Help de lokale ondernemer inderdaad. Maak een telefoonlijst met de personen die je kan bereiken als alles dicht is.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien moet ik me straks aanmelden als bezorger wanneer winkels dicht gaan en we allemaal van webshops afhankelijk zijn?
Wil best dagje rondrijden. Gewoon lekker in eigen auto, iets voor de deur zetten, aanbellen en weer weglopen.
Niet voor coolblue, maar misschien voor de lokale dierenwinkel of groenteman.

Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jouw school heeft een plaat voor zn kop, dit mag niet.

Kan best. De speelgoedwinkel in het dorp doet dit ook al. Telefonisch bestellen en dan komt iemand het voor je deur zetten.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien moet ik me straks aanmelden als bezorger wanneer winkels dicht gaan en we allemaal van webshops afhankelijk zijn?
Wil best dagje rondrijden. Gewoon lekker in eigen auto, iets voor de deur zetten, aanbellen en weer weglopen.
Niet voor coolblue, maar misschien voor de lokale dierenwinkel of groenteman.

Is het ook, alleen wel een griepje waardoor de IC's overbelast raken.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is dat het zwart op wit staat, anders gaat niemand geloven dat er een grote groep was die riep: "het is maar een griepje"

Ja en zolang mijn salaris door word betaald door eigen werkgever neem ik wel genoegen met alleen de reiskosten/brandstof.quote:

quote:Op maandag 16 maart 2020 12:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Is het ook, alleen wel een griepje SARS virus, waardoor de IC's overbelast raken.

Dan ga je uit van excessen. Heb het over moekes die in plaats van 2 bijvoorbeeld 4 pakken babyvoeding pakken.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef Megumi het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als mensen spullen uit de kar van een ander gaan pikken bijvoorbeeld.

Waar?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:58 schreef Pumpalov het volgende:
Hier inmiddels nr. 25 opgepakt die z'n quarantaineplicht ontweek.

quote:In Spanje zijn bijna duizend nieuwe gevallen van het coronavirus vastgesteld in de afgelopen 24 uur. Het aantal besmettingen steeg van 7753 naar 8744.
Het dodental is met negen gestegen van 288 naar 297. Spanje is na Italië het zwaarst getroffen land in Europa.
De noodtoestand is in Spanje sinds zaterdag van kracht en maandag zei een minister dat het nog weken kan duren voor de noodtoestand wordt opgeheven.

Zo dan !!! lekker op tijd !!!!quote:

FYI: in de volksmond worden alle griepachtige verschijnselen onder griepje geschaard, ook als dat niet het influenza virus is.quote:

sinds januari een auto van de zaak waar ik heel veel geld voor betaalquote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!
¤ 1,43 euro per liter euro95?

Gaat snel. Gisteren nog 1.49 afgetikt, en dat was al goedkoop.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!

handgel is enkel nuttig onderweg, als je thuis zit ga je toch geen handgel gebruiken?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of het is blijvend moeilijk leverbaar, dat weet je toch niet?
Handgels zijn al weken uitverkocht, komt echt niet terug de komende maand.

Goede ass +2 even wat paniek afblazenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:13 schreef Fukushima het volgende:
[..]
toch nog een positieve foto
[ afbeelding ]

En in België. Dit was de prijs welke ik 2 weken geleden in België tankte.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!

weet ikquote:Op maandag 16 maart 2020 12:16 schreef Chia het volgende:
[..]
FYI: in de volksmond worden alle griepachtige verschijnselen onder griepje geschaard, ook als dat niet het influenza virus is.

Ja en toch is het nergens te krijgen raraquote:Op maandag 16 maart 2020 12:17 schreef 20100 het volgende:
[..]
handgel is enkel nuttig onderweg, als je thuis zit ga je toch geen handgel gebruiken?
water + zeep is veel effectiever

Wow, bizar. Nou heb ik voor jan lul de auto afgetankt vorige weekquote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!

Ja, dat doen ze dus ook. Maar stel dat ze daarmee van 1150 naar 3000 bedden met beademingsmachines gaan (en daar ook voldoende personeel voor hebben), dan komt het alsnog vol te liggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:42 schreef Gia het volgende:
Maar ze kunnen toch nu nog wat kamers ombouwen naar ic of isolatie

Weinig doden erbijquote:Op maandag 16 maart 2020 12:17 schreef hollandia02 het volgende:
12:08
In Spanje zijn bijna duizend nieuwe gevallen van het coronavirus vastgesteld in de afgelopen 24 uur. Het aantal besmettingen steeg van 7753 naar 8744.
Het dodental is met negen gestegen van 288 naar 297. Spanje is na Italië het zwaarst getroffen land in Europa.
De noodtoestand is in Spanje sinds zaterdag van kracht en maandag zei een minister dat het nog weken kan duren voor de noodtoestand wordt opgeheve
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/

Oftewel, meer symboolpraatquote:Op maandag 16 maart 2020 12:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Vrijwillige lockdown, mensen eigen verantwoordelijkheid enzo bla bla

Okay vergoeding voor brandstof hoeft ook niet danquote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Brandstof!
Goed idee. Was net in de dierenwinkel, maar toen dacht ik er niet aan. Bel anders straks wel even of ga er langs om alvast nummer te vragen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:14 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Help de lokale ondernemer inderdaad. Maak een telefoonlijst met de personen die je kan bereiken als alles dicht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |