quote:
Bedankt maatquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb hem voor je geplaatst in het relevante topic, ik hoop dat ze er wat van opsteken!
welke moet ik dlen danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt nu uitgerold over de komende dagen. Als je Android hebt kun je 'm sneller krijgen. Zie eerste comment op Tweakers.
Nee manquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Wow pittige loting voor Nederland
@:caland
krijg ik dan een 2de app of update ie wel de huidige?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
Het is een update. Je moet alleen wel even aparte toestemming geven om 'm te kunnen installeren. Als het goed is zegt hij dat ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
krijg ik dan een 2de app of update ie wel de huidige?
Stop hiermee.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:52 schreef Coco. het volgende:
Instructies van @:zipportal gevolgd
Telefoon is gereset naar fabrieksinstellingen
dat toestemming had ik al wel jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is een update. Je moet alleen wel even aparte toestemming geven om 'm te kunnen installeren. Als het goed is zegt hij dat ook wel.
Hoi makker ik zag gisteren pas je Clásico-mention. Ik moet nog een half uur van de pot terugkijken en dan ben ik weer bij.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Wow pittige loting voor Nederland
@:caland
Bespaar jezelf een half uur maatquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi makker ik zag gisteren pas je Clásico-mention. Ik moet nog een half uur van de pot terugkijken en dan ben ik weer bij.
@Breulsquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:00 schreef Doublepain het volgende:
@:danny
Waar blijft de FOK! darkmode???
Zeker pas in 2035 ofzo
Was niets aanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi makker ik zag gisteren pas je Clásico-mention. Ik moet nog een half uur van de pot terugkijken en dan ben ik weer bij.
Nwah, ik lig altijd nog een uur in bed voor ik werkelijk ga slapen.quote:
Mijn neefje blockte me meteen na het fluitsignaal, wel jammer want ik had paar leuke voice berichten klaar staanquote:
Ik lees dan een boek.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, ik lig altijd nog een uur in bed voor ik werkelijk ga slapen.
Dan zou ik zeker kijken!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, ik lig altijd nog een uur in bed voor ik werkelijk ga slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |