Ik kan hier voor de zoveelste keer een katten gifje tegenaan gooien, maar dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik lees dan een boek.
Geen computerschermen.
De keerzijde van twitter roem.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik moet wel mijn volgers entertainen en op de hoogte blijven.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kan hier voor de zoveelste keer een katten gifje tegenaan gooien, maar dat doe ik niet.
Ik heb ergere dingen gedaan.quote:
Nwah, in de eerste helft had hij veel momenten waar De Jong in de diepte kwam en hij geen medespelers om zich heen had. Zo weinig diepte en breedte in de selectie.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Valverde had Frenkie wel in zijn broekzak he
pannenkoekquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik lees dan een boek.
Geen computerschermen.
1e helft stond ie aantal keren linksbuiten, ze zijn echt gestoord daarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, in de eerste helft had hij veel momenten waar De Jong in de diepte kwam en hij geen medespelers om zich heen had. Zo weinig diepte en breedte in de selectie.
Gestoord wil ik niet zeggen. Gewoon het gevolg van een extreem aantal spelers dat het liefst in de as speelt. De enige spelers die van nature veel diep gaan zijn rechtsback Semedo en klein kind Ansu Fati. Nauwelijks ook spelers voorin die het veld breed kunnen houden. Dan wordt de weg naar succes en iedereen in zijn beste hum vrij lastig. Busquets is dan de enige die een beetje zijn niveau haalt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1e helft stond ie aantal keren linksbuiten, ze zijn echt gestoord daar
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:11 schreef KingRoland het volgende:
jongens de kogel is door de kerk
ik neem geen hond
corona gekregenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:19 schreef Caland het volgende:
Hoe zou het met de hond van @:knutdeijsbeer gaan?
Godverdomme een mooi beest
?????????quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:45 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans
@:tarado
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:zipportal
@:afcniels
@:max23
@:rensajacied
trouwens takeaway.com als die naar Nederland komt dan is dat toch de grootste concurrent van thuisbezorgd, deliveroo, uber eats en misschien ook foodora toch
Wat moet ik hiermeequote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:45 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans
@:tarado
@:wereldgozer
@:lenny_leonard
@:onlogisch
@:zipportal
@:afcniels
@:max23
@:rensajacied
trouwens takeaway.com als die naar Nederland komt dan is dat toch de grootste concurrent van thuisbezorgd, deliveroo, uber eats en misschien ook foodora toch
Bakkes dicht Mini-Muisquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand met een sociale stoornis die aandacht nodig hebt, niks dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |