quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een wedstrijd van Ajax uitkijken is tegenwoordig topsport.
Kan snel gaan ouwe reus.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een wedstrijd van Ajax uitkijken is tegenwoordig topsport.
Ja, ik heb ff getwijfeld over PSV, maar bij jullie is het echt dramatisch momenteel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu jullie Magic Dick hebben durf je wel.
Ja, dat is echt heel snel helemaal ingestort.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik heb ff getwijfeld over PSV, maar bij jullie is het echt dramatisch momenteel.
quote:Iedereen is al coronamoe en we zijn pas een paar maanden onderweg en een week hier. Het erge is dat we er nog lang niet vanaf zijn.
Een virus met een incubatietijd in een globaliserende wereld zorgt ervoor dat we er wellicht nooit ecgt vanaf komen.
De geest is uit de fles. Terug naar het normale leven als voor december wordt lastig.
Het is nu al aan het inperken.
Zelfs de het is maar griep roepers en weglachers lopen hier met de dag meer tegen aan. Helaas
Nations Leaguequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat mensen die niet voor Ajax zijn (die schijnen er te zijn) het prima vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik heb ff getwijfeld over PSV, maar bij jullie is het echt dramatisch momenteel.
En plakken kaas.quote:
Draaide de aarde maar 365x sneller, dan bloeden dit soort wijven gewoon dood.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Jongens, willen jullie het woord "vrouwen" hier niet meer gebruiken, dit is namelijk nogal seksueel onderdrukkend en afkomstig uit het patriarchaat!
[ afbeelding ]
ffsquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
Jongens, willen jullie het woord "vrouwen" hier niet meer gebruiken, dit is namelijk nogal seksueel onderdrukkend en afkomstig uit het patriarchaat!
[ afbeelding ]
Mja. DSI>TBBquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:04 schreef Zipportal het volgende:
https://www.ad.nl/riviere(...)-werkendam~a73f5b8b/
@:onlogisch
@:wereldgozer
TBBGoden.
Wat zijn dit voor mensen in het dagelijks leven?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Je kent Sylvana toch wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor mensen in het dagelijks leven?
Zouden dit trollen zijn op een willekeurig forum of zo? (en misschien nog wel moderator ook????)
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:04 schreef Zipportal het volgende:
https://www.ad.nl/riviere(...)-werkendam~a73f5b8b/
@:onlogisch
@:wereldgozer
TBBGoden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |