Kan ik me wel in vinden. Dankzij België geen horeca meerquote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ongeveer op deze lijn:
[ afbeelding ]
Pardoel had wel een beetje gelijk, moet je iemand die besmet is als een melaatse behandelen. Zeker als het om een jong kind gaat raakt het me wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Of Gers Pardoel die denkt dat je met liefde het virus kan verslaan.
Hij gaat dan vast het volgende zeggen:quote:
De mensen die toen carnaval vierden janken nu. Oh well...quote:Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Wie had maandje geleden kunnen denken, dat we nu aan de afgrond des doods staan te wachten? Tijdens die schijt carnavalsoptochten dat volk dat in hazmatpak liep, omdat het grappig is.
Ze wisten het toen ook al.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Wie had maandje geleden kunnen denken, dat we nu aan de afgrond des doods staan te wachten? Tijdens die schijt carnavalsoptochten dat volk dat in hazmatpak liep, omdat het grappig is.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
Mijn 91-jarige achterbuur maakt toch maar gebruik van boodschappen aanbod. Kijk nou wat een bescheiden lijstje.![]()
[ afbeelding ]
Ochquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
Mijn 91-jarige achterbuur maakt toch maar gebruik van boodschappen aanbod. Kijk nou wat een bescheiden lijstje.![]()
[ afbeelding ]
aaawhhhhhquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wisselgeld wel houden voor je diensten.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat handschriftquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Koester dit!quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Rotop joh. Dit kan bij elkaar geen 5 euro zijn. Tenzij bakkersbrood.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wisselgeld wel houden voor je diensten.
Dat lied is een mislukt schoolproject.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Hij gaat dan vast het volgende zeggen:
“Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Ik hou je veilig zo lang als ik leef“
wie zit er uien te snijdenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, die hamstert niet veel. Morgen kun je weer op pad voor d'r.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |