@Tjacka is mod in COR en BNW. Van twee walletjes eten.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Terwijl jullie noobs in COR zitten ga ik lekker hier rocken: BNW / Corona virus #2
Moet jij weten.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Vanavond Rusland en de MH17 zitten kijken van Pieter Waterdrinker.
VERTEL ONS ALLESquote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Russen hebben een aparte kijk op de wereld en je kan ze lang niet altijd ongelijk geven.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:50 schreef onlogisch het volgende:
Russen hebben een aparte kijk op de wereld en je kan ze lang niet altijd ongelijk geven.
Trumpgodquote:
Toch wel in je elleboog?quote:
Mooi hoe ze willen dat iedereen vaccinaties krijgt (en dan cashen) en Trump hem gelijk op zijn plek zetquote:
bescherm onlo jr maar eerstquote:Op maandag 2 maart 2020 23:13 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws boys...
https://www.ad.nl/dordrec(...)e-scholier~ac3871b5/
Ik ga mijn testament maar vast opstellen.
@:caland
@:lenny_leonard
@:atypisch
@:scrummie2.1
Ik word er ook schijtziek van. Mensen maken elkaar gek. En onderwijl gaan er nog steeds mensen aan de 'gewone' griep dood maar blijkbaar is dat niet belangrijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:16 schreef KingRoland het volgende:
@:lavenderr dat hele corona gedoe ik word er een beetje moe van
hou je poezepoes goed in de gaten dat ze niet naar buiten gaat
@aTypischquote:Op maandag 2 maart 2020 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word er ook schijtziek van. Mensen maken elkaar gek. En onderwijl gaan er nog steeds mensen aan de 'gewone' griep dood maar blijkbaar is dat niet belangrijk.
Gecoronariseerd!quote:Op maandag 2 maart 2020 23:13 schreef onlogisch het volgende:
In ander nieuws boys...
https://www.ad.nl/dordrec(...)e-scholier~ac3871b5/
Ik ga mijn testament maar vast opstellen.
@:caland
@:lenny_leonard
@:scrummie2.1
quote:
twitter:FarhangNamdar twitterde op maandag 02-03-2020 om 22:09:25Wow: Iran prepares a huge mass grave for those who will die from Corona virus in Shiraz, middle of Iran!!#Iran #Iranian #irancoronavirus #coronavirus #CODVID19 #corona #كورونا #CoronaUpdate https://t.co/0asU3ZVDKX reageer retweet
OKE VUILE KLOOTZAK DOE IK VOLGENDE KEERquote:Op maandag 2 maart 2020 23:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Reageer gewoon op je mentions. Of moet ik hiermee stoppen? Gore teringhond
Hoor net bij op1 van die rivm kerel dat 40% van de wereldbevolking het krijgtquote:Op maandag 2 maart 2020 23:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar het ETZ. Gecoronariseerd.
kan ook de aanleg van een snelweg zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:FarhangNamdar twitterde op maandag 02-03-2020 om 22:09:25Wow: Iran prepares a huge mass grave for those who will die from Corona virus in Shiraz, middle of Iran!!#Iran #Iranian #irancoronavirus #coronavirus #CODVID19 #corona #كورونا #CoronaUpdate https://t.co/0asU3ZVDKX reageer retweet
Meid toch.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoor net bij op1 van die rivm kerel dat 40% van de wereldbevolking het krijgt
Of de bouw van een voetbalstadionquote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan ook de aanleg van een snelweg zijn
hij zal er niet dood van gaan hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 23:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
een persoon minder op de wereld
prima
Was belangrijk. Dacht dat we vrienden waren. Klootzak.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
OKE VUILE KLOOTZAK DOE IK VOLGENDE KEER
ALS IK HET NIET VERGEET
Excuses niet geaccepteerd.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:41 schreef KingRoland het volgende:
sorry ik gedraag me net als @:jojoortje wanneer ze ongesteld is
Ja, maar dat klinkt niet zo sensationeel.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan ook de aanleg van een snelweg zijn
Hoeveel zouden er vandaag dood zijn gegaan aan de griep in Italië?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Vandaag 19 mensen in Italië dood aan Coronatje
Iets meer. 40-45?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel zouden er vandaag dood zijn gegaan aan de griep in Italië?
Hebben ze daar al Corona?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:46 schreef aTypisch het volgende:
bohhh heb een leuke FM game met san marinogoden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |