MCFlurries voor moeilijke tijden.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gaan hamsteren? Los van het feit dat ik hamsteraars enorme droeftoeters blijf vinden
Dat heeft Rutte toch wel vaker gedaan?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat de premier de natie toespreekt is zeldzaam (laatste keren was dat in de jaren '70 met de oliecrisis en met het aftreden van Beatrix), dus de verwachting is wel dat er iets uitzonderlijks wordt aangekondigd.
Uitbreidingen van maatregelen kan ook in een gewone persconferentie.
Ja, ongeveer op deze lijn:quote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef KingRadler het volgende:
gaat Rutte een grens trekken onder de revieren.
Ook iemand in het topic.. want ze wilde de kinderen dit niet afnemenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:32 schreef Newone82 het volgende:
Dit soort mensen/ouders. Zag dit op Instagram voorbij komen. WTF:
[ afbeelding ]
Het is niet altijd wat het lijkt, mensen kunnen ook boodschappen doen voor twee gezinnen, een die ziek is en de andere gezond.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gaan hamsteren? Los van het feit dat ik hamsteraars enorme droeftoeters blijf vinden
Yup.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Al dat plebs janken dat alle evenementen afgelast worden en ze thuis moetne blijven, ik doe niet anders 😎
Ja bij het aftreden van Beatrix.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat heeft Rutte toch wel vaker gedaan?
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien komt hij eindelijk uit de kast.
Het is het zoeken naar een balans. En iedereen doet iets. Of juist niets. Waardoor rekenmodellen nergens meer over gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar het gekke is wel dat de lockdown niet alleen de horeca betreft, je ziet nu andere arbeidsgroepen ook maatregelen nemen terwijl dat misschien dan ook niet hoeft zoals de kapper of de tandarts. En als we al niet dichter dan een 2 meter bij elkaar mogen zijn hoe moet je dan een beroep uitoefenen.
Maar wat ik vooral wil zeggen is dat je nu wel heel duidelijk een tweedeling krijg. van degene die zonder werk zitten en anderen die geen problemen ondervinden.
Of Gers Pardoel die denkt dat je met liefde het virus kan verslaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook iemand in het topic.. want ze wilde de kinderen dit niet afnemen
geile kaaklijn wel die gozerquote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
"Beste landgenoten, de situatie is hopeloos, we gaan eraan, dus ik kom maar uit de kast"
Dat klopt jaquote:Op maandag 16 maart 2020 12:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wel slim. Die hamburgers kun je 10 jaar bewaren.
Waarvoor zou dat nodig zijn?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er eigenlijk ook al nieuws of bijvoorbeeld het leger ingezet gaat worden?
Dat zeg ik ook, bij het aftreden van Bea.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat heeft Rutte toch wel vaker gedaan?
Duitsers buiten de deur houden.quote:
"Ik zoek nog een leuke man die me wil ontmaagden voor we dood gaan."quote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
"Beste landgenoten, de situatie is hopeloos, we gaan eraan, dus ik kom maar uit de kast"
Lol die koning neem ik helemaal niet serieusquote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Rutte nou weer de natie toespreken. Ik kan me zo voorstellen dat de goegemeente juist meer behoefte hebben aan de Koning in deze dan aan een Rutte waar toch veel irritatie over is. Die kan toch nooit veel goed doen, en kan het alleen nog maar erger maken. Zal dus wel weer een pathetische toespraak worden.
Dat is vooral bij de schreeuwerds op social media het geval. Daar moet je niet je referentiekader op afstemmenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Rutte nou weer de natie toespreken. Ik kan me zo voorstellen dat de goegemeente juist meer behoefte hebben aan de Koning in deze dan aan een Rutte waar toch veel irritatie over is. Die kan toch nooit veel goed doen, en kan het alleen nog maar erger maken. Zal dus wel weer een pathetische toespraak worden.
De koning? Wat heb je daar nou aan?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Rutte nou weer de natie toespreken. Ik kan me zo voorstellen dat de goegemeente juist meer behoefte heeft aan de Koning in deze dan aan een Rutte waar toch veel irritatie over is. Die kan toch nooit veel goed doen, en kan het alleen nog maar erger maken. Zal dus wel weer een pathetische toespraak worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |