Zwartste scenario is voor NL rond de half miljoen doden. Maar dan moet echt alles mis gaan. Tienduizenden lijkt mij vrij realistisch en dan komen we naar mijn mening nog goed weg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef Buitendam het volgende:
Baudet heeft een analyse met tienduizenden doden?!Nou, gooi die satire maar eens online, kletsmajoor.
Nou, ik denk niet dat elk gekozen politicus denkt aan het landsbelang. Voorbeelden ten over. En dan heb ik het uiteraard niet enkel over Baudet. Maar het is naïef om te denken dat de gemiddelde politicus het allemaal maar doet voor de ander.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Het siert hem, als elk gekozen politicus, dat hij zijn ziel en zaligheid erin gooit om mee te denken aan het belang voor alle Nederlanders
Dus je cynisme is niet op zn plaats nu
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef RipCity het volgende:
De hamsters van de Appie zijn hun baan ook verloren
https://www.ad.nl/economi(...)iet-gepast~aa3590e4/
Ik ben een groot voorstander van efficiënt (duidelijk/kort) werken. De technische briefing vanmorgen was zoveel efficiënter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat mensen gewoon salaris krijgen om hier iedere keer bij aanwezig te zijn.
Ja met deze uitersten hou ikzelf ook rekening.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zwartste scenario is voor NL rond de half miljoen doden. Maar dan moet echt alles mis gaan. Tienduizenden lijkt mij vrij realistisch en dan komen we naar mijn mening nog goed weg.
100% stijging sinds gisteren! piek!quote:15:42
De afgelopen 24 uur werden in de Chinese stad Wuhan, waar het virus eind december uitbrak, slechts twee nieuwe besmettingen geconstateerd.
Voor je op het moment van groepsimmuniteit beland bent het hele zorgstelsel op z'n gat ligt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Apotheose het volgende:
waarom zijn er twijfels over groepsimmuniteit? Als een viroloog (en niet 1 maar meer) het zeggen?
gisteren 1 , vandaag 2!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan echt nergens iets vinden over een piek in Wuhan, wat?
Omdat men bang is om ziek te worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Apotheose het volgende:
waarom zijn er twijfels over groepsimmuniteit? Als een viroloog (en niet 1 maar meer) het zeggen?
Omdat buitenlandse virologen aangeven dat er geen enkel bewijs is dat er met dit virus immuniteit wordt opgebouwd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:44 schreef Apotheose het volgende:
ze vieren daar iets later kerstquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
13 nieuwe besmettingen in China gisteren..... enorme piekquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Is fakenews.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Om de gezondheid, of om zo werktijdverkorting aan te kunnen vragen? Wegens minder omzetquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Winkels beginnen al massaal te sluiten. WE, Zara, Pull&Bear geven al het goede voorbeeld. Ik geef het nog een week voordat alle winkelcentra sluiten.
Bronquote:AMSTERDAM
Volgens het Europese Medicijn Agentschap (EM) in Amsterdam is er geen enkel wetenschappelijk bewijs dat het ontstekingsremmende geneesmiddel iboprofen de werking van het coronavirus verergert.
In een verklaring zegt het EMA dat het agentschap onjuiste informatie op de sociale media over ibuprofen wil rechtzetten. „Er is op dit moment geen wetenschappelijk bewijs dat wijst op een relatie tussen ibuprofen en het verergeren van [de besmetting] Covid-19”, aldus EMA.
ZIEDENDquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:47 schreef Harlekien het volgende:
Godverdomme. Wil steeds mengen op jullie reacties maar is gewoon niet te doen met dit trage kut forum. Yes, I said it.
Dan lees je zeker niet ''de kranten''quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
voorkomen is beter dan genezen, is altijd de slogan geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Omdat men bang is om ziek te worden.
Omdat er geen hond meer in de winkels komt inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Om de gezondheid, of om zo werktijdverkorting aan te kunnen vragen? Wegens minder omzet
Segers had het niet over Wuhan daar begon Baudet zelf over.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Nattekat het volgende:
heb je iets te meldenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:47 schreef Harlekien het volgende:
Godverdomme. Wil steeds mengen op jullie reacties maar is gewoon niet te doen met dit trage kut forum. Yes, I said it.
Klopt, framing. "puppet"quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Wilders en Baudet, gewoon gelijk, maar puur op de persoon wijzen ze alles af.
Bijenkorf ook. Hadden winkels ook te maken met de 99 grens?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Winkels beginnen al massaal te sluiten. WE, Zara, Pull&Bear geven al het goede voorbeeld. Ik geef het nog een week voordat alle winkelcentra sluiten.
Dat idee krijg ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Wilders en Baudet, gewoon gelijk, maar puur op de persoon wijzen ze alles af.
Ja ik probeer wat te meldenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
heb je iets te melden
vooralsnog lijkt het hier een sc
das niet de bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |