poppenspeler.mp4quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:45 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans
@:tarado
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:zipportal
@:afcniels
@:max23
@:rensajacied
trouwens takeaway.com als die naar Nederland komt dan is dat toch de grootste concurrent van thuisbezorgd, deliveroo, uber eats en misschien ook foodora toch
@Lange_Lansquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:11 schreef KingRoland het volgende:
kan ik iemands Financieel Dagblad account lenen
@Lange_Lansquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb gratis toegang als ik op m’n werklaptop ben ingelogdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:11 schreef KingRoland het volgende:
Morgen even luisteren maatjequote:
lachen inddquote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
Dat coronaforum is toch wel een toppertje, als je daar leest, dan denk je dat de wereld bijna is vergaan.
Nielsie ouwe reus, van mij mag die ziekte hier wel langer blijven. Bepaalde mensen(waaronder in de sc) mogen het best krijgen van mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kan eigenlijk wel gesloten worden, in China schijnt het alweer af te nemen.
@:GGMM
Prima krantje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gratis toegang als ik op m’n werklaptop ben ingelogd
Daar heb je nu dus helemaal niks aan
💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:00 schreef Doublepain het volgende:
@:danny
Waar blijft de FOK! darkmode???
Zeker pas in 2035 ofzo
We bouwen op dit moment even niet aan nieuwe features op het forum, dus voorlopig niet. Maar het staat op ons wensenlijstje.quote:
Background-color: black, post-color:grey, font-color: whitequote:Op woensdag 4 maart 2020 07:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
We bouwen op dit moment even niet aan nieuwe features op het forum, dus voorlopig niet. Maar het staat op ons wensenlijstje.
(Ik zet persoonlijk alles op dark mode wat ik op dark mode kan zetten, dus ik wil het zelf ook erg graag.)
Ha, als het zo simpel was.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Background-color: black, post-color:grey, font-color: white
Solved
@Scrummie2.1 @JanCees vertel het hem maatquote:
Als het een persoonlijke wens is dan moet je het gewoon topprioriteit maken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:18 schreef Breuls het volgende:
[..]
[..]
We bouwen op dit moment even niet aan nieuwe features op het forum, dus voorlopig niet. Maar het staat op ons wensenlijstje.
(Ik zet persoonlijk alles op dark mode wat ik op dark mode kan zetten, dus ik wil het zelf ook erg graag.)
In het hoofd van @Doublepain is het altijd kermis.quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:32 schreef Breuls het volgende:
Ik heb vaak genoeg ergens dark mode ingebouwd om te weten hoe het moet, hoor. Vergeet je niet dat het ook instelbaar moet zijn, en idealiter ook luisteren naar of je je OS op dark mode hebt staan? En het moet voor zowel desktop als mobiel, want die hebben op het forum nog niet dezelfde layout.
Zit een hoop werk in.
Wtf heeft scrum een banquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:06 schreef onlogisch het volgende:
(Waarom denk je dat ik @:Scrummie2.1 heb laten bannen???)
Ik denk dat de teller vandaag op 40-45 uitkomt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:19 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen.
Een nieuwe dag met nieuwe corona gevallen![]()
@:onlogisch
quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wtf heeft scrum een ban
Vieze NSBers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |