quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:13 schreef GGMM het volgende:
Kut ik kan geen screenshot maken van de OP op m'n werk.
Kom je goed weg.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:14 schreef DonRaja het volgende:
Oh, nu kan Lenny helemaal los, ik postte door het slotje.
Dat hoeft niet. Ik was sowieso nergens bij betrokken zonet. Je zult nul crewbash posts van mij vinden in COR.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wil je dat ik deze ook note en je naar de FA's schop voor alweer crewbash? Want wordt wel beetje vervelend dit.
Keep it like that pleasequote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat hoef niet. Ik was sowieso nergens bij betrokken zonet. Je zult nul crewbash posts van mij vinden in COR.
wat een drukte allemaal hè om een griepjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Keep it like that please![]()
COR is serieus echt heel veel werk namelijk. En er wordt constant over gezeken. Wij zitten er ook maar een beetje vrijwillig onze energie en tijd in te steken.
Lul.quote:
Ik heb daarom laatst in feedback nog een compliment gegeven voor het goede Moderen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
COR is serieus echt heel veel werk namelijk. En er wordt constant over gezeken. Wij zitten er ook maar een beetje vrijwillig onze energie en tijd in te steken.
Mja. We zullen zien hoe het zich uitbreidt. Zou gewoon gaaf zijn als users zich normaal zouden gedragenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een drukte allemaal hè om een griepje
Kleuterleidster zijn is ook behoorlijk lastig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb daarom laatst in feedback nog een compliment gegeven voor het goede Moderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |