SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-het is hier ook geen vbl-sc
-je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Twitter stroomt vol met ‘klierende’ thuiskantoor-katten
https://www.ad.nl/binnenl(...)oor-katten~a2bbbf23/
KadGod. @Coco.![]()
quote:Lekker boeiend dat aantal besmettingen-getal. Klopt toch niets van.quote:
Beter kijk je naar het aantal doden.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
15 overleden valt me dan weer meequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
2051 met amper testen.. dan weet je het wel.![]()
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.![]()
Percentage er bij is niet hoger dan gisteren.quote:
Is er ook een genezingscijfer?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
quote:A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Even aan Jomanda vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Aantal genezingen nemen ze niet mee ofzo?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ICU opname's is belangrijker dan de restEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Jij was zondag nog boos omdat de coffeeshops plots werden gesloten en nu ben je plots voorstander van een totale lockdown. Wat een grap.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:58 schreef Weltschmerz het volgende: [..] Foute vraag, we moeten gewoon met zijn allen kritiekloos achter ons fantastische kabinet gaan staan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
Bah.. klote..quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.![]()
![]()
Sterkte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.
Houd je vast aan het feit dat VERUIT de meesten er heel weinig van merken.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Als je kijkt naar de maatregelen in België en andere landen wordt echt niet alles gedaan om de risicogroepen te beschermen. De winkels zijn nu zelf overgegaan tot openingsuren voor ouderen (8 tot 9), dat heeft de regering niet gedaan. Als je hen maximaal wil beschermen zou je als overheid levering aan huis organiseren. En wie ziek is moet thuis blijven, maar hoe ze aan eten en drinken raken, dat moeten ze zelf uitzoeken?are we infinite or am I alone![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
KadGod. @:coco.
What can change the nature of a man?![]()
Sterkte!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.
15 doden valt mij niet mee. Wat erg weer.![]()
Vind het al knap dat je precies weet wie wat heeft gezegd en wanneer in deze reeksquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij was zondag nog boos omdat de coffeeshops plots werden gesloten en nu ben je plots voorstander van een totale lockdown. Wat een grap.![]()
![]()
Klaver bidt nu ook al. Wat is dat toch met die dweepzucht onder politici in een seculiere samenleving? We hebben al CDA, CU en SGP. We hebben de Partij voor de Dieren en Zevendedagsadventisten. Thierry op de gerefotoer. Van DENK weet ik niet of ze tot Allah of Erdogan bidden. Rutte is zo'n softe Nederlands Hervormde figuur. Wie gaat ons de Verlichting brengen?![]()
Gekneus en geen enkele substantiële bijdrage of oplossing.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik schakel pas net in, waar ben ik in godsnaam in beland
Gelul in de marge wat alleen maar tijd kost.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Thierry sloopt alleen zijn eigen geloofwaardigheid...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Waarom hecht iedereen zoveel waarde aan die 2051?
Het aantal ligt veel hoger en zal in de miljoenen gaan lopen.
De enige data die er toe doen zijn: IC-opnames en aantal overleden patiënten.My friends all drive horses![]()
Was ander topic.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vind het al knap dat je precies weet wie wat heeft gezegd en wanneer in deze reeksOp maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
twitter:rivm twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:07:41Sinds de vorige update zijn 346 mensen positief getest op #COVID-19. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 2051. Er zijn sinds gisteren 15 patiënten overleden. #COVID19 #coronavirus
Meer informatie: https://t.co/Qtaw3PdRLq
https://t.co/CFWfw89ro7 reageer retweet![]()
sterktequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
15 nieuwe doden en 2051 besmettingen in totaal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
Is er al een update over het aantal doden en besmettingen?![]()
twitter:rivm twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:07:41Sinds de vorige update zijn 346 mensen positief getest op #COVID-19. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 2051. Er zijn sinds gisteren 15 patiënten overleden. #COVID19 #coronavirus
Meer informatie: https://t.co/Qtaw3PdRLq
https://t.co/CFWfw89ro7 reageer retweet![]()
2 naar mijn wetenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Percentage er bij is niet hoger dan gisteren.
Is er ook een genezingscijfer?![]()
@RIVM
Sinds de vorige update zijn 346 mensen positief getest op #COVID-19. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 2051. Er zijn sinds gisteren 15 patiënten overleden. #COVID19 #coronavirus
Meer informatie: http://bit.ly/2HUVVtm![]()
Want RIVM cijfers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:07 schreef PippenScottie het volgende:
De enige data die er toe doen zijn: IC-opnames en aantal overleden patiënten.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Omdat dat nu de cijfers zijn, dat die heel hard gaan oplopen is helder..quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:07 schreef PippenScottie het volgende:
De enige data die er toe doen zijn: IC-opnames en aantal overleden patiënten.![]()
Team Rutte, maar hij verwoordt het niet helemaal lekker, of hij snapt het nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Is Klaver nou team Lockdown of team Rutte? Ik ben verward.![]()
Het is al zo dat mensen 15 doden niet erg gaan vinden. Dit is dus het probleem, er wordt totaal niet naar de menselijke kant gekeken. De strategie is gericht op getallen..quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sterkte!
15 doden valt mij niet mee. Wat erg weer.![]()
Ik loop achter in het debat, zit nu bij die van Wilders
vraag "heeft u wel eens bedacht dat u het fout zou kunnen hebben?"
antwoord "ze spelen met mensenlevens!!!!"
Kerel geef eens antwoord op een vraag ipv enkel te schreeuwen en te herhalen.
En waarom geloofd hij de Italiaanse deskundigen wel en niet de Nederlandse? Hij is toch zo pro-Nederlands?![]()
Gaat de groei al minder hard?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:08 schreef Jano9 het volgende:
[..]
15 nieuwe doden en 2051 besmettingen in totaal.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
lockdown volgens mij, geen verspreidingquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Is Klaver nou team Lockdown of team Rutte? Ik ben verward.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Hoeveel IC bedden hebben we nu nog over?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Steunt het kabinet, heeft vragen, sluit ook lockdown niet uit indien nodig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Is Klaver nou team Lockdown of team Rutte? Ik ben verward.![]()
Ik was boos over de domheid van het kabinet, omdat het gevolg van die plotseling maatregel voorspelbaar was en bestond in extra besmettingsgevaar, en ook nog eens niet in lijn met de rest van het beleid (doorgaan met inkopen doen).quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij was zondag nog boos omdat de coffeeshops plots werden gesloten en nu ben je plots voorstander van een totale lockdown. Wat een grap.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Die selectieve benadering van Wilders en Baudet welke viroloog je wil geloven... verschrikkelijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja, door dit beleid blijven asymptomatische COVID-19-patiënten dus buiten rondlopen en anderen besmetten, en van die nieuwe patiënten is ook weer 30% asymptomatisch, zij blijven ook weer buiten rondlopen, etc.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende: https://www.medrxiv.org/c(...).20033803v1.full.pdf
Prima paper!
We find that, (1) instead of aberration, there is a remarkable amount of asymptomatic individuals, (2) an individual with symptoms is approximately twice more likely to pass the disease to others than that of an asymptomatic patient.
Nou was het al bekend dat asymptomatische patiënten konden overdragen, maar ook met zulke cijfers?
30% van de patiënten is asymptomatic. Dat is best wel veel. En die mensen zijn dus voor een groot deel verantwoordelijk voor het besmetten van anderen. Maar ondertussen handelen wij alleen maar met: blijf binnen als je symptomen hebt. Hoe zit dat precies?![]()
![]()
Dit pleit vóór een lockdown, niet gedurende een jaar zoals Rutte in zijn speech zei, maar wel voor een aantal weken om deze bulk te laten uitdoven.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef Fukushima het volgende:
[..]
lockdown volgens mij, geen verspreidingDuidelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Team Rutte, maar hij verwoordt het niet helemaal lekker, of hij snapt het niet
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
93 meer opnames. Niet bekend hoeveel er op de IC liggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef capricia het volgende:
Hoeveel IC bedden hebben we nu nog over?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Wilders is compleet gek geworden en idd vol overtuigd dat een full lockdown de enige manier is om in een holletje te gaan zitten en daar afwachten of het over gaat. Hierbij totaal aan voorbij gaan dat we feitelijk al in een redelijke lockdown zitten.
Wat hier misselijk makend wordt verward is ziek worden, wat voor het merendeel niet erg is en mensen "onbesmet" laten die dan op elk moment angst hebben of zij besmet worden.
Men neem de woorden sociale-isolatie in de mond zonder ook maar een flauw idee te hebben wat dat inhoudt en betekent. Niemand wil ziek worden en je zult dat moeten gaan controleren om te beheersen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Dat riepen sommigen eergisteren ook. Dinsdag though ...quote:"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Oh nee, Baudet maakt er alsnog een potje van
Had meer ingezeten.
Verhaal van herbesmetting moet je niet meer als feit presenteren dan groepsimmuniteit. Integendeel.![]()
Hoezo die laatste zin?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
![]()
De manier van bevraging van Baudet trek ik een stuk beter dan Wilders. Rustig en duidelijk i.p.v. dat geschreeuw van Greet.![]()
Hij gelooft alles wat anti-establishment is. Daar is hij immers een populist voor, hij kan niet meer terug.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik loop achter in het debat, zit nu bij die van Wilders
vraag "heeft u wel eens bedacht dat u het fout zou kunnen hebben?"
antwoord "ze spelen met mensenlevens!!!!"
Kerel geef eens antwoord op een vraag ipv enkel te schreeuwen en te herhalen.
En waarom geloofd hij de Italiaanse deskundigen wel en niet de Nederlandse? Hij is toch zo pro-Nederlands?![]()
Dit is al de derde keer dat hij hierover postquote:.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee, je moet gewoon boos zijn op het kabinet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik was boos over de domheid van het kabinet, omdat het gevolg van die plotseling maatregel voorspelbaar was en bestond in extra besmettingsgevaar, en ook nog eens niet in lijn met de rest van het beleid (doorgaan met inkopen doen).
Je bent nu boos op het kabinet omdat er geen totale lockdown wordt afgekondigd, maar zondag wilde je dat de shop nog even een paar dagen open bleef.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Grootste stijging corona besmettingen in Brabant tot nu toe: 125.
https://www.omroepbrabant(...)-teller-staat-op-759![]()
Dit is geen debat, dit is preken voor eigen parochie met soundbites die straks op de sosjuls kunnen worden gegooidLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Het is wolliger maar inderdaad beter te pruimen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef TheArt het volgende:
De manier van bevraging van Baudet trek ik een stuk beter dan Wilders. Rustig en duidelijk i.p.v. dat geschreeuw van Greet.![]()
Waarom staat Klaver daar als een halve viroloog of socioloog vragen te beantwoorden over de aanpak? Klaver gaat daar helemaal niet over en kan beter verwijzen naar de experts en het beleid wat is ingezet door het kabinet.
En Baudet gooit gewoon weer herbesmetting het toneel opHoe is iemand nog serieus te nemen als ie één artikel van een random mediakanaal over één enkel geval generaliseerd?
Weisst![]()
Dat pedante belerende toontje is anders niet veel beter...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef TheArt het volgende:
De manier van bevraging van Baudet trek ik een stuk beter dan Wilders. Rustig en duidelijk i.p.v. dat geschreeuw van Greet.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ah, het was geen "framing", het was wel een doel.
Goh, verrassend.
Bleek ook volledig uit alle acties en zoals gemeld.![]()
Heel veel sterkte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Wat heftig zeg."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
nee, 2 patiëntenquote:
voor zover bekend"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Dat wel, maar hij moet niet herbesmetting als feit poneren of doen alsof dat een gebruikelijk iets zou zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef TheArt het volgende:
De manier van bevraging van Baudet trek ik een stuk beter dan Wilders. Rustig en duidelijk i.p.v. dat geschreeuw van Greet.“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Iemand toegang tot https://www.zorg-capaciteit.nl/beddencapaciteit/faq.jspquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef capricia het volgende:
Hoeveel IC bedden hebben we nu nog over?"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Tot 'ie straks weer in het Latijn meent te moeten wauwelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef TheArt het volgende:
De manier van bevraging van Baudet trek ik een stuk beter dan Wilders. Rustig en duidelijk i.p.v. dat geschreeuw van Greet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
iddquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:07 schreef PippenScottie het volgende:
De enige data die er toe doen zijn: IC-opnames en aantal overleden patiënten.![]()
lol. En morgen 7 erbij. Gast...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef Nober het volgende:
Vier minder dan gisteren, het neemt dus al af.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Hij moet er wel tegenin gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij gelooft alles wat anti-establishment is. Daar is hij immers een populist voor, hij kan niet meer terug.
Zou vooral grappig zjin als we nu idd in Lockdown zouden gaan en dit totaal niet zou werken zoasl hij verwacht.
Maar hij zegt niet wat hij verwacht, hij zegt enkel wat hij NU wil en niet wat het doet. Hoogstens wat het niet doet...
En hij had idd naar die technische briefing eens moeten luisteren.![]()
he bahquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Klaver prees de woorden van de premier als precies wat Nederland nodig had, maar het veroorzaakt wel onrust. Dus onrust was wat Nederland nodig had?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Inderdaad. Wordt pas interessant als het kabinet met de antwoorden komt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef Szura het volgende:
Dit is geen debat, dit is preken voor eigen parochie met soundbites die straks op de sosjuls kunnen worden gegooid“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Wat wordt er nou eigenlijk gezegd door de experts? Kan je het beter 'laten rondgaan het virus' of voorkomen dat iedereen het krijgt?![]()
Gevaarlijk paniekzaaienquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef erkel het volgende:
Waarom staat Klaver daar als een halve viroloog of socioloog vragen te beantwoorden over de aanpak? Klaver gaat daar helemaal niet over en kan beter verwijzen naar de experts en het beleid wat is ingezet door het kabinet.
En Baudet gooit gewoon weer herbesmetting het toneel opHoe is iemand nog serieus te nemen als ie één artikel van een random mediakanaal over één enkel geval generaliseerd?
![]()
Dat is geheel afhankelijk van naar welke expert je luistert.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef HulkHeld het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk gezegd door de experts? Kan je het beter 'laten rondgaan het virus' of voorkomen dat iedereen het krijgt?![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef Newone82 het volgende:
Mooie cijfers vandaag. We gaan de goede kant op!😀👍
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
In dit topic komen alle experts samen, lees en huiver zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef HulkHeld het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk gezegd door de experts? Kan je het beter 'laten rondgaan het virus' of voorkomen dat iedereen het krijgt?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Klaver denkt dat de gemiddelde Nederlander verstandig is
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Die kaart klopt toch niet (die van het RIVM). Assen staat nog steeds op Coronavrij terwijl gister al een besmetting geconstateerd werd.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)abesmetting-in-Assen![]()
Nederlandse "experts" zeggen rondgaan, de rest van de wereld voorkomen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef HulkHeld het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk gezegd door de experts? Kan je het beter 'laten rondgaan het virus' of voorkomen dat iedereen het krijgt?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
"We doen aan social distancing. Het is niet alsof het laissez-faire is", zegt Klaver
Mensen in drommen in de parken en winkels, vind ik vrij laissez-faire![]()
![]()
Zit zelf nu beetje in kutsituatie, hopelijk goede uitkomst. Maar ik zie de tering speeltuin vol met kinderen en kut ouders die denken vakantie te hebben.![]()
Cijfers van 1 dag zeggen niets, zoiets moet je over een aantal dagen middelen en dan is er geen reden tot blijdschap.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef Newone82 het volgende:
Mooie cijfers vandaag. We gaan de goede kant op!😀👍![]()
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlandse "experts" zeggen rondgaan, de rest van de wereld voorkomen.![]()
mooie voor de TT dit, laissez-fairequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef bdd8 het volgende:
"We doen aan social distancing. Het is niet alsof het laissez-faire is", zegt Klaver
Mensen in drommen in de parken en winkels, vind ik vrij laissez-faireEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Mwah, het is echt wel rustiger op straat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef bdd8 het volgende:
Mensen in drommen in de parken en winkels, vind ik vrij laissez-faire|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je gaat niet zo snel dood aan corona hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Zit zelf nu beetje in kutsituatie, hopelijk goede uitkomst. Maar ik zie de tering speeltuin vol met kinderen en kut ouders die denken vakantie te hebben.![]()
![]()
Logisch. Wetenschappers zijn volgens Baudet toch onbetrouwbaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef erkel het volgende:
.
![]()
DONE A VERY GOOD JOB FROM THE BEGINNING!!!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 12:46:33I always treated the Chinese Virus very seriously, and have done a very good job from the beginning, including my very early decision to close the “borders” from China - against the wishes of almost all. Many lives were saved. The Fake News new narrative is disgraceful & false! reageer retweet
![]()
dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Nee, die hele tegenstelling is er niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlandse "experts" zeggen rondgaan, de rest van de wereld voorkomen.![]()
Het is ook zo'n laf nepargument. Vertellen dat het niet het totaal tegenovergestelde is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef bdd8 het volgende:
Mensen in drommen in de parken en winkels, vind ik vrij laissez-faireWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Hier in de buurt zijn ook de speeltuinen vol of loopt opa en oma met de kleinkinderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Hmmm. Iets zegt me dat dit niet zo’n goed idee is...twitter:rtvnoord twitterde op woensdag 18-03-2020 om 13:55:17Vindicat biedt gratis oppas aan ouders in cruciale beroepen https://t.co/uh05Z3PEL7 reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We liggen netjes op koers ja.![]()
![]()
![]()
Totaal niet serieus te nemen die debiel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
DONE A VERY GOOD JOB FROM THE BEGINNING!!!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 12:46:33I always treated the Chinese Virus very seriously, and have done a very good job from the beginning, including my very early decision to close the “borders” from China - against the wishes of almost all. Many lives were saved. The Fake News new narrative is disgraceful & false! reageer retweet
Dit dus, maar probeer dat de onderbuiken van Fok! maar eens uit te leggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:06 schreef Fukushima het volgende:
ICU opname's is belangrijker dan de rest![]()
omdat iedereen aan het clusteren is overalquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, het is echt wel rustiger op straat.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Als ze nou boetes en recht op schieten instellen voor social distancing hoeft er voor mij ook geen lockdown te komen.
Het is niet de maatregel an sich, het is het doordringen in de botte koppen van de mensen die ik op dit moment buiten vakantie zie vieren dat ze moeten OPBOKKEN!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Lekker kinderen dronken voeren en aanranden. Groningenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hmmm. Iets zegt me dat dit niet zo’n goed idee is...twitter:rtvnoord twitterde op woensdag 18-03-2020 om 13:55:17Vindicat biedt gratis oppas aan ouders in cruciale beroepen https://t.co/uh05Z3PEL7 reageer retweet
Wow...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Stuur pics danquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Als ze nou boetes en recht op schieten instellen voor social distancing hoeft er voor mij ook geen lockdown te komen.
Het is niet de maatregel an sich, het is het doordringen in de botte koppen van de mensen die ik op dit moment buiten vakantie zie vieren dat ze moeten OPBOKKEN!![]()
Veel sterkte. En blijf positief, dat kan helpen met herstel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Inderdaad, dan hebben straks al die vaders een SOA.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
![]()
"Voorkomen dat er niemand meer ziek wordt"
Bedankt KlavertjeUn dann rettet kein Kavallerie,
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virusquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Newone82 het volgende:
RIVM is klasse bezig. We gaan het fixen in Nederland. Go Rutte!
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.![]()
Benieuwd naar de ontgroening.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
![]()
Topic geopend. Daar kunnen we het verder hebben over de wetenschap en wat de overheid met die info doet.
COR / 30% van geïnfecteerden hebben geen klachten, wel besmettelijk![]()
Vandaag een dagje in de trein. Erg rustig. Alleen niemand houdt zich aan de 1,5 meter regel. Grappig.![]()
OK, niet uit mijn raam uiteraard, maar :quote:
My bad, was niet live
[ Bericht 29% gewijzigd door HeatWave op 18-03-2020 14:29:36 ]A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij neemt wel een risico nu de mondkapjes uit China moeten komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Fukushima het volgende:
[..]
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virus![]()
Bekijk het ook positief mensen. De zon schijnt, de planten zijn krijgen allemaal nieuwe blaadjes. De metselbijen zijn enorm actief en de eerste vlinders zijn ook al in de tuinen te zien. En we mogen dat ook nog eens aanschouwen omdat we thuis zijn.![]()
Oh god, Wilders gooit de nieuwe cijfers er in... walgelijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Omdat we bijna alleen zieke mensen (met duidelijke symptomen) testen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Waarom is het aantal doden in Nederland zo hoog vergeleken met andere landen.![]()
Omdat we testen te weinig hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Waarom is het aantal doden in Nederland zo hoog vergeleken met andere landen.![]()
ALTIJDREADY. @Geerdquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh god, Wilders gooit de nieuwe cijfers er in... walgelijk![]()
Ja, mega lollig inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef Newone82 het volgende:
Vandaag een dagje in de trein. Erg rustig. Alleen niemand houdt zich aan de 1,5 meter regel. Grappig.![]()
Ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, niet uit mijn raam uiteraard, maar :![]()
![]()
Echt gewoon op zoek. Schertsfiguur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Fukushima het volgende:
[..]
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virus"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja walgelijk. Laten we de cijfers van gisteren gebruiken want anders is het walgelijk...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Het percentage is hoger omdat er veel minder mensen getest worden. Het werkelijke aantal besmette personen ligt dan ook veel hoger dan wat er officieel gemeld wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Waarom is het aantal doden in Nederland zo hoog vergeleken met andere landen.Alpha kenny one![]()
Ik ben alles behalve Baudet fan (integendeel) maar wat ie net aan punten opnoemde als redenen voor een tijdelijke lockdown zsm kon ik geen speld tussen krijgen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ook vergeleken per inwoner is het hoog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omdat we bijna alleen zieke mensen testen.![]()
Baudet zegt dat er in de infectiehaarden successen zijn met lock-down....... erg kortzichtig dus en dus zich dus niet gaan/willen afvragen hoe verder. Ga je dit 1 maand, 1 jaar of 5 langer gaat volhouden. Waarop Baudet zich baseert dat je na een lockdown de besmetting onder controle houdt is compleet uit de lucht gegrepen. Vaccin ontwikkelen kost minimaal 2 jaar.
Telkens weer het verwijzen naar andere landen en spelen op emotie uitspraken is erg vermoeiend.
Ik hoop dat die brulapen een keer hun verstand opbergen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Walgelijk, de feiten presenteren. Wat de moederneuk is er mis met jou?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh god, Wilders gooit de nieuwe cijfers er in... walgelijkA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Sterkte... Maar nog steeds grote kans dat ze milde klachten krijgt en jullie na een paar weken op de rit zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
En het stikstofniveau is ongetwijfeld aan het dalen!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bekijk het ook positief mensen. De zon schijnt, de planten zijn krijgen allemaal nieuwe blaadjes. De metselbijen zijn enorm actief en de eerste vlinders zijn ook al in de tuinen te zien. En we mogen dat ook nog eens aanschouwen omdat we thuis zijn.![]()
Zal na het debat even "sherlocken". Heb geduld, want mijn username maakt het lastig zoeken via google.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Topic geopend. Daar kunnen we het verder hebben over de wetenschap en wat de overheid met die info doet.
COR / 30% van geïnfecteerden hebben geen klachten, wel besmettelijk![]()
Wegens gebrek aan kennis want het heerst gewoon nog niet lang genoeg is alles/heel veel in feite een gok.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van naar welke expert je luistert.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
2016quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na 3 weken heeft je 8-jarige een alcohol probleem en is niet vies van een lijntje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker kinderen dronken voeren en aanranden. Groningen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
KadGod. @:coco.COR / Positiviteits topicquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:36 schreef Salina het volgende:
Ook positief:
mensen die nu thuis moeten werken hebben meer tijd voor niet alleen de kinderen, maar ook voor hun huisdier.
Dus regelmatig eens extra je kat aanhalen, aaien, beetje kroelen en spelen.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Veel 60+ers?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Carnavalquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
VERY BEAUTIFUL SUCH VIRUSquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oh, sorry my bad, moment er zijn ook live camsquote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Domme opmerking van Wilders. Vandaag een lockdown heeft geen invloed op de cijfers van morgen. Maar dat is wel een argument dat je een lockdown een week terug al had kunnen doen, dat had invloed op cijfers van over 2/3 weken.![]()
Vrij doorzichtige strategie toch? Gezamenlijke vijand creëren werkt altijd. Verder niet serieus nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Fukushima het volgende:
[..]
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virus![]()
beperkt aantal testkits beschikbaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Waarom is het aantal doden in Nederland zo hoog vergeleken met andere landen.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Wilders: 'goed voor een paar maanden lockdown'...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
wtf is ditquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, niet uit mijn raam uiteraard, maar :.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Terug in de kerk met Klaver.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dit is een filmpje uit 2016?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
![]()
Het is je al honderdmaal gezegd en toch wil je niet luisteren. Heel erg vreemd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef Vallon het volgende:
Baudet zegt dat er in de infectiehaarden successen zijn met lock-down....... erg kortzichtig dus en dus zich dus niet gaan/willen afvragen hoe verder. Ga je dit 1 maand, 1 jaar of 5 langer gaat volhouden. Waarop Baudet zich baseert dat je na een lockdown de besmetting onder controle houdt is compleet uit de lucht gegrepen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Lijkt de aRENa welquote:![]()
Lekker trollen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, sorry my bad, moment er zijn ook live cams'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Walgelijk hè, al die mensen die nu extra sterven door onze lakse overheidquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Waarom sherlocken als je mycroft hebtquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef _I het volgende:
[..]
Zal na het debat even "sherlocken". Heb geduld, want mijn username maakt het lastig zoeken via google.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Denk dat ze nu wel het militair hospitaal in Utrecht gaan opengooien voor , maar ik lees dat die niet eens IC bedden heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef capricia het volgende:
Hoeveel IC bedden hebben we nu nog over?![]()
Helemaal top. CO2-daling gaan we ook halen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
En het stikstofniveau is ongetwijfeld aan het dalen!![]()
Waar zeuren we dan over!?
PS. Bij ons in het dorp toch al minimaal 9 geïnfecteerden (6k inwoners)![]()
Heb ik dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarom sherlocken als je mycroft hebt![]()
Jetten vindt het allemaal wel mooi, die eendracht.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Dat is 2016 ontzettende faalhaas dat je bentquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je wilt trollen, doe het dan op zijn minst goed,![]()
Doe gewoon ff gezellig joh. Niemand gunt voetbalfans dat er dingen niet doorgaan, F1 net zo, laat dat okk gewoon gelden voor Songfestivalfans.quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Duiven en hun schijtquote:Ga je niet door het coronavirus dan wel door 60 andere ziekten.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Uitstel dus, geen afgelasting. Zelfde scenario als het EK en waarschijnlijk de GP.quote:Ze noemen het logisch
dat het festival later alsnog in
Nederland zal plaatsvinden.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Iedereen ophouden met nadenken en de grote leider Rutte bewonderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef Vallon het volgende:
Baudet zegt dat er in de infectiehaarden successen zijn met lock-down....... erg kortzichtig dus en dus zich dus niet gaan/willen afvragen hoe verder. Ga je dit 1 maand, 1 jaar of 5 langer gaat volhouden. Waarop Baudet zich baseert dat je na een lockdown de besmetting onder controle houdt is compleet uit de lucht gegrepen. Vaccin ontwikkelen kost minimaal 2 jaar.
Telkens weer het verwijzen naar andere landen en spelen op emotie uitspraken is erg vermoeiend.
Ik hoop dat die brulapen een keer hun verstand opbergen.
En de coalitie maar schermen met het RIVM maar het RIVM zegt zelf dat het een politieke keuze is die Rutte heeft gemaakt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
He wat vervelend nou.quote:
Leek het een beetje gemeend?Un dann rettet kein Kavallerie,
AAnders lees je mijn excuus eerst evenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:20 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dat is 2016 ontzettende faalhaas dat je bent![]()
Als je wilt trollen, doe het dan op zijn minst goed,.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Krijgen alle arme duiven op de dam nog wel genoeg te eten?quote:
(shalalalie, shalalala)Alpha kenny one![]()
Kogel door de kerk:twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:19:47EUROVISIE SONGFESTIVAL EEN JAAR UITGESTELD https://t.co/6x4rN2YCEz #songfestival reageer retweet
I´m back.![]()
Het "Nationaal Applaus"
Nieuwe feestdag?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
We mogen trots zijn dat we deze lijn volgen in Nederland. Ze zullen jaloers worden op onze lijn die we voortzetten andere landen👍![]()
Ik ben het wel eens dat een (korte) periode van lockdown nu geen kwaad zou kunnen, om rust te krijgen en tijd te winnen.![]()
Goed nieuws. Straks allemaal immuun. Zolang ziekenhuizen nog plek hebben moet dit aantal gewoon oplopen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef Jano9 het volgende:
Grootste stijging corona besmettingen in Brabant tot nu toe: 125.
https://www.omroepbrabant(...)-teller-staat-op-759Love is in the air!![]()
Wel veer sterkte gewenst, maar kom op het is geen Ebola hè.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.Vakman pur sang![]()
Lijkt de jaren 50 wel.quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Blijft onze die ellende dit jaar in ieder geval bespaard.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
Kogel door de kerk:twitter:songfestivalNL twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:19:47EUROVISIE SONGFESTIVAL EEN JAAR UITGESTELD https://t.co/6x4rN2YCEz #songfestival reageer retweet
![]()
Maar hoe is het met die drommen mensen buiten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef HeatWave het volgende:
A
[..]
Anders lees je mijn excuus eerst even.
'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Nouja, wachtwoordje aanvragen bij monitor en inloggen maar. Alles tot een uur geleden geïndexeerd ofzo. Mijn laatste post die ik via mycroft terugvind isquote:quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:11 schreef Pumpalov het volgende:
Hoe noem je het syndroom wanneer een user de hele dag alleen maar over Trump/Wilders Derangement Syndrome kan janken?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Anders moeten we nadat het virus weg is nog aan duivenrehabilitatie gaan doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
Krijgen alle arme duiven op de dam nog wel genoeg te eten?
(shalalalie, shalalala)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
naja dan heb je alles wat kut is wel in één jaar, ben je er gelijk vanafquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Blijft onze die ellende dit jaar in ieder geval bespaard.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Trolgedrag groeit met het uur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe gewoon ff gezellig joh. Niemand gunt voetbalfans dat er dingen niet doorgaan, F1 net zo, laat dat okk gewoon gelden voor Songfestivalfans."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dus we moeten het hele land op slot gooien? (uiteraard met uitzondering van de coffeeshops, nietwaar?)quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Iedereen ophouden met nadenken en de grote leider Rutte bewonderen.
En de coalitie maar schermen met het RIVM maar het RIVM zegt zelf dat het een politieke keuze is die Rutte heeft gemaakt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Is nog veel te vroeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben het wel eens dat een (korte) periode van lockdown nu geen kwaad zou kunnen, om rust te krijgen en tijd te winnen.
En geld weggooien om een beetje "rust" te creëren is ook niet wenselijk.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Zo moet van al die emotionele individuele verhalen.
Het is nu juist tijd om in aantallen te denken, gemeenschap boven het individu.![]()
Drommen zijn er niet, maar het is niet uitgestorven, geloof je het lekker nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar hoe is het met die drommen mensen buiten?.
Get woke, go broke!![]()
BS.... het is een strategie waar je voor kunt kiezen zonder dat je ook maar weet wat de waarheid is. Dat sommige virologen pleiten voor lockdown is vooral de consequentie naar voren schuiven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlandse "experts" zeggen rondgaan, de rest van de wereld voorkomen.
Zelfs in Nederland heeft de ene viroloog een andere mening dan een andere omdat dit appelleert aan hun roem die wordt verkregen als hun visie zal worden gebruikt.
Je hoeft geen wetenschapper te zijn. Kijk naar de cijfers, de besmettingssnelheid en de mortaliteit zonder immuniteit. Steek dat af naar de gevolgen op termijn en beslis dan weer eens opnieuw.
Je kunt deze crisis ook niet alleen vanuit virologisch punt bekijken... ja je stopt verspreiding door in een holletje te gaan zitten waar je vervolgens doodgaat aan de gevolgen daarvan."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Ik kom even bij je terug over 2 wekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Newone82 het volgende:
We mogen trots zijn dat we deze lijn volgen in Nederland. Ze zullen jaloers worden op onze lijn die we voortzetten andere landen👍![]()
Economische schade.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zou er nu mis zijn met een korte lockdown? Je wint tijd ermee.![]()
Of zondagochtend.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Waarschijnlijk niet. Zag paar dagen terug al een bericht over monkey gangsters die overvallen plegen omdat er geen toeristen meer zijn die ze voerenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
Krijgen alle arme duiven op de dam nog wel genoeg te eten?
(shalalalie, shalalala)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Monitor? Je bent mij al kwijt?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nouja, wachtwoordje aanvragen bij monitor en inloggen maar. Alles tot een uur geleden geïndexeerd ofzo. Mijn laatste post die ik via mycroft terugvind is
[..]
Maar ga er straks even werk van maken. Thanks.![]()
![]()
Nee natuurlijk is het niet uitgestorven, je mag ook gewoon nog naar buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Drommen zijn er niet, maar het is niet uitgestorven, geloof je het lekker niet.
Maar goed, blijf vooral paniek zaaien met filmpjes uit 2016.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
definieer kort.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zou er nu mis zijn met een korte lockdown? Je wint tijd ermee.![]()
Dan heeft Wilders zijn zin.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zou er nu mis zijn met een korte lockdown? Je wint tijd ermee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Precies. Een lockdown light. Ff rust en herorienteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben het wel eens dat een (korte) periode van lockdown nu geen kwaad zou kunnen, om rust te krijgen en tijd te winnen."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ja. Waarom wil je dat winnen? Pas 15 doden. En nog plek in ziekenhuizen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zou er nu mis zijn met een korte lockdown? Je wint tijd ermee.
Gewoon weer alles opengooienLove is in the air!![]()
Alsof de ziekenhuizen door de regering zijn gesloten, dat was gewoon mismanagement in die bewuste ziekenhuizen
Dit ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Aurelius het volgende:
Zo moet van al die emotionele individuele verhalen.
Het is nu juist tijd om in aantallen te denken, gemeenschap boven het individu.
Dat gaat er in deze tijd moeilijk in.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Wie suggereert dat dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Alsof de ziekenhuizen door de regering zijn gesloten, dat was gewoon mismanagement in die bewuste ziekenhuizen|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wauw.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja. Waarom wil je dat winnen? Pas 15 doden. En nog plek in ziekenhuizen...
Gewoon weer alles opengooien![]()
En dat is dus het probleemquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het niet uitgestorven, je mag ook gewoon nog naar buiten.
Maar goed, blijf vooral paniek zaaien met filmpjes uit 2016..
En ja, ik maakte even een foutje, er stond live cam, heb ik al toegegeven. Dus nu is meteen alles wat ik zeg bullshit?
OK.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ik neem aan dat alle mensen die roepen om een lockdown, al in lockdown zitten? of wachten ze tot het officieel is?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef _I het volgende:
[..]
Monitor? Je bent mij al kwijt?
Maar ga er straks even werk van maken. Thanks.
user @Monitor beste bot van de wereld
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/
Gaat een wereld voor je open straks
als dit klemloopt verder opschalen met maatregelen, rest is bijzaakquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Gewoon weer alles opengooienEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ik zou zeggen dat je nu de verspreiding zoveel mogelijk moet beperken ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus we moeten het hele land op slot gooien? (uiteraard met uitzondering van de coffeeshops, nietwaar?)Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.quote:
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...
[ Bericht 21% gewijzigd door capricia op 18-03-2020 14:31:15 ]![]()
Idd. Mijn advies zou ook zijn het normale leven weer op te gaan pikken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Gewoon weer alles opengooien![]()
Zo werkt dat wel op internet ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem.
En ja, ik maakte even een foutje, er stond live cam, heb ik al toegegeven. Dus nu is meteen alles wat ik zeg bullshit?
OK.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dus je bent van mening verandert? Want zondag was je nog fel tegen het abrupt sluiten van zaken, meer specifiek: coffeeshops.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je nu de verspreiding zoveel mogelijk moet beperken ja.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Dit is mijn fout geweest, het is niet live. Maar het doet in mijn ogen niets af aan het argument, mensen trekken er zich niet niets, maar te weinig van aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Jammer dan, ze praten toch allemaal dat de volksgezondheid belangrijker is, schijnbaar toch nietquote:![]()
Ach ja, weer iets wat dat deze regering zomaar overkwam. Had helemaal niets met beleid van doen....quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Alsof de ziekenhuizen door de regering zijn gesloten, dat was gewoon mismanagement in die bewuste ziekenhuizenWees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
2016 vriend, 2016...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...![]()
Of een nieuwe fascinatie (lees: manie) ontwikkelt zich.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
user @:monitor beste bot van de wereld
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/
Gaat een wereld voor je open straks![]()
Blij mee!
![]()
Een filmpje uit 2016 is de reden dat we NU in lockdown moeten? OKquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wildersquote:
2016quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...![]()
Thailandquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Zag paar dagen terug al een bericht over monkey gangsters die overvallen plegen omdat er geen toeristen meer zijn die ze voeren![]()
![]()
Koningsplein webcamquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...
21.693 weergaven
•Live gestreamd op 21 sep. 2016![]()
![]()
Ik zit al in zelf-quarantaine.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik neem dat alle mensen die roepen om een lockdown, al in lockdown zitten? of wachten ze tot het officieel is?
En ik ben niet persé voor. Maar het kabinet heeft een scenario gekozen. En dan moet je dat opvolgen. De aantallen stijgen nu te hard. Dit is niet gecontroleerd mee.![]()
346 mensen die positief getest zijn in de afgelopen dagquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef roos94 het volgende:
Was ff paar uur weg. Hoe staan de zaken er nou voor. Positief of niet.![]()
In elk scenario gaan er mensen dood.
Dat is iets wat we met zijn allen moeten accepteren.
Ik ga misschien dood de komende tijd, of jij, je ouders, de buurman.
Accepteer het, ga door met je leven, maar hou afstand van elkaar.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Zelfs Falun Gong staat er nietquote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Precies ditquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Markesh het volgende:
[..]
Jij hebt dus liever heel veel doden dan Wilders "zijn zin" te geven?![]()
we kunnen nu nog niet de resultaten van het sluiten van scholen en horeca zien toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik zit al in zelf-quarantaine.
En ik ben niet persé voor. Maar het kabinet heeft een scenario gekozen. En dan moet je dat opvolgen. De aantallen stijgen nu te hard. Dit is niet gecontroleerd mee.![]()
Waarom haal je dat filmpje niet even weg dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is mijn fout geweest, het is niet live. Maar het doet in mijn ogen niets af aan het argument, mensen trekken er zich niet niets, maar te weinig van aan.'Cause it's easier to fly
In Southern Sun
Doe nou even niet zo simpel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je bent van mening verandert? Want zondag was je nog fel tegen het abrupt sluiten van zaken, meer specifiek: coffeeshops.
Het was gewoon een ondoordachte maatregel om ook de afhaalbalies van coffeeshops te sluiten binnen een half uur want je weet dat dat to rijen gaat leiden, en dus tot besmettingshaarden.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Put these foolish ambitions to rest.![]()
\Fair puntquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom haal je dat filmpje niet even weg dan?.
Get woke, go broke!![]()
Zolang de ziekenhuizen en de IC's specifiek het aankunnen is het gecontroleerd. 80% van de mensen ruimt dit virus zelf uit het eigen lichaam op...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik zit al in zelf-quarantaine.
En ik ben niet persé voor. Maar het kabinet heeft een scenario gekozen. En dan moet je dat opvolgen. De aantallen stijgen nu te hard. Dit is niet gecontroleerd mee.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Pas 15?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Gewoon weer alles opengooien"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
twitter:ldeangelisphys twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:20:31For 10 days I have been sharing graphs showing how #Netherlands was evolving towards the same #COVID19 situation as #Italy. We just had about 10 days extra time. @MinPres yesterday announces that #LockdownHolland is possible, but not needed yet. Why do we have to wait?
#StayHome https://t.co/rGsB8wgTTr reageer retweet![]()
Iis er iets over eventuele lockdown gezegdquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
346 mensen die positief getest zijn in de afgelopen dag![]()
Neejoh, was geen serieuze opmerking.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Markesh het volgende:
[..]
Jij hebt dus liever heel veel doden dan Wilders "zijn zin" te geven?
Maar daarnaast zie ik de wereld wel graag branden ja.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wie is dit?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Wat minder is dan gedacht. Goed nieuws!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
346 mensen die positief getest zijn in de afgelopen dag![]()
alvast bedankt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:29 schreef Sfancta het volgende:
Rust in vrede aan alle mensen die gestorven zijn.![]()
Prima.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Ryan3 het volgende:
Alles naar 2021.
Makes sense.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Asscher.quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Dat zijn er evenveel als Italiaanse coronadoden in een dag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
346 mensen die positief getest zijn in de afgelopen dag|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja maar dat kan niet volgens Rutten en consorten. Want lockdown gaat een jaar duren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben het wel eens dat een (korte) periode van lockdown nu geen kwaad zou kunnen, om rust te krijgen en tijd te winnen.
Over framing en schijnargumentatie gesproken. En het RIVM doet daar vrolijk aan mee."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
En je kunt zelfs nog prima buitenkomen, zolang je maar niet met elkaar in groepen afspreekt of met verschillende mensen en je afstand houdt. Helaas zijn er veel tokkies die zich hier niet aan willen houden en er dus voor gaan zorgen dat er handhaving zal komen tegen het einde van de week.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Harvest89 het volgende:
In elk scenario gaan er mensen dood.
Dat is iets wat we met zijn allen moeten accepteren.
Ik ga misschien dood de komende tijd, of jij, je ouders, de buurman.
Accepteer het, ga door met je leven, maar hou afstand van elkaar.![]()
![]()
Langer open laten blijven staat haaks op de door jou gewenste lockdown-aanpak.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doe nou even niet zo simpel.
Het was gewoon een ondoordachte maatregel om ook de afhaalbalies van coffeeshops te sluiten binnen een half uur want je weet dat dat to rijen gaat leiden, en dus tot besmettingshaarden.
Want het sluiten van shops is geen oproep om hasj te gaan hamsteren. De overheid sluit die zaken immers niet voor jan lul.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
Wilders heeft geen idee hoelang dit allemaal zal duren. Je kunt een land geen jaar of wat in lockdown houden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Markesh het volgende:
[..]
Jij hebt dus liever heel veel doden dan Wilders "zijn zin" te geven?![]()
het gros van het volk is dom en de rest van de Eu zijn dat ook met hun lockdowns, man, man, we krijgen het ze ook nooit aan het verstandquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal[quote]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2543911/1/999#p192119152]woensdag 18 maart 2020 14:30[/url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/153121]butz0rs[/url] het volgende:
neeeee interruptie op NPO1, iemand andere link?
[/quote]Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:30 schreef butz0rs het volgende:
neeeee interruptie op NPO1, iemand andere link?nos.nlquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:30 schreef butz0rs het volgende:
neeeee interruptie op NPO1, iemand andere link?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: