bidetquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef quirina het volgende:
Bidet heeft wel gelijk.
Dat werd wel gezegd.
Dan nog vertraging bij metingen, rapportage enzo ... dus misschien nog wel iets langer. Ben er eigenlijk wel benieuwd naar. Er werd vanochtend in de briefing gesproken over 2 weken meen ik, wat dus nog veel langer zou zijn?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zo raar als de incubatietijd 4-14 dagen is volgens mij toch?
Als de incubatietijd 1-3 dagen was, had je nu al effect gezien.
Morgen afwachten of eerder vrijdag/zaterdag. Ik denk ook dat de politiek daar op wacht.
Bron graag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef Grishenko_ het volgende:
Kijk maar naar het ontstaan van het coronavirus. Een mafkees uit China besloot een vleermuis te eten en de wereld zit met de gebakken peren. Ook al gaan wij overstappen naar een biologische landbouw; elders kan een virus toch weer ontstaan.
Trouwens, Asscher
daar wacht ik op inderdaad. Ik heb niet echt het idee dat men openstaat voor de antwoorden overigens.quote:
Het duurt alleen maar langer voordat je er af bent, want het verschuift naar volgend jaar.quote:
Lockdown totdat ziekenhuizen genoeg materiaal,personeel en ruimte heeft voor slachtoffers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef MakkieR het volgende:
Maar waar zijn jullie nou voorstander van: groeps immuniteit of total lockdown.
Uiteraard zal je niet eerder resultaat zien.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet zo raar als de incubatietijd 4-14 dagen is volgens mij toch?
Als de incubatietijd 1-3 dagen was, had je nu al effect gezien.
Morgen afwachten of eerder vrijdag/zaterdag. Ik denk ook dat de politiek daar op wacht.
Bron?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:13 schreef Grishenko_ het volgende:
Kijk maar naar het ontstaan van het coronavirus. Een mafkees uit China besloot een vleermuis te eten en de wereld zit met de gebakken peren. Ook al gaan wij overstappen naar een biologische landbouw; elders kan een virus toch weer ontstaan.
Trouwens, Asscher
Je kunt ook gewoon je mond dichthoudenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef Tuned22 het volgende:
Zouden we hier geschiedenis kunnen gaan schrijven door voor te stellen om in de zorg voortaan ducttape te gaan gebruiken en dan alleen via de neus te kunnen gaan ademen middels een minimale opening beiderzijds en daar tussen slechts een mini hoeveelheid mondkapjesmateriaal plaatsen?
Is dit autocorrect of een Freudiaanse verschrijving door gebrek aan wc-papier?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef quirina het volgende:
Bidet heeft wel gelijk.
Dat werd wel gezegd.
Het enige werkbare plan is zowel zorgen dat de ziekenhuizen zo min mogelijk overspoeld worden én de economie enigszins draaiend houden. Het virus is niet meer te stoppen de komende maanden, dus is de pandemie zo verstandig mogelijk managen de enige zinnige optie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:19 schreef MakkieR het volgende:
Maar waar zijn jullie nou voorstander van: groeps immuniteit of total lockdown.
mwa, niet meer buiten mogen vertoeven is ook weer zoiets, gooi dan gewoon alle niet-essentiëlequote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef quirina het volgende:
[..]
Lockdown totdat ziekenhuizen genoeg materiaal,personeel en ruimte heeft voor slachtoffers.
Neusfilters!?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:20 schreef Tuned22 het volgende:
Zouden we hier geschiedenis kunnen gaan schrijven door voor te stellen om in de zorg voortaan ducttape te gaan gebruiken en dan alleen via de neus te kunnen gaan ademen middels een minimale opening beiderzijds en daar tussen slechts een mini hoeveelheid mondkapjesmateriaal plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |