Idd. Mijn advies zou ook zijn het normale leven weer op te gaan pikken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja. Waarom wil je dat winnen? Pas 15 doden. En nog plek in ziekenhuizen...
Gewoon weer alles opengooien
Zo werkt dat wel op internet ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem.
En ja, ik maakte even een foutje, er stond live cam, heb ik al toegegeven. Dus nu is meteen alles wat ik zeg bullshit?
OK.
Dus je bent van mening verandert? Want zondag was je nog fel tegen het abrupt sluiten van zaken, meer specifiek: coffeeshops.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je nu de verspreiding zoveel mogelijk moet beperken ja.
Dit is mijn fout geweest, het is niet live. Maar het doet in mijn ogen niets af aan het argument, mensen trekken er zich niet niets, maar te weinig van aan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...
Jammer dan, ze praten toch allemaal dat de volksgezondheid belangrijker is, schijnbaar toch nietquote:
Ach ja, weer iets wat dat deze regering zomaar overkwam. Had helemaal niets met beleid van doen....quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef TheVulture het volgende:
Alsof de ziekenhuizen door de regering zijn gesloten, dat was gewoon mismanagement in die bewuste ziekenhuizen
2016 vriend, 2016...quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Kijk.. Mensen noemen mij gek en dom en tokkie volk weet niet wat, maar DIT is precies wat ik bedoel met dat we NU in Lockdown moeten gaan en mensen moeten verbieden uit huis te gaan.
Theoretisch is de aanpak van het RIVM voorstelbaar maar het is niet rigoureus genoeg. Teveel mensen onderschatten de ernst van de situatie en blijven maar op straat lopen. Dit gaat echt helemaal fout de komende 2 weken...
Of een nieuwe fascinatie (lees: manie) ontwikkelt zich.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
user @:monitor beste bot van de wereld
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/
Gaat een wereld voor je open straks
Een filmpje uit 2016 is de reden dat we NU in lockdown moeten? OKquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Wildersquote:
2016quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Thailandquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Zag paar dagen terug al een bericht over monkey gangsters die overvallen plegen omdat er geen toeristen meer zijn die ze voeren
Koningsplein webcamquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Ik zit al in zelf-quarantaine.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik neem dat alle mensen die roepen om een lockdown, al in lockdown zitten? of wachten ze tot het officieel is?
346 mensen die positief getest zijn in de afgelopen dagquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef roos94 het volgende:
Was ff paar uur weg. Hoe staan de zaken er nou voor. Positief of niet.
Zelfs Falun Gong staat er nietquote:
Precies ditquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Markesh het volgende:
[..]
Jij hebt dus liever heel veel doden dan Wilders "zijn zin" te geven?
we kunnen nu nog niet de resultaten van het sluiten van scholen en horeca zien toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik zit al in zelf-quarantaine.
En ik ben niet persé voor. Maar het kabinet heeft een scenario gekozen. En dan moet je dat opvolgen. De aantallen stijgen nu te hard. Dit is niet gecontroleerd mee.
Waarom haal je dat filmpje niet even weg dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is mijn fout geweest, het is niet live. Maar het doet in mijn ogen niets af aan het argument, mensen trekken er zich niet niets, maar te weinig van aan.
Doe nou even niet zo simpel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je bent van mening verandert? Want zondag was je nog fel tegen het abrupt sluiten van zaken, meer specifiek: coffeeshops.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |