SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
+80%.. nicequote:Op maandag 16 maart 2020 11:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)et-coronadetectiekit![]()
![]()
Nog liever een warrige kopquote:Op maandag 16 maart 2020 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pa heeft gisteren gewoon, zoals gewoonlijk, de tondeuse er overheen gehaald. Vijf minuten en klaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ziekenhuis MUMC+ in Maastricht heeft een grote triagetent op de parkeerplaats bij de spoedeisende hulp gebouwd. De tent gaat maandagmiddag open.
In de triagetent kunnen artsen de ernst van de klachten per patiënt beoordelen en beslissen welke patiënten het snelst geholpen moeten worden. De extra maatregelen zijn bedoeld om sneller te kunnen controleren of mensen met luchtwegklachten besmet zijn met het coronavirus.![]()
Ja net nog haha Moeten thuiswerken maar nog onduidelijk hoe of wat dus ben dagje vrij Mag alleen de straat niet op🤣quote:Op maandag 16 maart 2020 11:46 schreef Smack10 het volgende: [..] Slapen mensen in dit topic nog wel?
![]()
![]()
Dit is top nieuws!quote:Op maandag 16 maart 2020 11:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Jongens, het hangt er nogal af van welke skigebieden hequote:Op maandag 16 maart 2020 11:44 schreef 20100 het volgende:
[..]
Alle skigebieden zijn gesloten tot volgende winter"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ga 1 keer in de zes weken, anders krijg ik zo'n grote luizenbosquote:Op maandag 16 maart 2020 11:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ga misschien 2 x per jaar naar de kapper.![]()
![]()
twitter:anadoluagency twitterde op maandag 16-03-2020 om 11:51:08#BREAKING Coronavirus in Iran: Death toll climbs to 853 after 129 recent deaths reageer retweet
![]()
twitter:BNODesk twitterde op maandag 16-03-2020 om 11:50:23NEW: Iran reports 1,053 new cases of coronavirus and 129 new deaths, raising total to 14,991 cases and 853 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Van het huidige aantal besmettingen dus maar 80 daadwerkelijk op de IC geweest.
Waarom zie ik dat soort sommen hier nooit terug?![]()
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat wil je er mee zeggen?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zie ik dat soort sommen hier nooit terug?
Het aantal besmettingen is nu nog zeer laag namelijk.
Iedere ~14 dagen een vertienvoudiging.![]()
Die komen hier wel voorbij hoor, net voor 't weekend kwamen cijfers van 50-60 mensen in IC bedden.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zie ik dat soort sommen hier nooit terug?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Rutte kennende het tweede.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?
Woensdag toch weer debat..![]()
Morele oproep om nu eindelijk eens verstandig te worden en de aanwijzingen op te volgen. Grote dank aan het zorgpersoneel.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?![]()
Gisteren 113. Kleine stijging dus.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op maandag 16-03-2020 om 11:50:23NEW: Iran reports 1,053 new cases of coronavirus and 129 new deaths, raising total to 14,991 cases and 853 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Symboolpraat en maatregelen gisteren toelichten.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?![]()
Wat een ellende toch overal.
Ik word er droevig van.
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik snap niet waarom er gedaan wordt alsof er zoveel schaarste is. Bedrijven genoeg die al testkits aanbieden, die bovendien al de Europese CE markering hebben waardoor ze direct gebruikt mogen worden zonder dat er eerst onderzoek gedaan hoeft te worden naar werking en veiligheid.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Het komt uiteindelijk allemaal wel weer goedquote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik word er droevig van.
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Alle skigebieden in Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en Italië zullen vanaf maandag 16 maart gesloten zijn en gaan dit seizoen niet meer open.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jongens, het hangt er nogal af van welke skigebieden he
bron: wintersport.nl![]()
En dat baseer je op 14 dagen?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen?
Het aantal besmettingen is nu nog zeer laag namelijk.
Iedere ~14 dagen een vertienvoudiging.
Die som heeft dus ook weinig fundering.![]()
Tja, ik moet mijn huis ook binnenkort in de verkoop zetten ivm een aankoop van een nieuwbouw woning, lekker onzeker nu allemaalquote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik word er droevig van.
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.![]()
![]()
meer handjes schuddenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
ja ik ook, tot vorige week kon ik alles nog wel relativeren, maar ik zie het somber in.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik word er droevig van.
ik hou de kids ook binnen dacht ik, dan maar op de iPad (schoolwerk is er nog niet)
staan er net 6 buurtkindjes voor de deur om te komen buitenspelen.
nou ja dat kan ik ze ook niet ontnemen, want dat begrijpen ze niet goed. dus nu zijn ze buiten...Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
1quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er in België nog doden bijgekomen sinds gister?1 (5 totaal nu)quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er in België nog doden bijgekomen sinds gister?![]()
En Oostenrijk is ook de 1000 gepasseerdGisteren 860 gevallen in totaal.twitter:ORFBreakingNews twitterde op maandag 16-03-2020 om 11:51:371.018 #Coronavirus-Infektionen in Österreich bestätigt, teilt Sprecher des Einsatzstabs im Innenministerium mit. reageer retweet
![]()
Blijven er nog skigebieden over in Duitsland, Spanje, Polen, Roemenië, Bulgarije, Zweden, Noorwegen etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:54 schreef 20100 het volgende:
[..]
Alle skigebieden in Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en Italië zullen vanaf maandag 16 maart gesloten zijn en gaan dit seizoen niet meer open.
bron: wintersport.nl"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je woont daar toch nog niet heel lang?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.Je raekt an de dinge geweun.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:56 schreef Sfancta het volgende:
Zal Rutte ook zittend aan een tafeltje met handen over elkaar gaan spreken?![]()
zwakke opvoeding zorgt voor (zieke) kutkinderenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:55 schreef Fukushima het volgende:
[..]
nou ja dat kan ik ze ook niet ontnemen, want dat begrijpen ze niet goed. dus nu zijn ze buiten...![]()
Ik maak me ernstig zorgen om mijn ouders. Mijn vader is terminaal en mijn moeder in de 60. De rest kan me gestolen worden.Check it out![]()
Tot nu toe valt het nog reuze mee hier in Nederland.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik word er droevig van.
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Australische wetenschappers beweren dat ze geneesmiddel tegen Covid-19 hebben: geteste patiënten “reageren heel, heel goed”
https://m.hln.be/wetensch(...)-heel-goed~a5c9b0b6/![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Blijven er nog skigebieden over in Duitsland, Spanje, Polen, Roemenië, Bulgarije, Zweden, Noorwegen etc.![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef hjansen82 het volgende:
Ik maak me ernstig zorgen om mijn ouders. Mijn vader is terminaal en mijn moeder in de 60. De rest kan me gestolen worden.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
ADquote:De regeringsleiders van de EU-landen overleggen dinsdag via een videoconferentie over een gezamenlijke aanpak van de verspreiding van het nieuwe coronavirus. Dat maakt EU-president Charles Michel via Twitter bekend. Het is volgens hem essentieel dat er voldoende medische apparatuur is, onderzoek wordt aangejaagd en de economische gevolgen worden beperkt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nope. 2,5 jaar. We konden nu verkopen en eenzelfde nieuwer beter huis kopen en gratis van een eerdere restschuld af. Dat laatste is nu allerminst zeker.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Je woont daar toch nog niet heel lang?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Hier inmiddels nr. 25 opgepakt die z'n quarantaineplicht ontweek."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is ook een waardeloze premier. Eerst roepen dat scholen niet dicht kunnen omdat papa en mama moeten werken terwijl iedereen weet dat hij vroeg of laat toch alles dicht moet gooien. Wat hij dus nu doet. Voor niks gewachtquote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?graag op anoniem![]()
Och ja, eer het op de markt komt zijn we maanden verder zei de viruloog ook gisteren bij Op1.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef BeriBeri het volgende:
Australische wetenschappers beweren dat ze geneesmiddel tegen Covid-19 hebben: geteste patiënten “reageren heel, heel goed”
Hoe liggen wij tov Italië mbt de maatregelen die genomen worden?
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik zag vandaag een huilende mevrouw voor een leeg schap in de supermarktquote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik word er droevig van.
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.![]()
![]()
nix is gratis.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Nope. 2,5 jaar. We konden nu verkopen en eenzelfde nieuwer beter huis kopen en gratis van een eerdere restschuld af. Dat laatste is nu allerminst zeker.![]()
Alles is kut?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is ook een waardeloze premier. Eerst roepen dat scholen niet dicht kunnen omdat papa en mama moeten werken terwijl iedereen weet dat hij vroeg of laat toch alles dicht moet gooien. Wat hij dus nu doet. Voor niks gewacht![]()
Komende tijd wordt echt kut. Je moet om wat voor reden dan ook echt geen medische hulp nodig hebben nu.
Dierbaren in het ziekenhuis of overleden. Je kan er niet meer bij zijn dan. Dat gaat er ook hard inhakken.
Als we deze week in lockdown gaan hoop ik dat alles begin mei weer kan opkrabbelen.![]()
Inzetten als een malle, wat heb je te verliezenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef BeriBeri het volgende:
In de tijd (ongeveer) hetzelfde. Zondag gaan we voor het eerst merken wat de maatregelen doen in Italië.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Absoluut niet, dit gaat waarschijnlijk een pijnlijke week worden voor NL.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sterkte...quote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef hjansen82 het volgende:
Ik maak me ernstig zorgen om mijn ouders. Mijn vader is terminaal en mijn moeder in de 60. De rest kan me gestolen worden.![]()
Even serieus en belangrijk.
McDonalds is tot 6 april gesloten, ook de McDrive.
Burgerking is tot 6 april gesloten echter is bij Burgerking de drivethrough wel geopend.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
En dan blijkt achteraf dat de bijwerkingen erger zijn dan virus. Zit je dan..quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Inzetten als een malle, wat heb je te verliezenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De piek? Die komt pas over een paar weken joh. Aan een daling durft volgens mij bijna niemand nog te denken.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk.![]()
En KFC?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even serieus en belangrijk.
McDonalds is tot 6 april gesloten, ook de McDrive.
Burgerking is tot 6 april gesloten echter is bij Burgerking de drivethrough wel geopend.![]()
https://www.ad.nl/andere-(...)ewoon-door~aed36c5c/quote:Terwijl de Premier League op z’n gat ligt, mocht in de straten van Bath doodleuk gelopen worden. De organisatie was zich duidelijk van geen kwaad bewust en liet de 6.200 lopers - normaal gezien komt er het dubbele op af - gewoon hun ding doen. Andrew Taylor, die aan het hoofd staat van de organisatie: ,,Na samenspraak met de experts kwamen we tot de conclusie dat de risicofactor van dit evenement zeer laag was, dus er was absoluut geen enkele reden om de halve marathon níet te laten doorgaan.”
Ook mooi dit. Engeland
Dat chloroquine verhaal was weken geleden al in het nieuws, weinig meer over gehoord daarna eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Inzetten als een malle, wat heb je te verliezen![]()
Maak daar maar weken van..quote:Op maandag 16 maart 2020 12:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Absoluut niet, dit gaat waarschijnlijk een pijnlijke week worden voor NL.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Juist. Er is nog geen definitief redmiddel voor ditquote:Op maandag 16 maart 2020 12:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan blijkt achteraf dat de bijwerkingen erger zijn dan virus. Zit je dan..
virus en dat zal nog maanden duren eer het er wel is.![]()
quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Maar dit gaat over al bestaande medicatie. Dus in principe zou dit al veilig moeten zijn aangezien bijwerkingen etc al bekend zijn. Of is dat te makkelijk gedacht.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Och ja, eer het op de markt komt zijn we maanden verder zei de viruloog ook gisteren bij Op1.![]()
wel iets langer. italie is iets meer dan een week in lockdown en de cijfers stijgen nog steeds exponentieel.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de tijd (ongeveer) hetzelfde. Zondag gaan we voor het eerst merken wat de maatregelen doen in Italië.![]()
tsja, andere methodiek van aanpakken. Die willen het systeem tot op het randje belasten om dan in quarantaine te gaan. Lijkt me gevaarlijk spel, maar goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/andere-(...)ewoon-door~aed36c5c/
Ook mooi dit. Engeland"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toelichting maatregelen en oproep tot alle burgers om dit serieus te nemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Bij FEBO mag je nog wel zelf afhalen. Slechts niet binnen nutigen.
bron: www.febo.nlquote:FEBO UPDATE 15-3
Nederland is hard getroffen door het Corona virus. De overheid heeft ons zojuist allemaal opgeroepen direct te handelen. Vanaf heden mag je alleen nog bestellen (en afhalen) bij FEBO. Via FEBO.nl en onze partners Thuisbezorgd en Deliveroo blijven we veilig thuisbezorgen. De FEBO Drive vestigingen blijven ook open.
Vanaf vandaag tot en met 6 april mag niemand meer zijn bestelling binnen FEBO ter plaatse nuttigen.
FEBO heeft gelukkig alles in eigen beheer. Van dagverse productie, logistiek tot consumptie doen we er alles aan om onze medewerkers en gasten te beschermen. De gezondheid van onze gasten en medewerkers krijgt de hoogste prioriteit.
We hopen dat we weer snel iedereen mogen verwelkomen om bij ons hun favoriete snack te eten. Blijf ons volgen via social media en onze website.
Pas goed op jezelf en je omgeving.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Mja, het voordeel is dat iedereen er last van heeft, dus ik denk dat het niet zo nauw genomen gaat worden met allerlei schoolregels.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik me ook afvraag; ze willen er voor zorgen dat lessen zo veel mogelijk via videoconferencing door kunnen gaan enzo, maar als dit geintje wat langer gaat duren, krijg je wel een fikse achterstand.
Veel proefwerken/toetsen zullen niet door kunnen gaan, dus wat gebeurt er aan het eind van het schooljaar? Alle kinderen laten zitten, of allemaal automatisch over laten gaan naar het volgende schooljaar, met een enorme achterstand in kennis die nodig is voor dat schooljaar?
Of toch een beetje een schifting maken en kijken naar hoe men onder deze omstandigheden presteert?As above, so below.![]()
Thuiszorg komt in elk geval bij mij nog steeds netjes langs om me wonden te verzorgen. Dat zijn de helden die de boel dus draaiende houden. Ik maak me dus wat dit aangaat geen zorgen. En me boodschappen daar helpen mensen me ook mee. Mekaar dus gewoon helpen waar nodig.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Komende tijd wordt echt kut. Je moet om wat voor reden dan ook echt geen medische hulp nodig hebben nu.
Dierbaren in het ziekenhuis of overleden. Je kan er niet meer bij zijn dan. Dat gaat er ook hard inhakken.
Als we deze week in lockdown gaan hoop ik dat alles begin mei weer kan opkrabbelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Toch is het bullshit wat Rutte zegt over het hamsteren dat het onnodig is.
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.blablablabla![]()
Het is wel bullshit. Haal gewoon 10% meer dan dat je normaal doet.. en niet 200%.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.En altijd het laatste woord.![]()
Omdat er gehamsterd wordt.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.![]()
Bron? Vooral het aanvullen het probleem, de beschikbaarheid van goederen niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
schap van toiletpapier?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een huilende mevrouw voor een leeg schap in de supermarkt![]()
![]()
Dit. Dan kan het makkelijker aangevuld worden en grijpt niemand mis.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is wel bullshit. Haal gewoon 10% meer dan dat je normaal doet.. en niet 200%.![]()
Zonder grappen: In de toekomst worden Fora en andere digitale verzamelplaatsen zeer belangrijk voor de historici onder ons. Bijna niemand schrijft fysiek meer iets op.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
we gaan de geschiedenisboeken in. inclus dit topic?
Dus het zou zo maar kunnen!![]()
Afgelopen weekend gingen er oproepen rond op Facebook van ouders die bepaalde merken babyvoeding niet meer konden krijgen bij drogisterijen in de wijde regio. Vooral het Kruidvat-huismerk 1 blijkt daarbij moeilijk verkrijgbaar, met wanhopige oproepen van ouders tot gevolg.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bron? Vooral het aanvullen het probleem, de beschikbaarheid van goederen niet.
Bijvoorbeeldblablablabla![]()
Dat is geen bullshit. En mensen die hamsteren onnodig mogen van mij met maximale geweldsmiddelen tegen gehouden worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Neen, hamsteren is echt niet nodig. driemaal per dag komt er een vrachtwagen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.
er zal geen enkele sprake zijn van leveringsproblemen. dus; die toiletrollen die je extra gekocht hebt, had je ook een week later kunnen kopen. plus; vanaf vandaag is het toiletpapier in de bonus.voor al die hamsterende figuren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
hihi bij deze; i was here !quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Zonder grappen: In de toekomst worden Fora en andere digitale verzamelplaatsen zeer belangrijk voor de historici onder ons. Bijna niemand schrijft fysiek meer iets op.
Dus het zou zo maar kunnen!As above, so below.![]()
Was van de week al langsgekomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
tsja, andere methodiek van aanpakken. Die willen het systeem tot op het randje belasten om dan in quarantaine te gaan. Lijkt me gevaarlijk spel, maar goed.
Die zetten in op herd-immunity.
En dat kán zeer effectief zijn, míts de juiste beslissingen worden genomen op basis van de juiste informatie.
Derhalve zijn de risico's ook zeer, zeer groot.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Coolblue vanaf morgen ook de winkels dicht? Zie op de site overal gesloten staan vanaf morgen?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Als je elke week twee keer een product koopt en je grijpt mis ga je vanzelf hamsteren.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is wel bullshit. Haal gewoon 10% meer dan dat je normaal doet.. en niet 200%.blablablabla![]()
In het jaar 2120 krijgen de kinderen les over de uitspraken van onder andere mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Zonder grappen: In de toekomst worden Fora en andere digitale verzamelplaatsen zeer belangrijk voor de historici onder ons. Bijna niemand schrijft fysiek meer iets op.
Dus het zou zo maar kunnen!Dat zal me een generatie worden.
![]()
De piek moet nog komen, Nederland loopt weken achter op Italiëquote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk.
En ze zijn nog steeds niet in volledige lockdown![]()
Definieer hamsteren dan eens? Is iets extra's meenemen ook hamsteren? Waar ligt de grens en wie bepalen die grens?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is geen bullshit. En mensen die hamsteren onnodig mogen van mij met maximale geweldsmiddelen tegen gehouden worden.blablablabla![]()
https://eenvandaag.avrotr(...)kan-werken-tegen-co/quote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef BeriBeri het volgende:
https://m.hln.be/wetensch(...)-heel-goed~a5c9b0b6/quote:Volgens Popma is het relatief eenvoudig om zijn productie in korte tijd op te schalen. "In principe kan ik 17 miljoen Nederlanders voorzien van de tabletten. En zelfs produceren voor de rest van Europa", zegt Popma. Chloroquine is namelijk relatief snel en goedkoop te maken.![]()
die maak je toch lekker zelf?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef Sfancta het volgende:
In de supermarkt hier is de babyvoeding helemaal op.![]()
Ja, komt het niet gewoon omdat ze minder mensen testen ook... er zijn geen betrouwbare cijfers nu.quote:As above, so below.![]()
Deze komende periode is een situatie die niet ideaal is voor het geven of volgen van onderwijs, in de loop van de komende weken zullen we allemaal ons best moeten doen om er iets van te maken.
Dit vraagt van jullie een grote zelfstandigheid en volwassenheid in het omgaan met opdrachten ,in die zin een goede testcase.
Wees verstandig en ga voorzichtig om met je gezondheid, neem geen risico’s ook al lijken deze klein.
Indien er sprake is van ziekte of andere bijzondere omstandigheden moet je gewoon het normale verzuim protocol aan houden v.w.b. ziek/beter melden.
Het is niet ondenkbaar dat we in de komende periode leerlingen gaan vragen om ,onder schooltijd, naar school te komen om zaken af te toetsen bijvoorbeeld.
We zullen uiteraard dan maximaal rekening houden met jullie gezondheid maar het staat je niet vrij om dan niet te komen.
------------------------------------------
Mail van mijn school (MBO), eerst zeggen ze dus als ik thuis ziek zit te zijn ik mij alsnog ziek moet melden? Dafuq?
En daarna zeggen ze als er toetsen zijn moet ik alsnog naar school komen. Dat mag toch helemaal niet school is nu toch alleen bedoelt als opvang van kinderen?In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zou mooi zijn, die zijn hard getroffen ja..quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voor je die kledingkast in elkaar hebt is het virus al tijden verdwenen...quote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef bitterbal het volgende:
zijn er al berichten van files richting ikea's?![]()
Vrijwillige lockdown, mensen eigen verantwoordelijkheid enzo bla blaquote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ja, dit is het grootste punt. Dan sla je er maar even 10 in ipv 2, want misschien is het de volgende keer weer op...quote:Op maandag 16 maart 2020 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je elke week twee keer een product koopt en je grijpt mis ga je vanzelf hamsteren.Je raekt an de dinge geweun.![]()
Dat niet zo zeer, maar deze topic reeks zou bijvoorbeeld wel gebruikt kunnen worden om een studie te doen naar de reactie van de bevolking op de maatregelen, of hoe de bevolking de Grote Corona Crisis van 2020 doorkwam.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:06 schreef Sfancta het volgende:
[..]
In het jaar 2120 krijgen de kinderen les over de uitspraken van onder andere mij.Dat zal me een generatie worden.
Dagboeken en brieven zijn een dankbare bron van informatie over dat soort zaken uit het verleden. Maar we beginnen rap in de periode aan te komen dat dat soort dingen niet meer, of steeds minder beschikbaar raken. (Met de komst van het digitale tijdperk halverwege de jaren 90 van de vorige eeuw)![]()
Da's ook iets waar ik wel wat bang voor ben.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef Sfancta het volgende:
In de supermarkt hier is de babyvoeding helemaal op.
"Gelukkig" is onze kleine Olvarit onderhand meer dan zat en eet het liefst met de pot mee, maar 's ochtends en 's avonds krijgt hij nog wel de fles, met pap.![]()
Ja of het is blijvend moeilijk leverbaar, dat weet je toch niet?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, dit is het grootste punt. Dan sla je er maar even 10 in ipv 2, want misschien is het de volgende keer weer op...
Handgels zijn al weken uitverkocht, komt echt niet terug de komende maand.blablablabla![]()
ja zodat ze niets hoeven vergoeden achteraf, geld boven alles bij de vvd.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vrijwillige lockdown, mensen eigen verantwoordelijkheid enzo bla blaAs above, so below.![]()
Het is voor iedereen snel schakelen en kleine foutjes worden snel gemaakt. Volgende week zijn meer mensen gewend aan het gebeuren en is het waarschijnlijk iets minder hectisch. Dan kan er gekeken worden naar mogelijkheden etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef hollandia02 het volgende:
Deze komende periode is een situatie die niet ideaal is voor het geven of volgen van onderwijs, in de loop van de komende weken zullen we allemaal ons best moeten doen om er iets van te maken.
Dit vraagt van jullie een grote zelfstandigheid en volwassenheid in het omgaan met opdrachten ,in die zin een goede testcase.
Wees verstandig en ga voorzichtig om met je gezondheid, neem geen risico’s ook al lijken deze klein.
Indien er sprake is van ziekte of andere bijzondere omstandigheden moet je gewoon het normale verzuim protocol aan houden v.w.b. ziek/beter melden.
Het is niet ondenkbaar dat we in de komende periode leerlingen gaan vragen om ,onder schooltijd, naar school te komen om zaken af te toetsen bijvoorbeeld.
We zullen uiteraard dan maximaal rekening houden met jullie gezondheid maar het staat je niet vrij om dan niet te komen.
Mail van mijn school (MBO), eerst zeggen ze dus als ik thuis ziek zit te zijn ik mij alsnog ziek moet melden? Dafuq?
En daarna zeggen ze als er toetsen zijn moet ik alsnog naar school komen. Dat mag toch helemaal niet school is nu toch alleen bedoelt als opvang van kinderen?Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein![]()
Dan bestaat fok allang niet meerquote:Op maandag 16 maart 2020 12:09 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, maar deze topic reeks zou bijvoorbeeld wel gebruikt kunnen worden om een studie te doen naar de reactie van de bevolking op de maatregelen, of hoe de bevolking de Grote Corona Crisis van 2020 doorkwam.
Dagboeken en brieven zijn een dankbare bron van informatie over dat soort zaken uit het verleden. Maar we beginnen rap in de periode aan te komen dat dat soort dingen niet meer, of steeds minder beschikbaar raken. (Met de komst van het digitale tijdperk halverwege de jaren 90 van de vorige eeuw)![]()
Dan bestaat fok allang niet meerquote:Op maandag 16 maart 2020 12:09 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer, maar deze topic reeks zou bijvoorbeeld wel gebruikt kunnen worden om een studie te doen naar de reactie van de bevolking op de maatregelen, of hoe de bevolking de Grote Corona Crisis van 2020 doorkwam.
Dagboeken en brieven zijn een dankbare bron van informatie over dat soort zaken uit het verleden. Maar we beginnen rap in de periode aan te komen dat dat soort dingen niet meer, of steeds minder beschikbaar raken. (Met de komst van het digitale tijdperk halverwege de jaren 90 van de vorige eeuw)Jouw school heeft een plaat voor zn kop, dit mag niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef hollandia02 het volgende:
En daarna zeggen ze als er toetsen zijn moet ik alsnog naar school komen. Dat mag toch helemaal niet school is nu toch alleen bedoelt als opvang van kinderen?![]()
Het is dat het zwart op wit staat, anders gaat niemand geloven dat er een grote groep was die riep: "het is maar een griepje"quote:Op maandag 16 maart 2020 12:09 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
De supermarkt gaat maar ik verbaas mij over mensen die geen afstand houden. Vooral de leeftijd 60 en hoger heeft schijt blijkbaar.![]()
Niet alleen zeer grote risico's maar gewoon achterlijke hoge sterftegraad als je echt een groot deel van de bevolking er aan wil bloot stellen en ziek laten wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was van de week al langsgekomen.
Die zetten in op herd-immunity.
En dat kán zeer effectief zijn, míts de juiste beslissingen worden genomen op basis van de juiste informatie.
Derhalve zijn de risico's ook zeer, zeer groot.En zelfs als je een vertragingstaktiek volgt levert dat honderdduizenden doden op.quote:But herd immunity is typically only viewed as a preventive strategy in vaccination programmes. If we don’t have a vaccine – as we don’t for COVID-19 – achieving herd immunity would require a significant proportion of the population to be infected and recover from COVID-19. So what would this mean for the spread of the disease in the UK?
The percentage of the population that needs to be immune to enable herd immunity depends on how transmissible a disease is. This is measured by the term R0, which is how many new infections each case will generate. For COVID-19, the R0 is estimated to be 3.28, though studies are still ongoing and this number will probably change. This means that for herd immunity, about 70% of the UK population would need to be immune to COVID-19.
Achieving herd immunity would require well over 47 million people to be infected in the UK. Current estimates are that COVID-19 has a 2.3% case-fatality rate and a 19% rate of severe disease. This means that achieving herd immunity to COVID-19 in the UK could result in the deaths of more a million people with a further eight million severe infections requiring critical care.https://www.weforum.org/a(...)ty-really-protect-usquote:A delay strategy when combined with surveillance and containment, as recommended by the WHO, could be very effective in combating the spread of COVID-19. Yet if we slow the spread of the virus but are relying on herd immunity to protect the most vulnerable people, we would still need 47 million people to be infected.
Even if we manage to protect the most vulnerable people (though no discussion is provided on how this will be done or for how long) the fatality rate for the otherwise healthy portion of the population may still be 0.5% or higher. This means that even in this unlikely “best case” scenario we would still be looking at more than 236,000 deaths.![]()
Over een paar maand gaan we de eerste delen nog eens rustig terug lezen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:12 schreef kurk_droog het volgende:
De supermarkt gaat maar ik verbaas mij over mensen die geen afstand houden. Vooral de leeftijd 60 en hoger heeft schijt blijkbaar.![]()
Misschien moet ik me straks aanmelden als bezorger wanneer winkels dicht gaan en we allemaal van webshops afhankelijk zijn?
Wil best dagje rondrijden. Gewoon lekker in eigen auto, iets voor de deur zetten, aanbellen en weer weglopen.
Niet voor coolblue, maar misschien voor de lokale dierenwinkel of groenteman.![]()
Bijvoorbeeld als mensen spullen uit de kar van een ander gaan pikken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Definieer hamsteren dan eens? Is iets extra's meenemen ook hamsteren? Waar ligt de grens en wie bepalen die grens?Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Lijkt me niet gek neequote:Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien moet ik me straks aanmelden als bezorger wanneer winkels dicht gaan en we allemaal van webshops afhankelijk zijn?
Wil best dagje rondrijden. Gewoon lekker in eigen auto, iets voor de deur zetten, aanbellen en weer weglopen.
Niet voor coolblue, maar misschien voor de lokale dierenwinkel of groenteman.❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Johnson is zo mogelijk nog achterlijker dan Trump. Ik had echt niks anders verwacht van die man.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niet alleen zeer grote risico's maar gewoon achterlijke hoge sterftegraad als je echt een groot deel van de bevolking er aan wil bloot stellen en ziek laten worden
[..]
En zelfs als je een vertragingstaktiek volgt levert dat honderdduizenden doden op.
[..]
https://www.weforum.org/a(...)ty-really-protect-usOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
toch nog een positieve fotoquote:Op maandag 16 maart 2020 12:11 schreef Za het volgende:
https://edition.cnn.com/i(...)cnnphotos/index.html
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Nou ja, dat soort dingen dus!quote:Op maandag 16 maart 2020 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is dat het zwart op wit staat, anders gaat niemand geloven dat er een grote groep was die riep: "het is maar een griepje"![]()
Help de lokale ondernemer inderdaad. Maak een telefoonlijst met de personen die je kan bereiken als alles dicht is.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Niet voor coolblue, maar misschien voor de lokale dierenwinkel of groenteman.Een pijnlijke anus is niet fijn
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jouw school heeft een plaat voor zn kop, dit mag niet.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Kan best. De speelgoedwinkel in het dorp doet dit ook al. Telefonisch bestellen en dan komt iemand het voor je deur zetten.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Niet voor coolblue, maar misschien voor de lokale dierenwinkel of groenteman.![]()
Is het ook, alleen wel een griepje waardoor de IC's overbelast raken.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is dat het zwart op wit staat, anders gaat niemand geloven dat er een grote groep was die riep: "het is maar een griepje"![]()
Ja en zolang mijn salaris door word betaald door eigen werkgever neem ik wel genoegen met alleen de reiskosten/brandstof.quote:
Moet toch iets doen als alles plat ligt. Mooi wat afleiding.
Zal rond die tijd eens gaan peilen mocht het nodig zijn.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Is het ook, alleen wel een griepje SARS virus, waardoor de IC's overbelast raken.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dan ga je uit van excessen. Heb het over moekes die in plaats van 2 bijvoorbeeld 4 pakken babyvoeding pakken.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als mensen spullen uit de kar van een ander gaan pikken bijvoorbeeld.
Ook dan kun je gigantische achterstanden oplopen als je er niet tegenop kunt produceren.blablablabla![]()
Waar?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:58 schreef Pumpalov het volgende:
Hier inmiddels nr. 25 opgepakt die z'n quarantaineplicht ontweek.
En hoe moet je trouwens bewijzen dat je boodschappen nodig hebt en dus naar de supermarkt moet?![]()
quote:In Spanje zijn bijna duizend nieuwe gevallen van het coronavirus vastgesteld in de afgelopen 24 uur. Het aantal besmettingen steeg van 7753 naar 8744.
Het dodental is met negen gestegen van 288 naar 297. Spanje is na Italië het zwaarst getroffen land in Europa.
De noodtoestand is in Spanje sinds zaterdag van kracht en maandag zei een minister dat het nog weken kan duren voor de noodtoestand wordt opgeheven.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zo dan !!! lekker op tijd !!!!quote:
FAALHAZENwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Brandstof!
¤ 1,43 euro per liter euro95?Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
FYI: in de volksmond worden alle griepachtige verschijnselen onder griepje geschaard, ook als dat niet het influenza virus is.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2020 12:16:45 ]![]()
sinds januari een auto van de zaak waar ik heel veel geld voor betaalquote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!
¤ 1,43 euro per liter euro95?
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Gaat snel. Gisteren nog 1.49 afgetikt, en dat was al goedkoop.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!
¤ 1,43 euro per liter euro95?blablablabla![]()
handgel is enkel nuttig onderweg, als je thuis zit ga je toch geen handgel gebruiken?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of het is blijvend moeilijk leverbaar, dat weet je toch niet?
Handgels zijn al weken uitverkocht, komt echt niet terug de komende maand.
water + zeep is veel effectiever![]()
Goede ass +2 even wat paniek afblazenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef Fukushima het volgende:
[..]
toch nog een positieve foto
[ afbeelding ]![]()
En in België. Dit was de prijs welke ik 2 weken geleden in België tankte.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!
¤ 1,43 euro per liter euro95?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
12:08
In Spanje zijn bijna duizend nieuwe gevallen van het coronavirus vastgesteld in de afgelopen 24 uur. Het aantal besmettingen steeg van 7753 naar 8744.
Het dodental is met negen gestegen van 288 naar 297. Spanje is na Italië het zwaarst getroffen land in Europa.
De noodtoestand is in Spanje sinds zaterdag van kracht en maandag zei een minister dat het nog weken kan duren voor de noodtoestand wordt opgeheve
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
weet ikquote:Op maandag 16 maart 2020 12:16 schreef Chia het volgende:
[..]
FYI: in de volksmond worden alle griepachtige verschijnselen onder griepje geschaard, ook als dat niet het influenza virus is.
maar mede door het een griepje te noemen neemt men het niet serieus.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Ja en toch is het nergens te krijgen raraquote:Op maandag 16 maart 2020 12:17 schreef 20100 het volgende:
[..]
handgel is enkel nuttig onderweg, als je thuis zit ga je toch geen handgel gebruiken?
water + zeep is veel effectieverblablablabla![]()
Wow, bizar. Nou heb ik voor jan lul de auto afgetankt vorige weekquote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!
¤ 1,43 euro per liter euro95?![]()
![]()
Ja, dat doen ze dus ook. Maar stel dat ze daarmee van 1150 naar 3000 bedden met beademingsmachines gaan (en daar ook voldoende personeel voor hebben), dan komt het alsnog vol te liggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:42 schreef Gia het volgende:
Maar ze kunnen toch nu nog wat kamers ombouwen naar ic of isolatie
Een deel van de COVID-19-patiënten heeft een IC-bed nodig. In Italië is dat circa 10% van de bevestigde gevallen, hier circa 5%, het daadwerkelijke percentage ligt per definitie lager, dit heeft alles te maken met het testbeleid. Qua aantallen in Nederland zaten we na de eerste twee weken COVID-19 al op circa 50 IC-patiënten.
Deze mensen liggen meestal 2-3 weken aan de beademing. Er komen daarom vooralsnog iedere dag meer IC-patiënten bij dan dat er met ontslag gaan, en dan wordt vroeg of laat de maximumcapaciteit bereikt, ook als die opgeschaald is. Dat bedoel ik met uitstel van executie, geen afstel.
Opschalen is dus niet de oplossing. Ja, wel voor de patiënten die daardoor alsnog een IC-bed kunnen krijgen. Maar niet voor het probleem dat ze straks nee zullen moeten verkopen. Onze enige redding was een sterke daling van het aantal nieuwe besmettingen, maar daarvoor zijn onze maatregelen te laat genomen en niet drastisch genoeg geweest.![]()
Weinig doden erbijquote:Op maandag 16 maart 2020 12:17 schreef hollandia02 het volgende:
In Spanje zijn bijna duizend nieuwe gevallen van het coronavirus vastgesteld in de afgelopen 24 uur. Het aantal besmettingen steeg van 7753 naar 8744.
De noodtoestand is in Spanje sinds zaterdag van kracht en maandag zei een minister dat het nog weken kan duren voor de noodtoestand wordt opgeheve
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oftewel, meer symboolpraatquote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vrijwillige lockdown, mensen eigen verantwoordelijkheid enzo bla bla![]()
Okay vergoeding voor brandstof hoeft ook niet danquote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!
¤ 1,43 euro per liter euro95?
Neem ik die kosten ook wel op me, kan ik iig iets terug doen voor de maatschappij.Goed idee. Was net in de dierenwinkel, maar toen dacht ik er niet aan. Bel anders straks wel even of ga er langs om alvast nummer te vragen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:14 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Help de lokale ondernemer inderdaad. Maak een telefoonlijst met de personen die je kan bereiken als alles dicht is.![]()
Gewoon wegwerp handschoentjes kopen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en toch is het nergens te krijgen rara![]()
Jep we zijn fucked.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze dus ook. Maar stel dat ze daarmee van 1150 naar 3000 bedden met beademingsmachines gaan (en daar ook voldoende personeel voor hebben), dan komt het alsnog vol te liggen.
Een deel van de COVID-19-patiënten heeft een IC-bed nodig. In Italië is dat circa 10% van de bevestigde gevallen, hier circa 5%, het daadwerkelijke percentage ligt per definitie lager, dit heeft alles te maken met het testbeleid. Qua aantallen in Nederland zaten we na de eerste twee weken COVID-19 al op circa 50 IC-patiënten.
Deze mensen liggen meestal 2-3 weken aan de beademing. Er komen daarom vooralsnog iedere dag meer IC-patiënten bij dan dat er met ontslag gaan, en dan wordt vroeg of laat de maximumcapaciteit bereikt, ook als die opgeschaald is. Dat bedoel ik met uitstel van executie, geen afstel.
Opschalen is dus niet de oplossing. Ja, wel voor de patiënten die daardoor alsnog een IC-bed kunnen krijgen. Maar niet voor het probleem dat ze straks nee zullen moeten verkopen. Onze enige redding was een sterke daling van het aantal nieuwe besmettingen, maar daarvoor zijn onze maatregelen te laat genomen en niet drastisch genoeg geweest.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Wijs mij even aan waar staat dat dat niet mag. Dat het hoogst asociaal is ben ik volkomen met je eens.quote:zie email 27 oktober![]()
Ik zie jou al de hele week niets anders dan dit soort berichten posten. Kap eens met die stemmingmakerij johquote:.
1.08 gisteren in Duitsland, net over grens. In jaren niet zo laag gezien. (95)quote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!
deze week terug dan toch?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow, bizar. Nou heb ik voor jan lul de auto afgetankt vorige week![]()
422.568 mensen stierven er in Spanje in 2015. Meer dan 1000 per dag. Even wat perspectiefquote:Op maandag 16 maart 2020 12:17 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2020 12:20:26 ]![]()
Binnenkort krijg je nog geld toe op tankenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:20 schreef Sfancta het volgende:
[..]
1.08 gisteren in Duitsland, net over grens. In jaren niet zo laag gezien. (95).
Als dit langer duurt ( reken er maar op) zullen toch wel door moeten, bijvoorbeeld met toetsdagen. Dat een beperkt deel even langs komt ervoor.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef hollandia02 het volgende:
En daarna zeggen ze als er toetsen zijn moet ik alsnog naar school komen. Dat mag toch helemaal niet school is nu toch alleen bedoelt als opvang van kinderen?
Ze hebben nu 3 weken om dit te plannen..![]()
Supermarkt was prima te doen qua drukte en voorraad. Was maar 1 vak leeg. Chips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weinig nieuwe doden dus?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
422.568 mensen stierven er in Spanje in 2015. Meer dan 1000 per dag. Even wat perspectief![]()
Sta je dan met je teslaquote:Op maandag 16 maart 2020 12:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Binnenkort krijg je nog geld toe op tanken.
Paar honderd euro de maand stroom.
![]()
Pardon? Ik zit hier al een behoorlijke tijd en post vaak genoeg nieuws en wetenschappelijke artikelen. Dat ik het somber inzie is gedestilleerd uit de realiteit.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie jou al de hele week niets anders dan dit soort berichten posten. Kap eens met die stemmingmakerij joh.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
kan altijd nog in de volgende fasequote:Op maandag 16 maart 2020 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja.
Ten eerste gaat het merendeel met de auto en ten tweede zou daar ongetwijfeld een mouw aan te passen zijn als je echt de boel dicht wil gooien.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Tank leeghalen en ruilen tegen wc papierquote:Op maandag 16 maart 2020 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow, bizar. Nou heb ik voor jan lul de auto afgetankt vorige week
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Ik heb een thuislader, valt echt reuze meequote:Op maandag 16 maart 2020 12:21 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Sta je dan met je teslaPaar honderd euro de maand stroom.
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Joh... net met 70.000 bij 3 dagen geleden en nu hebben een paar het virus.. go Boris!twitter:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Scholen en kinderdagverblijven gaan dicht vanaf maandag 16 maart tot en met maandag 6 april. Het gaat hierbij om scholen in het basisonderwijs, voortgezet onderwijs en mbo.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wijs mij even aan waar staat dat dat niet mag. Dat het hoogst asociaal is ben ik volkomen met je eens.
https://www.rijksoverheid(...)derwijs-horeca-sport
Heb wel even een mail gestuurd naar het RIVM voor zekerheid hierover.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Eindelijk een V8 kopenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Binnenkort krijg je nog geld toe op tanken.
Ga vanmiddag hier ook eens polsen. Wie weet zitten er al ouderen in de knel. Dan haal ik wel wat voor zequote:Op maandag 16 maart 2020 12:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en zolang mijn salaris door word betaald door eigen werkgever neem ik wel genoegen met alleen de reiskosten/brandstof.
Moet toch iets doen als alles plat ligt. Mooi wat afleiding.
Zal rond die tijd eens gaan peilen mocht het nodig zijn.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:21 schreef _I het volgende:
Supermarkt was prima te doen qua drukte en voorraad. Was maar 1 vak leeg. Chips.Ik dacht nog als het normale eten op is (was het niet) ga ik wel 2 weken chips eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Honden zeg. Vrijdag was de 1000 mg nog 3,60, nu 4,40. Paracetamol!! Aphoteek.En altijd het laatste woord.![]()
Nu ik de auto amper nodig heb, topquote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!
![]()
de olieprijs is sinds 1991 niet zo laag geweest.
als je dan bedenkt dat KLM 85-90 procent aan de grond gaat houden, dan is dit nog het begin van de daling.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat de lockdown niet werkt. Ik zie iedereen nog gewoon werken en dan heb ik het niet over de vitale beroepen.![]()
Ja wat hebben we aan goedkope brandstof als we toch nergens naartoe kunnen rijden. Niks is open en bijna alles is afgelast![]()
Jammer joh.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik dacht nog als het normale eten op is (was het niet) ga ik wel 2 weken chips eten.![]()
Een meldinkje op de site is nog geen afdwingbare regel. Bovendien staat een regel verder dat het gaat om les. Toetsen zijn geen lessen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Scholen en kinderdagverblijven gaan dicht vanaf maandag 16 maart tot en met maandag 6 april. Het gaat hierbij om scholen in het basisonderwijs, voortgezet onderwijs en mbo.
https://www.rijksoverheid(...)derwijs-horeca-sport
Heb wel even een mail gestuurd naar het RIVM voor zekerheid hierover.zie email 27 oktober![]()
Zowel werkgevers als werknemers moeten gewoon verplicht worden tot thuiswerken indien mogelijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef MakkieR het volgende:
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat de lockdown niet werkt. Ik zie iedereen nog gewoon werken en dan heb ik het niet over de vitale beroepen.![]()
Ook de niet vitale beroepen mogen gewoon werken.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef MakkieR het volgende:
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat de lockdown niet werkt. Ik zie iedereen nog gewoon werken en dan heb ik het niet over de vitale beroepen.
Het gaat om crisisopvang, die is voor (kinderen van) mensen in vitale beroepen.![]()
In veel gevallen kan dat ook gewoon. Gewoon logisch nadenken.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef MakkieR het volgende:
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat de lockdown niet werkt. Ik zie iedereen nog gewoon werken en dan heb ik het niet over de vitale beroepen.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Deze kit geeft snel resultaat wat erg belangrijk is ivm quarantine.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom er gedaan wordt alsof er zoveel schaarste is. Bedrijven genoeg die al testkits aanbieden, die bovendien al de Europese CE markering hebben waardoor ze direct gebruikt mogen worden zonder dat er eerst onderzoek gedaan hoeft te worden naar werking en veiligheid.![]()
Iedereen behalve de gesloten filialen moeten ook gewoon werken.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef MakkieR het volgende:
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat de lockdown niet werkt. Ik zie iedereen nog gewoon werken en dan heb ik het niet over de vitale beroepen.
Is enkel dat kinderen van ouders die beide een vitaal beroep uitoefenen (Of alleenstaande ouder die dat heeft) naar school mogen voor opvang. Voor niet vitale beroepen hebben die kinderen geen opvang.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Er is ook helemaal geen lockdown. Als je niet thuis kan werken en niet ziek bent, zal je gewoon aan het werk moeten. (buiten horeca enzo om dan.)quote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef MakkieR het volgende:
Nogal wiedes hé? Mensen hebben geen onbeperkte vakantiedagen oid.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef MakkieR het volgende:
Ik begin toch echt het idee te krijgen dat de lockdown niet werkt. Ik zie iedereen nog gewoon werken en dan heb ik het niet over de vitale beroepen.zie email 27 oktober![]()
Ze hebben het bij ons nog uitgesteld. Verwacht binnen nu en een paar uur uitsluitsel dat we thuis kunnen werken. Hoop het. Moet elke dag 2 uur met het OV reizen en vanmorgen domme mensen in de bus die gewoon om zich heen aan het hoesten waren.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zowel werkgevers als werknemers moeten gewoon verplicht worden tot thuiswerken indien mogelijk.Een pijnlijke anus is niet fijn
Daar heb je een punt, wel ja dan maar afwachten op de mail van het RIVM voor zekerheid.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een meldinkje op de site is nog geen afdwingbare regel. Bovendien staat een regel verder dat het gaat om les. Toetsen zijn geen lessen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik had vanochtend nog een SMSje met de vraag of ik naar kantoor kwam. Nee natuurlijk niet, wtfquote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef MakkieR het volgende:
![]()
Maar het is niet per se heel erg incorrect. Als een mutatie van het influenza virus dezelfde toestanden veroorzaakt moet dat even serieus genomen worden, ook al zou dat strikt genomen wel een griepje zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:17 schreef Fukushima het volgende:
[..]
weet ik
maar mede door het een griepje te noemen neemt men het niet serieus.
Volgens mij begrijpen de meeste mensen wel dat individuele besmettingen an sich niet het grootste gevaar zijn, maar de schaal waarop die plaatsvinden in combinatie met dat een relatief groot deel van de patiënten langdurig op de IC beland.![]()
wat maakt de prijs dan uit?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja maar ik werk thuis, dus ik verbruik helemaal geen benzine nu.![]()
wanneer is besloten dan dat niet vitale werkzaamheden niet meer plaats hoeven te vinden? Daarvan mogen alleen de kinderen niet naar school/opvang.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:23 schreef MakkieR het volgende:
Rutte kondigt vanavond een verdere beperking voor de zuidelijke provincies in. De rekenmodellen zullen inmiddels wel bekend zijn. Hij kan niet anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Erger dan Italië kan bijna niet qua noodtoestand, daar moet je een verklaring hebben om onderweg te gaan en toch blijft het rijden.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kan altijd nog in de volgende fase
Misschien geen goede vergelijking omdat geen weken duurt bmaar tijdens die OV-staking vorig jaar hoorde je niemand over cruciale beroepen, maar goed dit zijn wel tijden dat je ze nodig heb dus wellicht heb je gelijk en is dat het argument.blablablabla![]()
Ik heb nu even geen tijd om hem te kijken, maar kun je een korte samenvatting geven?quote:
Is dat nu wel of niet goed om te nemen?
Ik ben reuma patiënt en gebruik naast Humira ook Naproxen (op voorschrift van de reumatoloog uiteraard).Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Wilde in eerste instantie een topic hiervoor aanmaken, maar het viel mij op (denk toch beter in hier te posten).
In een aantal landen worden er tabellen bijgehouden (Italië en Zuid-Korea). In Spanje werden de leeftijden bijgehouden tot we bij nummer 31 aankwamen, daarna werd er bij allemaal vermeld "op leeftijd en/ of onderliggende ziektes". Bij de UK stopte het met de leeftijden vrij snel, en bij een aantal andere landen ook.
Ik ben nu even per land de nieuwsberichten aan het afgaan om te kijken of ik de leeftijden alsnog ergens terug kan halen, maar het valt me op dat ze allemaal hetzelfde doen (in de landen waar ze zo vaag zijn). Zo ziet de tabel van Nederland eruit:
1 86
2 86
3 82
4 Op leeftijd
5 68
6 Oudere inwoner
7 Op leeftijd
8 Op leeftijd
9 Op leeftijd
10 Op leeftijd
11 Op leeftijd
12 Op leeftijd
13 54 (nieuwsbericht gaf aan tussen de 54 - 94 met de meeste ouder dan 70 jaar. Vandaar dat in dat lijstje wel de leeftijden staan).
14 94
15 "Meeste ouder dan 70 jaar"
16 "Meeste ouder dan 70 jaar"
17 "Meeste ouder dan 70 jaar"
18 "Meeste ouder dan 70 jaar"
19 "Meeste ouder dan 70 jaar"
20 "Meeste ouder dan 70 jaar"
Ik kan ze alleen niet onder de 70+ scharen, want stel nu dat er toch een 60 jarige bij zat. Ik heb het bij Italie ongeveer verdeeld dat ik het totaal aantal in segmenten op had gedeeld gebaseerd op de cijfers en bij vergelijken van de tabel van de dag erna klopte dit aardig.
Ik heb gekeken of ik per locatie iets kon vinden over de leeftijden, maar alle nieuwsberichten gebruiken dezelfde benamingen. Er zal vast niets achter zitten, maar goed, ik vraag mij alleen af waarom ze zo vaag hierover doen.
Probeer de spreadsheet zo goed als kan bij te houden m.b.t. leeftijden, maar sta er niet van te kijken als ik het op een gegeven moment op geef (de leeftijden, niet de rest).~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~![]()
Hoe moeten mensen volgens jou aan eten komen?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef KingRadler het volgende:
supermarkten dicht / avondklok / geen samenscholing
dit gaat zeker het Virus indammen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef Fer het volgende:
Rutte kondigt vanavond een verdere beperking voor de zuidelijke provincies in. De rekenmodellen zullen inmiddels wel bekend zijn. Hij kan niet anders.Provincies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
1 ouder is volgens de overheid voldoende:quote:Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Iedereen behalve de gesloten filialen moeten ook gewoon werken.
Is enkel dat kinderen van ouders die beide een vitaal beroep uitoefenen (Of alleenstaande ouder die dat heeft) naar school mogen voor opvang. Voor niet vitale beroepen hebben die kinderen geen opvang.https://www.rijksoverheid(...)irus-en-kinderopvangquote:Wat als ik in een cruciale beroepsgroep werk, maar mijn partner niet?
Het uitgangspunt bij één ouder die een cruciaal beroep uitvoert is dat ze de opvang zelf thuis moeten regelen. Als dat niet lukt kunnen ze opvang krijgen op school/verblijf. Beide ouders met cruciaal beroep is geen harde eis. Er moet opvang zijn zodat mensen met cruciale beroepen aan het werk kunnen blijven.zie email 27 oktober![]()
Zou de overheid geld betalen om bepaalde berichten op de voorpagina's van kranten of op tv te krijgen?blablablabla![]()
Hamsterenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hoe moeten mensen volgens jou aan eten komen?![]()
![]()
Bij Op1 werd gister anders gemeld.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
1 ouder is volgens de overheid voldoende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)irus-en-kinderopvangIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
12:16
De lijst met ‘vitale beroepen’ wordt vandaag uitgebreid. Zo komen boeren en uitvaartondernemers op de lijst. Kinderen van ouders met die beroepen kunnen daardoor wél terecht bij de kinderopvang.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
meeste mensen zijn dik genoeg die kunnen wel enkele weken op noodrantsoenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hoe moeten mensen volgens jou aan eten komen?![]()
Boeren werken toch altijd thuis?!quote:Op maandag 16 maart 2020 12:28 schreef hollandia02 het volgende:
12:16
De lijst met ‘vitale beroepen’ wordt vandaag uitgebreid. Zo komen boeren en uitvaartondernemers op de lijst. Kinderen van ouders met die beroepen kunnen daardoor wél terecht bij de kinderopvang.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Zwart papier voor de ramen, tulpenbollen in de pan. Fiets afgeven aan de Duitsers.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef KingRadler het volgende:
supermarkten dicht / avondklok / geen samenscholing
dit gaat zeker het Virus indammen.
Maarja supermarkten dicht zie ik niet gebeuren. Geen samenscholing, avondklok en alle niet essentiële winkels dicht gaat wel helpen. Mensen gaan nu nog even lekker naar het winkelcentrum en nemen allemaal hun kinderen mee.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat ik vorige ook niet had kunnen tanken en daarmee veel geld had kunnen besparenja 2,87 EUR of zo
![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef Fer het volgende:
Rutte kondigt vanavond een verdere beperking voor de zuidelijke provincies in. De rekenmodellen zullen inmiddels wel bekend zijn. Hij kan niet anders.Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zijn nogal eens op het land bezig.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Boeren werken toch altijd thuis?!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Bulgarije. Quarantaine is quarantaine = niet buiten komen. Indien boodschappen noodzakelijk dan kan bezorgt de gemeente je de noodzakelijkheden om twee weken te overleven plus indien noodzakelijk eventuele medicatie.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Waar?
En hoe moet je trouwens bewijzen dat je boodschappen nodig hebt en dus naar de supermarkt moet?
Wil je meer dan kan je maar beter wat vrienden en familie hebben."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik zag net de brief van de plaatselijke kinderopvang voorbijkomen en daar wordt ook anders gemeld. Maar dit is wat de overheid vindt.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Bij Op1 werd gister anders gemeld.zie email 27 oktober![]()
Of de Republiekquote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.![]()
Nee hoor. Gewoon maatregelen van gisteren verder uitleggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.![]()
Zou het?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.
Ik hoop het maar denk eind deze week lockdown![]()
Klopt, het is patatquote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef KingRadler het volgende:
gaat Rutte een grens trekken onder de revieren.![]()
Dictatuur mag ook.quote:
Ik meld me dan wel aan als grote leider. Want volgens critici op fok wisten wij alles beter en moesten we maar solliciteren.![]()
Denk het niet. Dan had hij dat gisteren wel gedaan. Zal vooral een toelichting zijn op de maatregelen denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanaf wanneer kun je met Corona gaan schelden?
Krijg de tering, kolerezooi, kanker (als je in onze hofstad woont), ebola.
Alles is tegenwoordig al ingeburgerd maar wanneer kunnen we Corona gaan gebruiken...N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
vanaf gisterenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef nils7 het volgende:
Alles is tegenwoordig al ingeburgerd maar wanneer kunnen we Corona gaan gebruiken...![]()
Dat kan. Maar wat voegt dat toe in deze fase?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.zie email 27 oktober![]()
Het klinkt toch vrij zwakquote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef nils7 het volgende:
Alles is tegenwoordig al ingeburgerd maar wanneer kunnen we Corona gaan gebruiken...You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Maar het gekke is wel dat de lockdown niet alleen de horeca betreft, je ziet nu andere arbeidsgroepen ook maatregelen nemen terwijl dat misschien dan ook niet hoeft zoals de kapper of de tandarts. En als we al niet dichter dan een 2 meter bij elkaar mogen zijn hoe moet je dan een beroep uitoefenen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef _I het volgende:
[..]
Er is ook helemaal geen lockdown. Als je niet thuis kan werken en niet ziek bent, zal je gewoon aan het werk moeten. (buiten horeca enzo om dan.)
Maar wat ik vooral wil zeggen is dat je nu wel heel duidelijk een tweedeling krijg. van degene die zonder werk zitten en anderen die geen problemen ondervinden.![]()
Dat de premier de natie toespreekt is zeldzaam (laatste keren was dat in de jaren '70 met de oliecrisis en met het aftreden van Beatrix), dus de verwachting is wel dat er iets uitzonderlijks wordt aangekondigd.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon maatregelen van gisteren verder uitleggen.
Uitbreidingen van maatregelen kan ook in een gewone persconferentie.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Yes. Zeker weten.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan had hij dat gisteren wel gedaan. Zal vooral een toelichting zijn op de maatregelen denk ik.![]()
Al dat plebs janken dat alle evenementen afgelast worden en ze thuis moetne blijven, ik doe niet anders 😎quote:Op maandag 16 maart 2020 12:32 schreef 20100 het volgende:
een volledige lockdown zou voor mij als introverte Fokker wel ideaal zijn![]()
Alsjeblieft, niet het C woord...quote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef nils7 het volgende:
Alles is tegenwoordig al ingeburgerd maar wanneer kunnen we Corona gaan gebruiken...![]()
Dit is de leefquote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Al dat plebs janken dat alle evenementen afgelast worden en ze thuis moetne blijven, ik doe niet anders 😎
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Misschien komt hij eindelijk uit de kast.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat de premier de natie toespreekt is zeldzaam (laatste keren was dat in de jaren '70 met de oliecrisis en met het aftreden van Beatrix), dus de verwachting is wel dat er iets uitzonderlijks wordt aangekondigd.
Uitbreidingen van maatregelen kan ook in een gewone persconferentie.![]()
cuntquote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsjeblieft, niet het C woord...You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
zielige mensen kunnen niet zelf beslissingen nemen, nee eerst moet de meerderheid erover beslissen. owja dit zijn volwassen mensenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:32 schreef Newone82 het volgende:
Dit soort mensen/ouders. Zag dit op Instagram voorbij komen. WTF:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En de VMBO school van Delfzijl tot Dendermonde.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef nils7 het volgende:
Alles is tegenwoordig al ingeburgerd maar wanneer kunnen we Corona gaan gebruiken...In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
is er iemand die toevallig is wezen hamsteren bij de McDonalds?Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
ADquote:Ziekenhuizen hebben vooralsnog voldoende capaciteit om de toeloop van patiënten met het coronavirus het hoofd te bieden. Grootste zorg is nu het dreigende tekort aan neus-mondmaskers, vertelt de woordvoerder van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen (NVZ).
Voor de doemdenkers onder ons.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel slim. Die hamburgers kun je 10 jaar bewaren.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
is er iemand die toevallig is wezen hamsteren bij de McDonalds?You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
De verwachting van het journaille is juist dat er geen extra maatregelen worden aangekondigd.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat de premier de natie toespreekt is zeldzaam (laatste keren was dat in de jaren '70 met de oliecrisis en met het aftreden van Beatrix), dus de verwachting is wel dat er iets uitzonderlijks wordt aangekondigd.
Uitbreidingen van maatregelen kan ook in een gewone persconferentie.zie email 27 oktober![]()
Waarom zou je daar gaan hamsteren? Los van het feit dat ik hamsteraars enorme droeftoeters blijf vindenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
is er iemand die toevallig is wezen hamsteren bij de McDonalds?Zonder wrijving geen glans![]()
MCFlurries voor moeilijke tijden.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gaan hamsteren? Los van het feit dat ik hamsteraars enorme droeftoeters blijf vindenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat heeft Rutte toch wel vaker gedaan?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uitbreidingen van maatregelen kan ook in een gewone persconferentie.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ja, ongeveer op deze lijn:quote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef KingRadler het volgende:
gaat Rutte een grens trekken onder de revieren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ook iemand in het topic.. want ze wilde de kinderen dit niet afnemenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:32 schreef Newone82 het volgende:
Dit soort mensen/ouders. Zag dit op Instagram voorbij komen. WTF:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is niet altijd wat het lijkt, mensen kunnen ook boodschappen doen voor twee gezinnen, een die ziek is en de andere gezond.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gaan hamsteren? Los van het feit dat ik hamsteraars enorme droeftoeters blijf vinden![]()
Yup.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Al dat plebs janken dat alle evenementen afgelast worden en ze thuis moetne blijven, ik doe niet anders 😎
"oh shit de kroegen zijn dicht"
Ben daar denk ik al twee jaar niet geweest, dus twee maanden extra overleef ik ook wel.![]()
Ja bij het aftreden van Beatrix.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat heeft Rutte toch wel vaker gedaan?zie email 27 oktober![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien komt hij eindelijk uit de kast.![]()
"Beste landgenoten, de situatie is hopeloos, we gaan eraan, dus ik kom maar uit de kast"Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Het is het zoeken naar een balans. En iedereen doet iets. Of juist niets. Waardoor rekenmodellen nergens meer over gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar het gekke is wel dat de lockdown niet alleen de horeca betreft, je ziet nu andere arbeidsgroepen ook maatregelen nemen terwijl dat misschien dan ook niet hoeft zoals de kapper of de tandarts. En als we al niet dichter dan een 2 meter bij elkaar mogen zijn hoe moet je dan een beroep uitoefenen.
Maar wat ik vooral wil zeggen is dat je nu wel heel duidelijk een tweedeling krijg. van degene die zonder werk zitten en anderen die geen problemen ondervinden.
Regie is redelijk zoek.![]()
Of Gers Pardoel die denkt dat je met liefde het virus kan verslaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook iemand in het topic.. want ze wilde de kinderen dit niet afnemenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
geile kaaklijn wel die gozerquote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
"Beste landgenoten, de situatie is hopeloos, we gaan eraan, dus ik kom maar uit de kast"![]()
Dat klopt jaquote:Op maandag 16 maart 2020 12:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wel slim. Die hamburgers kun je 10 jaar bewaren.![]()
![]()
Waarvoor zou dat nodig zijn?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er eigenlijk ook al nieuws of bijvoorbeeld het leger ingezet gaat worden?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat zeg ik ook, bij het aftreden van Bea.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat heeft Rutte toch wel vaker gedaan?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Waarom moet Rutte nou weer de natie toespreken. Ik kan me zo voorstellen dat de goegemeente juist meer behoefte heeft aan de Koning in deze dan aan een Rutte waar toch veel irritatie over is. Die kan toch nooit veel goed doen, en kan het alleen nog maar erger maken. Zal dus wel weer een pathetische toespraak worden.Allemaal cabaretteketet!![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Duitsers buiten de deur houden.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
"Ik zoek nog een leuke man die me wil ontmaagden voor we dood gaan."quote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
"Beste landgenoten, de situatie is hopeloos, we gaan eraan, dus ik kom maar uit de kast"![]()
Lockdown in Madrid niet helemaal goed gegaan - iedereen vindt toch dat ze een belangrijk genoeg beroep hebben
https://www.elespanol.com(...)8#Echobox=1584345133![]()
Lol die koning neem ik helemaal niet serieusquote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Rutte nou weer de natie toespreken. Ik kan me zo voorstellen dat de goegemeente juist meer behoefte hebben aan de Koning in deze dan aan een Rutte waar toch veel irritatie over is. Die kan toch nooit veel goed doen, en kan het alleen nog maar erger maken. Zal dus wel weer een pathetische toespraak worden.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Gers Pardoel wordt met onmiddellijke ingang tot über fuhrer uitgeroepen. vanwege zijn uitmuntende inzicht![]()
Dat is vooral bij de schreeuwerds op social media het geval. Daar moet je niet je referentiekader op afstemmenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Rutte nou weer de natie toespreken. Ik kan me zo voorstellen dat de goegemeente juist meer behoefte hebben aan de Koning in deze dan aan een Rutte waar toch veel irritatie over is. Die kan toch nooit veel goed doen, en kan het alleen nog maar erger maken. Zal dus wel weer een pathetische toespraak worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
De koning? Wat heb je daar nou aan?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Rutte nou weer de natie toespreken. Ik kan me zo voorstellen dat de goegemeente juist meer behoefte heeft aan de Koning in deze dan aan een Rutte waar toch veel irritatie over is. Die kan toch nooit veel goed doen, en kan het alleen nog maar erger maken. Zal dus wel weer een pathetische toespraak worden.![]()
Kan ik me wel in vinden. Dankzij België geen horeca meerquote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ongeveer op deze lijn:
[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Pardoel had wel een beetje gelijk, moet je iemand die besmet is als een melaatse behandelen. Zeker als het om een jong kind gaat raakt het me wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Of Gers Pardoel die denkt dat je met liefde het virus kan verslaan.![]()
Wie had maandje geleden kunnen denken, dat we nu aan de afgrond des doods staan te wachten? Tijdens die schijt carnavalsoptochten dat volk dat in hazmatpak liep, omdat het grappig is.![]()
Hij gaat dan vast het volgende zeggen:quote:
“Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Ik hou je veilig zo lang als ik leef“![]()
De mensen die toen carnaval vierden janken nu. Oh well...quote:Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Wie had maandje geleden kunnen denken, dat we nu aan de afgrond des doods staan te wachten? Tijdens die schijt carnavalsoptochten dat volk dat in hazmatpak liep, omdat het grappig is.![]()
Ze wisten het toen ook al.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Wie had maandje geleden kunnen denken, dat we nu aan de afgrond des doods staan te wachten? Tijdens die schijt carnavalsoptochten dat volk dat in hazmatpak liep, omdat het grappig is.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Foto uit 1994 ofzo? Of een museum?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
Mijn 91-jarige achterbuur maakt toch maar gebruik van boodschappen aanbod. Kijk nou wat een bescheiden lijstje.![]()
[ afbeelding ]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Ochquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
Mijn 91-jarige achterbuur maakt toch maar gebruik van boodschappen aanbod. Kijk nou wat een bescheiden lijstje.![]()
[ afbeelding ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
aaawhhhhhquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wisselgeld wel houden voor je diensten.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
12:38
Al 20.000 bedrijven hebben vanwege de coronacrisis werktijdverkorting aangevraagd. Dat meldt een woordvoerster van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Het gaat om zo'n 300.000 werknemers.
Vrijdag waren er ruim 5000 aanvragen voor werktijdverkorting bij het ministerie binnengekomen.
Dat handschriftquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]zo zie je ze niet veel meer.
Zonder wrijving geen glans![]()
Koester dit!quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Rotop joh. Dit kan bij elkaar geen 5 euro zijn. Tenzij bakkersbrood.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wisselgeld wel houden voor je diensten.
[ Bericht % gewijzigd door trein2000 op 16-03-2020 12:44:29 ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Dat lied is een mislukt schoolproject.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Hij gaat dan vast het volgende zeggen:
“Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Ik hou je veilig zo lang als ik leef“In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
wie zit er uien te snijdenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nou, die hamstert niet veel. Morgen kun je weer op pad voor d'r.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vol.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: