Al besproken in de app op twitterquote:Op maandag 2 maart 2020 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)en-in-mindering.html
@:scrummie2.1
*Lijdttwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 02-03-2020 om 14:14:06Volgens de deskundigen leidt hij niet aan godsdienstwanen. Gökmen T. wilde niet voor de zitting horen wat de bevindingen waren van de deskundigen. ,,Ik hoor het wel van de rechter." #tramschutter reageer retweet
Afgemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Zipportal het volgende:
*Lijdttwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 02-03-2020 om 14:14:06Volgens de deskundigen leidt hij niet aan godsdienstwanen. Gökmen T. wilde niet voor de zitting horen wat de bevindingen waren van de deskundigen. ,,Ik hoor het wel van de rechter." #tramschutter reageer retweet
@:GGMM
gr gr
Hopelijk krijgt die gozer een kogel.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Zipportal het volgende:
@:GGMM
gr gr
Nou zeg.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die gozer een kogel.
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die gozer een kogel.
Gewoon even normaal doen Scrummie.quote:
Hij heeft een persoonlijkheidsstoornis en is verminderd toerekeningsvatbaar. Het had erger geweest als hij gewoon toerekeningsvatbaar was.quote:
Waarom staat er een spatie tussen doodt en de afsluitende punt?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen Scrummie.
We wonen in Nederland, niet in één of ander achterlijk achterstandsland dat mensen doodt .
ik had eerst doodmaakt getypt maar ik denk ik doe doodt, maar bij het verbeteren is er blijkbaar een spatie terecht gekomen die daar niet hoort!quote:Op maandag 2 maart 2020 14:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom staat er een spatie tussen doodt en de afsluitende punt?
Eens, ben daar ook niet voor. Maar snap zijn punt ergens wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen Scrummie.
We wonen in Nederland, niet in één of ander achterlijk achterstandsland dat mensen doodt .
Je hebt helemaal gelijk. Toch zou ik graag willen dat figuren als Gokmen T. gewoon stoppen met ademen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft een persoonlijkheidsstoornis en is verminderd toerekeningsvatbaar. Het had erger geweest als hij gewoon toerekeningsvatbaar was.
Vind je het niet een beetje een tokkie-punt?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, ben daar ook niet voor. Maar snap zijn punt snap ergens wel.
Uitstekend punt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft een persoonlijkheidsstoornis en is verminderd toerekeningsvatbaar. Het had erger geweest als hij gewoon toerekeningsvatbaar was.
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het niet een beetje een tokkie-punt?
Gaat het hier nou alweer over @Elan?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk bij je moeder.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:54 schreef fetX het volgende:
Zo dan. @:picommp komt met gestrekt been binnen.
Laten we iedereen met een psychisch probleem meteen opruimenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Toch zou ik graag willen dat figuren als Gokmen T. gewoon stoppen met ademen.
Dat zeg ik nergensquote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we iedereen met een psychisch probleem meteen opruimen.
Dan wordt het wel erg rustig in VBLquote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
RIP klaasweetallesquote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even los van of ik het er mee eens ben of niet: wel een verschil tussen mensen met een psychisch probleem en mensen met een psychisch probleem met (aantal) moord(en) achter hun naam.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gokmen T moeten we gewoon permanent in quarantaine zetten.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt, laten we beginnen met mensen die 2 keer niezen op maandagochtend.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Als het aan Scrummie ligt ruimen we iedereen die niet helemaal lekker in zijn vel zit gewoon gelijk op.
Dus als je iemand een verkoudheid toewenst is dat een doodsverwensing?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, laten we beginnen met mensen die 2 keer niezen op maandagochtend.
Ligt aan het sterftecijfer. Ik schakel mijn hulplijn even in, expert @onlogisch heeft hier vast antwoord op.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus als je iemand een verkoudheid toewenst is dat een doodsverwensing?
Zeg dat maar tegen de vader van dat meisje dat is afgeslacht door die laffe hondquote:Op maandag 2 maart 2020 15:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Even los van of ik het er mee eens ben of niet: wel een verschil tussen mensen met een psychisch probleem en mensen met een psychisch probleem met (aantal) moord(en) achter hun naam.
Ik geef louter een mening. Dat wat mij betreft iemand als Gokmen T. dood mag. Ik bepleit daarmee niet voor de doodstraf, het is gewoon een mening.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat zeg je dan wel?
je bent voor de doodstraf?
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik geef louter een mening. Dat wat mij betreft iemand als Gokmen T. dood mag. Ik bepleit daarmee niet voor de doodstraf, het is gewoon een mening.
Ik weet heel goed wat ik zegquote:Op maandag 2 maart 2020 15:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij en onlo kunnen bij elkaar in het groepje zie ik al
je weet niet eens wat je zelf zegt
@GGMMquote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Zipportal het volgende:
Pedofielen moet je ook koud maken, daar kun je ook niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |