Cijfers van 1 dag zeggen niets, zoiets moet je over een aantal dagen middelen en dan is er geen reden tot blijdschap.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef Newone82 het volgende:
Mooie cijfers vandaag. We gaan de goede kant op!😀👍
Nee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlandse "experts" zeggen rondgaan, de rest van de wereld voorkomen.
mooie voor de TT dit, laissez-fairequote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef bdd8 het volgende:
"We doen aan social distancing. Het is niet alsof het laissez-faire is", zegt Klaver
Mensen in drommen in de parken en winkels, vind ik vrij laissez-faire
Mwah, het is echt wel rustiger op straat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef bdd8 het volgende:
"We doen aan social distancing. Het is niet alsof het laissez-faire is", zegt Klaver
Je gaat niet zo snel dood aan corona hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Zit zelf nu beetje in kutsituatie, hopelijk goede uitkomst. Maar ik zie de tering speeltuin vol met kinderen en kut ouders die denken vakantie te hebben.
Logisch. Wetenschappers zijn volgens Baudet toch onbetrouwbaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef erkel het volgende:
.
En Baudet gooit gewoon weer herbesmetting het toneel opHoe is iemand nog serieus te nemen als ie één artikel van een random mediakanaal over één enkel geval generaliseerd?
DONE A VERY GOOD JOB FROM THE BEGINNING!!!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 12:46:33I always treated the Chinese Virus very seriously, and have done a very good job from the beginning, including my very early decision to close the “borders” from China - against the wishes of almost all. Many lives were saved. The Fake News new narrative is disgraceful & false! reageer retweet
dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Zit zelf nu beetje in kutsituatie, hopelijk goede uitkomst. Maar ik zie de tering speeltuin vol met kinderen en kut ouders die denken vakantie te hebben.
Nee, die hele tegenstelling is er niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederlandse "experts" zeggen rondgaan, de rest van de wereld voorkomen.
Het is ook zo'n laf nepargument. Vertellen dat het niet het totaal tegenovergestelde is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:13 schreef bdd8 het volgende:
Hier in de buurt zijn ook de speeltuinen vol of loopt opa en oma met de kleinkinderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Sfancta het volgende:
Hmmm. Iets zegt me dat dit niet zo’n goed idee is...twitter:rtvnoord twitterde op woensdag 18-03-2020 om 13:55:17Vindicat biedt gratis oppas aan ouders in cruciale beroepen https://t.co/uh05Z3PEL7 reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
We liggen netjes op koers ja.
Totaal niet serieus te nemen die debiel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
DONE A VERY GOOD JOB FROM THE BEGINNING!!!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 12:46:33I always treated the Chinese Virus very seriously, and have done a very good job from the beginning, including my very early decision to close the “borders” from China - against the wishes of almost all. Many lives were saved. The Fake News new narrative is disgraceful & false! reageer retweet
Dit dus, maar probeer dat de onderbuiken van Fok! maar eens uit te leggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:06 schreef Fukushima het volgende:
ICU opname's is belangrijker dan de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |