Het is wel bullshit. Haal gewoon 10% meer dan dat je normaal doet.. en niet 200%.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Toch is het bullshit wat Rutte zegt over het hamsteren dat het onnodig is.
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.
Omdat er gehamsterd wordt.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.
Bron? Vooral het aanvullen het probleem, de beschikbaarheid van goederen niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
schap van toiletpapier?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een huilende mevrouw voor een leeg schap in de supermarkt
Dit. Dan kan het makkelijker aangevuld worden en grijpt niemand mis.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is wel bullshit. Haal gewoon 10% meer dan dat je normaal doet.. en niet 200%.
Zonder grappen: In de toekomst worden Fora en andere digitale verzamelplaatsen zeer belangrijk voor de historici onder ons. Bijna niemand schrijft fysiek meer iets op.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
we gaan de geschiedenisboeken in. inclus dit topic?
Afgelopen weekend gingen er oproepen rond op Facebook van ouders die bepaalde merken babyvoeding niet meer konden krijgen bij drogisterijen in de wijde regio. Vooral het Kruidvat-huismerk 1 blijkt daarbij moeilijk verkrijgbaar, met wanhopige oproepen van ouders tot gevolg.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bron? Vooral het aanvullen het probleem, de beschikbaarheid van goederen niet.
Dat is geen bullshit. En mensen die hamsteren onnodig mogen van mij met maximale geweldsmiddelen tegen gehouden worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Neen, hamsteren is echt niet nodig. driemaal per dag komt er een vrachtwagen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
hihi bij deze; i was here !quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Zonder grappen: In de toekomst worden Fora en andere digitale verzamelplaatsen zeer belangrijk voor de historici onder ons. Bijna niemand schrijft fysiek meer iets op.
Dus het zou zo maar kunnen!
Was van de week al langsgekomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
tsja, andere methodiek van aanpakken. Die willen het systeem tot op het randje belasten om dan in quarantaine te gaan. Lijkt me gevaarlijk spel, maar goed.
Als je elke week twee keer een product koopt en je grijpt mis ga je vanzelf hamsteren.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is wel bullshit. Haal gewoon 10% meer dan dat je normaal doet.. en niet 200%.
In het jaar 2120 krijgen de kinderen les over de uitspraken van onder andere mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Zonder grappen: In de toekomst worden Fora en andere digitale verzamelplaatsen zeer belangrijk voor de historici onder ons. Bijna niemand schrijft fysiek meer iets op.
Dus het zou zo maar kunnen!
De piek moet nog komen, Nederland loopt weken achter op Italiëquote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe liggen wij tov Italië mbt de maatregelen die genomen worden?
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk.
Definieer hamsteren dan eens? Is iets extra's meenemen ook hamsteren? Waar ligt de grens en wie bepalen die grens?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is geen bullshit. En mensen die hamsteren onnodig mogen van mij met maximale geweldsmiddelen tegen gehouden worden.
https://eenvandaag.avrotr(...)kan-werken-tegen-co/quote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef BeriBeri het volgende:
Australische wetenschappers beweren dat ze geneesmiddel tegen Covid-19 hebben: geteste patiënten “reageren heel, heel goed”
https://m.hln.be/wetensch(...)-heel-goed~a5c9b0b6/
quote:Volgens Popma is het relatief eenvoudig om zijn productie in korte tijd op te schalen. "In principe kan ik 17 miljoen Nederlanders voorzien van de tabletten. En zelfs produceren voor de rest van Europa", zegt Popma. Chloroquine is namelijk relatief snel en goedkoop te maken.
die maak je toch lekker zelf?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef Sfancta het volgende:
In de supermarkt hier is de babyvoeding helemaal op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |