Ja, die ja. Wist even de username niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
Er hangen hier in de WC op school handleidingen om je handen te wassen.
[ afbeelding ]
Ik moest vandaag niezen in de trein en zag iedereen kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja altijd lijkt me wat overdreven. Ik heb ook nog andere dingen te doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk vrij normaal om altijd je handen te wassen.
Ik doe het ook niet heel vaak hoor. Na de wc, voor het koken. Dat is het wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk vrij normaal om altijd je handen te wassen.
Klein groen postertje zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:34 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg je ook enorm droge handen van .quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja altijd lijkt me wat overdreven. Ik heb ook nog andere dingen te doen.
Nou, leg eens uit waarom sommige mensen dat wel zeggen?quote:
misschien moet je de vraag eerst duidelijk stellenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, leg eens uit waarom sommige mensen dat wel zeggen?
Als je hier niet binnen 5 uur op reageert ben je echt de grootste flapdrol die er bestaat.
Leuk René.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja altijd lijkt me wat overdreven. Ik heb ook nog andere dingen te doen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
misschien moet je de vraag eerst duidelijk stellen
Ik doe het bij het douchen ook altijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet heel vaak hoor. Na de wc, voor het koken. Dat is het wel.
Na de wc? Niet daarvoor? Ik ga Brutus echt niet aanraken als mijn handen niet schoon zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet heel vaak hoor. Na de wc, voor het koken. Dat is het wel.
Even wat zeep door de handen en door de bilnaad laten glijden zou @Muskusboktor57 zeggenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik doe het bij het douchen ook altijd.
Link? (dit vraag ik aan jou, niet aan @onlogisch dus "grappige" plaatjes mogen achterwege blijven @onlogisch )quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn grapje in het COR topic viel in de smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |