Nee, je moet gewoon boos zijn op het kabinet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik was boos over de domheid van het kabinet, omdat het gevolg van die plotseling maatregel voorspelbaar was en bestond in extra besmettingsgevaar, en ook nog eens niet in lijn met de rest van het beleid (doorgaan met inkopen doen).
Het is wolliger maar inderdaad beter te pruimen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef TheArt het volgende:
De manier van bevraging van Baudet trek ik een stuk beter dan Wilders. Rustig en duidelijk i.p.v. dat geschreeuw van Greet.
Dat pedante belerende toontje is anders niet veel beter...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef TheArt het volgende:
De manier van bevraging van Baudet trek ik een stuk beter dan Wilders. Rustig en duidelijk i.p.v. dat geschreeuw van Greet.
Heel veel sterkte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.
nee, 2 patiëntenquote:
Dat wel, maar hij moet niet herbesmetting als feit poneren of doen alsof dat een gebruikelijk iets zou zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef TheArt het volgende:
Iemand toegang tot https://www.zorg-capaciteit.nl/beddencapaciteit/faq.jspquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef capricia het volgende:
Hoeveel IC bedden hebben we nu nog over?
Tot 'ie straks weer in het Latijn meent te moeten wauwelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef TheArt het volgende:
iddquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:07 schreef PippenScottie het volgende:
De enige data die er toe doen zijn: IC-opnames en aantal overleden patiënten.
lol. En morgen 7 erbij. Gast...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef Nober het volgende:
Vier minder dan gisteren, het neemt dus al af.
Hij moet er wel tegenin gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij gelooft alles wat anti-establishment is. Daar is hij immers een populist voor, hij kan niet meer terug.
he bahquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.
Inderdaad. Wordt pas interessant als het kabinet met de antwoorden komt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef Szura het volgende:
Dit is geen debat, dit is preken voor eigen parochie met soundbites die straks op de sosjuls kunnen worden gegooid
Gevaarlijk paniekzaaienquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:11 schreef erkel het volgende:
Waarom staat Klaver daar als een halve viroloog of socioloog vragen te beantwoorden over de aanpak? Klaver gaat daar helemaal niet over en kan beter verwijzen naar de experts en het beleid wat is ingezet door het kabinet.
En Baudet gooit gewoon weer herbesmetting het toneel opHoe is iemand nog serieus te nemen als ie één artikel van een random mediakanaal over één enkel geval generaliseerd?
Dat is geheel afhankelijk van naar welke expert je luistert.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef HulkHeld het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk gezegd door de experts? Kan je het beter 'laten rondgaan het virus' of voorkomen dat iedereen het krijgt?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef Newone82 het volgende:
Mooie cijfers vandaag. We gaan de goede kant op!😀👍
In dit topic komen alle experts samen, lees en huiver zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef HulkHeld het volgende:
Wat wordt er nou eigenlijk gezegd door de experts? Kan je het beter 'laten rondgaan het virus' of voorkomen dat iedereen het krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |