SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
+80%.. nicequote:Op maandag 16 maart 2020 11:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)et-coronadetectiekit![]()
![]()
Nog liever een warrige kopquote:Op maandag 16 maart 2020 11:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pa heeft gisteren gewoon, zoals gewoonlijk, de tondeuse er overheen gehaald. Vijf minuten en klaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ziekenhuis MUMC+ in Maastricht heeft een grote triagetent op de parkeerplaats bij de spoedeisende hulp gebouwd. De tent gaat maandagmiddag open.
In de triagetent kunnen artsen de ernst van de klachten per patiënt beoordelen en beslissen welke patiënten het snelst geholpen moeten worden. De extra maatregelen zijn bedoeld om sneller te kunnen controleren of mensen met luchtwegklachten besmet zijn met het coronavirus.![]()
Ja net nog haha Moeten thuiswerken maar nog onduidelijk hoe of wat dus ben dagje vrij Mag alleen de straat niet op🤣quote:Op maandag 16 maart 2020 11:46 schreef Smack10 het volgende: [..] Slapen mensen in dit topic nog wel?
![]()
![]()
Dit is top nieuws!quote:Op maandag 16 maart 2020 11:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Jongens, het hangt er nogal af van welke skigebieden hequote:Op maandag 16 maart 2020 11:44 schreef 20100 het volgende:
[..]
Alle skigebieden zijn gesloten tot volgende winter"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ga 1 keer in de zes weken, anders krijg ik zo'n grote luizenbosquote:Op maandag 16 maart 2020 11:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ga misschien 2 x per jaar naar de kapper.![]()
![]()
twitter:anadoluagency twitterde op maandag 16-03-2020 om 11:51:08#BREAKING Coronavirus in Iran: Death toll climbs to 853 after 129 recent deaths reageer retweet
![]()
twitter:BNODesk twitterde op maandag 16-03-2020 om 11:50:23NEW: Iran reports 1,053 new cases of coronavirus and 129 new deaths, raising total to 14,991 cases and 853 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Van het huidige aantal besmettingen dus maar 80 daadwerkelijk op de IC geweest.
Waarom zie ik dat soort sommen hier nooit terug?![]()
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Wat wil je er mee zeggen?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zie ik dat soort sommen hier nooit terug?
Het aantal besmettingen is nu nog zeer laag namelijk.
Iedere ~14 dagen een vertienvoudiging.![]()
Die komen hier wel voorbij hoor, net voor 't weekend kwamen cijfers van 50-60 mensen in IC bedden.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom zie ik dat soort sommen hier nooit terug?[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Rutte kennende het tweede.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?
Woensdag toch weer debat..![]()
Morele oproep om nu eindelijk eens verstandig te worden en de aanwijzingen op te volgen. Grote dank aan het zorgpersoneel.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?![]()
Gisteren 113. Kleine stijging dus.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op maandag 16-03-2020 om 11:50:23NEW: Iran reports 1,053 new cases of coronavirus and 129 new deaths, raising total to 14,991 cases and 853 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Symboolpraat en maatregelen gisteren toelichten.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?![]()
Wat een ellende toch overal.
Ik word er droevig van.
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Ik snap niet waarom er gedaan wordt alsof er zoveel schaarste is. Bedrijven genoeg die al testkits aanbieden, die bovendien al de Europese CE markering hebben waardoor ze direct gebruikt mogen worden zonder dat er eerst onderzoek gedaan hoeft te worden naar werking en veiligheid.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:47 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Het komt uiteindelijk allemaal wel weer goedquote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik word er droevig van.
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Alle skigebieden in Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en Italië zullen vanaf maandag 16 maart gesloten zijn en gaan dit seizoen niet meer open.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jongens, het hangt er nogal af van welke skigebieden he
bron: wintersport.nl![]()
En dat baseer je op 14 dagen?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat wil je er mee zeggen?
Het aantal besmettingen is nu nog zeer laag namelijk.
Iedere ~14 dagen een vertienvoudiging.
Die som heeft dus ook weinig fundering.![]()
Tja, ik moet mijn huis ook binnenkort in de verkoop zetten ivm een aankoop van een nieuwbouw woning, lekker onzeker nu allemaalquote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik word er droevig van.
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.![]()
![]()
meer handjes schuddenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
ja ik ook, tot vorige week kon ik alles nog wel relativeren, maar ik zie het somber in.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik word er droevig van.
ik hou de kids ook binnen dacht ik, dan maar op de iPad (schoolwerk is er nog niet)
staan er net 6 buurtkindjes voor de deur om te komen buitenspelen.
nou ja dat kan ik ze ook niet ontnemen, want dat begrijpen ze niet goed. dus nu zijn ze buiten...Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
1quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er in België nog doden bijgekomen sinds gister?1 (5 totaal nu)quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er in België nog doden bijgekomen sinds gister?![]()
En Oostenrijk is ook de 1000 gepasseerdGisteren 860 gevallen in totaal.twitter:ORFBreakingNews twitterde op maandag 16-03-2020 om 11:51:371.018 #Coronavirus-Infektionen in Österreich bestätigt, teilt Sprecher des Einsatzstabs im Innenministerium mit. reageer retweet
![]()
Blijven er nog skigebieden over in Duitsland, Spanje, Polen, Roemenië, Bulgarije, Zweden, Noorwegen etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:54 schreef 20100 het volgende:
[..]
Alle skigebieden in Oostenrijk, Frankrijk, Zwitserland en Italië zullen vanaf maandag 16 maart gesloten zijn en gaan dit seizoen niet meer open.
bron: wintersport.nl"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je woont daar toch nog niet heel lang?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.Je raekt an de dinge geweun.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:56 schreef Sfancta het volgende:
Zal Rutte ook zittend aan een tafeltje met handen over elkaar gaan spreken?![]()
zwakke opvoeding zorgt voor (zieke) kutkinderenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:55 schreef Fukushima het volgende:
[..]
nou ja dat kan ik ze ook niet ontnemen, want dat begrijpen ze niet goed. dus nu zijn ze buiten...![]()
Ik maak me ernstig zorgen om mijn ouders. Mijn vader is terminaal en mijn moeder in de 60. De rest kan me gestolen worden.Check it out![]()
Tot nu toe valt het nog reuze mee hier in Nederland.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik word er droevig van.
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Australische wetenschappers beweren dat ze geneesmiddel tegen Covid-19 hebben: geteste patiënten “reageren heel, heel goed”
https://m.hln.be/wetensch(...)-heel-goed~a5c9b0b6/![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 11:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Blijven er nog skigebieden over in Duitsland, Spanje, Polen, Roemenië, Bulgarije, Zweden, Noorwegen etc.![]()
![]()
Sterktequote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef hjansen82 het volgende:
Ik maak me ernstig zorgen om mijn ouders. Mijn vader is terminaal en mijn moeder in de 60. De rest kan me gestolen worden.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
ADquote:De regeringsleiders van de EU-landen overleggen dinsdag via een videoconferentie over een gezamenlijke aanpak van de verspreiding van het nieuwe coronavirus. Dat maakt EU-president Charles Michel via Twitter bekend. Het is volgens hem essentieel dat er voldoende medische apparatuur is, onderzoek wordt aangejaagd en de economische gevolgen worden beperkt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nope. 2,5 jaar. We konden nu verkopen en eenzelfde nieuwer beter huis kopen en gratis van een eerdere restschuld af. Dat laatste is nu allerminst zeker.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:56 schreef Messina het volgende:
[..]
Je woont daar toch nog niet heel lang?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Hier inmiddels nr. 25 opgepakt die z'n quarantaineplicht ontweek."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is ook een waardeloze premier. Eerst roepen dat scholen niet dicht kunnen omdat papa en mama moeten werken terwijl iedereen weet dat hij vroeg of laat toch alles dicht moet gooien. Wat hij dus nu doet. Voor niks gewachtquote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?graag op anoniem![]()
Och ja, eer het op de markt komt zijn we maanden verder zei de viruloog ook gisteren bij Op1.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef BeriBeri het volgende:
Australische wetenschappers beweren dat ze geneesmiddel tegen Covid-19 hebben: geteste patiënten “reageren heel, heel goed”
Hoe liggen wij tov Italië mbt de maatregelen die genomen worden?
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ik zag vandaag een huilende mevrouw voor een leeg schap in de supermarktquote:Op maandag 16 maart 2020 11:53 schreef vosss het volgende:
Ik word er droevig van.
De hele verkoop van mn huis kan me al bijna niks meer schelen. We zien het allemaal wel. Ellende, drama, verdriet en persoonlijk leed wat er allemaal op ons af komt en het gros ziet het niet.![]()
![]()
nix is gratis.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Nope. 2,5 jaar. We konden nu verkopen en eenzelfde nieuwer beter huis kopen en gratis van een eerdere restschuld af. Dat laatste is nu allerminst zeker.![]()
Alles is kut?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is ook een waardeloze premier. Eerst roepen dat scholen niet dicht kunnen omdat papa en mama moeten werken terwijl iedereen weet dat hij vroeg of laat toch alles dicht moet gooien. Wat hij dus nu doet. Voor niks gewacht![]()
Komende tijd wordt echt kut. Je moet om wat voor reden dan ook echt geen medische hulp nodig hebben nu.
Dierbaren in het ziekenhuis of overleden. Je kan er niet meer bij zijn dan. Dat gaat er ook hard inhakken.
Als we deze week in lockdown gaan hoop ik dat alles begin mei weer kan opkrabbelen.![]()
Inzetten als een malle, wat heb je te verliezenquote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef BeriBeri het volgende:
In de tijd (ongeveer) hetzelfde. Zondag gaan we voor het eerst merken wat de maatregelen doen in Italië.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Absoluut niet, dit gaat waarschijnlijk een pijnlijke week worden voor NL.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sterkte...quote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef hjansen82 het volgende:
Ik maak me ernstig zorgen om mijn ouders. Mijn vader is terminaal en mijn moeder in de 60. De rest kan me gestolen worden.![]()
Even serieus en belangrijk.
McDonalds is tot 6 april gesloten, ook de McDrive.
Burgerking is tot 6 april gesloten echter is bij Burgerking de drivethrough wel geopend.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
En dan blijkt achteraf dat de bijwerkingen erger zijn dan virus. Zit je dan..quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Inzetten als een malle, wat heb je te verliezenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De piek? Die komt pas over een paar weken joh. Aan een daling durft volgens mij bijna niemand nog te denken.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk.![]()
En KFC?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Even serieus en belangrijk.
McDonalds is tot 6 april gesloten, ook de McDrive.
Burgerking is tot 6 april gesloten echter is bij Burgerking de drivethrough wel geopend.![]()
https://www.ad.nl/andere-(...)ewoon-door~aed36c5c/quote:Terwijl de Premier League op z’n gat ligt, mocht in de straten van Bath doodleuk gelopen worden. De organisatie was zich duidelijk van geen kwaad bewust en liet de 6.200 lopers - normaal gezien komt er het dubbele op af - gewoon hun ding doen. Andrew Taylor, die aan het hoofd staat van de organisatie: ,,Na samenspraak met de experts kwamen we tot de conclusie dat de risicofactor van dit evenement zeer laag was, dus er was absoluut geen enkele reden om de halve marathon níet te laten doorgaan.”
Ook mooi dit. Engeland
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat chloroquine verhaal was weken geleden al in het nieuws, weinig meer over gehoord daarna eigenlijkquote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Inzetten als een malle, wat heb je te verliezen![]()
Maak daar maar weken van..quote:Op maandag 16 maart 2020 12:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Absoluut niet, dit gaat waarschijnlijk een pijnlijke week worden voor NL.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Juist. Er is nog geen definitief redmiddel voor ditquote:Op maandag 16 maart 2020 12:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan blijkt achteraf dat de bijwerkingen erger zijn dan virus. Zit je dan..
virus en dat zal nog maanden duren eer het er wel is.![]()
quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Maar dit gaat over al bestaande medicatie. Dus in principe zou dit al veilig moeten zijn aangezien bijwerkingen etc al bekend zijn. Of is dat te makkelijk gedacht.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Och ja, eer het op de markt komt zijn we maanden verder zei de viruloog ook gisteren bij Op1.![]()
wel iets langer. italie is iets meer dan een week in lockdown en de cijfers stijgen nog steeds exponentieel.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de tijd (ongeveer) hetzelfde. Zondag gaan we voor het eerst merken wat de maatregelen doen in Italië.![]()
tsja, andere methodiek van aanpakken. Die willen het systeem tot op het randje belasten om dan in quarantaine te gaan. Lijkt me gevaarlijk spel, maar goed.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/andere-(...)ewoon-door~aed36c5c/
Ook mooi dit. Engeland"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Toelichting maatregelen en oproep tot alle burgers om dit serieus te nemen.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat verwachten jullie van Rutte vanavond? Extra maatregelen of meer symboolpraat?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Bij FEBO mag je nog wel zelf afhalen. Slechts niet binnen nutigen.
bron: www.febo.nlquote:FEBO UPDATE 15-3
Nederland is hard getroffen door het Corona virus. De overheid heeft ons zojuist allemaal opgeroepen direct te handelen. Vanaf heden mag je alleen nog bestellen (en afhalen) bij FEBO. Via FEBO.nl en onze partners Thuisbezorgd en Deliveroo blijven we veilig thuisbezorgen. De FEBO Drive vestigingen blijven ook open.
Vanaf vandaag tot en met 6 april mag niemand meer zijn bestelling binnen FEBO ter plaatse nuttigen.
FEBO heeft gelukkig alles in eigen beheer. Van dagverse productie, logistiek tot consumptie doen we er alles aan om onze medewerkers en gasten te beschermen. De gezondheid van onze gasten en medewerkers krijgt de hoogste prioriteit.
We hopen dat we weer snel iedereen mogen verwelkomen om bij ons hun favoriete snack te eten. Blijf ons volgen via social media en onze website.
Pas goed op jezelf en je omgeving.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Mja, het voordeel is dat iedereen er last van heeft, dus ik denk dat het niet zo nauw genomen gaat worden met allerlei schoolregels.quote:Op maandag 16 maart 2020 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik me ook afvraag; ze willen er voor zorgen dat lessen zo veel mogelijk via videoconferencing door kunnen gaan enzo, maar als dit geintje wat langer gaat duren, krijg je wel een fikse achterstand.
Veel proefwerken/toetsen zullen niet door kunnen gaan, dus wat gebeurt er aan het eind van het schooljaar? Alle kinderen laten zitten, of allemaal automatisch over laten gaan naar het volgende schooljaar, met een enorme achterstand in kennis die nodig is voor dat schooljaar?
Of toch een beetje een schifting maken en kijken naar hoe men onder deze omstandigheden presteert?As above, so below.![]()
Thuiszorg komt in elk geval bij mij nog steeds netjes langs om me wonden te verzorgen. Dat zijn de helden die de boel dus draaiende houden. Ik maak me dus wat dit aangaat geen zorgen. En me boodschappen daar helpen mensen me ook mee. Mekaar dus gewoon helpen waar nodig.quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Komende tijd wordt echt kut. Je moet om wat voor reden dan ook echt geen medische hulp nodig hebben nu.
Dierbaren in het ziekenhuis of overleden. Je kan er niet meer bij zijn dan. Dat gaat er ook hard inhakken.
Als we deze week in lockdown gaan hoop ik dat alles begin mei weer kan opkrabbelen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Toch is het bullshit wat Rutte zegt over het hamsteren dat het onnodig is.
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.blablablabla![]()
Het is wel bullshit. Haal gewoon 10% meer dan dat je normaal doet.. en niet 200%.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.En altijd het laatste woord.![]()
Omdat er gehamsterd wordt.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.![]()
Bron? Vooral het aanvullen het probleem, de beschikbaarheid van goederen niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
schap van toiletpapier?quote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een huilende mevrouw voor een leeg schap in de supermarkt![]()
![]()
Dit. Dan kan het makkelijker aangevuld worden en grijpt niemand mis.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is wel bullshit. Haal gewoon 10% meer dan dat je normaal doet.. en niet 200%.![]()
Zonder grappen: In de toekomst worden Fora en andere digitale verzamelplaatsen zeer belangrijk voor de historici onder ons. Bijna niemand schrijft fysiek meer iets op.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
we gaan de geschiedenisboeken in. inclus dit topic?
Dus het zou zo maar kunnen!![]()
Afgelopen weekend gingen er oproepen rond op Facebook van ouders die bepaalde merken babyvoeding niet meer konden krijgen bij drogisterijen in de wijde regio. Vooral het Kruidvat-huismerk 1 blijkt daarbij moeilijk verkrijgbaar, met wanhopige oproepen van ouders tot gevolg.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bron? Vooral het aanvullen het probleem, de beschikbaarheid van goederen niet.
Bijvoorbeeldblablablabla![]()
Dat is geen bullshit. En mensen die hamsteren onnodig mogen van mij met maximale geweldsmiddelen tegen gehouden worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.![]()
Neen, hamsteren is echt niet nodig. driemaal per dag komt er een vrachtwagen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Nog even buiten de hygiëne-zaken zijn bepaalde belangrijke producten gewoon uitverkocht.
er zal geen enkele sprake zijn van leveringsproblemen. dus; die toiletrollen die je extra gekocht hebt, had je ook een week later kunnen kopen. plus; vanaf vandaag is het toiletpapier in de bonus.voor al die hamsterende figuren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
hihi bij deze; i was here !quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Zonder grappen: In de toekomst worden Fora en andere digitale verzamelplaatsen zeer belangrijk voor de historici onder ons. Bijna niemand schrijft fysiek meer iets op.
Dus het zou zo maar kunnen!As above, so below.![]()
Was van de week al langsgekomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
tsja, andere methodiek van aanpakken. Die willen het systeem tot op het randje belasten om dan in quarantaine te gaan. Lijkt me gevaarlijk spel, maar goed.
Die zetten in op herd-immunity.
En dat kán zeer effectief zijn, míts de juiste beslissingen worden genomen op basis van de juiste informatie.
Derhalve zijn de risico's ook zeer, zeer groot.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Coolblue vanaf morgen ook de winkels dicht? Zie op de site overal gesloten staan vanaf morgen?Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Als je elke week twee keer een product koopt en je grijpt mis ga je vanzelf hamsteren.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is wel bullshit. Haal gewoon 10% meer dan dat je normaal doet.. en niet 200%.blablablabla![]()
In het jaar 2120 krijgen de kinderen les over de uitspraken van onder andere mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Zonder grappen: In de toekomst worden Fora en andere digitale verzamelplaatsen zeer belangrijk voor de historici onder ons. Bijna niemand schrijft fysiek meer iets op.
Dus het zou zo maar kunnen!Dat zal me een generatie worden.
![]()
De piek moet nog komen, Nederland loopt weken achter op Italiëquote:Op maandag 16 maart 2020 11:59 schreef Discombobulate het volgende:
Kan het zijn dat deze week de piek van besmettingen al daalt? Zou wel supermooi zijn, ik hoop het echt namelijk.
En ze zijn nog steeds niet in volledige lockdown![]()
Definieer hamsteren dan eens? Is iets extra's meenemen ook hamsteren? Waar ligt de grens en wie bepalen die grens?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:05 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is geen bullshit. En mensen die hamsteren onnodig mogen van mij met maximale geweldsmiddelen tegen gehouden worden.blablablabla![]()
https://eenvandaag.avrotr(...)kan-werken-tegen-co/quote:Op maandag 16 maart 2020 11:57 schreef BeriBeri het volgende:
https://m.hln.be/wetensch(...)-heel-goed~a5c9b0b6/quote:Volgens Popma is het relatief eenvoudig om zijn productie in korte tijd op te schalen. "In principe kan ik 17 miljoen Nederlanders voorzien van de tabletten. En zelfs produceren voor de rest van Europa", zegt Popma. Chloroquine is namelijk relatief snel en goedkoop te maken.![]()
die maak je toch lekker zelf?quote:Op maandag 16 maart 2020 12:04 schreef Sfancta het volgende:
In de supermarkt hier is de babyvoeding helemaal op.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: