wie is datquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Smerig varken ben je ook he.
@:lonaa
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zij heeft ervoor gezorgd dat @:scrummie2.1 verbannen is.
Wtfquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zij heeft ervoor gezorgd dat @:scrummie2.1 verbannen is.
Ik denk dat Scrummie liever een foto heeft van Thierry die zijn handen wast. En als je hem echt blij wil maken moet je een foto plaatsen van Kim Boon die haar handen wast.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:30 schreef El-Stinho het volgende:
NEEEEEEEE @:SCRUMMIE2.1
Ter compensatie een handenwassende greet.
[ afbeelding ]
KadGod.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik mis mijn goede vriend.
[ afbeelding ]
Waarom noem je mij een smerig varken?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Smerig varken ben je ook he.
@:lonaa
Hee, COR maatquote:
Het is niet breaking.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hee, COR maat
Ik heb net een BREAKING post gemaakt. Graag je reactie.
COR / Nederlandse ziekenhuizen zijn een parodie op ziekenhuizen
@:Scrummie2.1 moet dit helaas missen.
Dit topic wordt steeds beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hee, COR maat
Ik heb net een BREAKING post gemaakt. Graag je reactie.
COR / Nederlandse ziekenhuizen zijn een parodie op ziekenhuizen
@:Scrummie2.1 moet dit helaas missen.
Dan doe je het toch nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Keep it like that please![]()
COR is serieus echt heel veel werk namelijk. En er wordt constant over gezeken. Wij zitten er ook maar een beetje vrijwillig onze energie en tijd in te steken.
Je bent nog steeds welkom in het parodietopic in COR!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:03 schreef Caland het volgende:
Oh, ik ben duidelijk te laat voor het feestje
Gereageerd makkerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je bent nog steeds welkom in het parodietopic in COR!
Persoonlijk vind ik het een beetje laf dat @GGMM @Elan niet gewoon durft te mentionen in die postquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt! Hopelijk komt Elan nu ook naar het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |