Is er in België écht een Aldi geplunderd of doel je op dat filmpje uit Duitsland van enkele jaren terug?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef SunZomer het volgende:
Max 3
[..]
[..]
Indien men over een grote vriezer beschikt scheelt dat inderdaad boodschappen doen. Honger zie ik niet snel gebeuren (in Belgie is een Aldi geplunderd) Wel benieuwd of we hier ook zulke wachtrijen gaan krijgen en of de distrubutie weer goed op gang komt (alles went op den duur)
Ditquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Partijkartel. Alle neuzen dezelfde kant op, volg de leider, geen kritische vragen want anders voedt je het populisme alleen maar.
De toespraak was weliswaar toch niet duidelijk en zorgde voor verwarring, maar tóch was het een hele goede toespraak.
Het zal idd een periode gaan worden van meten en aanpassen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:22 schreef Fukushima het volgende:
[..]
1 of 2 personen per keer naar binnen, zal hier ook voor chaos zorgen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Kijk... het treurige is dat dat ons land allemaal regeert.
Behalve de tokkiesquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef byah het volgende:
Lockdown is een buzzword terwijl we effectief ook op eenzelfde soort lockdown zitten, maar dan vrijwillig
De distributie is goed op gang, maar het hamstergedrag ook gewoon nog steeds.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef SunZomer het volgende:
Max 3
[..]
[..]
Indien men over een grote vriezer beschikt scheelt dat inderdaad boodschappen doen. Honger zie ik niet snel gebeuren (in Belgie is een Aldi geplunderd) Wel benieuwd of we hier ook zulke wachtrijen gaan krijgen en of de distrubutie weer goed op gang komt (alles went op den duur)
Inderdaad. Scherp van hem zo uit het hoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Asscher heeft wél opgelet vanochtend
De krant in ieder geval wel. Mij is al verteld dat wij krantenbezorgers de twijfelachtige eer hebben een vitale beroep te zijn. Oke dan...quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:27 schreef Discombobulate het volgende:
In het geval van een totale lockdown, kunnen post, pakketten en voedsel dan nog wel bezorgd worden?
Niet iedereen heeft de luxe om nieuws van FOK! af te halen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De krant in ieder geval wel. Mij is al verteld dat wij krantenbezorgers de twijfelachtige eer hebben een vitale beroep te zijn. Oke dan...
Zeker vanwege de bejaarden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De krant in ieder geval wel. Mij is al verteld dat wij krantenbezorgers de twijfelachtige eer hebben een vitale beroep te zijn. Oke dan...
Wees blij!quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Echt het minst belangrijke beroep nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat zal wel een pre-internet lijst geweest zijn dan, tbv de nieuwsvoorziening. Van mij mag je vrij hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
voor als het toiletpapier op isquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt het minst belangrijke beroep nu
Zowel Asscher als Baudet maken geen deel uit van de regering of zijn lid van een partij die in de regering zit hèquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef quirina het volgende:
[..]
Kijk... het treurige is dat dat ons land allemaal regeert.
Naja, geen hond weet wat ze moeten doen met hun vrije tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:35 schreef _I het volgende:
"We moeten de mensen aan het werk houden.."
Van wie?
Daarom; Partij voor de Dieren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Naja, geen hond weet wat ze moeten doen met hun vrije tijd.
Er is niemand thuis gestorven dus? Mag ik je bron?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Na de IC verlaat je niet direct het ziekenhuis. Ik postte vanochtend het praktijkvoorbeeld van mijzelf; oma afgelopen januari op IC, op het eind moest ze van de zaal af naar een niet-IC kamer, omdat er plek nodig was op de reguliere IC en zij het toch niet zou halen. Gestorven in het ziekenhuis, maar niet op de IC, en dus absoluut niet thuis zoals jij zegt.
Pvdd gestemd?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja en daar ligt het probleem, dat woordje vrijwillig. Want iedereen heeft er lak aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef byah het volgende:
Lockdown is een buzzword terwijl we effectief ook op eenzelfde soort lockdown zitten, maar dan vrijwillig
schaamteloosquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:36 schreef Red_85 het volgende:
pvdd HOUD JE BEK OVER SCHIPHOL EN LUCHTVAART DAT IS NU HET ISSUE NIET!
schreeuw niet zoquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:36 schreef Red_85 het volgende:
pvdd HOUD JE BEK OVER SCHIPHOL EN LUCHTVAART DAT IS NU HET ISSUE NIET!
Maar dat is denk ik het probleem met Nederlanders, die laten zich niet vrijwillig opsluiten. Sterker nog, ze trekken er op uit naar streken waar het nog corona vrij is. De wadden bewoners weren al Nederlanders van de boot.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef byah het volgende:
Ik mis de waarde van kritiek anders dan "ik ben tegen" ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Partijkartel. Alle neuzen dezelfde kant op, volg de leider, geen kritische vragen want anders voedt je het populisme alleen maar.
De toespraak was weliswaar toch niet duidelijk en zorgde voor verwarring, maar tóch was het een hele goede toespraak.
Zorgelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben ook links, maar ik erger me al langer aan de defensieve en niet inhoudelijke reactie wanneer Baudet terechte punten aansnijdt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:30 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik mis inderdaad ook de kritiek in het debat waardoor ik steeds meer sympathie krijg voor Wilders en Baudet en dan ben ik al 20 jaar een SP stemmer.
niet eens slecht idee..mijn bus ligt nog volquote:
Je roept zelf iets wat volstrekt onwaar is en zodra iemand zegt dat je onzin uitkraamt ga je vragen om een bronquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:36 schreef Markesh het volgende:
[..]
Er is niemand thuis gestorven dus? Mag ik je bron?
Wat gebeurt gebeurt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:33 schreef Markesh het volgende:
[..]
Je ziet de wereld graag branden? Jezelf ook of je ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |