Huh? Zo werkt het niet he. Jij beweert iets, ik geef aan waarom dat niet klopt. Geef jij maar een bron dat er mensen thuis gestorven zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
Er is niemand thuis gestorven dus? Mag ik je bron?
Alsjeblieft niet.quote:
De notulist bedoel je?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef hollandia02 het volgende:
Is het altijd zo dat links van de spreker (Baudet nu) iemand met de rug er tegen zit op een laptop?
Je bedoelt er voor? Dat zijn mensen die alles typen wat gezegd wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef hollandia02 het volgende:
Is het altijd zo dat links van de spreker (Baudet nu) iemand met de rug er tegen zit op een laptop?
Neehoor pech voor jouquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je roept zelf iets wat volstrekt onwaar is en zodra iemand zegt dat je onzin uitkraamt ga je vragen om een bron? Kap gewoon met je getroll.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
Goed om de prioriteiten te zien. Niets geen wc-papier
[ afbeelding ]
De TV hoeft iig niet zachter zoals bij Wilders.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef -Chakotay- het volgende:
Slimme strategie door te beginnen met een complimentje
zie je niet vaak
+1 voor FvD
Ik dacht even dat hij 'niks' ging zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef -Chakotay- het volgende:
Slimme strategie door te beginnen met een complimentje
zie je niet vaak
+1 voor FvD
Mijn bron is de technische briefingquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Huh? Zo werkt het niet he. Jij beweert iets, ik geef aan waarom dat niet klopt. Geef jij maar een bron dat er mensen thuis gestorven zijn.
?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
Goede weerstand opbouwenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:39 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal met je eens, probeer mijn werkgever maar te overtuigen, Telegraaf, Volkskrant, AD, Trouw, NRC, Financieel Dagblad, Parool, Nederlands Dagblad, Twee kinderkranten en twee regionale dagbladen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt het minst belangrijke beroep nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |