Het schijnt dat alleen Caland de schifting overleeft.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Als het aan Scrummie ligt ruimen we iedereen die niet helemaal lekker in zijn vel zit gewoon gelijk op.
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik geef louter een mening. Dat wat mij betreft iemand als Gokmen T. dood mag. Ik bepleit daarmee niet voor de doodstraf, het is gewoon een mening.
Ik zal de volgende keer als ik mijn mening geef in de VBL SC deze eerst laten toetsen of het wel binnen de kaders van de wet past.quote:
Oh, jaquote:Op maandag 2 maart 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer als ik mijn mening geef in de VBL SC deze eerst laten toetsen of het wel binnen de kaders van de wet past.
Dummie.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ja
Ik snap gewoon niks van wat je probeert te zeggen.
Editgeschiedenis van dit bericht:quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 02-03-2020 15:40
|-)
Waarvan aktequote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een collega die lacht op zo'n achterlijke kut manier dat elke keer als ze lacht ik een beetje dood ga van binnen.
Einde verhaal.
Pics?quote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een collega die lacht op zo'n achterlijke kut manier dat elke keer als ze lacht ik een beetje dood ga van binnen.
Einde verhaal.
Doe eens na.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Einde verhaal.
Zoek het lekker uit, met je hele handel.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 02-03-2020 15:40
|-)
ze is natuurlijk ook gewoon lelijk anders had je het haar wel vergevenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Einde verhaal.
Leer ons Scrummie kennen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is natuurlijk ook gewoon lelijk anders had je het haar wel vergeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |