Maar hij zegt net dat je niet naar de psycholoog en psychiater kan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:59 schreef HeatWave het volgende:
Weet je wie hulp nodig heeft? Klaver, geestelijke.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:59 schreef riazop het volgende:
1tje maar die nog groepsimuniteit nastreeft?
Dan zal Rutte vanmiddag wel met een andere strategie komen denk ik
echt een mafkees die klaver met zn voorgekauwde texten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:00 schreef Adames het volgende:
Klaver had dit beter in zijn dagboek kunnen schrijven, wat moet je hier nu mee
dus totaal niet tegen te houden, tenzij je elk invidueel sociaal contact wil uitsluitenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
From the estimated parameters, we find that about 30% of the infected are asymptomatic, patients with symptoms are about twice as likely to pass a pathogen to others as asymptomatic patients, and current containment measures are effective to reduce the contact and transmission rate.
Maargoed, de wetenschap negeren we toch maar. We gaan uit van RIVM, samen met een beetje stout van de GGD ofzo.
(bron nog een keer: https://www.medrxiv.org/c(...).20033803v1.full.pdf )
Correct. Daar kwam het min of meer op neer inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:01 schreef HulkHeld het volgende:
Ik begreep dat Wilders hiervoor aan het woord is geweest, die is voor een totale lockdown waarschijnlijk en dat het kabinet met mensenlevens speelt + daarvoor verantwoordelijk is als de pleuris verder uitbreekt?
Daarom liep ik hier te stuiteren weken lang. Heb elke dag de onderzoeken naar iedereen doorgestuurd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar dan is het wel heel erg naïef dat we niet handelen naar dit soort wetenschappelijk onderzoek. De mensen die het meest ziek zijn laten we in contact komen met een groep mensen die de grootste kans op besmetting hebben, ook al weten ze dat in veel gevallen niet.
Klopt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:01 schreef HulkHeld het volgende:
Ik begreep dat Wilders hiervoor aan het woord is geweest, die is voor een totale lockdown waarschijnlijk en dat het kabinet met mensenlevens speelt + daarvoor verantwoordelijk is als de pleuris verder uitbreekt?
ja, daar kwam zijn gezwets ongeveer op neer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:01 schreef HulkHeld het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:01 schreef _I het volgende:
[..]
Daarom liep ik hier te stuiteren weken lang. Heb elke dag de onderzoeken naar iedereen doorgestuurd.
"Als je niet hoeft, ben je niet besmettelijk.."
Kon wel janken. Het is pijnlijk en schrijnend. Heb hier 15 tweets van het RIVM gepost met alle onderzoeken die het tegenwierpen. (Zeg maar dat Elsevier artikel, maar dan 3 weken geleden)
Alles negeerden ze. Het leek wel opzet. Echt, want dit was allemaal al bekend 2 maanden geleden.
Je haalt wat zaken door elkaar. Wat je zegt dat we niet zouden hebben mogen reizen en vrij handelen. Globalisering heeft hier niets mee te maken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 jaar terug moesten we 10 redenen presenteren waarom globalisering GOED was.
Ik weet nu 1 reden waarom niet
Las ergens, al weet ik niet meer waar, dat een kanttekening bij dergelijk onderzoek was dat er betrekkelijk veel false positives zijn en dat die, uiteraard, geclusterd zullen zijn bij de asymptomatische mensen. Dus zonder ondersteunend onderzoek met een korrel zout nemen is hoe het in mijn geheugen staat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke, er is niet echt ruimte voor mijn geblaat over wetenschap tijdens een live debat merk ik. Ik open wel een eigen topic.
Hij steunt het kabinet in de aanpak, dan hoeft er weinig aangevuld te worden, afgezien van zijn eigen vragen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:02 schreef Red_85 het volgende:
klaver, politiek correcte lul.
Niets gehoord over een oplossing. Niets. Eerst dat, daarna gaan we verder met vechten over hoe de maatschappij ingericht moet worden.
Bek houden! Dit kost tijd!
heel verstandig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke, er is niet echt ruimte voor mijn geblaat over wetenschap tijdens een live debat merk ik. Ik open wel een eigen topic.
Waar kan ik dit debat volgen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:02 schreef Red_85 het volgende:
klaver, politiek correcte lul.
Niets gehoord over een oplossing. Niets. Eerst dat, daarna gaan we verder met vechten over hoe de maatschappij ingericht moet worden.
Bek houden! Dit kost tijd!
Ik knap wel heel erg af op hem nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:03 schreef Aurelius het volgende:
"Ik bid". Hij gaat echt volledig reli-gekkie modus.
Wederom 20% extra.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:03 schreef Jano9 het volgende:
15 patiënten overleden, 346 nieuwe patiënten, in totaal 2051 positief geteste personen.
Bron: RIVM.
En nog steeds. Maar ja, JaapGOD heeft een samenhangend verhaal, dus alles is goed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:01 schreef _I het volgende:
[..]
Daarom liep ik hier te stuiteren weken lang. Heb elke dag de onderzoeken naar iedereen doorgestuurd.
"Als je niet hoest, ben je niet besmettelijk.."
Kon wel janken. Het is pijnlijk en schrijnend. Heb hier 15 tweets van het RIVM gepost met alle onderzoeken die het tegenwierpen. (Zeg maar dat Elsevier artikel, maar dan 3 weken geleden)
Alles negeerden ze. Het leek wel opzet. Echt, want dit was allemaal al bekend 2 maanden geleden.
nos.nlquote:
quote:15 patiënten overleden, 346 nieuwe patiënten, in totaal 2051 positief geteste personen
Sinds gisteren zijn 346 mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 2051. Onder hen zijn 485 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest.
15 patiënten zijn sinds de vorige update overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 58 mensen overleden aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 95 jaar. In totaal zijn 408 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
De meeste positief geteste mensen wonen in de provincie Noord Brabant, namelijk 759 personen. Daarna zijn de meeste positief geteste mensen gemeld in Limburg (265) en Zuid Holland (241).
Nieuwe kaart
Sinds gisteren wordt de verspreiding van het aantal positief geteste mensen in Nederland weergegeven met een incidentiekaart. De gekleurde vlakken geven niet het totale aantal positief geteste mensen weer, maar het aantal per 100.000 inwoners, sinds de eerste patiënt in Nederland. De kleurverdeling van de kaart is vandaag anders dan gisteren. Dit komt doordat de legenda is aangepast.
En hierom een Lockdownquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:03 schreef Jano9 het volgende:
15 patiënten overleden, 346 nieuwe patiënten, in totaal 2051 positief geteste personen.
Bron: RIVM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |