zag je ook in FR op filmpjesquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dat filmpje, van die enorme rij, laat wel zien dat het nog niet zo slecht is als sommige mensen al eerder gaan hamsteren een beetje. Het lijkt erop dat vrijwel iedereen daar in 1 keer in panic mode is gegaan.
Nee, juist het hamsteren zorgt voor deze problemen. Als iedereen gewoon normaal zijn boodschappen blijft doen is er voldoende. Paniekboodschappen werkt niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dat filmpje, van die enorme rij, laat wel zien dat het nog niet zo slecht is als sommige mensen al eerder gaan hamsteren een beetje. Het lijkt erop dat vrijwel iedereen daar in 1 keer in panic mode is gegaan.
Met zulke rijen ga je vanzelf hamsteren. Daar wil je echt geen tweede keer in staan. Je hoeft nog net geen tentje mee te nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het ging over het VK, dat bericht over "nog een paar weken voor het op is"quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit is Amerika, daar zijn heel wat minder supermarkten dan hier inderdaad.
Totaal ander land - niet te vergelijken met Nederland en kleine afstanden om hier te bevoorraaden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
twitter:LiveSquawk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 15:01:33UK COVID-19 Cases Rise To 2626 From 1950 The Day Before reageer retweet
Wat gaan we nu krijgen!quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kap eens met deze onzin. Dat is helemaal niet wat er is gezegd. Er is alleen gezegd dat er meer mensen overlijden buiten de IC dan op de IC zelf. Nog steeds overlijden de meeste in het ziekenhuis, buiten de IC.
In Amerika heb je veel minder supermarkten, dus als iedereen dan naar één plek gaat krijg je dit soort flauwekul.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:05 schreef Chia het volgende:
Hebben die rijen bij supermarkten met de bevoorrading te maken dan? Dacht omdat er maar een beperkt aantal mensen naar binnen mocht en andere mensen gaan dan een plekje in de rij hamsteren.
Duurt nog wel even. De cijfers zijn nog niet zorgwekkend genoeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:06 schreef DebielStudentje het volgende:
Is er een persco vanavond? Denken jullie dat we in lockdown gaan?
Als dat laatste waar is dan is 15 doden natuurlijk redelijk aan de safe kant voor de mensen die dit virus nog gaan krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wij testen niet alles. Zo blijkt.
Ik denk dat we al op een case of 12.000 zitten. Immers de schatting van de GGD was zaterdag 6.000.
Maar in feite is het virus al veel langer in NL dan de eerste gevonden case. Dus misschien zitten we al op 120.000 of 1.2 miljoen. Je weet het niet.
Goh, ik vraag me af waarom het daar zo veel harder gaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:06 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:LiveSquawk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 15:01:33UK COVID-19 Cases Rise To 2626 From 1950 The Day Before reageer retweet
En dat filmpje uit België dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In Amerika heb je veel minder supermarkten, dus als iedereen dan naar één plek gaat krijg je dit soort flauwekul.
Oef dat gaat echt enorm hard daar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:06 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik denk dat er dan e.e.a. misging in het quoten, want je reageerde op de lange rij bij de Costco in Amerikaquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging over het VK, dat bericht over "nog een paar weken voor het op is"
Hoop het. Al is het maar voor al die mensen die geen afstand houden en gewoon gezellig staan kletsen overal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:06 schreef DebielStudentje het volgende:
niet eerder dan komend weekend denk ik, en dan misschien alleen niet-essentiële winkelsquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:06 schreef DebielStudentje het volgende:
Op basis van de cijfers van Duitsland hebben we inmiddels al 20000+ (wellicht al 30000) besmettingen gebaseerd op de doden en dat de Duitsers wel fatsoenlijk testen. (Ik weet het veel aannames maar goed)quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wij testen niet alles. Zo blijkt.
Ik denk dat we al op een case of 12.000 zitten. Immers de schatting van de GGD was zaterdag 6.000.
Maar in feite is het virus al veel langer in NL dan de eerste gevonden case. Dus misschien zitten we al op 120.000 of 1.2 miljoen. Je weet het niet.
Obesitas en overgewicht is het grootste probleem, maar bij het eerste het beste virus is ineens alles op.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging over het VK, dat bericht over "nog een paar weken voor het op is"
Omdat het gewone leven hier gewoon doorgaat momenteel. Pas net dat de bios en theatre is gesloten. Maar in de stad en vooral bij winkels is het nog net zo druk. En scholen en al het andere gewoon door ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, ik vraag me af waarom het daar zo veel harder gaat.
Kan, het verspringt constant. If so, my bad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan e.e.a. misging in het quoten, want je reageerde op de lange rij bij de Costco in Amerika.
Was sarcastisch hèquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Omdat het gewone leven hier gewoon doorgaat momenteel. Pas net dat de bios en theatre is gesloten. Maar in de stad en vooral bij winkels is het nog net zo druk. En scholen en al het andere gewoon door ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |