Dit dus, maar probeer dat de onderbuiken van Fok! maar eens uit te leggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:06 schreef Fukushima het volgende:
ICU opname's is belangrijker dan de rest
omdat iedereen aan het clusteren is overalquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mwah, het is echt wel rustiger op straat.
Lekker kinderen dronken voeren en aanranden. Groningenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hmmm. Iets zegt me dat dit niet zo’n goed idee is...twitter:rtvnoord twitterde op woensdag 18-03-2020 om 13:55:17Vindicat biedt gratis oppas aan ouders in cruciale beroepen https://t.co/uh05Z3PEL7 reageer retweet
Wow...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
DONE A VERY GOOD JOB FROM THE BEGINNING!!!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 12:46:33I always treated the Chinese Virus very seriously, and have done a very good job from the beginning, including my very early decision to close the “borders” from China - against the wishes of almost all. Many lives were saved. The Fake News new narrative is disgraceful & false! reageer retweet
Stuur pics danquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef HeatWave het volgende:
Als ze nou boetes en recht op schieten instellen voor social distancing hoeft er voor mij ook geen lockdown te komen.
Het is niet de maatregel an sich, het is het doordringen in de botte koppen van de mensen die ik op dit moment buiten vakantie zie vieren dat ze moeten OPBOKKEN!
Veel sterkte. En blijf positief, dat kan helpen met herstel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Kan wel janken. Vrouw vermoedelijk in contact gekomen met een besmet persoon (in de zorg). Verplicht nu driemaal daags temperatuur meten en bij enige verhoging is het gedaan met werk. EN met ons als gezin.
Inderdaad, dan hebben straks al die vaders een SOA.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
Hmmm. Iets zegt me dat dit niet zo’n goed idee is...twitter:rtvnoord twitterde op woensdag 18-03-2020 om 13:55:17Vindicat biedt gratis oppas aan ouders in cruciale beroepen https://t.co/uh05Z3PEL7 reageer retweet
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virusquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
DONE A VERY GOOD JOB FROM THE BEGINNING!!!twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-03-2020 om 12:46:33I always treated the Chinese Virus very seriously, and have done a very good job from the beginning, including my very early decision to close the “borders” from China - against the wishes of almost all. Many lives were saved. The Fake News new narrative is disgraceful & false! reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:14 schreef Newone82 het volgende:
RIVM is klasse bezig. We gaan het fixen in Nederland. Go Rutte!
Benieuwd naar de ontgroening.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef ZwangerPetro het volgende:
OK, niet uit mijn raam uiteraard, maar :quote:
Hij neemt wel een risico nu de mondkapjes uit China moeten komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Fukushima het volgende:
[..]
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virus
Omdat we bijna alleen zieke mensen (met duidelijke symptomen) testen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Waarom is het aantal doden in Nederland zo hoog vergeleken met andere landen.
Omdat we testen te weinig hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
ALTIJDREADY. @Geerdquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh god, Wilders gooit de nieuwe cijfers er in... walgelijk
Ja, mega lollig inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef Newone82 het volgende:
Vandaag een dagje in de trein. Erg rustig. Alleen niemand houdt zich aan de 1,5 meter regel. Grappig.
Ziet er gezellig uitquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, niet uit mijn raam uiteraard, maar :
Echt gewoon op zoek. Schertsfiguur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:15 schreef Fukushima het volgende:
[..]
gewoon heel de tijd blijven prikken met chinese virus
Ja walgelijk. Laten we de cijfers van gisteren gebruiken want anders is het walgelijk...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh god, Wilders gooit de nieuwe cijfers er in... walgelijk
Het percentage is hoger omdat er veel minder mensen getest worden. Het werkelijke aantal besmette personen ligt dan ook veel hoger dan wat er officieel gemeld wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef Collide het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |