quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Dit is zijn nieuwe act.quote:
Over voedsel afwegen gesproken... Hoeveel weegt Benji nu?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Minder gay dan die "ik weeg mijn voedsel"-act
Was dat maar een act.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Minder gay dan die "ik weeg mijn voedsel"-act
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen
Jullie hebben het mooi verpest voor ons @:Caland
Walgelijk dat men niks doet aan die provocerende Friezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:24 schreef RensAjacied het volgende:
Heerenveen
Jullie hebben het mooi verpest voor ons @:Caland
Nu moeten wij op alles letten door een paar idioten van julliequote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk dat men niks doet aan die provocerende Friezen.
Ja, nu kan je geen Ajaxshirt over je jas aan doen. Vervelendquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu moeten wij op alles letten door een paar idioten van jullie
farrikuhhquote:
Gaat meer om beperkende maatregelen. Clubkleuren moet je sowieso niet aandoen op thuisvakquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, nu kan je geen Ajaxshirt over je jas aan doen. Vervelend
Donkere modus is beschikbaar in WhatsAppquote:
Ik lees verder geen beperkende maatregelen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gaat meer om beperkende maatregelen. Clubkleuren moet je sowieso niet aandoen op thuisvak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |