Maar 2 pasjes in die slider, vind minimaal 3 toch wel een vereiste Lans.quote:
Heeft ie al een schorsing gekregen of durft de KNJB niet??quote:Op maandag 2 maart 2020 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk gifje uit het VI-topic
[ afbeelding ]
Dat kan met een VAR helemaal niet meerquote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft ie al een schorsing gekregen of durft de KNJB niet??
Ik heb mijn bankpas, OV, Fitness, Zorgpas, Containerpas en rijbewijs erinquote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar 2 pasjes in die slider, vind minimaal 3 toch wel een vereiste Lans.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt een ontzettend onhandig log ding ja.
Wees maar blij met je keuze!
quote:Waarschijnlijk de kleinste kaarthouder / wallet voor minimaal zeven kaarten en een apart vakje voor briefgeld dat u ongevouwen kunt opbergen.
Zakelijke pas, privé pas. Wat zou ik meer nodig hebben?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen er maar 2 pasjes in die van Lans?quote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmmm, vind je?quote:
Ik heb een accescard voor werk, bankpas, creditcard, OV die ik toch wel regelmatig gebruikquote:Op maandag 2 maart 2020 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zakelijke pas, privé pas. Wat zou ik meer nodig hebben?
Je bent een neger, dus je zult je ID om de haverklap moeten laten zien lijkt mequote:Op maandag 2 maart 2020 22:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zakelijke pas, privé pas. Wat zou ik meer nodig hebben?
Kan niet eens volgens mij. Ik snap echt niet dat ze hem hier geen rood voor gegeven hebben, dit is toch overduidelijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft ie al een schorsing gekregen of durft de KNJB niet??
Nee er kunnen 14 pasjes in.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen er maar 2 pasjes in die van Lans?![]()
De rest van je pasjes bewaar je dan los in je zak ofzo?
Wat een kutding!
Oh nee. ( Ik heb veel contanten )quote:Op maandag 2 maart 2020 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een accescard voor werk, bankpas, creditcard, OV die ik toch wel regelmatig gebruik
Dat valt best mee. Al ben ik in Engeland wel een keer bij de douane in zo een hok met asielzoekers geduwd.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een neger, dus je zult je ID om de haverklap moeten laten zien lijkt me
Is wel chillquote:
Contant geld op de bank storten.quote:
Sta echt zelden tot nooit meer in de rij bij de supermarkt.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Is wel chill
Daar staat nooit meer een rij bij de kassa
Heerlijk al dat plebs bij de zelfscan moeilijk doen
Ik ben ooit door de franse en engelse duane gekomen met mijn broers paspoortquote:Op maandag 2 maart 2020 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Al ben ik in Engeland wel een keer bij de douane in zo een hok met asielzoekers geduwd.
Marokkanen lijken ook allemaal op elkaar.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben ooit door de franse en engelse duane gekomen met mijn broers paspoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |