Ik heb ook een boni in de buurtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 07:38 schreef Caland het volgende:
Gelukkig hebben we hier geen lidl, die zitten altijd in die pauperwijken aan de randen van de stad
GENOTtwitter:SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 10:21:44Roos was al stervende, toch liep Gökmen T. terug om haar de tweede kogel te geven, zegt de vader van Roos. Hij zegt te hopen dat er meteen een vrachtwagen over T. heen rijdt als hij ooit weer vrij zou komen. #tramschutter reageer retweet
Dit zijn zeer begrijpelijke teksten van de vader.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:28 schreef Wereldgozer het volgende:
GENOTtwitter:SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 10:21:44Roos was al stervende, toch liep Gökmen T. terug om haar de tweede kogel te geven, zegt de vader van Roos. Hij zegt te hopen dat er meteen een vrachtwagen over T. heen rijdt als hij ooit weer vrij zou komen. #tramschutter reageer retweet
Ik hoop met hem mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit zijn zeer begrijpelijke teksten van de vader.
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM
Heb je Two Point: Hospital al gekocht voor de Switch?
Ja, maar hij is er sinds kort voor de Switch. Ontzettend leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Even gegoogled, maar dit lijkt me meer een pc-game
Ik ga als ik in T ben meestal naar Jumbo Stappegoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah XL. Heel soms jumbo aabe. Jij dan?
ik vind het nog mild, ik zou als vader toch wel kijken naar andere mogelijkhedenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit zijn zeer begrijpelijke teksten van de vader.
Yep, maar die kun je dan nog niet uitspreken op dit moment. Je kan jezelf beter nog geen verdachte maken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het nog mild, ik zou als vader toch wel kijken naar andere mogelijkheden
even Hilary bellen en vragen hoe ze dat met Epstein hebben opgelostquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, maar die kun je dan nog niet uitspreken op dit moment. Je kan jezelf beter nog geen verdachte maken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
even Hilary bellen en vragen hoe ze dat met Epstein hebben opgelost
Ik heb nog wat tegoedbonnen van je moeder, meer niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:45 schreef fetX het volgende:
[..]
RIP maat. Heb je nog iets van waarde wat ik kan overnemen?
Niemand lacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb nog wat tegoedbonnen van je moeder, meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |