Hoe moeten mensen volgens jou aan eten komen?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef KingRadler het volgende:
supermarkten dicht / avondklok / geen samenscholing
dit gaat zeker het Virus indammen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef Fer het volgende:
Rutte kondigt vanavond een verdere beperking voor de zuidelijke provincies in. De rekenmodellen zullen inmiddels wel bekend zijn. Hij kan niet anders.Provincies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
1 ouder is volgens de overheid voldoende:quote:Op maandag 16 maart 2020 12:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Iedereen behalve de gesloten filialen moeten ook gewoon werken.
Is enkel dat kinderen van ouders die beide een vitaal beroep uitoefenen (Of alleenstaande ouder die dat heeft) naar school mogen voor opvang. Voor niet vitale beroepen hebben die kinderen geen opvang.
https://www.rijksoverheid(...)irus-en-kinderopvangquote:Wat als ik in een cruciale beroepsgroep werk, maar mijn partner niet?
Het uitgangspunt bij één ouder die een cruciaal beroep uitvoert is dat ze de opvang zelf thuis moeten regelen. Als dat niet lukt kunnen ze opvang krijgen op school/verblijf. Beide ouders met cruciaal beroep is geen harde eis. Er moet opvang zijn zodat mensen met cruciale beroepen aan het werk kunnen blijven.
Hamsterenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hoe moeten mensen volgens jou aan eten komen?
Bij Op1 werd gister anders gemeld.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
1 ouder is volgens de overheid voldoende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)irus-en-kinderopvang
meeste mensen zijn dik genoeg die kunnen wel enkele weken op noodrantsoenquote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Hoe moeten mensen volgens jou aan eten komen?
Boeren werken toch altijd thuis?!quote:Op maandag 16 maart 2020 12:28 schreef hollandia02 het volgende:
12:16
De lijst met ‘vitale beroepen’ wordt vandaag uitgebreid. Zo komen boeren en uitvaartondernemers op de lijst. Kinderen van ouders met die beroepen kunnen daardoor wél terecht bij de kinderopvang.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
Zwart papier voor de ramen, tulpenbollen in de pan. Fiets afgeven aan de Duitsers.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef KingRadler het volgende:
supermarkten dicht / avondklok / geen samenscholing
dit gaat zeker het Virus indammen.
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat ik vorige ook niet had kunnen tanken en daarmee veel geld had kunnen besparen
quote:Op maandag 16 maart 2020 12:26 schreef Fer het volgende:
Rutte kondigt vanavond een verdere beperking voor de zuidelijke provincies in. De rekenmodellen zullen inmiddels wel bekend zijn. Hij kan niet anders.Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn nogal eens op het land bezig.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Boeren werken toch altijd thuis?!
Bulgarije. Quarantaine is quarantaine = niet buiten komen. Indien boodschappen noodzakelijk dan kan bezorgt de gemeente je de noodzakelijkheden om twee weken te overleven plus indien noodzakelijk eventuele medicatie.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Waar?
En hoe moet je trouwens bewijzen dat je boodschappen nodig hebt en dus naar de supermarkt moet?
Ik zag net de brief van de plaatselijke kinderopvang voorbijkomen en daar wordt ook anders gemeld. Maar dit is wat de overheid vindt.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:28 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Bij Op1 werd gister anders gemeld.
Of de Republiekquote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de noodtoestand uitroept.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon maatregelen van gisteren verder uitleggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou het?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Klopt, het is patatquote:Op maandag 16 maart 2020 12:31 schreef KingRadler het volgende:
gaat Rutte een grens trekken onder de revieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |