quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:06 schreef DonRaja het volgende:
Goed, toch nog wat opgestoken in dat Corona topic, ik had nog nooit van een modbreak gehoord.
Afgehandeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga even mijn connecties DM'en met toegang achter de schermen.
@Lonaa heeft mijn post verwijderd die daaronder stond. Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gezeik op het moderen is wel klaar hoor nu.
lol
Soberso overal vrij veel kneusjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lonaa
Laat je niet gek maken door VBL hoor, alleen kneusjes hier.
Ze namen het hier nog wel voor je op nadat ik @Tjacka de enige fatsoenlijke mod van COR had genoemd.quote:
Freescrummiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scrummie heeft helemaal niks gedaan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lonaa
Laat je niet gek maken door VBL hoor, alleen kneusjes hier.
Wat lief is. En ook niet uitsluit dat ze zich ook als kneusjes kunnen gedragen. Wat ik overigens niet gezegd heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze namen het hier nog wel voor je op nadat ik @:tjacka de enige fatsoenlijke mod van COR had genoemd.
Scrummie is ook een waardevolle user in COR. Hij update tenminste de OP's, mods hangen er maar wat bij daar.quote:
Hoelang is ie weg? Ik dacht dat jullie het onder controle hadden?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scrummie is ook een waardevolle user in COR. Hij update tenminste de OP's, mods hangen er maar wat bij daar.
Wil je dat ik deze ook note en je naar de FA's schop voor alweer crewbash? Want wordt wel beetje vervelend dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scrummie is ook een waardevolle user in COR. Hij update tenminste de OP's, mods hangen er maar wat bij daar.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wil je dat ik deze ook note en je naar de FA's schop voor alweer crewbash? Want wordt wel beetje vervelend dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |