ja dit is de data voor vandaag denk ik, maar te snel online coals die CSV vorige weekquote:Op maandag 16 maart 2020 11:42 schreef huisduif het volgende:
Ik denk dat die cijfers van dat plaatje wel kloppen. Aangezien er vanmiddag ook weer crisisoverleg is met alle veiligheidsregio's verwacht ik ook nog meer maatregelen eigenlijk.
Is dat plaatje serieus, 3000 + besmettingen al?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:40 schreef quirina het volgende:
Dan zal het wel vanwege onrust zijn dat de NOS het verwijderd heeft.
Je kan de media nu niet meer vertrouwen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:42 schreef heywoodu het volgende:
Welk grafiekje of iets gaat het over dat er net even stond en nu niet meer? Ik heb vijf minuten niet gelezen hier en om nou drie topics terug te lezen..
Dan hebben ze andere criteria gehanteerd, want ook topsteden als Tilburg en Breda leken x5 te zijn gegaanquote:Op maandag 16 maart 2020 11:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ja dit is de data voor vandaag denk ik, maar te snel online coals die CSV vorige week
Ik wil eigenlijk wel een 'interessante info' verzameltopicquote:Op maandag 16 maart 2020 11:42 schreef heywoodu het volgende:
Welk grafiekje of iets gaat het over dat er net even stond en nu niet meer? Ik heb vijf minuten niet gelezen hier en om nou drie topics terug te lezen..
quote:
Sowquote:
Ik denk dat mensen momenteel niet snel aan zwangerschap zouden willen beginnen.. het is te ongewis hoe lang dit gaat duren.quote:
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #295 KLM vloot aan de grondquote:Op maandag 16 maart 2020 11:42 schreef heywoodu het volgende:
heel frankrijkquote:Op maandag 16 maart 2020 11:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Even zonder gein.
Wat kan hij nog meer aankondigen?
Exponentiële groei in optima formaquote:Op maandag 16 maart 2020 11:44 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan hebben ze andere criteria gehanteerd, want ook topsteden als Tilburg en Breda leken x5 te zijn gegaan
Turki... Tilburg altijd nummer 1quote:
Alle skigebieden zijn gesloten tot volgende winterquote:Op maandag 16 maart 2020 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Eerste? Alle skigebieden zijn tot 6 april dicht.
Die inmiddels niet meer op de website van de NOS staat. Dus we weten nog helemaal niet zeker of het klopt.quote:
Geil zijn > verstandquote:Op maandag 16 maart 2020 11:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen momenteel niet snel aan zwangerschap zouden willen beginnen.. het is te ongewis hoe lang dit gaat duren.
Mag Amsterdam eens een keer boven Rotterdam staan...doen ze het nietquote:
Ja had ik om een uur of 6 al gepost😋quote:Op maandag 16 maart 2020 11:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier een goed stuk, weet niet of het al gedeeld is:
Gedeeld door Humerto Tan, maar wel een heel goed stuk:[..]twitter:HumbertoTan twitterde op maandag 16-03-2020 om 09:18:27'Laat me de verwarring wegnemen: er komt een drama op ons af': prof UGent schrijft open brief https://t.co/XyTOiX88rs via @:demorgen reageer retweet
https://www.demorgen.be/m(...)l&utm_source=twitter
Nee maar er wordt straks wel wat afgekeest, zullen veel neukfoutjes geboren wordenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen momenteel niet snel aan zwangerschap zouden willen beginnen.. het is te ongewis hoe lang dit gaat duren.
Slapen mensen in dit topic nog wel?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:45 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ja had ik om een uur of 6 al gepost😋
zelfde als met de sekswerkerquote:Op maandag 16 maart 2020 11:33 schreef Nadelspiel het volgende:
Vervelendste vind ik de kapper. Onzekerheid of hij/zij besmet is of niet..... Of dat er net een besmette klant is geweest....
Corona Turken, waren toch immuun.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Die tyfus Turken die dan weer met 500 man naar een bruiloft gaan![]()
![]()
https://www.ad.nl/den-haa(...)n-aanwezig~a69dbac3/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |