wanneer uitquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Donkere modus is beschikbaar in WhatsApp
https://tweakers.net/nieu(...)aar-in-whatsapp.html
GENOT.
BLACKED. Eindelijk.
Werkt niet bij mijquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Donkere modus is beschikbaar in WhatsApp
https://tweakers.net/nieu(...)aar-in-whatsapp.html
GENOT.
BLACKED. Eindelijk.
Wordt nu uitgerold over de komende dagen. Als je Android hebt kun je 'm sneller krijgen. Zie eerste comment op Tweakers.quote:
Ik heb hem alquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt nu uitgerold over de komende dagen. Als je Android hebt kun je 'm sneller krijgen. Zie eerste comment op Tweakers.
Stewards gaan als gestapos te werk let maar opquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik lees verder geen beperkende maatregelen eigenlijk.
Alcohol is toch juist goed tegen dat milde griepje?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef Tjacka het volgende:
Lol er worden bedrijfsfeesten gecanceld vanwege dat virus
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef Tjacka het volgende:
Lol er worden bedrijfsfeesten gecanceld vanwege dat virus
Het RIVM wil meer gaan testen. Er komt een enorme chaos hier zoals in Italiëquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alcohol is toch juist goed tegen dat milde griepje?
Vrij debiel allemaal inderdaadquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het RIVM wil meer gaan testen. Er komt een enorme chaos hier zoals in Italië
Komt goed johquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het RIVM wil meer gaan testen. Er komt een enorme chaos hier zoals in Italië
Eerder een kriebelhoestje.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt, eens kijken of ik een manier kan bedenken om superspreader te worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:03 schreef Tjacka het volgende:
Enige manier hoe ik Ajax het seizoen nog zie redden.
Dit is een mooie voor in het grote coronatopic.quote:
Mokervet zwijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb een Big American XXL. Teringgroot ding zeg. Maar ik ga hem op krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |