Maar 2 pasjes in die slider, vind minimaal 3 toch wel een vereiste Lans.quote:
Heeft ie al een schorsing gekregen of durft de KNJB niet??quote:Op maandag 2 maart 2020 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk gifje uit het VI-topic
[ afbeelding ]
Dat kan met een VAR helemaal niet meerquote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft ie al een schorsing gekregen of durft de KNJB niet??
Ik heb mijn bankpas, OV, Fitness, Zorgpas, Containerpas en rijbewijs erinquote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar 2 pasjes in die slider, vind minimaal 3 toch wel een vereiste Lans.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een ontzettend onhandig log ding ja.
Wees maar blij met je keuze!
quote:Waarschijnlijk de kleinste kaarthouder / wallet voor minimaal zeven kaarten en een apart vakje voor briefgeld dat u ongevouwen kunt opbergen.
Zakelijke pas, privé pas. Wat zou ik meer nodig hebben?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen er maar 2 pasjes in die van Lans?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmmm, vind je?quote:
Ik heb een accescard voor werk, bankpas, creditcard, OV die ik toch wel regelmatig gebruikquote:Op maandag 2 maart 2020 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zakelijke pas, privé pas. Wat zou ik meer nodig hebben?
Je bent een neger, dus je zult je ID om de haverklap moeten laten zien lijkt mequote:Op maandag 2 maart 2020 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zakelijke pas, privé pas. Wat zou ik meer nodig hebben?
Kan niet eens volgens mij. Ik snap echt niet dat ze hem hier geen rood voor gegeven hebben, dit is toch overduidelijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft ie al een schorsing gekregen of durft de KNJB niet??
Nee er kunnen 14 pasjes in.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen er maar 2 pasjes in die van Lans?![]()
De rest van je pasjes bewaar je dan los in je zak ofzo?
Wat een kutding!
Oh nee. ( Ik heb veel contanten )quote:Op maandag 2 maart 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een accescard voor werk, bankpas, creditcard, OV die ik toch wel regelmatig gebruik
Dat valt best mee. Al ben ik in Engeland wel een keer bij de douane in zo een hok met asielzoekers geduwd.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een neger, dus je zult je ID om de haverklap moeten laten zien lijkt me
Is wel chillquote:
Contant geld op de bank storten.quote:
Sta echt zelden tot nooit meer in de rij bij de supermarkt.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel chill
Daar staat nooit meer een rij bij de kassa
Heerlijk al dat plebs bij de zelfscan moeilijk doen
Ik ben ooit door de franse en engelse duane gekomen met mijn broers paspoortquote:Op maandag 2 maart 2020 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Al ben ik in Engeland wel een keer bij de douane in zo een hok met asielzoekers geduwd.
Marokkanen lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben ooit door de franse en engelse duane gekomen met mijn broers paspoort
Maar als ze jou contant betalen, wat doe je daar dan mee?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Sta echt zelden tot nooit meer in de rij bij de supermarkt.
Alleen voor bij de Kuip soms nog wel chill.
http://open.spotify.com/t(...)9F1pCaTb2_WHCVnrRrNgquote:Op maandag 2 maart 2020 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij nog een leuk nummertje? vlak voor 11 uur
Gaat een pot in bij mij thuis en dat geef ik dan eens in de zoveel tijd uit als ik even iets moet halen of zo. Maar ik kom niet vaak in een situatie dat ik contanten krijg. Tenminste, zorg ik dan voor.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar als ze jou contant betalen, wat doe je daar dan mee?
Echt overdreven inderdaad. Het is ook maar een griepje.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Dat corona topictering iedereen in paniek
Alleen dan 10x zo dodelijk lolquote:Op maandag 2 maart 2020 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt overdreven inderdaad. Het is ook maar een griepje.
@:onlogisch
Fijn dat jij het ook zo ziet maatquote:Op maandag 2 maart 2020 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt overdreven inderdaad. Het is ook maar een griepje.
De ene kanker is ook dodelijker dan de ander. Is het dan geen kanker meer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vandaag een afspraak staan die werd gecanceld vanwege corona.quote:
Ik deed het uiteraard in m’n elleboog. Blijkbaar moet ik er ook bij vermelden dat het de binnenkant van m’n elleboog was.quote:
niet mijn probleemquote:Op maandag 2 maart 2020 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had vandaag een afspraak staan die werd gecanceld vanwege corona.
Klootzak.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:47 schreef fetX het volgende:
[..]
De ene kanker is ook dodelijker dan de ander. Is het dan geen kanker meer?Zeg ik dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zo'n eyeopener heb je wel een documentaire nodig ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Russen hebben een aparte kijk op de wereld
Moet jij wetenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond Rusland en de MH17 zitten kijken van Pieter Waterdrinker.
Och jongen toch.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Russen hebben een aparte kijk op de wereld en je kan ze lang niet altijd ongelijk geven.
@Tjacka is mod in COR en BNW. Van twee walletjes eten.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Terwijl jullie noobs in COR zitten ga ik lekker hier rocken: BNW / Corona virus #2
Moet jij weten.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
VERTEL ONS ALLESquote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Russen hebben een aparte kijk op de wereld en je kan ze lang niet altijd ongelijk geven.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Trumpgodquote:
Toch wel in je elleboog?quote:
Mooi hoe ze willen dat iedereen vaccinaties krijgt (en dan cashen) en Trump hem gelijk op zijn plek zetquote:
bescherm onlo jr maar eerstquote:Op maandag 2 maart 2020 23:13 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws boys...
https://www.ad.nl/dordrec(...)e-scholier~ac3871b5/
Ik ga mijn testament maar vast opstellen.
@:caland
@:lenny_leonard
@:atypisch
@:scrummie2.1
Ik word er ook schijtziek van. Mensen maken elkaar gek. En onderwijl gaan er nog steeds mensen aan de 'gewone' griep dood maar blijkbaar is dat niet belangrijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:16 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr dat hele corona gedoe ik word er een beetje moe van
hou je poezepoes goed in de gaten dat ze niet naar buiten gaat
@aTypischquote:Op maandag 2 maart 2020 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word er ook schijtziek van. Mensen maken elkaar gek. En onderwijl gaan er nog steeds mensen aan de 'gewone' griep dood maar blijkbaar is dat niet belangrijk.
Gecoronariseerd!quote:Op maandag 2 maart 2020 23:13 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws boys...
https://www.ad.nl/dordrec(...)e-scholier~ac3871b5/
Ik ga mijn testament maar vast opstellen.
@:caland
@:lenny_leonard
@:scrummie2.1
quote:
twitter:FarhangNamdar twitterde op maandag 02-03-2020 om 22:09:25Wow: Iran prepares a huge mass grave for those who will die from Corona virus in Shiraz, middle of Iran!!#Iran #Iranian #irancoronavirus #coronavirus #CODVID19 #corona #كورونا #CoronaUpdate https://t.co/0asU3ZVDKX reageer retweet
OKE VUILE KLOOTZAK DOE IK VOLGENDE KEERquote:Op maandag 2 maart 2020 23:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Reageer gewoon op je mentions. Of moet ik hiermee stoppen? Gore teringhond
Hoor net bij op1 van die rivm kerel dat 40% van de wereldbevolking het krijgtquote:Op maandag 2 maart 2020 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar het ETZ. Gecoronariseerd.
kan ook de aanleg van een snelweg zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:FarhangNamdar twitterde op maandag 02-03-2020 om 22:09:25Wow: Iran prepares a huge mass grave for those who will die from Corona virus in Shiraz, middle of Iran!!#Iran #Iranian #irancoronavirus #coronavirus #CODVID19 #corona #كورونا #CoronaUpdate https://t.co/0asU3ZVDKX reageer retweet
Meid toch.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoor net bij op1 van die rivm kerel dat 40% van de wereldbevolking het krijgt
Of de bouw van een voetbalstadionquote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan ook de aanleg van een snelweg zijn
hij zal er niet dood van gaan hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
een persoon minder op de wereld
prima
Was belangrijk. Dacht dat we vrienden waren. Klootzak.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
OKE VUILE KLOOTZAK DOE IK VOLGENDE KEER
ALS IK HET NIET VERGEET
Excuses niet geaccepteerd.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:41 schreef KingRoland het volgende:
sorry ik gedraag me net als @:jojoortje wanneer ze ongesteld is
Ja, maar dat klinkt niet zo sensationeel.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan ook de aanleg van een snelweg zijn
Hoeveel zouden er vandaag dood zijn gegaan aan de griep in Italië?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag 19 mensen in Italië dood aan Coronatje
Iets meer. 40-45?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er vandaag dood zijn gegaan aan de griep in Italië?
Hebben ze daar al Corona?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:46 schreef aTypisch het volgende:
bohhh heb een leuke FM game met san marinogoden
Ah XL. Heel soms jumbo aabe. Jij dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:49 schreef aTypisch het volgende:
welke supermarkt plunder jij @:lenny_leonard?
ah piusplein, of lidlgoden bij aabequote:Op maandag 2 maart 2020 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah XL. Heel soms jumbo aabe. Jij dan?
Jumbo is voor paupers.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
paar dingen zijn daar prima hoor, je moet er geen brood halen neequote:
Ik ook, tot morgenquote:
Bij ons naast kantoor is de Albert Heijn weggegaan en een Lidl voor terug gekomen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds ze zelfscan hebben zijn ze baas
En de verse broodjes zijn erg goed!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds ze zelfscan hebben zijn ze baas
Altijd?!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:38 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben we hier geen lidl, die zitten altijd in die pauperwijken aan de randen van de stad
Ik heb ook een boni in de buurtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:38 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben we hier geen lidl, die zitten altijd in die pauperwijken aan de randen van de stad
GENOTtwitter:SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 10:21:44Roos was al stervende, toch liep Gökmen T. terug om haar de tweede kogel te geven, zegt de vader van Roos. Hij zegt te hopen dat er meteen een vrachtwagen over T. heen rijdt als hij ooit weer vrij zou komen. #tramschutter reageer retweet
Dit zijn zeer begrijpelijke teksten van de vader.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:
GENOTtwitter:SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 10:21:44Roos was al stervende, toch liep Gökmen T. terug om haar de tweede kogel te geven, zegt de vader van Roos. Hij zegt te hopen dat er meteen een vrachtwagen over T. heen rijdt als hij ooit weer vrij zou komen. #tramschutter reageer retweet
Ik hoop met hem mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit zijn zeer begrijpelijke teksten van de vader.
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM
Heb je Two Point: Hospital al gekocht voor de Switch?
Ja, maar hij is er sinds kort voor de Switch. Ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Even gegoogled, maar dit lijkt me meer een pc-game
Ik ga als ik in T ben meestal naar Jumbo Stappegoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik vind het nog mild, ik zou als vader toch wel kijken naar andere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit zijn zeer begrijpelijke teksten van de vader.
Yep, maar die kun je dan nog niet uitspreken op dit moment. Je kan jezelf beter nog geen verdachte maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het nog mild, ik zou als vader toch wel kijken naar andere mogelijkheden
even Hilary bellen en vragen hoe ze dat met Epstein hebben opgelostquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar die kun je dan nog niet uitspreken op dit moment. Je kan jezelf beter nog geen verdachte maken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
even Hilary bellen en vragen hoe ze dat met Epstein hebben opgelost
Ik heb nog wat tegoedbonnen van je moeder, meer niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
RIP maat. Heb je nog iets van waarde wat ik kan overnemen?
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb nog wat tegoedbonnen van je moeder, meer niet.
Die hebben dat te snel en klinisch gedaan, ik denk dat die vader meer 'Saw'-achtige scenario's in zijn hoofd zal hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
even Hilary bellen en vragen hoe ze dat met Epstein hebben opgelost
Hangt van de rechtbank en de zaak af. Ik zou het niet proberen bij Taghi, maar bij de gemiddelde 'ik heb een boom omgezaagd zonder vergunning' zaak, kan je met een Leopard naar binnen rijden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoe lastig zou het zijn om een gun mee een rechtbank in te smokkelen?
En als we daar tussenin gaan zitten, zoals deze zaak?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hangt van de rechtbank en de zaak af. Ik zou het niet proberen bij Taghi, maar bij de gemiddelde 'ik heb een boom omgezaagd zonder vergunning' zaak, kan je met een Leopard naar binnen rijden.
Klein kaliber zou moeten lukken en anders gewoon in zijn richting hoesten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als we daar tussenin gaan zitten, zoals deze zaak?
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klein kaliber zou moeten lukken en anders gewoon in zijn richting hoesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn echt wel mogelijkheden, in de gevangenis zelf lijkt het me wel mogelijk om wat te (laten) doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als we daar tussenin gaan zitten, zoals deze zaak?
🙈quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb nog wat tegoedbonnen van je moeder, meer niet.
Gunt @KingRoland ons nog een reisje naar Milaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:54 schreef onlogisch het volgende:
6 nieuwe Corona-gevallen. Matige score.
ze meten niet, doen ze met de griep veel beterquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:54 schreef onlogisch het volgende:
6 nieuwe Corona-gevallen. Matige score.
Waarschijnlijk hebben duizenden mensen het al zonder dat ze het weten idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze meten niet, doen ze met de griep veel beter
twitter:rivm twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 12:59:25Op maandag 2 maart zijn er 6 nieuwe patiënten met #COVID-19 bij het RIVM gemeld. Zij zijn allemaal in thuisisolatie. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen op 24. https://t.co/Qtaw3PdRLq#RIVM #COVID19 #COVID19NL #coronavirus https://t.co/paLu3XNgrm reageer retweet
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Sinds 06.00 niets meer van @:Lenny_Leonard vernomen. Zou het virus hem dan toch te pakken hebben?
Ik heb hierover inside informatiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze meten niet, doen ze met de griep veel beter
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb hierover inside informatie
DEEL DANquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb hierover inside informatie
Kort samengevat:quote:
Hopelijk zijn er niet meer dan drie parodietopics in COR.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kort samengevat:
We hebben ons erbij neergelegd dat de pleuris uitbreekt. Het is alleen dat we niet de capaciteit hebben om het in één keer te verwerken. Vandaar dat nog geprobeerd wordt om het enigszins verspreid te laten verlopen.
Er is een zwaar gebrek aan materiaal. Dus ook om bijvoorbeeld een isolatiekamer in te gaan. Daarnaast kunnen we niet voldoende testen en willen we dat eigenlijk ook niet eens.
Er worden enorme fouten gemaakt maar die kan ik hier niet echt delen.
Nederlandse ziekenhuizen zijn een parodie op ziekenhuizen. Hierover loopt een leuk topic.
Blijkbaar komt er vanmiddag een persconferentie waarin meer zal worden gedeeld. Weet niet of dat nationaal of regionaal is.
Anders moeten we daar in een ander subforum maar een parodietopic over openen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er niet meer dan drie parodietopics in COR.
Er is nog ruimte voor maximaal 2 parodietopics in COR. Dus als je er één wil openen, ben er dan snel bij!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klinkt goed, klinkt logisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kort samengevat:
We hebben ons erbij neergelegd dat de pleuris uitbreekt. Het is alleen dat we niet de capaciteit hebben om het in één keer te verwerken. Vandaar dat nog geprobeerd wordt om het enigszins verspreid te laten verlopen.
Er is een zwaar gebrek aan materiaal. Dus ook om bijvoorbeeld een isolatiekamer in te gaan. Daarnaast kunnen we niet voldoende testen en willen we dat eigenlijk ook niet eens.
Nederlandse ziekenhuizen zijn een parodie op ziekenhuizen. Hierover loopt een leuk topic.
Blijkbaar komt er vanmiddag een persconferentie waarin meer zal worden gedeeld. Weet niet of dat nationaal of regionaal is.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Ben je gek. De gevolgen van de griep zijn veel zwaarder. Nu pas wordt er, zij het onbevestigd, de eerste dode gemeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]dacht dat het een beetje hetzelfde was als de griep????
@:onlogisch @:trein2000
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je gek. De gevolgen van de griep zijn veel zwaarder. Nu pas wordt er, zij het onbevestigd, de eerste dode gemeld.
HOEVEEL GRIEPDODEN ZIJN ER DE AFGELOPEN 40/45 UUR GEVALLEN IN NL?????
neequote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je bent inmiddels aan het trollen toch? TOCH? TOCH?!?!?!
de war on cash gaat doortwitter:JanGold_ twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 07:10:34Dirty banknotes may be spreading the coronavirus, World Health Organisation warns. Noticing some tin foil thoughts here. https://t.co/FWFkXByO78 reageer retweet
Hij is ook al niet op dreef in het Fey topic.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:47 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch wordt weer eens vanuit alle kanten belachelijk gemaakt.
*gevonden/bekendgemaakte besmettingenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
6 besmettingen er maar bij vandaag. Beetje karig.
Ik zat er maar 1 vanaf met mijn voorspellingquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
Waarschijnlijk zijn er al (tien)duizenden mensen besmet in NL, zonder dat ze het wetenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
*gevonden/bekendgemaakte besmettingen
we testen lang niet genoeg om in kaart te brengen hoeveel mensen er al besmet zijn, ook niet te doen helaasch
Dat zou erg @onlogisch zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er al (tien)duizenden mensen besmet in NL, zonder dat ze het weten
Misschien moet je even wat cijfers posten waaruit blijkt dat dit logisch zou zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Juist niet. Als je kijkt naar de ontwikkelingen in de wereld zou het juist erg logisch zijn.
Eens, het is hoog tijd voor een flinke explosie in het aantal besmettingen, dit is ook niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:48 schreef GGMM het volgende:
Oei, daar gaat hij ook weer de fout in ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is ook al niet op dreef in het Fey topic.
dat zit er dik in jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn er al (tien)duizenden mensen besmet in NL, zonder dat ze het weten
quote:Currently, the R0 for SARS-CoV-2, the virus that causes the disease COVID-19, is estimated at about 2.2, meaning a single infected person will infect about 2.2 others, on average. By comparison, the flu has an R0 of 1.3.
Niemand boeit dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:52 schreef aTypisch het volgende:
maarreee, zullen we het anders over bitcoin hebben?
gisteren weer een ALL TIME HIGH qua hashrate
netwerk is daarmee VEILIGER DAN OOIT jaaaaaaaaaaa
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:52 schreef aTypisch het volgende:
Wat een volatiel gebeuren de laatste weken. 8300<->10k+<-> nu 8800.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:52 schreef aTypisch het volgende:
ja maar de bitcoin is wel weer gezakt. Had dinsdag gekocht en donderdag uitgegeven, toch een klein beetje verlies gemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:52 schreef aTypisch het volgende:
Ik denk dat hij over deze post heen kijkt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat cijfers posten waaruit blijkt dat dit logisch zou zijn.
je euro zakt elke dag in waardequote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ja maar de bitcoin is wel weer gezakt. Had dinsdag gekocht en donderdag uitgegeven, toch een klein beetje verlies gemaakt
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is ook al niet op dreef in het Fey topic.
maar dat maakt in principe weinig uit voor zo'n uitgave, maar goed, ik haalde het precies met mijn boodschappenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je euro zakt elke dag in waarde
welke drugs heb je gekocht?
Hij lijkt deze post nog steeds niet gezien te hebben!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Misschien moet je even wat cijfers posten waaruit blijkt dat dit logisch zou zijn.
Ik gok op corona in zijn ogen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij lijkt deze post nog steeds niet gezien te hebben!
wat faal jij hard zeg de laatste tijdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:06 schreef onlogisch het volgende:
Nou, dat waren weer een paar spannende minuten over Bitcoin @:aTypisch !!
Dat moet je vaker doen knul
Het is Dummie. Daar wil ik het bij latenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij lijkt deze post nog steeds niet gezien te hebben!
Een munteenheid fluctueert in waarde, dit meen je niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een volatiel gebeuren de laatste weken. 8300<->10k+<-> nu 8800.
Man man man. Dat fluctueert ook maar hé
@GGMMquote:Is het nieuwe coronavirus (COVID-19) ernstiger dan een gebruikelijke griep?
Dat weten we nog niet goed. De officiële cijfers van dit moment lijken niet heel verontrustend. Maar we weten niet precies hoeveel vertraging er in de gegevens zit en of er sprake is van een onderrapportage en hoe groot die is.
Het punt is dat het om een nieuw virus gaat. Het is dan belangrijk om heel gedetailleerde informatie boven tafel te krijgen om precies te kunnen bepalen hoe gevaarlijk het virus is. Er is meer informatie nodig over de verspreiding van het virus, ook bij mensen die maar een beetje of helemaal niet ziek worden. En van alle mensen die ziek worden, wil je eigenlijk precies weten wat ze hebben gedaan.
Dit gaat mis.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:21 schreef Gutanoth het volgende:
[quote]Is het nieuwe coronavirus (COVID-19) ernstiger dan een gebruikelijke griep?
Dat weten we nog niet goed. De officiële cijfers van dit moment lijken niet heel verontrustend. Maar we weten niet precies hoeveel vertraging er in de gegevens zit en of er sprake is van een onderrapportage en hoe groot die is.
Het punt is dat het om een nieuw virus gaat. Het is dan belangrijk om heel gedetailleerde informatie boven tafel te krijgen om precies te kunnen bepalen hoe gevaarlijk het virus is. Er is meer informatie nodig over de verspreiding van het virus, ook bij mensen die maar een beetje of helemaal niet ziek worden. En van alle mensen die ziek worden, wil je eigenlijk precies weten wat ze hebben gedaan. [/quote
@:Dummie2.1
@:Onlogisch
Stel je nou allemaal eens niet zo aan
Dit gaat fout.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:21 schreef Gutanoth het volgende:
[quote]Is het nieuwe coronavirus (COVID-19) ernstiger dan een gebruikelijke griep?
Het punt is dat het om een nieuw virus gaat. Het is dan belangrijk om heel gedetailleerde informatie boven tafel te krijgen om precies te kunnen bepalen hoe gevaarlijk het virus is. Er is meer informatie nodig over de verspreiding van het virus, ook bij mensen die maar een beetje of helemaal niet ziek worden. En van alle mensen die ziek worden, wil je eigenlijk precies weten wat ze hebben gedaan. [/quote
Procentueel gezien veel meer volatiel dan goud/dollar/olie etc.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een munteenheid fluctueert in waarde, dit meen je niet.
Joh.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Procentueel gezien veel meer volatiel dan goud/dollar/olie etc.
Ga weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het RIVM kan er niets van!1!!1
Oke man.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier op Fok allemaal experts.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, nee.quote:
@aTypischquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier op Fok allemaal experts.
Ik word er wel zo moe van. Die figuur met die kikker-UI sterft straks nog thuis van de stress.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig zitten hier op Fok allemaal experts.
Die gaat eerder door de stress dood dan door Corona ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word er wel zo moe van. Die figuur met die kikker-UI sterft straks nog thuis van de stress.
Bedoel je @Jane ?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word er wel zo moe van. Die figuur met die kikker-UI sterft straks nog thuis van de stress.
niets is een beetje overdreven maar het blijven wel ambtenaren en die zijn in principe lui en onbetrouwbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, die ja. Wist even de username niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
Er hangen hier in de WC op school handleidingen om je handen te wassen.
[ afbeelding ]
Ik moest vandaag niezen in de trein en zag iedereen kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja altijd lijkt me wat overdreven. Ik heb ook nog andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk vrij normaal om altijd je handen te wassen.
Ik doe het ook niet heel vaak hoor. Na de wc, voor het koken. Dat is het wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk vrij normaal om altijd je handen te wassen.
Klein groen postertje zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je ook enorm droge handen van .quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja altijd lijkt me wat overdreven. Ik heb ook nog andere dingen te doen.
Nou, leg eens uit waarom sommige mensen dat wel zeggen?quote:
misschien moet je de vraag eerst duidelijk stellenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, leg eens uit waarom sommige mensen dat wel zeggen?
Als je hier niet binnen 5 uur op reageert ben je echt de grootste flapdrol die er bestaat.
Leuk René.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja altijd lijkt me wat overdreven. Ik heb ook nog andere dingen te doen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet je de vraag eerst duidelijk stellen
Ik doe het bij het douchen ook altijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet heel vaak hoor. Na de wc, voor het koken. Dat is het wel.
Na de wc? Niet daarvoor? Ik ga Brutus echt niet aanraken als mijn handen niet schoon zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet heel vaak hoor. Na de wc, voor het koken. Dat is het wel.
Even wat zeep door de handen en door de bilnaad laten glijden zou @Muskusboktor57 zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe het bij het douchen ook altijd.
Link? (dit vraag ik aan jou, niet aan @onlogisch dus "grappige" plaatjes mogen achterwege blijven @onlogisch )quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn grapje in het COR topic viel in de smaak
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een jaar geen note gekregen.
COR / Het grote COVID-19 topic #129 +6quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Link? (dit vraag ik aan jou, niet aan @:onlogisch dus "grappige" plaatjes mogen achterwege blijven @:onlogisch )
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Link? (dit vraag ik aan jou, niet aan @:onlogisch dus "grappige" plaatjes mogen achterwege blijven @:onlogisch )
Ik ook niet. Notes krijgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een jaar geen note gekregen.
Leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
COR / Het grote COVID-19 topic #129 +6
Opgelost.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik speel dit kinderachtige spel niet mee.
Ik ben wél kinderachtig...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, ik speel dit kinderachtige spel niet mee.
Knap dat ie nog weet hoe het moet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:03 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 03-03-2020 14:58 ]
SOW.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Knap dat ie nog weet hoe het moet.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Knap dat ie nog weet hoe het moet.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:06 schreef DonRaja het volgende:
Goed, toch nog wat opgestoken in dat Corona topic, ik had nog nooit van een modbreak gehoord.
Afgehandeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga even mijn connecties DM'en met toegang achter de schermen.
@Lonaa heeft mijn post verwijderd die daaronder stond. Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dat gezeik op het moderen is wel klaar hoor nu.
lol
Soberso overal vrij veel kneusjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lonaa
Laat je niet gek maken door VBL hoor, alleen kneusjes hier.
Ze namen het hier nog wel voor je op nadat ik @Tjacka de enige fatsoenlijke mod van COR had genoemd.quote:
Freescrummiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scrummie heeft helemaal niks gedaan.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Lonaa
Laat je niet gek maken door VBL hoor, alleen kneusjes hier.
Wat lief is. En ook niet uitsluit dat ze zich ook als kneusjes kunnen gedragen. Wat ik overigens niet gezegd heb.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze namen het hier nog wel voor je op nadat ik @:tjacka de enige fatsoenlijke mod van COR had genoemd.
Scrummie is ook een waardevolle user in COR. Hij update tenminste de OP's, mods hangen er maar wat bij daar.quote:
Hoelang is ie weg? Ik dacht dat jullie het onder controle hadden?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scrummie is ook een waardevolle user in COR. Hij update tenminste de OP's, mods hangen er maar wat bij daar.
Wil je dat ik deze ook note en je naar de FA's schop voor alweer crewbash? Want wordt wel beetje vervelend dit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Scrummie is ook een waardevolle user in COR. Hij update tenminste de OP's, mods hangen er maar wat bij daar.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wil je dat ik deze ook note en je naar de FA's schop voor alweer crewbash? Want wordt wel beetje vervelend dit.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent een parodie op een moderator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |