Het siert hem, als elk gekozen politicus, dat hij zijn ziel en zaligheid erin gooit om mee te denken aan het belang voor alle Nederlandersquote:
Die is al aan het woord geweest, Baudet is nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:40 schreef Harlekien het volgende:
Waar zouden we zijn zonder onze toekomstige MP
We geven ons niet over aan experts. Rutte heeft 1 van meerdere opties gekozen en verschuilt zich achter de experts die dat vanochtend nog tot een politieke keuze hebben verklaard.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik mis de waarde van kritiek anders dan "ik ben tegen" ?
Welke kritische vragen zijn dan gesteld die daarmee een beter antwoord kunnen krijgen ?
Wat is er zo moeilijk aan dat we ons nu moeten laten overgeven aan experts die hopelijk waar voor hun geld zullen gaan leveren met hun inschattingen.
zie het zo.. mensen met voorraad komen doorgaans niet meer terugquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
Goed om de prioriteiten te zien. Niets geen wc-papier
[ afbeelding ]
Het is meer naast griep dan ipv. griep.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef butz0rs het volgende:
10 duizenden maar? De griep heeft er jaarlijks meer. En ipv doodgaan aan de griep, gaan ze nu dood aan corona.
bierquote:
Het is je al zo vaak uitgelegd. Doch wil je het maar niet snappenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:41 schreef butz0rs het volgende:
10 duizenden maar? De griep heeft er jaarlijks meer. En ipv doodgaan aan de griep, gaan ze nu dood aan corona.
Kun je nagaan dat mensen gewoon salaris krijgen om hier iedere keer bij aanwezig te zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:42 schreef THEFXR het volgende:
ik ben gestopt met kijken, vind best vermoeiend zo'n debat
iddquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat mensen gewoon salaris krijgen om hier iedere keer bij aanwezig te zijn.
Nee, beter dan Rutte. Het IVRM zegt zelf dat het een politieke keuze is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:42 schreef Zeroku het volgende:
Baudet met zijn berekeningen. Fijn dat 'ie het beter denkt te weten dat het RIVM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |