Maar als ze jou contant betalen, wat doe je daar dan mee?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Sta echt zelden tot nooit meer in de rij bij de supermarkt.
Alleen voor bij de Kuip soms nog wel chill.
http://open.spotify.com/t(...)9F1pCaTb2_WHCVnrRrNgquote:Op maandag 2 maart 2020 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij nog een leuk nummertje? vlak voor 11 uur
Gaat een pot in bij mij thuis en dat geef ik dan eens in de zoveel tijd uit als ik even iets moet halen of zo. Maar ik kom niet vaak in een situatie dat ik contanten krijg. Tenminste, zorg ik dan voor.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar als ze jou contant betalen, wat doe je daar dan mee?
Echt overdreven inderdaad. Het is ook maar een griepje.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Dat corona topictering iedereen in paniek
Alleen dan 10x zo dodelijk lolquote:Op maandag 2 maart 2020 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt overdreven inderdaad. Het is ook maar een griepje.
@:onlogisch
Fijn dat jij het ook zo ziet maatquote:Op maandag 2 maart 2020 22:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt overdreven inderdaad. Het is ook maar een griepje.
@:onlogisch
De ene kanker is ook dodelijker dan de ander. Is het dan geen kanker meer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had vandaag een afspraak staan die werd gecanceld vanwege corona.quote:
Ik deed het uiteraard in m’n elleboog. Blijkbaar moet ik er ook bij vermelden dat het de binnenkant van m’n elleboog was.quote:
niet mijn probleemquote:Op maandag 2 maart 2020 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had vandaag een afspraak staan die werd gecanceld vanwege corona.
Klootzak.quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:47 schreef fetX het volgende:
[..]
De ene kanker is ook dodelijker dan de ander. Is het dan geen kanker meer?Zeg ik dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zo'n eyeopener heb je wel een documentaire nodig ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Russen hebben een aparte kijk op de wereld
Moet jij wetenquote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond Rusland en de MH17 zitten kijken van Pieter Waterdrinker.
Och jongen toch.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond Rusland en de MH17 zitten kijken van Pieter Waterdrinker.
Russen hebben een aparte kijk op de wereld en je kan ze lang niet altijd ongelijk geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |