Cijfers van 1 dag zeggen niets, zoiets moet je over een aantal dagen middelen en dan is er geen reden tot blijdschap.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef Newone82 het volgende:
Mooie cijfers vandaag. We gaan de goede kant op!😀👍
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlandse "experts" zeggen rondgaan, de rest van de wereld voorkomen.
mooie voor de TT dit, laissez-fairequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef bdd8 het volgende:
"We doen aan social distancing. Het is niet alsof het laissez-faire is", zegt Klaver
Mensen in drommen in de parken en winkels, vind ik vrij laissez-faire
Mwah, het is echt wel rustiger op straat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef bdd8 het volgende:
"We doen aan social distancing. Het is niet alsof het laissez-faire is", zegt Klaver
Je gaat niet zo snel dood aan corona hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Zit zelf nu beetje in kutsituatie, hopelijk goede uitkomst. Maar ik zie de tering speeltuin vol met kinderen en kut ouders die denken vakantie te hebben.
Logisch. Wetenschappers zijn volgens Baudet toch onbetrouwbaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef erkel het volgende:
.
En Baudet gooit gewoon weer herbesmetting het toneel opHoe is iemand nog serieus te nemen als ie één artikel van een random mediakanaal over één enkel geval generaliseerd?
DONE A VERY GOOD JOB FROM THE BEGINNING!!!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 12:46:33I always treated the Chinese Virus very seriously, and have done a very good job from the beginning, including my very early decision to close the “borders” from China - against the wishes of almost all. Many lives were saved. The Fake News new narrative is disgraceful & false! reageer retweet
dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Zit zelf nu beetje in kutsituatie, hopelijk goede uitkomst. Maar ik zie de tering speeltuin vol met kinderen en kut ouders die denken vakantie te hebben.
Nee, die hele tegenstelling is er niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlandse "experts" zeggen rondgaan, de rest van de wereld voorkomen.
Het is ook zo'n laf nepargument. Vertellen dat het niet het totaal tegenovergestelde is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef bdd8 het volgende:
Hier in de buurt zijn ook de speeltuinen vol of loopt opa en oma met de kleinkinderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Hmmm. Iets zegt me dat dit niet zo’n goed idee is...twitter:rtvnoord twitterde op woensdag 18-03-2020 om 13:55:17Vindicat biedt gratis oppas aan ouders in cruciale beroepen https://t.co/uh05Z3PEL7 reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We liggen netjes op koers ja.
Totaal niet serieus te nemen die debiel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
DONE A VERY GOOD JOB FROM THE BEGINNING!!!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 12:46:33I always treated the Chinese Virus very seriously, and have done a very good job from the beginning, including my very early decision to close the “borders” from China - against the wishes of almost all. Many lives were saved. The Fake News new narrative is disgraceful & false! reageer retweet
Dit dus, maar probeer dat de onderbuiken van Fok! maar eens uit te leggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:06 schreef Fukushima het volgende:
ICU opname's is belangrijker dan de rest
omdat iedereen aan het clusteren is overalquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, het is echt wel rustiger op straat.
Lekker kinderen dronken voeren en aanranden. Groningenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hmmm. Iets zegt me dat dit niet zo’n goed idee is...twitter:rtvnoord twitterde op woensdag 18-03-2020 om 13:55:17Vindicat biedt gratis oppas aan ouders in cruciale beroepen https://t.co/uh05Z3PEL7 reageer retweet
Wow...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stuur pics danquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Als ze nou boetes en recht op schieten instellen voor social distancing hoeft er voor mij ook geen lockdown te komen.
Het is niet de maatregel an sich, het is het doordringen in de botte koppen van de mensen die ik op dit moment buiten vakantie zie vieren dat ze moeten OPBOKKEN!
Veel sterkte. En blijf positief, dat kan helpen met herstel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.
Inderdaad, dan hebben straks al die vaders een SOA.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virusquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Newone82 het volgende:
RIVM is klasse bezig. We gaan het fixen in Nederland. Go Rutte!
Benieuwd naar de ontgroening.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
OK, niet uit mijn raam uiteraard, maar :quote:
Hij neemt wel een risico nu de mondkapjes uit China moeten komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Fukushima het volgende:
[..]
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virus
Omdat we bijna alleen zieke mensen (met duidelijke symptomen) testen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Waarom is het aantal doden in Nederland zo hoog vergeleken met andere landen.
Omdat we testen te weinig hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
ALTIJDREADY. @Geerdquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh god, Wilders gooit de nieuwe cijfers er in... walgelijk
Ja, mega lollig inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef Newone82 het volgende:
Vandaag een dagje in de trein. Erg rustig. Alleen niemand houdt zich aan de 1,5 meter regel. Grappig.
Ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, niet uit mijn raam uiteraard, maar :
Echt gewoon op zoek. Schertsfiguur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja walgelijk. Laten we de cijfers van gisteren gebruiken want anders is het walgelijk...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Het percentage is hoger omdat er veel minder mensen getest worden. Het werkelijke aantal besmette personen ligt dan ook veel hoger dan wat er officieel gemeld wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Ook vergeleken per inwoner is het hoog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Omdat we bijna alleen zieke mensen testen.
Walgelijk, de feiten presenteren. Wat de moederneuk is er mis met jou?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Sterkte... Maar nog steeds grote kans dat ze milde klachten krijgt en jullie na een paar weken op de rit zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.
En het stikstofniveau is ongetwijfeld aan het dalen!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
Bekijk het ook positief mensen. De zon schijnt, de planten zijn krijgen allemaal nieuwe blaadjes. De metselbijen zijn enorm actief en de eerste vlinders zijn ook al in de tuinen te zien. En we mogen dat ook nog eens aanschouwen omdat we thuis zijn.
Zal na het debat even "sherlocken". Heb geduld, want mijn username maakt het lastig zoeken via google.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Topic geopend. Daar kunnen we het verder hebben over de wetenschap en wat de overheid met die info doet.
COR / 30% van geïnfecteerden hebben geen klachten, wel besmettelijk
Wegens gebrek aan kennis want het heerst gewoon nog niet lang genoeg is alles/heel veel in feite een gok.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van naar welke expert je luistert.
2016quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Na 3 weken heeft je 8-jarige een alcohol probleem en is niet vies van een lijntje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker kinderen dronken voeren en aanranden. Groningen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Zipportal het volgende:
Twitter stroomt vol met ‘klierende’ thuiskantoor-katten
https://www.ad.nl/binnenl(...)oor-katten~a2bbbf23/
KadGod. @:coco.
COR / Positiviteits topicquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:36 schreef Salina het volgende:
Ook positief:
mensen die nu thuis moeten werken hebben meer tijd voor niet alleen de kinderen, maar ook voor hun huisdier.
Dus regelmatig eens extra je kat aanhalen, aaien, beetje kroelen en spelen.
Veel 60+ers?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Carnavalquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
VERY BEAUTIFUL SUCH VIRUSquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh, sorry my bad, moment er zijn ook live camsquote:
Vrij doorzichtige strategie toch? Gezamenlijke vijand creëren werkt altijd. Verder niet serieus nemen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Fukushima het volgende:
[..]
beperkt aantal testkits beschikbaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
wtf is ditquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is een filmpje uit 2016?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is je al honderdmaal gezegd en toch wil je niet luisteren. Heel erg vreemd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef Vallon het volgende:
Baudet zegt dat er in de infectiehaarden successen zijn met lock-down....... erg kortzichtig dus en dus zich dus niet gaan/willen afvragen hoe verder. Ga je dit 1 maand, 1 jaar of 5 langer gaat volhouden. Waarop Baudet zich baseert dat je na een lockdown de besmetting onder controle houdt is compleet uit de lucht gegrepen.
Lijkt de aRENa welquote:
Lekker trollen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, sorry my bad, moment er zijn ook live cams
Walgelijk hè, al die mensen die nu extra sterven door onze lakse overheidquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Waarom sherlocken als je mycroft hebtquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef _I het volgende:
[..]
Zal na het debat even "sherlocken". Heb geduld, want mijn username maakt het lastig zoeken via google.
Denk dat ze nu wel het militair hospitaal in Utrecht gaan opengooien voor , maar ik lees dat die niet eens IC bedden heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef capricia het volgende:
Hoeveel IC bedden hebben we nu nog over?
Helemaal top. CO2-daling gaan we ook halen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
En het stikstofniveau is ongetwijfeld aan het dalen!
Heb ik dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarom sherlocken als je mycroft hebt
Dat is 2016 ontzettende faalhaas dat je bentquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe gewoon ff gezellig joh. Niemand gunt voetbalfans dat er dingen niet doorgaan, F1 net zo, laat dat okk gewoon gelden voor Songfestivalfans.quote:
Duiven en hun schijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |