, maar niet op de IC, en dus absoluut niet thuis zoals jij zegt.quote:![]()
Nou ja, het is wel een realistisch scenario omdat we niet genoeg testen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Op basis van de cijfers van Duitsland hebben we inmiddels al 20000+ (wellicht al 30000) besmettingen gebaseerd op de doden en dat de Duitsers wel fatsoenlijk testen. (Ik weet het veel aannames maar goed)
Ik geloof dat eerder dan de cijfers nu. Ik geloof ook dat covid al veel langer in NL was dan het rivm er achter kwam.
Ik geloof ook dat ik het gehad heb in de afgelopen, heb namelijk best veel in vliegtuigen gezeten naar Zwitserland en Italië de afgelopen maanden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dat is ook niet zo vreemd met maatregelen die amper een week oud zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
14-mrt 959 - 19,28%
15-mrt 1135 - 18,35%
16-mrt 1413 - 24,49%
17-mrt 1705 - 20,67%
18-mrt 2051 - 20,29%
Voorlopig ga ik er niet van uit dat ze de vereisten veranderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zit een limiet op het aantal tests dat verwerkt kan worden.
Diezelfde limiet zit niet op het aantal besmettingen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hoe langer je verspreiding van het virus vertraagt, hoe minder mensen overlijden voor er een vaccin of geneesmiddel is. Sterker vertragen betekent minder doden. In China blijft men nu steken op ca. 4.000 doden. Wij zullen daar met het huidige beleid snel over heen gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:12 schreef Vallon het volgende:
[..]
De verspreiding hou je never-nooit niet tegen. Je kunt wel enigszins zorgen dat het sneller of langzamer gaat en die afstemt op de zorgcapaciteit.
Onderbouw aub de aangenomen relatie sterfgevallen die helaas... in elke scenario minimaal hetzelfde is....erg (te) hoog waarbij met controleren je tenminste niet doodgaat omdat of doordat er geen zorg is.
Feiten zijn dat ca 2% van de besmette mensen eraan doodgaat.... ik wil dat geen 4% of meer laten zijn omdat de zorg voor anderen is uitgeschakeld.![]()
Het meeste komt uit z'n nekquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef BobW het volgende:
Wel mooi dat Asscher bijna altijd alles uit het hoofd doet.![]()
Discussie over hoe Ruttes woorden geïnterpreteerd moeten worden.'Ik denk dat hij a bedoelt' 'Maar volgens mij zei hij b'
Lekker omslachtig
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2020 15:18:36 ]![]()
Bovendien kiezen veel ouderen er voor om niet meer op een IC behandeld te willen worden. Die gaan daar dus überhaupt al niet heen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Na de IC verlaat je niet direct het ziekenhuis. Ik postte vanochtend het praktijkvoorbeeld van mijzelf; oma afgelopen januari op IC, op het eind moest ze van de zaal af naar een niet-IC kamer, omdat er plek nodig was op de reguliere IC en zij het toch niet zou halen. Gestorven in het ziekenhuis, maar niet op de IC, en dus absoluut niet thuis zoals jij zegt.![]()
Niet zo raar als de incubatietijd 4-14 dagen is volgens mij toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
14-mrt 959 - 19,28%
15-mrt 1135 - 18,35%
16-mrt 1413 - 24,49%
17-mrt 1705 - 20,67%
18-mrt 2051 - 20,29%
We blijven op het "verdubbelen in minder dan 4 dagen" schema en dat is alleen wat we testen.
Als de incubatietijd 1-3 dagen was, had je nu al effect gezien.
Morgen afwachten of eerder vrijdag/zaterdag. Ik denk ook dat de politiek daar op wacht.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Er zal ongetwijfeld een andere werkwijze van distributie gaan plaatsvinden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat het op straat zal verkocht worden, in tegenstelling tot in coffeeshops?
Als coffeeshop kan je makkelijk verkoop "aan de deur (van de shop)" organiseren zodat de klanten niet binnen moeten komen. Als er grootschalig in het zwart verkocht wordt mag je niet opvallen, dan vermoed ik dat het eerder in een privéwoning zal gebeuren. Maar goed, kan me vergissen.
Ik heb niet de illusie dat drugsverkoop ook maar enigszins hierdoor anders zal worden. Het zal alleen een paar uur/dagen of weken duren voordat inventieve mensen oplossing hebben gevonden die beantwoorden aan de intentie van maatregelen.
De groepsmaatregel was alleen om groepen mensen uiteen te laten gaan zodat de kans op massale virusverspreiding wordt getemperd.
Ik kan mij heel goed voorstellen dat een coffeeshop een soort van afhaalbalie gaat krijgen, net als de friettent hier, wordt waarbij mensen buiten 2 meter uiteen staan te wachten op hun bestelling.
Los daarvan wordt en zullen drug ook onderhands blijven worden verkocht."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Waarom willen ze nou niet toegeven dat het een waardeloze speech was van Rutte die heel onstaatsmanachtig verwarring heeft gezaaid met zijn opportunisme?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Totaal achterlijke vraagstelling ja. Alsof Asscher iets gaat zeggen over hoe de woorden van Rutte uitgelegd moet worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Chia het volgende:
Discussie over hoe Ruttes woorden geïnterpreteerd moeten worden.'Ik denk dat hij a bedoelt' 'Maar volgens mij zei hij b'
Lekker omslachtigOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Thierry, doe niet zo autistisch.
"Uw held Johnson" is trouwens ook wel facepalm. Ja Thierry's geestverwant in Engeland is te laks. En Asscher's geestverwanten in Engeland zijn veel kritischer op hun regering dan Asscher.![]()
bidetquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef quirina het volgende:
Bidet heeft wel gelijk.
Dat werd wel gezegd.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dan nog vertraging bij metingen, rapportage enzo ... dus misschien nog wel iets langer. Ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Er werd vanochtend in de briefing gesproken over 2 weken meen ik, wat dus nog veel langer zou zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zo raar als de incubatietijd 4-14 dagen is volgens mij toch?
Morgen afwachten of eerder vrijdag/zaterdag. Ik denk ook dat de politiek daar op wacht.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Bron graag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef Grishenko_ het volgende:
Kijk maar naar het ontstaan van het coronavirus. Een mafkees uit China besloot een vleermuis te eten en de wereld zit met de gebakken peren. Ook al gaan wij overstappen naar een biologische landbouw; elders kan een virus toch weer ontstaan.
Trouwens, Asscher"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Zouden we hier geschiedenis kunnen gaan schrijven door voor te stellen om in de zorg voortaan ducttape te gaan gebruiken en dan alleen via de neus te kunnen gaan ademen middels een minimale opening beiderzijds en daar tussen slechts een mini hoeveelheid mondkapjesmateriaal plaatsen?![]()
![]()
daar wacht ik op inderdaad. Ik heb niet echt het idee dat men openstaat voor de antwoorden overigens.quote:![]()
Het duurt alleen maar langer voordat je er af bent, want het verschuift naar volgend jaar.quote:
De volgende editie is gewoon diegene die nu wordt voorbereid.
He-fucking-laas.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Lockdown totdat ziekenhuizen genoeg materiaal,personeel en ruimte heeft voor slachtoffers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef MakkieR het volgende:
Maar waar zijn jullie nou voorstander van: groeps immuniteit of total lockdown.![]()
Ander vraagstuk, welke situatie zullen we hier gaan krijgen betreffende de supermarkten?
Naast de vraag hoe het zal gaan met productie en bevoorrading zien we beelden uit o.a. Italië en de verenigde staten laten lange rij zien, met een handjevol mensen die tegelijkertijd de supermarkt in mogen.
Al zijn sommige mensen volop gaan hamsteren, op den duur zullen de meest mensen toch zaken als brood, fruit en andere niet lang houdbare zaken nodig hebben.![]()
![]()
Uiteraard zal je niet eerder resultaat zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zo raar als de incubatietijd 4-14 dagen is volgens mij toch?
Morgen afwachten of eerder vrijdag/zaterdag. Ik denk ook dat de politiek daar op wacht.
Maar zeggen dat de cijfers meevallen is ook een beetje struisvogelpolitiek.
Niet dat jij dat zei.![]()
Waarom moet iedereen, oppositie incluis, de premier een schouderklopje geven om zijn goede toespraak? Rutte is toch geen klein kind of Instagramtrutje dat constant complimentjes en likes nodig heeft om te functioneren?![]()
Bron?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef Grishenko_ het volgende:
Trouwens, Asscher'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Je kunt ook gewoon je mond dichthoudenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef Tuned22 het volgende:
Zouden we hier geschiedenis kunnen gaan schrijven door voor te stellen om in de zorg voortaan ducttape te gaan gebruiken en dan alleen via de neus te kunnen gaan ademen middels een minimale opening beiderzijds en daar tussen slechts een mini hoeveelheid mondkapjesmateriaal plaatsen?![]()
![]()
Is dit autocorrect of een Freudiaanse verschrijving door gebrek aan wc-papier?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef quirina het volgende:
Bidet heeft wel gelijk.
Dat werd wel gezegd.![]()
Het enige werkbare plan is zowel zorgen dat de ziekenhuizen zo min mogelijk overspoeld worden én de economie enigszins draaiend houden. Het virus is niet meer te stoppen de komende maanden, dus is de pandemie zo verstandig mogelijk managen de enige zinnige optie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef MakkieR het volgende:
Maar waar zijn jullie nou voorstander van: groeps immuniteit of total lockdown.
Een 'totale lockdown' blijft een gereedschap in de maatregelen-koffer.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
mwa, niet meer buiten mogen vertoeven is ook weer zoiets, gooi dan gewoon alle niet-essentiëlequote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Lockdown totdat ziekenhuizen genoeg materiaal,personeel en ruimte heeft voor slachtoffers.
winkel dichtEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Neusfilters!?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef Tuned22 het volgende:
Zouden we hier geschiedenis kunnen gaan schrijven door voor te stellen om in de zorg voortaan ducttape te gaan gebruiken en dan alleen via de neus te kunnen gaan ademen middels een minimale opening beiderzijds en daar tussen slechts een mini hoeveelheid mondkapjesmateriaal plaatsen?
Net zoiets als oordopjes, maar dan anders.![]()
Ik noem hem altijd bidet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dit autocorrect of een Freudiaanse verschrijving door gebrek aan wc-papier?![]()
Jij denkt dat het virus anders is ontstaan? Vertel.quote:"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Omdat hij ons land gaat redden. Rutte😍quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:21 schreef Vasilevski het volgende:
Waarom moet iedereen, oppositie incluis, de premier een schouderklopje geven om zijn goede toespraak? Rutte is toch geen klein kind of Instagramtrutje dat constant complimentjes en likes nodig heeft om te functioneren?![]()
Ik ben mooie mosculturen op mijn balkon aan het kweken al vast, hoop dat het nog wat extra gaat regenen binnenkort.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat betekent niet zoveel ... de inschatting is dat ze dat bij de huidige bijna-lockdown maatregelen hebben. Dat kan natuurlijk mee- of tegenvallen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Lockdown totdat ziekenhuizen genoeg materiaal,personeel en ruimte heeft voor slachtoffers.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Het virus is waarschijnlijk niet op de mens overgedragen door het eten van een vleermuis. Ook niet bij SARS, toen werd het volgens WHO van de Civetkat op de mens overgedragen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef Grishenko_ het volgende:
Trouwens, Asscher"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
1 of 2 personen per keer naar binnen, zal hier ook voor chaos zorgenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef SunZomer het volgende:
Ander vraagstuk, welke situatie zullen we hier gaan krijgen betreffende de supermarkten?
Naast de vraag hoe het zal gaan met productie en bevoorrading zien we beelden uit o.a. Italië en de verenigde staten laten lange rij zien, met een handjevol mensen die tegelijkertijd de supermarkt in mogen.
Al zijn sommige mensen volop gaan hamsteren, op den duur zullen de meest mensen toch zaken als brood, fruit en andere niet lang houdbare zaken nodig hebben.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Neequote:Op woensdag 18 maart 2020 15:21 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je mond dichthoudendat werkt niet afdoende.
![]()
Als transport stil ligt zal je een overschot aan zuivel, vlees en typische Nederlandse groenten hebben en een tekort aan producten die uit de zuidelijke landen komen, van koffie tot sinaasappel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef SunZomer het volgende:
Al zijn sommige mensen volop gaan hamsteren, op den duur zullen de meest mensen toch zaken als brood, fruit en andere niet lang houdbare zaken nodig hebben.
Honger zullen we niet krijgen.![]()
Ik vind het vooral afzeiken. Mark doet ook gewoon zijn best en vaart op het advies van zijn deskundigen. De rest lijkt meer een tegenpartij in plaats dat ze kijken hoe zij aan de situatie kunnen bijdragen. Vooral die Kuzo net Gadverquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef byah het volgende:
[..]
daar wacht ik op inderdaad. Ik heb niet echt het idee dat men openstaat voor de antwoorden overigens.
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
bloembollen zijn te eten jaquote:![]()
vraag maar aan mensen die 1944 hebben mee gemaakt ... maar ze zijn eetbaar en zijn nog niet eens zo slecht van smaak , zo als mij verteld is"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Asscher wel een sympathieke man, ondanks dat ik nooit PvdA zal stemmen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Biden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:22 schreef Vasilevski het volgende:
Joe Bidet, dat is toch die presidentskandidaat in de VS? Lijkt me OT.![]()
Nou ja, wat er gevonden wordt op het moment is rond de 20% stijging. Al een paar dagen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteraard zal je niet eerder resultaat zien.
Maar zeggen dat de cijfers meevallen is ook een beetje struisvogelpolitiek.
Niet dat jij dat zei.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Partijkartel. Alle neuzen dezelfde kant op, volg de leider, geen kritische vragen want anders voedt je het populisme alleen maar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:21 schreef Vasilevski het volgende:
Waarom moet iedereen, oppositie incluis, de premier een schouderklopje geven om zijn goede toespraak? Rutte is toch geen klein kind of Instagramtrutje dat constant complimentjes en likes nodig heeft om te functioneren?
De toespraak was weliswaar toch niet duidelijk en zorgde voor verwarring, maar tóch was het een hele goede toespraak.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Bedankt voor de informatie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:23 schreef hollandia02 het volgende:
Asscher wel een sympathieke man, ondanks dat ik nooit PvdA zal stemmen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rutte is altijd een goede spreker geweestMaar ja , praatjes vullen geen gaatjes. Zei mijn oma ooit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:22 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Omdat hij ons land gaat redden. Rutte😍![]()
180 over de A2quote:14:31
De politie bekijkt of het mogelijk is om een aantal niet-spoedeisende politietaken uit te stellen of anders vorm te geven. Dat zei korpschef Erik Akerboom woensdag via een video en met een intern bericht tegen de politiemedewerkers. Hoe de andere aanpak eruit gaat zien, moet nog duidelijk worden.
Geen idee. Volgens een van mijn opa's was kat best te doen. Leek op konijn.quote:
Tulpenbollen heb ik ze niet over gehoord persoonlijk.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik begin dit inderdaad ook best wel pijnlijk te vinden. De onzekerheden dat Rutte op ons neerhaalde met zijn groepsimmuniteit verdiend nou niet bepaald een schoonheidsprijs. En nog steeds weet ik niet wat ik van zijn experiment moet denken. De wereld is toch niet gek geworden. Als zij samen staan met een lockdown.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:21 schreef Vasilevski het volgende:
Aanvulling op eigen vraagstuk. Nederland bezit reeds over een prima bezorgingsstructuur welke ongetwijfeld nu nog meer zal groeien.quote:Ander vraagstuk, welke situatie zullen we hier gaan krijgen betreffende de supermarkten?
Al zijn sommige mensen volop gaan hamsteren, op den duur zullen de meest mensen toch zaken als brood, fruit en andere niet lang houdbare zaken nodig hebben.![]()
Meer ongelukken omdat de maximum snelheid omlaag gaatBaudet
_!
Ene grishenko heeft het op z'n zolderkamer in elkaar geflanst toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:22 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat het virus anders is ontstaan? Vertel.Feyenoord!!! * Barça![]()
Je krijgt er alleen flink wat boomers vanquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
bloembollen zijn te eten ja![]()
vraag maar aan mensen die 1944 hebben mee gemaakt ... maar ze zijn eetbaar en zijn nog niet eens zo slecht van smaak , zo als mij verteld is
Waar komt die 100 kilometer per uur referentie nou ineens vandaan?I see peas of green, red roses too....![]()
Veel dingen kun je prima invriezen voor langere tijd. Zoals brood, vlees en zelfs bananen in plakjes gesneden. Sommige dingen zullen op den duur niet meer verkrijgbaar zijn maar we komen niet zonder voedsel te zitten in Nederland.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef SunZomer het volgende:
Het was best wel duidelijk?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom willen ze nou niet toegeven dat het een waardeloze speech was van Rutte die heel onstaatsmanachtig verwarring heeft gezaaid met zijn opportunisme?![]()
![]()
Waar baseer je dat op, anders dan wishful thinking?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar in feite is het virus al veel langer in NL dan de eerste gevonden case. Dus misschien zitten we al op 120.000 of 1.2 miljoen. Je weet het niet."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
X aantal mensen per m2 winkeloppervlakte zal inderdaad zorgen voor lange wachttjden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
1 of 2 personen per keer naar binnen, zal hier ook voor chaos zorgen![]()
WAT Geen koffiequote:Op woensdag 18 maart 2020 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als transport stil ligt zal je een overschot aan zuivel, vlees en typische Nederlandse groenten hebben en een tekort aan producten die uit de zuidelijke landen komen, van koffie tot sinaasappel.
Honger zullen we niet krijgen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
En ondertussen een beetje min over vleermuis doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens een van mijn opa's was kat best te doen. Leek op konijn.
Tulpenbollen heb ik ze niet over gehoord persoonlijk.![]()
Als nou iets belangrijk is dan is het wel gevarieerde voeding.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ja alle tokkies kunnen zich niet meer op het verkeer concentreren als ze geen lekkere dot gas meer kunnen geven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:24 schreef Zeroku het volgende:
Meer ongelukken omdat de maximum snelheid omlaag gaatBaudet
_!
![]()
Je maakt een begrijpelijke relatie dat minder verspreiding tot minder doden zal leiden......... dat is niet het geval.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:17 schreef Benger het volgende:
[..]
Hoe langer je verspreiding van het virus vertraagt, hoe minder mensen overlijden voor er een vaccin of geneesmiddel is. Sterker vertragen betekent minder doden. In China blijft men nu steken op ca. 4.000 doden. Wij zullen daar met het huidige beleid snel over heen gaan.
Op de lange termijn en dan spreek ik over maanden.... blijft het aantal doden uiteindelijk hetzelfde, wat je alleen wilt is zoveel mogelijk die te spreiden zodat de zorg niet in een spagaat komt van triage.
Dat men in China blijft steken is a) onzeker (desinformatie ?) en b) omdat mensen worden opgesloten. Die laatste groep zal hoe dan ook op enig moment naar buiten gaan en dan alsnog het virus oplopen met de redelijke zekerheid dat 2% daaraan zal sterven.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 18-03-2020 15:37:42 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
twitter:Telegraph twitterde op woensdag 18-03-2020 om 15:15:21🚨 London braces for lockdown as Government prepares emergency Coronavirus Bill
https://t.co/kT4O5GoYaC
#COVID19 #CoronavirusOutbreak #Covid19uk reageer retweet![]()
Niet meer naar buiten, dat is toch niet zo moeilijk. Het vergt een beetje discipline maar met Netflix vind ik het goed te doen mocht dit nodig zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:21 schreef Fukushima het volgende:
[..]
mwa, niet meer buiten mogen vertoeven is ook weer zoiets, gooi dan gewoon alle niet-essentiële
winkel dicht![]()
Enkele dagen terug was er een item dat vrachtwagens werden tegengehouden bij de grens. Is dit nog ergens ter sprake gekomen, bv in het debat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als transport stil ligt zal je een overschot aan zuivel, vlees en typische Nederlandse groenten hebben en een tekort aan producten die uit de zuidelijke landen komen, van koffie tot sinaasappel.
Honger zullen we niet krijgen.![]()
Miste dat ook even, maar denk qua mensen die in het ziekenhuis en de IC belanden ten gevolge van die toename aan ongelukken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:25 schreef Greenpeas het volgende:
Waar komt die 100 kilometer per uur referentie nou ineens vandaan?![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:26 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Telegraph twitterde op woensdag 18-03-2020 om 15:15:21🚨 London braces for lockdown as Government prepares emergency Coronavirus Bill
#COVID19 #CoronavirusOutbreak #Covid19uk reageer retweetEn dit gebeurt er als je met je kop in het zand besluiten neemt, dan heb je geen andere keus meer dan complete lockdownquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:26 schreef Houtenbeen het volgende:
#COVID19 #CoronavirusOutbreak #Covid19uk reageer retweet
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb 1e week van maart al extra zakken koffiebonen ingeslagen.quote:
Ik kan zonder heel veel levensmiddelen... maar koffie? ...
Je ziet nu al files van 60km bij landen die de onderlinge grenzen dicht hebben gegooid (transport mag wel door maar staat wel in die file).![]()
dat ben je na een week ook wel zat hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet meer naar buiten, dat is toch niet zo moeilijk. Het vergt een beetje discipline maar met Netflix vind ik het goed te doen mocht dit nodig zijn.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
In het geval van een totale lockdown, kunnen post, pakketten en voedsel dan nog wel bezorgd worden?A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Hier zit de crisismanager hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:25 schreef _I het volgende:
Nou, ze mochten niet aanstippen dat er fouten werden gemaakt, want "ze deden zo hun best".![]()
![]()
Zonder avocado's en tarwegras overleven we het echt wel op aardappels, appels, winterpeen en bruine bonen, echt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
En ondertussen een beetje min over vleermuis doen![]()
Als nou iets belangrijk is dan is het wel gevarieerde voeding.![]()
Zélfs londen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:26 schreef Houtenbeen het volgende:
#COVID19 #CoronavirusOutbreak #Covid19uk reageer retweetIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
In het geval van een totale lockdown, kunnen post, pakketten en voedsel dan nog wel bezorgd worden?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan is het per definitie geen 'totale' lockdown natuurlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
In het geval van een totale lockdown, kunnen post, pakketten en voedsel dan nog wel bezorgd worden?
And what rough beast, its hour come round at last,
Ook een ding waarom ik vermoed dat dit virus zwaar onderschat is, de snelheidsverlagingen. Indien men dit virus en de consequenties daarvan goed had ingeschat was dat er vast niet nog even doorheen gegooid. Of het liep al veeeel langer en men ''kon niet meer terug''.![]()
Maar hoe kan ik het dan verspreiden? Alsof ik ooit van mijn zolderkamer afkomquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ene grishenko heeft het op z'n zolderkamer in elkaar geflanst toch?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Die mensen zijn nou net komen te overlijden aan Corona. Best wel triest, de oorlog overleven en dan verslagen door die kut virus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
bloembollen zijn te eten ja![]()
vraag maar aan mensen die 1944 hebben mee gemaakt ... maar ze zijn eetbaar en zijn nog niet eens zo slecht van smaak , zo als mij verteld is![]()
Zei Ascher nou echt dat Baudet een Muppet is hahaha
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Baudet moet dit vragen aan het kabinet als hij specifieke cijfers en scenario's wil. Tering.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Baudet heeft natuurlijk gelijk dat hij pissig wordt over de niet-inhoudelijke steken onder water van Asscher, maar hij moet niet zo autistisch doen. "Het is gewoon niet waar!"
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:28 schreef SunZomer het volgende:
Ook een ding waarom ik vermoed dat dit virus zwaar onderschat is, de snelheidsverlagingen. Indien men dit virus en de consequenties daarvan goed had ingeschat was dat er vast niet nog even doorheen gegooid. Of het liep al veeeel langer en men ''kon niet meer terug''.
Stikstof? de bouw die stil ligt?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2020 15:29:54 ]![]()
Mijn god zeg, wat een kinderlijke voorstelling wordt hier getoond.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zolang er geen medicijnen/vaccins zijn klopt dit (indien zorg toereikend blijft). Vaccin hoef je ook het eerste jaar niet op te rekenen. Maar er is best een kans dat een bestaand medicijn de ziekte milder laat verlopen. Als dat over een maand of zo blijkt, dan was China stukken slimmer dan NL.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je maakt ene begrijpelijke relatie dat minder verspreiding tot minder doden zal leiden......... dat is niet het geval.
Op de lange termijn en dan spreek ik over maanden.... blijft het aantal doden uiteindelijk hetzelfde, wat je alleen wilt is zoveel mogelijk die te spreiden zodat de zorg niet in een spagaat komt van triage.
Dat men in China blijft steken is a) onzeker (desinformatie ?) en b) omdat mensen worden opgesloten. Die laatste groep zal hoe dan ook op enig moment naar buiten gaan en dan alsnog het virus oplopen met de redelijke zekerheid dat 2% daaraan zal sterven."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
En het virus houdt zich niet aan snelheidsbeperkingen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:28 schreef SunZomer het volgende:
Ook een ding waarom ik vermoed dat dit virus zwaar onderschat is, de snelheidsverlagingen. Indien men dit virus en de consequenties daarvan goed had ingeschat was dat er vast niet nog even doorheen gegooid. Of het liep al veeeel langer en men ''kon niet meer terug''.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.![]()
Ik mis inderdaad ook de kritiek in het debat waardoor ik steeds meer sympathie krijg voor Wilders en Baudet en dan ben ik al 20 jaar een SP stemmer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Partijkartel. Alle neuzen dezelfde kant op, volg de leider, geen kritische vragen want anders voedt je het populisme alleen maar.
De toespraak was weliswaar toch niet duidelijk en zorgde voor verwarring, maar tóch was het een hele goede toespraak.![]()
jongens snelheidsverlaging is niet nodig, er komt een virus op ons af en die veroorzaakt een pandemie waardoor heel europa op slot gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:28 schreef SunZomer het volgende:
Ook een ding waarom ik vermoed dat dit virus zwaar onderschat is, de snelheidsverlagingen. Indien men dit virus en de consequenties daarvan goed had ingeschat was dat er vast niet nog even doorheen gegooid. Of het liep al veeeel langer en men ''kon niet meer terug''.
blijf maar lekker koeien melken en 130 rijden, niets aan de hand in het 2e kwartaal is alles opgelost
Kijk... het treurige is dat dat ons land allemaal regeert.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:29 schreef PinkLow het volgende:
Zei Ascher nou echt dat Baudet een Muppet is hahaha![]()
misselijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:29 schreef PinkLow het volgende:
Zei Ascher nou echt dat Baudet een Muppet is hahaha
Onze volksvertegenwoordigers, dames en heren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:29 schreef Zeroku het volgende:
Mijn god zeg, wat een kinderlijke voorstelling wordt hier getoond.![]()
Max 3quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Veel dingen kun je prima invriezen voor langere tijd. Zoals brood, vlees en zelfs bananen in plakjes gesneden. Sommige dingen zullen op den duur niet meer verkrijgbaar zijn maar we komen niet zonder voedsel te zitten in Nederland.Indien men over een grote vriezer beschikt scheelt dat inderdaad boodschappen doen. Honger zie ik niet snel gebeuren (in Belgie is een Aldi geplunderdquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:25 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Veel dingen kun je prima invriezen voor langere tijd. Zoals brood, vlees en zelfs bananen in plakjes gesneden. Sommige dingen zullen op den duur niet meer verkrijgbaar zijn maar we komen niet zonder voedsel te zitten in Nederland.) Wel benieuwd of we hier ook zulke wachtrijen gaan krijgen en of de distrubutie weer goed op gang komt (alles went op den duur)
![]()
Lockdown is een buzzword terwijl we effectief ook op eenzelfde soort lockdown zitten, maar dan vrijwillig![]()
![]()
Zoals verwacht; Geen eurovirussongfestival. Coronald Maas kan zich op andere dingen storten.quote:AMSTERDAM - Het Eurovisiesongfestival van 2020 in Rotterdam gaat niet door op de geplande data. Vanwege de grootschalige uitbraak van het nieuwe coronavirus in Europa hebben de European Broadcasting Union (EBU) en de Nederlandse organisatie van de gemeente Rotterdam en NPO, NOS en AVROTROS samen besloten om het evenement uit te stellen naar een later tijdstip.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Is er in België écht een Aldi geplunderd of doel je op dat filmpje uit Duitsland van enkele jaren terug?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef SunZomer het volgende:
Max 3
[..]
[..]
Indien men over een grote vriezer beschikt scheelt dat inderdaad boodschappen doen. Honger zie ik niet snel gebeuren (in Belgie is een Aldi geplunderd) Wel benieuwd of we hier ook zulke wachtrijen gaan krijgen en of de distrubutie weer goed op gang komt (alles went op den duur)
![]()
Ditquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Partijkartel. Alle neuzen dezelfde kant op, volg de leider, geen kritische vragen want anders voedt je het populisme alleen maar.
De toespraak was weliswaar toch niet duidelijk en zorgde voor verwarring, maar tóch was het een hele goede toespraak.What can change the nature of a man?![]()
Het zal idd een periode gaan worden van meten en aanpassen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
1 of 2 personen per keer naar binnen, zal hier ook voor chaos zorgen
Onze samen/(be)levbing wordt behoorlijk overhoop gegooid.
Net zoals nu kinderen zich heel snel zullen gaan vervelen...... die dan van mij opdracht krijgen dat vooral te doen op hun kamer waar ze uit mogen komen als ze daar klaar mee zijn. Dat geziek/gezeik kunnen we nu niet gebruiken. Kwestie van prioriteiten."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Kijk... het treurige is dat dat ons land allemaal regeert.![]()
![]()
Behalve de tokkiesquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef byah het volgende:
Lockdown is een buzzword terwijl we effectief ook op eenzelfde soort lockdown zitten, maar dan vrijwillig![]()
De distributie is goed op gang, maar het hamstergedrag ook gewoon nog steeds.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef SunZomer het volgende:
Max 3
[..]
[..]
Indien men over een grote vriezer beschikt scheelt dat inderdaad boodschappen doen. Honger zie ik niet snel gebeuren (in Belgie is een Aldi geplunderd) Wel benieuwd of we hier ook zulke wachtrijen gaan krijgen en of de distrubutie weer goed op gang komt (alles went op den duur)
Rijen komen hier alleen door een beperkt aantal mensen naar binnen. En na uren in de rij gaan mensen niet in een paar minuten de supermarkt door om alleen te pakken wat ze nodig hebben.![]()
Inderdaad. Scherp van hem zo uit het hoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Asscher heeft wél opgelet vanochtend“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
De krant in ieder geval wel. Mij is al verteld dat wij krantenbezorgers de twijfelachtige eer hebben een vitale beroep te zijn. Oke dan...quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
In het geval van een totale lockdown, kunnen post, pakketten en voedsel dan nog wel bezorgd worden?![]()
Niet iedereen heeft de luxe om nieuws van FOK! af te halen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De krant in ieder geval wel. Mij is al verteld dat wij krantenbezorgers de twijfelachtige eer hebben een vitale beroep te zijn. Oke dan...Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeker vanwege de bejaarden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De krant in ieder geval wel. Mij is al verteld dat wij krantenbezorgers de twijfelachtige eer hebben een vitale beroep te zijn. Oke dan...![]()
Wees blij!quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De krant in ieder geval wel. Mij is al verteld dat wij krantenbezorgers de twijfelachtige eer hebben een vitale beroep te zijn. Oke dan..."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Echt het minst belangrijke beroep nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De krant in ieder geval wel. Mij is al verteld dat wij krantenbezorgers de twijfelachtige eer hebben een vitale beroep te zijn. Oke dan...![]()
![]()
Dat zal wel een pre-internet lijst geweest zijn dan, tbv de nieuwsvoorziening. Van mij mag je vrij hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De krant in ieder geval wel. Mij is al verteld dat wij krantenbezorgers de twijfelachtige eer hebben een vitale beroep te zijn. Oke dan..."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
voor als het toiletpapier op isquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt het minst belangrijke beroep nu![]()
Zowel Asscher als Baudet maken geen deel uit van de regering of zijn lid van een partij die in de regering zit hèquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Kijk... het treurige is dat dat ons land allemaal regeert.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Komt ze weer met de vragen
Naja, geen hond weet wat ze moeten doen met hun vrije tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:35 schreef _I het volgende:
"We moeten de mensen aan het werk houden.."
Van wie?What can change the nature of a man?![]()
Daarom; Partij voor de Dieren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Naja, geen hond weet wat ze moeten doen met hun vrije tijd.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
pvdd HOUD JE BEK OVER SCHIPHOL EN LUCHTVAART DAT IS NU HET ISSUE NIET!'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Er is niemand thuis gestorven dus? Mag ik je bron?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Na de IC verlaat je niet direct het ziekenhuis. Ik postte vanochtend het praktijkvoorbeeld van mijzelf; oma afgelopen januari op IC, op het eind moest ze van de zaal af naar een niet-IC kamer, omdat er plek nodig was op de reguliere IC en zij het toch niet zou halen. Gestorven in het ziekenhuis, maar niet op de IC, en dus absoluut niet thuis zoals jij zegt.![]()
Pvdd gestemd?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Naja, geen hond weet wat ze moeten doen met hun vrije tijd.![]()
Ja en daar ligt het probleem, dat woordje vrijwillig. Want iedereen heeft er lak aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef byah het volgende:
Lockdown is een buzzword terwijl we effectief ook op eenzelfde soort lockdown zitten, maar dan vrijwillig
Verplicht mensen om binnen te blijven, niet dit soort slappe gelul.![]()
schaamteloosquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:36 schreef Red_85 het volgende:
pvdd HOUD JE BEK OVER SCHIPHOL EN LUCHTVAART DAT IS NU HET ISSUE NIET!![]()
schreeuw niet zoquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:36 schreef Red_85 het volgende:
pvdd HOUD JE BEK OVER SCHIPHOL EN LUCHTVAART DAT IS NU HET ISSUE NIET!
(ook al heb je gelijk)What can change the nature of a man?![]()
Maar dat is denk ik het probleem met Nederlanders, die laten zich niet vrijwillig opsluiten. Sterker nog, ze trekken er op uit naar streken waar het nog corona vrij is. De wadden bewoners weren al Nederlanders van de boot.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef byah het volgende:
Ik mis de waarde van kritiek anders dan "ik ben tegen" ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De toespraak was weliswaar toch niet duidelijk en zorgde voor verwarring, maar tóch was het een hele goede toespraak.
Welke kritische vragen zijn dan gesteld die daarmee een beter antwoord kunnen krijgen ?
Wat is er zo moeilijk aan dat we ons nu moeten laten overgeven aan experts die hopelijk waar voor hun geld zullen gaan leveren met hun inschattingen.
En ja er is geharrewar over de methode hoe je een doel bereikt waarbij de overheid tot taak al die belangen te bundelen. Het is en zal een best guess worden. De gecontroleerde wijze spreekt mij meer aan dan in een bunker des doods te gaan leven.
Nu Baudet...... 's kijken met welke historische misplaatsing hij zijn argumenten gata onderbouwen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vallon op 18-03-2020 15:42:51 ]"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Zorgelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Naja, geen hond weet wat ze moeten doen met hun vrije tijd.![]()
Ik ben ook links, maar ik erger me al langer aan de defensieve en niet inhoudelijke reactie wanneer Baudet terechte punten aansnijdt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik mis inderdaad ook de kritiek in het debat waardoor ik steeds meer sympathie krijg voor Wilders en Baudet en dan ben ik al 20 jaar een SP stemmer.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
niet eens slecht idee..mijn bus ligt nog volquote:alleen had ik paar weken terug een 24 pak tp gekocht
![]()
Je roept zelf iets wat volstrekt onwaar is en zodra iemand zegt dat je onzin uitkraamt ga je vragen om een bronquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
Er is niemand thuis gestorven dus? Mag ik je bron?? Kap gewoon met je getroll.
kan dan mens niet even gauw de Coro.. krijgen met Schiphol wat een gezeik"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Wat gebeurt gebeurt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef Markesh het volgende:
[..]
Je ziet de wereld graag branden? Jezelf ook of je ouders?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is het altijd zo dat links van de spreker (Baudet nu) iemand met de rug er tegen zit op een laptop?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Huh? Zo werkt het niet he. Jij beweert iets, ik geef aan waarom dat niet klopt. Geef jij maar een bron dat er mensen thuis gestorven zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
Er is niemand thuis gestorven dus? Mag ik je bron?![]()
Alsjeblieft niet.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De notulist bedoel je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef hollandia02 het volgende:
Is het altijd zo dat links van de spreker (Baudet nu) iemand met de rug er tegen zit op een laptop?![]()
Baudet gaat het allemaal oplossen."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je bedoelt er voor? Dat zijn mensen die alles typen wat gezegd wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef hollandia02 het volgende:
Is het altijd zo dat links van de spreker (Baudet nu) iemand met de rug er tegen zit op een laptop?![]()
Neehoor pech voor jouquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je roept zelf iets wat volstrekt onwaar is en zodra iemand zegt dat je onzin uitkraamt ga je vragen om een bron? Kap gewoon met je getroll.
![]()
![]()
Ja Baudet, wat moet je anders, een jaar in lockdown gaan, lekker wachten op een vaccin?Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
Goed om de prioriteiten te zien. Niets geen wc-papier
[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
De TV hoeft iig niet zachter zoals bij Wilders.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef -Chakotay- het volgende:
Slimme strategie door te beginnen met een complimentje
zie je niet vaak
+1 voor FvD![]()
Ik dacht even dat hij 'niks' ging zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef -Chakotay- het volgende:
Slimme strategie door te beginnen met een complimentje
zie je niet vaak
+1 voor FvD![]()
Waar zouden we zijn zonder onze toekomstige MP
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2020 15:40:33 ]![]()
Baudet die nu de maat neemt van Jaap van Dissel.
How low can you go."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Mijn bron is de technische briefingquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Huh? Zo werkt het niet he. Jij beweert iets, ik geef aan waarom dat niet klopt. Geef jij maar een bron dat er mensen thuis gestorven zijn.![]()
Wat is het?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Goede weerstand opbouwenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Helemaal met je eens, probeer mijn werkgever maar te overtuigen, Telegraaf, Volkskrant, AD, Trouw, NRC, Financieel Dagblad, Parool, Nederlands Dagblad, Twee kinderkranten en twee regionale dagbladen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt het minst belangrijke beroep nu![]()
Het siert hem, als elk gekozen politicus, dat hij zijn ziel en zaligheid erin gooit om mee te denken aan het belang voor alle Nederlandersquote:
Dus je cynisme is niet op zn plaats nu![]()
Die is al aan het woord geweest, Baudet is nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:40 schreef Harlekien het volgende:
Waar zouden we zijn zonder onze toekomstige MP![]()
10 duizenden maar? De griep heeft er jaarlijks meer. En ipv doodgaan aan de griep, gaan ze nu dood aan corona.![]()
We geven ons niet over aan experts. Rutte heeft 1 van meerdere opties gekozen en verschuilt zich achter de experts die dat vanochtend nog tot een politieke keuze hebben verklaard.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik mis de waarde van kritiek anders dan "ik ben tegen" ?
Welke kritische vragen zijn dan gesteld die daarmee een beter antwoord kunnen krijgen ?
Wat is er zo moeilijk aan dat we ons nu moeten laten overgeven aan experts die hopelijk waar voor hun geld zullen gaan leveren met hun inschattingen.
Dat is ook gewoon een reflex in de bestuurlijke cultuur van het kartel. Rapportje laten schrijven en dan doen wat je toch al wilde terwijl je kunt doen alsof je zelf niet verantwoordelijk bent voor je keuze.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Baudet heeft een analyse met tienduizenden doden?!Nou, gooi die satire maar eens online, kletsmajoor.
Dit, dus.![]()
zie het zo.. mensen met voorraad komen doorgaans niet meer terugquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die mevrouw uit Japan was niet twee keer besmet. Die mevrouw was een tijdje zonder symptomen en toen kwamen die weer terug.I´m back.![]()
Het is meer naast griep dan ipv. griep.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef butz0rs het volgende:
10 duizenden maar? De griep heeft er jaarlijks meer. En ipv doodgaan aan de griep, gaan ze nu dood aan corona.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
bierquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het is je al zo vaak uitgelegd. Doch wil je het maar niet snappenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef butz0rs het volgende:
10 duizenden maar? De griep heeft er jaarlijks meer. En ipv doodgaan aan de griep, gaan ze nu dood aan corona.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Baudet met zijn berekeningen. Fijn dat 'ie het beter denkt te weten dat het RIVM.
Kleiduiven schieten. Kakker.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
PVDD is tegen deze vergelijking.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Kun je nagaan dat mensen gewoon salaris krijgen om hier iedere keer bij aanwezig te zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:42 schreef THEFXR het volgende:
ik ben gestopt met kijken, vind best vermoeiend zo'n debat.
iddquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat mensen gewoon salaris krijgen om hier iedere keer bij aanwezig te zijn.
![]()
Nee, beter dan Rutte. Het IVRM zegt zelf dat het een politieke keuze is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:42 schreef Zeroku het volgende:
Baudet met zijn berekeningen. Fijn dat 'ie het beter denkt te weten dat het RIVM.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
De hamsters van de Appie zijn hun baan ook verloren
https://www.ad.nl/economi(...)iet-gepast~aa3590e4/Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Zwartste scenario is voor NL rond de half miljoen doden. Maar dan moet echt alles mis gaan. Tienduizenden lijkt mij vrij realistisch en dan komen we naar mijn mening nog goed weg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef Buitendam het volgende:
Baudet heeft een analyse met tienduizenden doden?!Nou, gooi die satire maar eens online, kletsmajoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou, ik denk niet dat elk gekozen politicus denkt aan het landsbelang. Voorbeelden ten over. En dan heb ik het uiteraard niet enkel over Baudet. Maar het is naïef om te denken dat de gemiddelde politicus het allemaal maar doet voor de ander.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Het siert hem, als elk gekozen politicus, dat hij zijn ziel en zaligheid erin gooit om mee te denken aan het belang voor alle Nederlanders
Dus je cynisme is niet op zn plaats nu
Dat gezegd hebbende, denk ik dat Rutte zijn aanpak het beste is."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef RipCity het volgende:
De hamsters van de Appie zijn hun baan ook verloren
https://www.ad.nl/economi(...)iet-gepast~aa3590e4/
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Ik ben een groot voorstander van efficiënt (duidelijk/kort) werken. De technische briefing vanmorgen was zoveel efficiënter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat mensen gewoon salaris krijgen om hier iedere keer bij aanwezig te zijn.
![]()
waarom zijn er twijfels over groepsimmuniteit? Als een viroloog (en niet 1 maar meer) het zeggen?just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
Ja met deze uitersten hou ikzelf ook rekening.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zwartste scenario is voor NL rond de half miljoen doden. Maar dan moet echt alles mis gaan. Tienduizenden lijkt mij vrij realistisch en dan komen we naar mijn mening nog goed weg.And what rough beast, its hour come round at last,
100% stijging sinds gisteren! piek!quote:15:42
De afgelopen 24 uur werden in de Chinese stad Wuhan, waar het virus eind december uitbrak, slechts twee nieuwe besmettingen geconstateerd.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
We benieuwd wat Thierry gaat roepen als blijkt dat het in China en Korea weer vrolijk losgaat straks.Haters everywhere but I don't really care.![]()
OK, je hebt gelijk over China etc..
Maar.............
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Voor je op het moment van groepsimmuniteit beland bent het hele zorgstelsel op z'n gat ligt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Apotheose het volgende:
waarom zijn er twijfels over groepsimmuniteit? Als een viroloog (en niet 1 maar meer) het zeggen?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Winkels beginnen al massaal te sluiten. WE, Zara, Pull&Bear geven al het goede voorbeeld. Ik geef het nog een week voordat alle winkelcentra sluiten.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Weet je wat het is. Ik denk niet dat we na dit debat iets zijn opgeschoten. Ik ga lekker Netflixen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
gisteren 1 , vandaag 2!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan echt nergens iets vinden over een piek in Wuhan, wat?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Omdat men bang is om ziek te worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Apotheose het volgende:
waarom zijn er twijfels over groepsimmuniteit? Als een viroloog (en niet 1 maar meer) het zeggen?![]()
Omdat buitenlandse virologen aangeven dat er geen enkel bewijs is dat er met dit virus immuniteit wordt opgebouwd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Apotheose het volgende:
waarom zijn er twijfels over groepsimmuniteit? Als een viroloog (en niet 1 maar meer) het zeggen?![]()
Natuurlijk is er wel een "goed" en een "fout".
Die zalvende woorden van die Christenhond vind ik tenenkrommend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
ze vieren daar iets later kerstquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan echt nergens iets vinden over een piek in Wuhan, wat?![]()
13 nieuwe besmettingen in China gisteren..... enorme piekquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan echt nergens iets vinden over een piek in Wuhan, wat?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Is fakenews.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan echt nergens iets vinden over een piek in Wuhan, wat?What can change the nature of a man?![]()
Om de gezondheid, of om zo werktijdverkorting aan te kunnen vragen? Wegens minder omzetquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Winkels beginnen al massaal te sluiten. WE, Zara, Pull&Bear geven al het goede voorbeeld. Ik geef het nog een week voordat alle winkelcentra sluiten.![]()
Bijzonder slecht, spreken over pieken maar dit vervolgens niet kunnen onderbouwen en niet ver komen met ''lees de kranten maar'.![]()
Godverdomme. Wil steeds mengen op jullie reacties maar is gewoon niet te doen met dit trage kut forum. Yes, I said it.![]()
'Oneindig veel vlakker'. Italië zit ook totaal op slot, maar soit.
Bronquote:AMSTERDAM
Volgens het Europese Medicijn Agentschap (EM) in Amsterdam is er geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het ontstekingsremmende geneesmiddel iboprofen de werking van het coronavirus verergert.
In een verklaring zegt het EMA dat het agentschap onjuiste informatie op de sociale media over ibuprofen wil rechtzetten. „Er is op dit moment geen wetenschappelijk bewijs dat wijst op een relatie tussen ibuprofen en het verergeren van [de besmetting] Covid-19”, aldus EMA.![]()
ZIEDENDquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:47 schreef Harlekien het volgende:
Godverdomme. Wil steeds mengen op jullie reacties maar is gewoon niet te doen met dit trage kut forum. Yes, I said it.![]()
Wilders en Baudet, gewoon gelijk, maar puur op de persoon wijzen ze alles af.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dan lees je zeker niet ''de kranten''quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
![]()
voorkomen is beter dan genezen, is altijd de slogan geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Omdat men bang is om ziek te worden.![]()
Omdat er geen hond meer in de winkels komt inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Om de gezondheid, of om zo werktijdverkorting aan te kunnen vragen? Wegens minder omzet“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Segers had het niet over Wuhan daar begon Baudet zelf over.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
heb je iets te meldenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:47 schreef Harlekien het volgende:
Godverdomme. Wil steeds mengen op jullie reacties maar is gewoon niet te doen met dit trage kut forum. Yes, I said it.
vooralsnog lijkt het hier een sc
das niet de bedoeling![]()
Klopt, framing. "puppet"quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Wilders en Baudet, gewoon gelijk, maar puur op de persoon wijzen ze alles af.![]()
Bijenkorf ook. Hadden winkels ook te maken met de 99 grens?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Winkels beginnen al massaal te sluiten. WE, Zara, Pull&Bear geven al het goede voorbeeld. Ik geef het nog een week voordat alle winkelcentra sluiten.![]()
Dat idee krijg ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Wilders en Baudet, gewoon gelijk, maar puur op de persoon wijzen ze alles af.![]()
Zojuist 80 Britten onder politiebegeleiding op een chartervliegtuig gezet hier in Bulgarije. Volgen nog 4 vluchten. Ondertussen zijn ze aan het bespreken vanaf wanneer ze ouderen verplicht in thuisquarantaine gaan zetten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja ik probeer wat te meldenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heb je iets te melden
vooralsnog lijkt het hier een sc
das niet de bedoeling
Forum Opties Forumhop: Hop naar: