Zeker.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:32 schreef koemleit het volgende:
[..]
En zo kiest iedereen wat ie wil lezen, en waar ie "waarde aan hecht"
Die hebben de ultieme weerstand opgebouwdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:34 schreef kilon het volgende:
[..]
Besmetting en studentenhuizen. Noem een betere combinatie.
studenten en hygiene is niet zo'n geweldige combinatie dus die kan best al wat anderen besmet hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nja als jij "gewoon" op je kamer blijft en geen contact maakt met andere, dan is het lastig besmetten.
Al was er een ander geval met een studentenhuis. Die persoon moest ergens anders in quarantaine omdat het studentenhuis niet voldeed.
Zal ook wel meevallen maar toch, je zal er mee in de lift hebben staan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:33 schreef koemleit het volgende:
[..]
Nja als jij "gewoon" op je kamer blijft en geen contact maakt met andere, dan is het lastig besmetten.
Al was er een ander geval met een studentenhuis. Die persoon moest ergens anders in quarantaine omdat het studentenhuis niet voldeed.
quote:Maggie De Block: “Blijf in uw kot”
Minister van Volksgezondheid Maggie De Block (Open Vld) werd vanmiddag in het federaal parlement ondervraagd over het coronavirus. Daarbij gaf ze een opmerkelijke boodschap mee vanuit haar ervaring als huisarts.
"Als u ziek bent, blijf thuis", zei de minister. "Ga niemand bezoeken. Denk niet, ik ga toch maar mijn moeder of mijn oma bezoeken, blijf in uw kot. Ik meen het, hé."
"Ja, gisteren was ik ziek maar ging ik nog bij mijn nicht in het ziekenhuis," zei een patiënt me ooit. "Neen, alstublieft, blijf uit het ziekenhuis. En smijt iemand met een snotneus buiten"
Nee is een ander. Dit is mogelijk, staat nog niet 100% vastquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was dat dus van gisteren met al die marsmannetjes op Rijswijkseplein?
Ook wel een goed stuk eigenlijk. De titel is wat gechargeerd, maar voor de rest staat er correcte info in over de ziekte zelf. Maar niet te vergelijken met het artikel van Remlof wat meer ging over de tsunami van (social) mediaberichten erover en het gevaar daarvan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik hecht meer waarde aan dat stuk uit The Guardian:
https://www.theguardian.c(...)virus-myths-covid-19
nouquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel hip als mensen die het overleven straks op Facebook de status 'Ik heb colona vilus overleefd' neer kwakken.
Je suis coronaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel hip als mensen die het overleven straks op Facebook de status 'Ik heb colona vilus overleefd' neer kwakken.
twitter:Sleutelstad twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 15:34:54Een student van Universiteit Leiden zit in isolatie in het universiteitsgebouw aan het Anna van Burenplein in Den Haag. De student voelde zich na terugkeer uit Italië ziek, heeft zich laten onderzoeken op het #Coronavirusnl en wacht nu de uitslag af van de 2e test. 1/2 reageer retweet
Dat laatste zinnetje..twitter:Sleutelstad twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 15:36:28De student woont met 400 andere studenten in het gebouw. Deze zijn geïnformeerd. Er is tot de uitslag van de 2e test geen sprake van een officieel vastgestelde besmetting, daarom zijn nog geen extra maatregelen genomen 2/2 reageer retweet
Ben jij inmiddels al een beetje aangesterkt Arjan? In de staat van je UI ben je binnen een dag dood.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Ook wel een goed stuk eigenlijk. De titel is wat gechargeerd, maar voor de rest staat er correcte info in over de ziekte zelf. Maar niet te vergelijken met het artikel van Remlof wat meer ging over de tsunami van (social) mediaberichten erover en het gevaar daarvan.
Dat wordt dan pizza en platvis eten de komende 2 weken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:48 schreef Greys het volgende:
twitter:Sleutelstad twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 15:34:54Een student van Universiteit Leiden zit in isolatie in het universiteitsgebouw aan het Anna van Burenplein in Den Haag. De student voelde zich na terugkeer uit Italië ziek, heeft zich laten onderzoeken op het #Coronavirusnl en wacht nu de uitslag af van de 2e test. 1/2 reageer retweet
Dat laatste zinnetje..twitter:Sleutelstad twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 15:36:28De student woont met 400 andere studenten in het gebouw. Deze zijn geïnformeerd. Er is tot de uitslag van de 2e test geen sprake van een officieel vastgestelde besmetting, daarom zijn nog geen extra maatregelen genomen 2/2 reageer retweet
Deze ga ik onthouden en gebruiken op een verjaardag hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:47 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou, Youp van het Hek kan wel met pensioen idd, woordgrappen ftw
Nee, dit betreft het gebouw van de Leidse Universiteit vlak naast Den Haag CS.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat was dat dus van gisteren met al die marsmannetjes op Rijswijkseplein?
Je klinkt nu net als m'n buurvrouw, die vorige week (een dag voor de eerste Nederlandse bevestiging) riep 'Onzin allemaal alsof het hier komt, over twee dagen lullen we nergens meer over'.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgende week hebben we het weer over de stikstof.
Ik ben kiplekker. Thanks voor het vragen mevrouw manisch89.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij inmiddels al een beetje aangesterkt Arjan? In de staat van je UI ben je binnen een dag dood.
Ik vertrouw de borrelende onderbuik van jouw buuf anders meer dan de scaremongering van de mainstream media.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als m'n buurvrouw, die vorige week (een dag voor de eerste Nederlandse bevestiging) riep 'Onzin allemaal alsof het hier komt, over twee dagen lullen we nergens meer over'.
Wat een land deeltje TIG. 🙄quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:48 schreef Greys het volgende:
Buuf had geen gelijk, want die twee dagen zijn inmiddels al lang voorbij en iedereen praat er nog over. Maar ik zal haar de groeten van je doen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vertrouw de borrelende onderbuik van jouw buuf anders meer dan de scaremongering van de mainstream media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |