quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
Kut ik kan geen screenshot maken van de OP op m'n werk.
Kom je goed weg.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:14 schreef DonRaja het volgende:
Oh, nu kan Lenny helemaal los, ik postte door het slotje.
Dat hoeft niet. Ik was sowieso nergens bij betrokken zonet. Je zult nul crewbash posts van mij vinden in COR.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wil je dat ik deze ook note en je naar de FA's schop voor alweer crewbash? Want wordt wel beetje vervelend dit.
Keep it like that pleasequote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hoef niet. Ik was sowieso nergens bij betrokken zonet. Je zult nul crewbash posts van mij vinden in COR.
wat een drukte allemaal hè om een griepjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Keep it like that please![]()
COR is serieus echt heel veel werk namelijk. En er wordt constant over gezeken. Wij zitten er ook maar een beetje vrijwillig onze energie en tijd in te steken.
Lul.quote:
Ik heb daarom laatst in feedback nog een compliment gegeven voor het goede Moderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
COR is serieus echt heel veel werk namelijk. En er wordt constant over gezeken. Wij zitten er ook maar een beetje vrijwillig onze energie en tijd in te steken.
Mja. We zullen zien hoe het zich uitbreidt. Zou gewoon gaaf zijn als users zich normaal zouden gedragenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een drukte allemaal hè om een griepje
Kleuterleidster zijn is ook behoorlijk lastig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb daarom laatst in feedback nog een compliment gegeven voor het goede Moderen.
Zeker als het 235823 kleuters zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleuterleidster zijn is ook behoorlijk lastig.
Ja, ik was wel benieuwd hoe leuk dat nou eigenlijk was om te doen.quote:
Dat vraagt DonRaja zich ook af.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik was wel benieuwd hoe leuk dat nou eigenlijk was om te doen.
Valt me tegen.
Dit voetbalweekend dus spreekkoren tegen @Lonaa . #againstmodernmoddingquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik was wel benieuwd hoe leuk dat nou eigenlijk was om te doen.
Valt me tegen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb daarom laatst in feedback nog een compliment gegeven voor het goede Moderen.
Onlogisch heeft het zwaar de laatste tijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh, om de ene post bash ik @:onlogisch ...
Niet geklikt.quote:
Wat heeft dat voor toegevoegde waarde met al die uitkeringstrekkers hier...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Beter link je voortaan naar een genant plaatje wat je niet op je werk mag/kan bekijken.
quote:
Scrummie verbannen?quote:
Voetbal is geen sport.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scrummie verbannen?
Naja, eventjes een schorsing uitzitten en dan is ie weer fit voor de Klassieker
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel hip als mensen die het overleven straks op Facebook de status 'Ik heb colona vilus overleefd' neer kwakken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een wedstrijd van Ajax uitkijken is tegenwoordig topsport.
Kan snel gaan ouwe reus.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een wedstrijd van Ajax uitkijken is tegenwoordig topsport.
Ja, ik heb ff getwijfeld over PSV, maar bij jullie is het echt dramatisch momenteel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu jullie Magic Dick hebben durf je wel.
Ja, dat is echt heel snel helemaal ingestort.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik heb ff getwijfeld over PSV, maar bij jullie is het echt dramatisch momenteel.
quote:Iedereen is al coronamoe en we zijn pas een paar maanden onderweg en een week hier. Het erge is dat we er nog lang niet vanaf zijn.
Een virus met een incubatietijd in een globaliserende wereld zorgt ervoor dat we er wellicht nooit ecgt vanaf komen.
De geest is uit de fles. Terug naar het normale leven als voor december wordt lastig.
Het is nu al aan het inperken.
Zelfs de het is maar griep roepers en weglachers lopen hier met de dag meer tegen aan. Helaas
Nations Leaguequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat mensen die niet voor Ajax zijn (die schijnen er te zijn) het prima vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik heb ff getwijfeld over PSV, maar bij jullie is het echt dramatisch momenteel.
En plakken kaas.quote:
Draaide de aarde maar 365x sneller, dan bloeden dit soort wijven gewoon dood.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Jongens, willen jullie het woord "vrouwen" hier niet meer gebruiken, dit is namelijk nogal seksueel onderdrukkend en afkomstig uit het patriarchaat!
[ afbeelding ]
ffsquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Jongens, willen jullie het woord "vrouwen" hier niet meer gebruiken, dit is namelijk nogal seksueel onderdrukkend en afkomstig uit het patriarchaat!
[ afbeelding ]
Mja. DSI>TBBquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:04 schreef Zipportal het volgende:
https://www.ad.nl/riviere(...)-werkendam~a73f5b8b/
@:onlogisch
@:wereldgozer
TBBGoden.
Wat zijn dit voor mensen in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Je kent Sylvana toch wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor mensen in het dagelijks leven?
Zouden dit trollen zijn op een willekeurig forum of zo? (en misschien nog wel moderator ook????)
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:04 schreef Zipportal het volgende:
https://www.ad.nl/riviere(...)-werkendam~a73f5b8b/
TBBGoden.
wie is datquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Smerig varken ben je ook he.
@:lonaa
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zij heeft ervoor gezorgd dat @:scrummie2.1 verbannen is.
Wtfquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zij heeft ervoor gezorgd dat @:scrummie2.1 verbannen is.
Ik denk dat Scrummie liever een foto heeft van Thierry die zijn handen wast. En als je hem echt blij wil maken moet je een foto plaatsen van Kim Boon die haar handen wast.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:30 schreef El-Stinho het volgende:
NEEEEEEEE @:SCRUMMIE2.1
Ter compensatie een handenwassende greet.
[ afbeelding ]
KadGod.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik mis mijn goede vriend.
[ afbeelding ]
Waarom noem je mij een smerig varken?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Smerig varken ben je ook he.
@:lonaa
Hee, COR maatquote:
Het is niet breaking.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hee, COR maat
Ik heb net een BREAKING post gemaakt. Graag je reactie.
COR / Nederlandse ziekenhuizen zijn een parodie op ziekenhuizen
@:Scrummie2.1 moet dit helaas missen.
Dit topic wordt steeds beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hee, COR maat
Ik heb net een BREAKING post gemaakt. Graag je reactie.
COR / Nederlandse ziekenhuizen zijn een parodie op ziekenhuizen
@:Scrummie2.1 moet dit helaas missen.
Dan doe je het toch nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bent nog steeds welkom in het parodietopic in COR!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:03 schreef Caland het volgende:
Oh, ik ben duidelijk te laat voor het feestje
Gereageerd makkerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent nog steeds welkom in het parodietopic in COR!
Persoonlijk vind ik het een beetje laf dat @GGMM @Elan niet gewoon durft te mentionen in die postquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt! Hopelijk komt Elan nu ook naar het topic.
Roddelen doen we hier niet @GGMMquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een beetje laf dat @:ggmm @:elan niet gewoon durft te mentionen in die post
Dat ben ik niet van hem gewend!
Dan zondag de moeder van @KingRoland in het biechthokje draaien.twitter:gangbang_roxy twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 09:30:50Lieve volgers. Ik heb besloten om voorlopig geen gangbangs meer te draaien vanwegen mijn slechte gezondheid met mijn longen. Het risico is voor mij op dit moment te groot ivm het caronavirus. Veel liefs en hopelijk tot heel snel. ❤️😘😘 https://t.co/sJatBGKniN reageer retweet
Wtfquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef Zipportal het volgende:
Dan zondag de moeder van @:KingRoland in het biechthokje draaien.twitter:gangbang_roxy twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 09:30:50Lieve volgers. Ik heb besloten om voorlopig geen gangbangs meer te draaien vanwegen mijn slechte gezondheid met mijn longen. Het risico is voor mij op dit moment te groot ivm het caronavirus. Veel liefs en hopelijk tot heel snel. ❤️😘😘 https://t.co/sJatBGKniN reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef Zipportal het volgende:
Dan zondag de moeder van @:KingRoland in het biechthokje draaien.twitter:gangbang_roxy twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 09:30:50Lieve volgers. Ik heb besloten om voorlopig geen gangbangs meer te draaien vanwegen mijn slechte gezondheid met mijn longen. Het risico is voor mij op dit moment te groot ivm het caronavirus. Veel liefs en hopelijk tot heel snel. ❤️😘😘 https://t.co/sJatBGKniN reageer retweet
twitter:NovelCoronaBot twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 18:19:50@gangbang_roxy Net zo vol met domme lullen als het RIVM, maar toch een stuk verstandiger. reageer retweet
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zoek het lekker uit, met je hele handel.
Jij moet je corona bek houdenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:34 schreef Zipportal het volgende:
Hallo, zijn er nog noemenswaardige gevallen geweest in de SC vandaag?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:NovelCoronaBot twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 18:19:50@:gangbang_roxy Net zo vol met domme lullen als het RIVM, maar toch een stuk verstandiger. reageer retweet
We zijn @Scrummie2.1 verloren vandaag. @aTypisch wilde over BTC beginnen maar dat kwam er niet helemaal lekker uit. @Lonaa is een potentiële aanwinst voor de SC en @DonRaja kwam even buurten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo, zijn er nog noemenswaardige gevallen geweest in de SC vandaag?
Mis je niks aan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn @:Scrummie2.1 verloren vandaag.
Erg goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo, hoe gaat het adminnen voor vandaag?
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.
Niemand van belang hoeven bannen.
zo danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.
Leuk overzichtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn @:Scrummie2.1 verloren vandaag. @:aTypisch wilde over BTC beginnen maar dat kwam er niet helemaal lekker uit. @:Lonaa is een potentiële aanwinst voor de SC en @:Donraja kwam even buurten.
#shownieuws
Wanneer maak je @Kidd nu eens modquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.
is wasquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja @:klummie was ook mod dus dit zegt verder weinig.
misschien moet je mijn quote en post ook snel aanpassen danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangepast.
Hopelijk ziet @:onlogisch dit niet.
is wasquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangepast.
Hopelijk ziet @:onlogisch dit niet.
Goede tip, bedankt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien moet je mijn quote en post ook snel aanpassen dan
Thanks voor dit overzichtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zijn @:Scrummie2.1 verloren vandaag. @:aTypisch wilde over BTC beginnen maar dat kwam er niet helemaal lekker uit. @:Lonaa is een potentiële aanwinst voor de SC en @:Donraja kwam even buurten.
#shownieuws
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
#shownieuws
Kingroland, tjacka, remlofquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja @:klummie was ook mod dus dit zegt verder weinig.
Zo dan. @Mortaxx streept hier even wat vriendschappen door.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kingroland, tjacka, remlof
Veel slechter kan het niet zijn
Ik dacht dat jij vrienden was met @KingRolandquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou je corona bek dicht vuile teringhondquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is mijn beste maatquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij vrienden was met @:KingRoland
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.
twitter:ScrummieNMS twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 19:03:32@Rene51945738641 je bent zelf niet van belang klootzak!!!!!!!! reageer retweet
Je moeder neuken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In zo'n geval vraag in me altijd af wat Jezus zou doen
Had al gereageerd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:ScrummieNMS twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 19:03:32@:Rene51945738641 je bent zelf niet van belang klootzak!!!!!!!! reageer retweet
Iemand is tering woest.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:ScrummieNMS twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 19:03:32@:Rene51945738641 je bent zelf niet van belang klootzak!!!!!!!! reageer retweet
IK GA DIRECT KIJKEN.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Dit is zijn nieuwe act.quote:
Over voedsel afwegen gesproken... Hoeveel weegt Benji nu?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Minder gay dan die "ik weeg mijn voedsel"-act
Was dat maar een act.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Minder gay dan die "ik weeg mijn voedsel"-act
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen
Jullie hebben het mooi verpest voor ons @:Caland
Walgelijk dat men niks doet aan die provocerende Friezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen
Jullie hebben het mooi verpest voor ons @:Caland
Nu moeten wij op alles letten door een paar idioten van julliequote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk dat men niks doet aan die provocerende Friezen.
Ja, nu kan je geen Ajaxshirt over je jas aan doen. Vervelendquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu moeten wij op alles letten door een paar idioten van jullie
farrikuhhquote:
Gaat meer om beperkende maatregelen. Clubkleuren moet je sowieso niet aandoen op thuisvakquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nu kan je geen Ajaxshirt over je jas aan doen. Vervelend
Donkere modus is beschikbaar in WhatsAppquote:
Ik lees verder geen beperkende maatregelen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat meer om beperkende maatregelen. Clubkleuren moet je sowieso niet aandoen op thuisvak
wanneer uitquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Donkere modus is beschikbaar in WhatsApp
https://tweakers.net/nieu(...)aar-in-whatsapp.html
GENOT.
BLACKED. Eindelijk.
Werkt niet bij mijquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Donkere modus is beschikbaar in WhatsApp
https://tweakers.net/nieu(...)aar-in-whatsapp.html
GENOT.
BLACKED. Eindelijk.
Wordt nu uitgerold over de komende dagen. Als je Android hebt kun je 'm sneller krijgen. Zie eerste comment op Tweakers.quote:
Ik heb hem alquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt nu uitgerold over de komende dagen. Als je Android hebt kun je 'm sneller krijgen. Zie eerste comment op Tweakers.
Stewards gaan als gestapos te werk let maar opquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees verder geen beperkende maatregelen eigenlijk.
Alcohol is toch juist goed tegen dat milde griepje?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef Tjacka het volgende:
Lol er worden bedrijfsfeesten gecanceld vanwege dat virus
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef Tjacka het volgende:
Lol er worden bedrijfsfeesten gecanceld vanwege dat virus
Het RIVM wil meer gaan testen. Er komt een enorme chaos hier zoals in Italiëquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alcohol is toch juist goed tegen dat milde griepje?
Vrij debiel allemaal inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het RIVM wil meer gaan testen. Er komt een enorme chaos hier zoals in Italië
Komt goed johquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het RIVM wil meer gaan testen. Er komt een enorme chaos hier zoals in Italië
Eerder een kriebelhoestje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt, eens kijken of ik een manier kan bedenken om superspreader te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:03 schreef Tjacka het volgende:
Enige manier hoe ik Ajax het seizoen nog zie redden.
Dit is een mooie voor in het grote coronatopic.quote:
Mokervet zwijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb een Big American XXL. Teringgroot ding zeg. Maar ik ga hem op krijgen
quote:
Bedankt maatquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb hem voor je geplaatst in het relevante topic, ik hoop dat ze er wat van opsteken!
welke moet ik dlen danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt nu uitgerold over de komende dagen. Als je Android hebt kun je 'm sneller krijgen. Zie eerste comment op Tweakers.
Nee manquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Wow pittige loting voor Nederland
@:caland
krijg ik dan een 2de app of update ie wel de huidige?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
Het is een update. Je moet alleen wel even aparte toestemming geven om 'm te kunnen installeren. Als het goed is zegt hij dat ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
krijg ik dan een 2de app of update ie wel de huidige?
Stop hiermee.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:52 schreef Coco. het volgende:
Instructies van @:zipportal gevolgd
Telefoon is gereset naar fabrieksinstellingen
dat toestemming had ik al wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is een update. Je moet alleen wel even aparte toestemming geven om 'm te kunnen installeren. Als het goed is zegt hij dat ook wel.
Hoi makker ik zag gisteren pas je Clásico-mention. Ik moet nog een half uur van de pot terugkijken en dan ben ik weer bij.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Wow pittige loting voor Nederland
@:caland
Bespaar jezelf een half uur maatquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi makker ik zag gisteren pas je Clásico-mention. Ik moet nog een half uur van de pot terugkijken en dan ben ik weer bij.
@Breulsquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:00 schreef Doublepain het volgende:
@:danny
Waar blijft de FOK! darkmode???
Zeker pas in 2035 ofzo
Was niets aanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi makker ik zag gisteren pas je Clásico-mention. Ik moet nog een half uur van de pot terugkijken en dan ben ik weer bij.
Nwah, ik lig altijd nog een uur in bed voor ik werkelijk ga slapen.quote:
Mijn neefje blockte me meteen na het fluitsignaal, wel jammer want ik had paar leuke voice berichten klaar staanquote:
Ik lees dan een boek.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, ik lig altijd nog een uur in bed voor ik werkelijk ga slapen.
Dan zou ik zeker kijken!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, ik lig altijd nog een uur in bed voor ik werkelijk ga slapen.
Ik moet wel mijn volgers entertainen en op de hoogte blijven.quote:
Ik kan hier voor de zoveelste keer een katten gifje tegenaan gooien, maar dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik lees dan een boek.
Geen computerschermen.
De keerzijde van twitter roem.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet wel mijn volgers entertainen en op de hoogte blijven.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kan hier voor de zoveelste keer een katten gifje tegenaan gooien, maar dat doe ik niet.
Ik heb ergere dingen gedaan.quote:
Nwah, in de eerste helft had hij veel momenten waar De Jong in de diepte kwam en hij geen medespelers om zich heen had. Zo weinig diepte en breedte in de selectie.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valverde had Frenkie wel in zijn broekzak he
pannenkoekquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik lees dan een boek.
Geen computerschermen.
1e helft stond ie aantal keren linksbuiten, ze zijn echt gestoord daarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, in de eerste helft had hij veel momenten waar De Jong in de diepte kwam en hij geen medespelers om zich heen had. Zo weinig diepte en breedte in de selectie.
Gestoord wil ik niet zeggen. Gewoon het gevolg van een extreem aantal spelers dat het liefst in de as speelt. De enige spelers die van nature veel diep gaan zijn rechtsback Semedo en klein kind Ansu Fati. Nauwelijks ook spelers voorin die het veld breed kunnen houden. Dan wordt de weg naar succes en iedereen in zijn beste hum vrij lastig. Busquets is dan de enige die een beetje zijn niveau haalt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1e helft stond ie aantal keren linksbuiten, ze zijn echt gestoord daar
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:11 schreef KingRoland het volgende:
jongens de kogel is door de kerk
ik neem geen hond
corona gekregenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Hoe zou het met de hond van @:knutdeijsbeer gaan?
Godverdomme een mooi beest
?????????quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:45 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans
@:tarado
@:lenny_leonard
@:zipportal
@:afcniels
@:max23
@:rensajacied
trouwens takeaway.com als die naar Nederland komt dan is dat toch de grootste concurrent van thuisbezorgd, deliveroo, uber eats en misschien ook foodora toch
Wat moet ik hiermeequote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:45 schreef KingRoland het volgende:
trouwens takeaway.com als die naar Nederland komt dan is dat toch de grootste concurrent van thuisbezorgd, deliveroo, uber eats en misschien ook foodora toch
Bakkes dicht Mini-Muisquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand met een sociale stoornis die aandacht nodig hebt, niks dus.
poppenspeler.mp4quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:45 schreef KingRoland het volgende:
@Lange_Lansquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:11 schreef KingRoland het volgende:
kan ik iemands Financieel Dagblad account lenen
@Lange_Lansquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb gratis toegang als ik op m’n werklaptop ben ingelogdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Morgen even luisteren maatjequote:
lachen inddquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
Dat coronaforum is toch wel een toppertje, als je daar leest, dan denk je dat de wereld bijna is vergaan.
Nielsie ouwe reus, van mij mag die ziekte hier wel langer blijven. Bepaalde mensen(waaronder in de sc) mogen het best krijgen van mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk wel gesloten worden, in China schijnt het alweer af te nemen.
@:GGMM
Prima krantje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gratis toegang als ik op m’n werklaptop ben ingelogd
Daar heb je nu dus helemaal niks aan
💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:00 schreef Doublepain het volgende:
@:danny
Waar blijft de FOK! darkmode???
Zeker pas in 2035 ofzo
We bouwen op dit moment even niet aan nieuwe features op het forum, dus voorlopig niet. Maar het staat op ons wensenlijstje.quote:
Background-color: black, post-color:grey, font-color: whitequote:Op woensdag 4 maart 2020 07:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
We bouwen op dit moment even niet aan nieuwe features op het forum, dus voorlopig niet. Maar het staat op ons wensenlijstje.
(Ik zet persoonlijk alles op dark mode wat ik op dark mode kan zetten, dus ik wil het zelf ook erg graag.)
Ha, als het zo simpel was.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Background-color: black, post-color:grey, font-color: white
Solved
@Scrummie2.1 @JanCees vertel het hem maatquote:
Als het een persoonlijke wens is dan moet je het gewoon topprioriteit maken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
We bouwen op dit moment even niet aan nieuwe features op het forum, dus voorlopig niet. Maar het staat op ons wensenlijstje.
(Ik zet persoonlijk alles op dark mode wat ik op dark mode kan zetten, dus ik wil het zelf ook erg graag.)
In het hoofd van @Doublepain is het altijd kermis.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:32 schreef Breuls het volgende:
Ik heb vaak genoeg ergens dark mode ingebouwd om te weten hoe het moet, hoor. Vergeet je niet dat het ook instelbaar moet zijn, en idealiter ook luisteren naar of je je OS op dark mode hebt staan? En het moet voor zowel desktop als mobiel, want die hebben op het forum nog niet dezelfde layout.
Zit een hoop werk in.
Wtf heeft scrum een banquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef onlogisch het volgende:
(Waarom denk je dat ik @:Scrummie2.1 heb laten bannen???)
Ik denk dat de teller vandaag op 40-45 uitkomt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:19 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Een nieuwe dag met nieuwe corona gevallen![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wtf heeft scrum een ban
Vieze NSBers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |