Ik kom even bij je terug over 2 wekenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Newone82 het volgende:
We mogen trots zijn dat we deze lijn volgen in Nederland. Ze zullen jaloers worden op onze lijn die we voortzetten andere landen👍
Economische schade.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Wat zou er nu mis zijn met een korte lockdown? Je wint tijd ermee.
Of zondagochtend.quote:
Waarschijnlijk niet. Zag paar dagen terug al een bericht over monkey gangsters die overvallen plegen omdat er geen toeristen meer zijn die ze voerenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef falling_away het volgende:
[..]
Krijgen alle arme duiven op de dam nog wel genoeg te eten?
(shalalalie, shalalala)
Monitor? Je bent mij al kwijt?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:22 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nouja, wachtwoordje aanvragen bij monitor en inloggen maar. Alles tot een uur geleden geïndexeerd ofzo. Mijn laatste post die ik via mycroft terugvind is
[..]
Nee natuurlijk is het niet uitgestorven, je mag ook gewoon nog naar buiten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Drommen zijn er niet, maar het is niet uitgestorven, geloof je het lekker niet.
definieer kort.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Dan heeft Wilders zijn zin.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Precies. Een lockdown light. Ff rust en herorienteren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef Aurelius het volgende:
Ik ben het wel eens dat een (korte) periode van lockdown nu geen kwaad zou kunnen, om rust te krijgen en tijd te winnen.
Ja. Waarom wil je dat winnen? Pas 15 doden. En nog plek in ziekenhuizen...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Maver24 het volgende:
Dit ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Aurelius het volgende:
Zo moet van al die emotionele individuele verhalen.
Het is nu juist tijd om in aantallen te denken, gemeenschap boven het individu.
Wie suggereert dat dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Alsof de ziekenhuizen door de regering zijn gesloten, dat was gewoon mismanagement in die bewuste ziekenhuizen
Wauw.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja. Waarom wil je dat winnen? Pas 15 doden. En nog plek in ziekenhuizen...
Gewoon weer alles opengooien
En dat is dus het probleemquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het niet uitgestorven, je mag ook gewoon nog naar buiten.
Maar goed, blijf vooral paniek zaaien met filmpjes uit 2016.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef _I het volgende:
[..]
Monitor? Je bent mij al kwijt?
Maar ga er straks even werk van maken. Thanks.
als dit klemloopt verder opschalen met maatregelen, rest is bijzaakquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja. Waarom wil je dat winnen? Pas 15 doden. En nog plek in ziekenhuizen...
Gewoon weer alles opengooien
Ik zou zeggen dat je nu de verspreiding zoveel mogelijk moet beperken ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus we moeten het hele land op slot gooien? (uiteraard met uitzondering van de coffeeshops, nietwaar?)
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |