wtf is ditquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK, niet uit mijn raam uiteraard, maar :
Dit is een filmpje uit 2016?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is je al honderdmaal gezegd en toch wil je niet luisteren. Heel erg vreemd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef Vallon het volgende:
Baudet zegt dat er in de infectiehaarden successen zijn met lock-down....... erg kortzichtig dus en dus zich dus niet gaan/willen afvragen hoe verder. Ga je dit 1 maand, 1 jaar of 5 langer gaat volhouden. Waarop Baudet zich baseert dat je na een lockdown de besmetting onder controle houdt is compleet uit de lucht gegrepen.
Lijkt de aRENa welquote:
Lekker trollen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, sorry my bad, moment er zijn ook live cams
Walgelijk hè, al die mensen die nu extra sterven door onze lakse overheidquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Oh god, Wilders gooit de nieuwe cijfers er in... walgelijk
Waarom sherlocken als je mycroft hebtquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef _I het volgende:
[..]
Zal na het debat even "sherlocken". Heb geduld, want mijn username maakt het lastig zoeken via google.
Denk dat ze nu wel het militair hospitaal in Utrecht gaan opengooien voor , maar ik lees dat die niet eens IC bedden heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:09 schreef capricia het volgende:
Hoeveel IC bedden hebben we nu nog over?
Helemaal top. CO2-daling gaan we ook halen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:18 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
En het stikstofniveau is ongetwijfeld aan het dalen!
Heb ik dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarom sherlocken als je mycroft hebt
Dat is 2016 ontzettende faalhaas dat je bentquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe gewoon ff gezellig joh. Niemand gunt voetbalfans dat er dingen niet doorgaan, F1 net zo, laat dat okk gewoon gelden voor Songfestivalfans.quote:
Duiven en hun schijtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |