Die hebben dat te snel en klinisch gedaan, ik denk dat die vader meer 'Saw'-achtige scenario's in zijn hoofd zal hebben.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
even Hilary bellen en vragen hoe ze dat met Epstein hebben opgelost
Hangt van de rechtbank en de zaak af. Ik zou het niet proberen bij Taghi, maar bij de gemiddelde 'ik heb een boom omgezaagd zonder vergunning' zaak, kan je met een Leopard naar binnen rijden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoe lastig zou het zijn om een gun mee een rechtbank in te smokkelen?
En als we daar tussenin gaan zitten, zoals deze zaak?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hangt van de rechtbank en de zaak af. Ik zou het niet proberen bij Taghi, maar bij de gemiddelde 'ik heb een boom omgezaagd zonder vergunning' zaak, kan je met een Leopard naar binnen rijden.
Klein kaliber zou moeten lukken en anders gewoon in zijn richting hoesten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als we daar tussenin gaan zitten, zoals deze zaak?
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klein kaliber zou moeten lukken en anders gewoon in zijn richting hoesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn echt wel mogelijkheden, in de gevangenis zelf lijkt het me wel mogelijk om wat te (laten) doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als we daar tussenin gaan zitten, zoals deze zaak?
🙈quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb nog wat tegoedbonnen van je moeder, meer niet.
Gunt @KingRoland ons nog een reisje naar Milaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:54 schreef onlogisch het volgende:
6 nieuwe Corona-gevallen. Matige score.
ze meten niet, doen ze met de griep veel beterquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:54 schreef onlogisch het volgende:
6 nieuwe Corona-gevallen. Matige score.
Waarschijnlijk hebben duizenden mensen het al zonder dat ze het weten idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze meten niet, doen ze met de griep veel beter
twitter:rivm twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 12:59:25Op maandag 2 maart zijn er 6 nieuwe patiënten met #COVID-19 bij het RIVM gemeld. Zij zijn allemaal in thuisisolatie. Hiermee komt het totaal aantal positieve testen op 24. https://t.co/Qtaw3PdRLq#RIVM #COVID19 #COVID19NL #coronavirus https://t.co/paLu3XNgrm reageer retweet
Ik ben er nogquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Sinds 06.00 niets meer van @:Lenny_Leonard vernomen. Zou het virus hem dan toch te pakken hebben?
Ik heb hierover inside informatiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze meten niet, doen ze met de griep veel beter
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb hierover inside informatie
DEEL DANquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb hierover inside informatie
Kort samengevat:quote:
Hopelijk zijn er niet meer dan drie parodietopics in COR.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kort samengevat:
We hebben ons erbij neergelegd dat de pleuris uitbreekt. Het is alleen dat we niet de capaciteit hebben om het in één keer te verwerken. Vandaar dat nog geprobeerd wordt om het enigszins verspreid te laten verlopen.
Er is een zwaar gebrek aan materiaal. Dus ook om bijvoorbeeld een isolatiekamer in te gaan. Daarnaast kunnen we niet voldoende testen en willen we dat eigenlijk ook niet eens.
Er worden enorme fouten gemaakt maar die kan ik hier niet echt delen.
Nederlandse ziekenhuizen zijn een parodie op ziekenhuizen. Hierover loopt een leuk topic.
Blijkbaar komt er vanmiddag een persconferentie waarin meer zal worden gedeeld. Weet niet of dat nationaal of regionaal is.
Anders moeten we daar in een ander subforum maar een parodietopic over openen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hopelijk zijn er niet meer dan drie parodietopics in COR.
@:onlogisch
Er is nog ruimte voor maximaal 2 parodietopics in COR. Dus als je er één wil openen, ben er dan snel bij!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klinkt goed, klinkt logisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kort samengevat:
We hebben ons erbij neergelegd dat de pleuris uitbreekt. Het is alleen dat we niet de capaciteit hebben om het in één keer te verwerken. Vandaar dat nog geprobeerd wordt om het enigszins verspreid te laten verlopen.
Er is een zwaar gebrek aan materiaal. Dus ook om bijvoorbeeld een isolatiekamer in te gaan. Daarnaast kunnen we niet voldoende testen en willen we dat eigenlijk ook niet eens.
Nederlandse ziekenhuizen zijn een parodie op ziekenhuizen. Hierover loopt een leuk topic.
Blijkbaar komt er vanmiddag een persconferentie waarin meer zal worden gedeeld. Weet niet of dat nationaal of regionaal is.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kort samengevat:
Ben je gek. De gevolgen van de griep zijn veel zwaarder. Nu pas wordt er, zij het onbevestigd, de eerste dode gemeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]dacht dat het een beetje hetzelfde was als de griep????
@:onlogisch @:trein2000
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je gek. De gevolgen van de griep zijn veel zwaarder. Nu pas wordt er, zij het onbevestigd, de eerste dode gemeld.
HOEVEEL GRIEPDODEN ZIJN ER DE AFGELOPEN 40/45 UUR GEVALLEN IN NL?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |