Hoe moeten mensen volgens jou aan eten komen?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef KingRadler het volgende:
supermarkten dicht / avondklok / geen samenscholing
dit gaat zeker het Virus indammen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef Fer het volgende:
Rutte kondigt vanavond een verdere beperking voor de zuidelijke provincies in. De rekenmodellen zullen inmiddels wel bekend zijn. Hij kan niet anders.Provincies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
1 ouder is volgens de overheid voldoende:quote:Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Iedereen behalve de gesloten filialen moeten ook gewoon werken.
Is enkel dat kinderen van ouders die beide een vitaal beroep uitoefenen (Of alleenstaande ouder die dat heeft) naar school mogen voor opvang. Voor niet vitale beroepen hebben die kinderen geen opvang.
https://www.rijksoverheid(...)irus-en-kinderopvangquote:Wat als ik in een cruciale beroepsgroep werk, maar mijn partner niet?
Het uitgangspunt bij één ouder die een cruciaal beroep uitvoert is dat ze de opvang zelf thuis moeten regelen. Als dat niet lukt kunnen ze opvang krijgen op school/verblijf. Beide ouders met cruciaal beroep is geen harde eis. Er moet opvang zijn zodat mensen met cruciale beroepen aan het werk kunnen blijven.
Hamsterenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hoe moeten mensen volgens jou aan eten komen?
Bij Op1 werd gister anders gemeld.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
1 ouder is volgens de overheid voldoende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)irus-en-kinderopvang
meeste mensen zijn dik genoeg die kunnen wel enkele weken op noodrantsoenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hoe moeten mensen volgens jou aan eten komen?
Boeren werken toch altijd thuis?!quote:Op maandag 16 maart 2020 12:28 schreef hollandia02 het volgende:
12:16
De lijst met ‘vitale beroepen’ wordt vandaag uitgebreid. Zo komen boeren en uitvaartondernemers op de lijst. Kinderen van ouders met die beroepen kunnen daardoor wél terecht bij de kinderopvang.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
Zwart papier voor de ramen, tulpenbollen in de pan. Fiets afgeven aan de Duitsers.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef KingRadler het volgende:
supermarkten dicht / avondklok / geen samenscholing
dit gaat zeker het Virus indammen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat ik vorige ook niet had kunnen tanken en daarmee veel geld had kunnen besparen
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef Fer het volgende:
Rutte kondigt vanavond een verdere beperking voor de zuidelijke provincies in. De rekenmodellen zullen inmiddels wel bekend zijn. Hij kan niet anders.Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn nogal eens op het land bezig.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Boeren werken toch altijd thuis?!
Bulgarije. Quarantaine is quarantaine = niet buiten komen. Indien boodschappen noodzakelijk dan kan bezorgt de gemeente je de noodzakelijkheden om twee weken te overleven plus indien noodzakelijk eventuele medicatie.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Waar?
En hoe moet je trouwens bewijzen dat je boodschappen nodig hebt en dus naar de supermarkt moet?
Ik zag net de brief van de plaatselijke kinderopvang voorbijkomen en daar wordt ook anders gemeld. Maar dit is wat de overheid vindt.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Bij Op1 werd gister anders gemeld.
Of de Republiekquote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon maatregelen van gisteren verder uitleggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, het is patatquote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef KingRadler het volgende:
gaat Rutte een grens trekken onder de revieren.
Dictatuur mag ook.quote:
Denk het niet. Dan had hij dat gisteren wel gedaan. Zal vooral een toelichting zijn op de maatregelen denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
vanaf gisterenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef nils7 het volgende:
Vanaf wanneer kun je met Corona gaan schelden?
Krijg de tering, kolerezooi, kanker (als je in onze hofstad woont), ebola.
Alles is tegenwoordig al ingeburgerd maar wanneer kunnen we Corona gaan gebruiken...
Dat kan. Maar wat voegt dat toe in deze fase?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Het klinkt toch vrij zwakquote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef nils7 het volgende:
Alles is tegenwoordig al ingeburgerd maar wanneer kunnen we Corona gaan gebruiken...
Maar het gekke is wel dat de lockdown niet alleen de horeca betreft, je ziet nu andere arbeidsgroepen ook maatregelen nemen terwijl dat misschien dan ook niet hoeft zoals de kapper of de tandarts. En als we al niet dichter dan een 2 meter bij elkaar mogen zijn hoe moet je dan een beroep uitoefenen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef _I het volgende:
[..]
Er is ook helemaal geen lockdown. Als je niet thuis kan werken en niet ziek bent, zal je gewoon aan het werk moeten. (buiten horeca enzo om dan.)
Dat de premier de natie toespreekt is zeldzaam (laatste keren was dat in de jaren '70 met de oliecrisis en met het aftreden van Beatrix), dus de verwachting is wel dat er iets uitzonderlijks wordt aangekondigd.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:30 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon maatregelen van gisteren verder uitleggen.
Yes. Zeker weten.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan had hij dat gisteren wel gedaan. Zal vooral een toelichting zijn op de maatregelen denk ik.
Al dat plebs janken dat alle evenementen afgelast worden en ze thuis moetne blijven, ik doe niet anders 😎quote:Op maandag 16 maart 2020 12:32 schreef 20100 het volgende:
een volledige lockdown zou voor mij als introverte Fokker wel ideaal zijn
Alsjeblieft, niet het C woord...quote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef nils7 het volgende:
Dit is de leefquote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Al dat plebs janken dat alle evenementen afgelast worden en ze thuis moetne blijven, ik doe niet anders 😎
Misschien komt hij eindelijk uit de kast.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat de premier de natie toespreekt is zeldzaam (laatste keren was dat in de jaren '70 met de oliecrisis en met het aftreden van Beatrix), dus de verwachting is wel dat er iets uitzonderlijks wordt aangekondigd.
Uitbreidingen van maatregelen kan ook in een gewone persconferentie.
cuntquote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alsjeblieft, niet het C woord...
zielige mensen kunnen niet zelf beslissingen nemen, nee eerst moet de meerderheid erover beslissen. owja dit zijn volwassen mensenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:32 schreef Newone82 het volgende:
Dit soort mensen/ouders. Zag dit op Instagram voorbij komen. WTF:
[ afbeelding ]
En de VMBO school van Delfzijl tot Dendermonde.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef nils7 het volgende:
ADquote:Ziekenhuizen hebben vooralsnog voldoende capaciteit om de toeloop van patiënten met het coronavirus het hoofd te bieden. Grootste zorg is nu het dreigende tekort aan neus-mondmaskers, vertelt de woordvoerder van de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen (NVZ).
Wel slim. Die hamburgers kun je 10 jaar bewaren.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
is er iemand die toevallig is wezen hamsteren bij de McDonalds?
De verwachting van het journaille is juist dat er geen extra maatregelen worden aangekondigd.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat de premier de natie toespreekt is zeldzaam (laatste keren was dat in de jaren '70 met de oliecrisis en met het aftreden van Beatrix), dus de verwachting is wel dat er iets uitzonderlijks wordt aangekondigd.
Waarom zou je daar gaan hamsteren? Los van het feit dat ik hamsteraars enorme droeftoeters blijf vindenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
is er iemand die toevallig is wezen hamsteren bij de McDonalds?
MCFlurries voor moeilijke tijden.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gaan hamsteren? Los van het feit dat ik hamsteraars enorme droeftoeters blijf vinden
Dat heeft Rutte toch wel vaker gedaan?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja, ongeveer op deze lijn:quote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef KingRadler het volgende:
gaat Rutte een grens trekken onder de revieren.
Ook iemand in het topic.. want ze wilde de kinderen dit niet afnemenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:32 schreef Newone82 het volgende:
Dit soort mensen/ouders. Zag dit op Instagram voorbij komen. WTF:
[ afbeelding ]
Het is niet altijd wat het lijkt, mensen kunnen ook boodschappen doen voor twee gezinnen, een die ziek is en de andere gezond.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar gaan hamsteren? Los van het feit dat ik hamsteraars enorme droeftoeters blijf vinden
Yup.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Al dat plebs janken dat alle evenementen afgelast worden en ze thuis moetne blijven, ik doe niet anders 😎
Ja bij het aftreden van Beatrix.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat heeft Rutte toch wel vaker gedaan?
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:34 schreef roos94 het volgende:
[..]
Misschien komt hij eindelijk uit de kast.
Het is het zoeken naar een balans. En iedereen doet iets. Of juist niets. Waardoor rekenmodellen nergens meer over gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:33 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar het gekke is wel dat de lockdown niet alleen de horeca betreft, je ziet nu andere arbeidsgroepen ook maatregelen nemen terwijl dat misschien dan ook niet hoeft zoals de kapper of de tandarts. En als we al niet dichter dan een 2 meter bij elkaar mogen zijn hoe moet je dan een beroep uitoefenen.
Maar wat ik vooral wil zeggen is dat je nu wel heel duidelijk een tweedeling krijg. van degene die zonder werk zitten en anderen die geen problemen ondervinden.
Of Gers Pardoel die denkt dat je met liefde het virus kan verslaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ook iemand in het topic.. want ze wilde de kinderen dit niet afnemen
geile kaaklijn wel die gozerquote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
"Beste landgenoten, de situatie is hopeloos, we gaan eraan, dus ik kom maar uit de kast"
Dat klopt jaquote:Op maandag 16 maart 2020 12:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Wel slim. Die hamburgers kun je 10 jaar bewaren.
Waarvoor zou dat nodig zijn?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er eigenlijk ook al nieuws of bijvoorbeeld het leger ingezet gaat worden?
Dat zeg ik ook, bij het aftreden van Bea.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat heeft Rutte toch wel vaker gedaan?
Duitsers buiten de deur houden.quote:
"Ik zoek nog een leuke man die me wil ontmaagden voor we dood gaan."quote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
"Beste landgenoten, de situatie is hopeloos, we gaan eraan, dus ik kom maar uit de kast"
Lol die koning neem ik helemaal niet serieusquote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Rutte nou weer de natie toespreken. Ik kan me zo voorstellen dat de goegemeente juist meer behoefte hebben aan de Koning in deze dan aan een Rutte waar toch veel irritatie over is. Die kan toch nooit veel goed doen, en kan het alleen nog maar erger maken. Zal dus wel weer een pathetische toespraak worden.
Dat is vooral bij de schreeuwerds op social media het geval. Daar moet je niet je referentiekader op afstemmenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Rutte nou weer de natie toespreken. Ik kan me zo voorstellen dat de goegemeente juist meer behoefte hebben aan de Koning in deze dan aan een Rutte waar toch veel irritatie over is. Die kan toch nooit veel goed doen, en kan het alleen nog maar erger maken. Zal dus wel weer een pathetische toespraak worden.
De koning? Wat heb je daar nou aan?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Waarom moet Rutte nou weer de natie toespreken. Ik kan me zo voorstellen dat de goegemeente juist meer behoefte heeft aan de Koning in deze dan aan een Rutte waar toch veel irritatie over is. Die kan toch nooit veel goed doen, en kan het alleen nog maar erger maken. Zal dus wel weer een pathetische toespraak worden.
Kan ik me wel in vinden. Dankzij België geen horeca meerquote:Op maandag 16 maart 2020 12:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ongeveer op deze lijn:
[ afbeelding ]
Pardoel had wel een beetje gelijk, moet je iemand die besmet is als een melaatse behandelen. Zeker als het om een jong kind gaat raakt het me wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Of Gers Pardoel die denkt dat je met liefde het virus kan verslaan.
Hij gaat dan vast het volgende zeggen:quote:
De mensen die toen carnaval vierden janken nu. Oh well...quote:Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Wie had maandje geleden kunnen denken, dat we nu aan de afgrond des doods staan te wachten? Tijdens die schijt carnavalsoptochten dat volk dat in hazmatpak liep, omdat het grappig is.
Ze wisten het toen ook al.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef Sfancta het volgende:
Wie had maandje geleden kunnen denken, dat we nu aan de afgrond des doods staan te wachten? Tijdens die schijt carnavalsoptochten dat volk dat in hazmatpak liep, omdat het grappig is.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
Mijn 91-jarige achterbuur maakt toch maar gebruik van boodschappen aanbod. Kijk nou wat een bescheiden lijstje.![]()
[ afbeelding ]
Ochquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
Mijn 91-jarige achterbuur maakt toch maar gebruik van boodschappen aanbod. Kijk nou wat een bescheiden lijstje.![]()
[ afbeelding ]
aaawhhhhhquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Wisselgeld wel houden voor je diensten.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat handschriftquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Koester dit!quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Rotop joh. Dit kan bij elkaar geen 5 euro zijn. Tenzij bakkersbrood.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:43 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Wisselgeld wel houden voor je diensten.
Dat lied is een mislukt schoolproject.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Hij gaat dan vast het volgende zeggen:
“Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Ik hou je veilig zo lang als ik leef“
wie zit er uien te snijdenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, die hamstert niet veel. Morgen kun je weer op pad voor d'r.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |