Echt hè... je mag gewoon geen mede FOK!Ker ontmoeten, ik geloof dat dan de wereld vergaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:53 schreef stokj het volgende:
Wel leuk om te zien dat er een aantal users hier in de buurt wonen! Jammer dat je niet met hun in contact kan treden. Je weet zelf, FOK! anoniem incognito.
Euh dat kan wel via DM op username... naja wat iedereen daarmee doet zelf weten natuurlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:53 schreef stokj het volgende:
Wel leuk om te zien dat er een aantal users hier in de buurt wonen! Jammer dat je niet met hun in contact kan treden. Je weet zelf, FOK! anoniem incognito.
Klopt want stel je komt achter iemands identiteit. Dat kan niet hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:58 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Echt hè... je mag gewoon geen mede FOK!Ker ontmoeten, ik geloof dat dan de wereld vergaat.
Hmhmquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:02 schreef kree het volgende:
[..]
Euh dat kan wel via DM op username... naja wat iedereen daarmee doet zelf weten natuurlijk
Hier bij mij niet zoveel vlak bij trouwens en hou er rekening mee niet de locaties zijn op een huis adres ofzo voor iedereen maar altijd iets afwijkend niet veel. Maarja wilde geen stalker verhalen krijgen hier. Dus in postcode gebied zit je sowieso aardig als het overeenkomt.
Ik heb we eens iemand ontmoet voor band nog ook via fok, Na zal ff geen namen noemen. Maar kan best wel hoor, Waag er eens dm aan of pm of post hier
Of 2 eigenlijk.
Het kan best wel maar gewoon via dm. Nu zou het leuk zijn als dit live gaat hier. Haha Maarja dat moet je ook maar willen. Maar iedereen kan dm sturen ff op username. Mss beetje subdoel ook van het kaartjequote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt want stel je komt achter iemands identiteit. Dat kan niet hoor.![]()
Dat is waar.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
Het kan best wel maar gewoon via dm. Nu zou het leuk zijn als dit live gaat hier. Haha Maarja dat moet je ook maar willen. Maar iedereen kan dm sturen ff op username. Mss beetje subdoel ook van het kaartje
Hey, veel waarvan ik het niet wist.quote:Op maandag 20 april 2020 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien de lijst een beetje opschonen?
Remqo heet nu FernandoMartinez trouwens.
Poes is anoniem
Igen is anoniem
ZetaOS is anoniem
Charlotte3 is anoniem
Fokker89 is anoniem
CrashO is anoniem
Driepink is anoniem
Mariocash ook
Net als Vanillekwak
En Chai
En waarschijnlijk nog wel meer.
Hmms veel. Maar anoniem in de zin van? Dat ze weg zijn van fok! Want dan kan ik ze beter helemaal eraf halen lijkt me?quote:Op maandag 20 april 2020 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
Poes is anoniem
Igen is anoniem
ZetaOS is anoniem
Charlotte3 is anoniem
Fokker89 is anoniem
CrashO is anoniem
Driepink is anoniem
Mariocash ook
Net als Vanillekwak
En Chai
Ja, dat hun account verwijderd is. Die kunnen er dus uit.quote:Op maandag 20 april 2020 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Hmms veel. Maar anoniem in de zin van? Dat ze weg zijn van fok! Want dan kan ik ze beter helemaal eraf halen lijkt me?
Anyway zal eind vd week weer alles eens updaten. Voor de afwisseling deze week weer wel ineens aarig wat werk (gelukkig)
Ah op die manier, ja dan kunnen ze er beter uitquote:Op maandag 20 april 2020 16:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat hun account verwijderd is. Die kunnen er dus uit.
Chai is er nog (andere username)quote:Op maandag 20 april 2020 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
Poes is anoniem
Igen is anoniem
ZetaOS is anoniem
Charlotte3 is anoniem
Fokker89 is anoniem
CrashO is anoniem
Driepink is anoniem
Mariocash ook
Net als Vanillekwak
En Chai
Dat kan, met nieuwe accounts. Want de originele accounts zijn iig #ANONIEMquote:Op maandag 20 april 2020 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Chai is er nog (andere username)
CrashO is er nog (of was iig, andere username)
Kloptquote:Op maandag 20 april 2020 19:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat kan, met nieuwe accounts. Want de originele accounts zijn iig #ANONIEM
Nou ik haal ze er gewoon uit, althans die hier gemeld zijn want om er nu 500+ door te gaan zoeken is geen doen.quote:
Allemaal uit het kaartje gehaald. Als ze er met een andere nieuwe username zijn dan even weer opnieuw aanmelden graag npquote:Op maandag 20 april 2020 18:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Chai is er nog (andere username)
CrashO is er nog (of was iig, andere username)
Altijd goed mis ook dingen wel enzo. Maar probeer het echt ff up to date te houden. Alle hulp is welkomquote:Op woensdag 29 april 2020 09:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik volg deze weer even voor de database.
Treehut362 staat er dubbel in.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
Altijd goed mis ook dingen wel enzo. Maar probeer het echt ff up to date te houden. Alle hulp is welkom
Ah dat zal een foutje zijn of wss dubbel toegevoegd ofzo.quote:
Die moet ik dan aanpassen, vraag weer welke is de goeie haha.quote:
Toegevoegd op het kaartje, Not meer die nu willen? Ben nu ff ermee bezig nlquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope sorry, woon nu 200km naar het noorden
Que?quote:
Ja dat is wel een idee, maar dat is een behoorlijke lijst inmiddelsquote:Op zondag 4 april 2021 19:42 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zou iedereen wel een keer om een mention vragen of het nog klopt
Ik ben verhuisd inmiddelsquote:Op maandag 5 april 2021 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is wel een idee, maar dat is een behoorlijke lijst inmiddels
Wel leuk misschien ter promotie van het topic
Donequote:Op maandag 5 april 2021 12:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd inmiddels
Zal je zo even een dm sturen.
quote:
R.I.P. aan de kaartnabestaanden.quote:
Ik zal ze een kaartje sturen.quote:
Veel langer toch wel??quote:Op maandag 5 juni 2023 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Meer dan 450 dagen online geweest. Toch best fantastisch.
De kaart is zelf al verhuisd zonder nieuw adres achter te latenquote:Op maandag 5 juni 2023 19:10 schreef chufi het volgende:
Haal mij er maar af , ik ben inmiddels verhuisd
Naast de buurman!quote:
Stadsgenootquote:
done, op basis wat je nu geeft, postcodes enzo verschillen nl per land, google zegt Portugal locatie, als het niet klopt zeg ffquote:
Het is goed genoeg, ik woon daar in de regio. Mocht je hulp nodig hebben dan roep je maar.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
done, op basis wat je nu geeft, postcodes enzo verschillen nl per land, google zegt Portugal locatie, als het niet klopt zeg ff
ok top, ja graag iemand die even dan dit topic in de gaten houd?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
Het is goed genoeg, ik woon daar in de regio. Mocht je hulp nodig hebben dan roep je maar.
Ja hoor, geen probleem.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
ok top, ja graag iemand die even dan dit topic in de gaten houd?
Vorige keer werd het nl echt veel enzo voor mezelf om bij te houden.
Wil je dat, kan dat delen nl dat je kan toevoegen zelf ook wie hier reageert voor toevoegen op kaartje enzo?
Ok doe je dat even via DM dan verder voor het bewerken linkjequote:
Mede Portugeesquote:
Ik kan mezelf toevoegen en ik denk ook anderen verwijderen. Weet niet of dat de bedoeling is?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:07 schreef kree het volgende:
https://www.google.com/ma(...)jRK5O9as&usp=sharing
lege kaart nieuwe kansen, maar wil wel ff wat hebben die me hiermee helpt om alles toe te voegen?
wss niet nee? google is ook zo onhandig met dit soort dingen? eens kijken?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mezelf toevoegen en ik denk ook anderen verwijderen. Weet niet of dat de bedoeling is?
euh is dat nu zo, ik ben nl uitgelogged even om het te testen, maar dan kan ik eigenlijk niks wijzigen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kan mezelf toevoegen en ik denk ook anderen verwijderen. Weet niet of dat de bedoeling is?
Je moet wel ingelogd zijn met een Google-account, maar als je dat bent kun je wijzigen. Jij blijft wel eigenaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:02 schreef kree het volgende:
[..]
euh is dat nu zo, ik ben nl uitgelogged even om het te testen, maar dan kan ik eigenlijk niks wijzigen?
Ik denk dat je de edit link hebt gedeeld ipv. de view link. Ofzo.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
wss niet nee? google is ook zo onhandig met dit soort dingen? eens kijken?
ok euhm dan weet ik niet hoe ik dat in kan dekken verder eigenlijk? Ik kan bewerken rechten geven met link of via e-mail. verder zie ik niet echt een optie. Maar jij zegt nu je kunt alles wijzigen via die link of alleen jezelf?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet wel ingelogd zijn met een Google-account, maar als je dat bent kun je wijzigen. Jij blijft wel eigenaar.
Ik kan gewoon alles wijzigen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
ok euhm dan weet ik niet hoe ik dat in kan dekken verder eigenlijk? Ik kan bewerken rechten geven met link of via e-mail. verder zie ik niet echt een optie. Maar jij zegt nu je kunt alles wijzigen via die link of alleen jezelf?
ok das niet goed thanks voor het melden, even kijken ik moet wat links dan weghalen, welke post stond die in waarmee dat kon?quote:
#85 Maar goed, bij mij staat ie nu al in mijn maps bij "geen eigendom". Daar blijft ie ook wel instaan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:07 schreef kree het volgende:
[..]
ok das niet goed thanks voor het melden, even kijken ik moet wat links dan weghalen, welke post stond die in waarmee dat kon?
nee dat lukt niet voor mij van jou link? Ik had het even terug gekeken maar zie ook niet echt waar dat nou kon voor die van mij, mits ik persoonlijk linkje had gestuurd naar mensen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
#85 Maar goed, bij mij staat ie nu al in mijn maps bij "geen eigendom". Daar blijft ie ook wel instaan.
Kun jij eens kijken of je deze kunt wijzigen?
https://www.google.com/ma(...)Y1XdotRs&usp=sharing
Hmm, bijzonder.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat lukt niet voor mij van jou link? Ik had het even terug gekeken maar zie ook niet echt waar dat nou kon voor die van mij, mits ik persoonlijk linkje had gestuurd naar mensen.
Maar ok we moeten dat even zeker weten? Want niet de bedoeling zo dat iedereen erin gaat kloten
Lukt dit nu nog om iets te wijzigen? bekijken mag trouwens maar bewerken niet?
alleen kijker link zou deze moeten zijnquote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:18 schreef kree het volgende:
ja denk het, ik was nog wat dingen aan het wijzigen erin dus wellicht is dat toeval dat het lukte?
Ik kijk even via DM die hiermee willen helpen en die doe ik het linkje voor bewerken wel via mail.
Dan zou het denk ik moeten werken even voor nu.
Laat me weten als het niet zo is trouwens
Toegevoegd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wil eventueel ook wel mee helpen voor in de avond uren(overdag werk en kids).
Woon zelf in Dokkum (0519).
Toegevoegd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:46 schreef Flitskikker het volgende:
Leuk dat dit weer leeft! Kun je mij op 2317 zetten?
TS heeft ook maar een nieuw deel geopend, de originele TS is @kreequote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:18 schreef schommelstoel het volgende:
Opzich wel grappig dat TS zelf op anoniem is, in een topic dat over je lokatie gaat.
nee dat was een losse, maar zat er over te denken om te vragen of de mods wellicht deze kaart/link erin kunnen zetten. Denk ook dat 1 kaartje handiger is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:24 schreef lily het volgende:
Zit deze kaart dan ook in het “de atmosfeer staat op ontploffen” topic?
Zie DMquote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wil eventueel ook wel mee helpen voor in de avond uren(overdag werk en kids).
Woon zelf in Dokkum (0519).
https://www.google.com/ma(...)jRK5O9as&usp=sharingquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 11:05 schreef D.Licious het volgende:
Is het kaartje ook al ergens te zien?
Toegevoegdquote:
Toegevoegdquote:
Ik kom uit op spanje, is dat correct? Zo niet even de postcode veranderen (met eventueel plaatsnaam erbij)quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 12:58 schreef dick_laurent het volgende:
03170
Betwijfel of ik een mede FOK!er in de buurt heb maar laat me graag verrassen!
Toegevoegdquote:
Yes, kloptquote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik kom uit op spanje, is dat correct? Zo niet even de postcode veranderen (met eventueel plaatsnaam erbij)
Als het Singapore is, dan heb ik het goed toegevoegd.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 14:27 schreef Libris het volgende:
van ver weg (ergens bij 1.38374,103.7441)
Top! Heb je toegevoegd op de kaartquote:
Toegevoegdquote:
Toegevoegd!quote:
Toegevoegd!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:07 schreef AnneX het volgende:
Op naar een nieuwe kaart.
3992
Opmerking: Op de ipad zijn de users namen slecht te lezen! Inzoomen maakt niks uit.
Toegevoegd!quote:
Toegevoegd!quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Alles moet opnieuw? ....
9741KV
Ok. Zijn het mijn ogen en de mini ipad.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
En waarschijnlijk kunnen wij dit niet veranderen qua leesbaarheid.
@:Kree , weet jij dit toevallig?
Edit:
@:AnneX ik heb net even gekeken op mijn ipad, maar bij mij is het duidelijk leesbaar net als op de windows/mobiel.
Ik krijg Kortrijk en Joure als plaatsen, waar kan ik deze neerzetten?quote:
Je staat erbij!quote:Op zondag 15 oktober 2023 08:54 schreef Deisyy het volgende:
Leuk dat dit er weer is, mijn naam mag op 3231.
Ook jij staat eropquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben in de tussentijd verhuisd naar 1902CD
En natuurlijk jij ookquote:
Ah een mini ipad, die heb ik hier zelf niet in huis maar gezien het op mobiel ook goed gaat lijkt het een mini ipad dingetje. Gebruik je lettervergroting? Dan zal dit misschien het probleem kunnen zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 08:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok. Zijn het mijn ogen en de mini ipad.
Oh lol. Ja België kan soms natuurlijk ook.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik krijg Kortrijk en Joure als plaatsen, waar kan ik deze neerzetten?
[..]
Je staat erbij!
[..]
Ook jij staat erop
[..]
En natuurlijk jij ook
Top je staat erbijquote:Op zondag 15 oktober 2023 12:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh lol. Ja België kan soms natuurlijk ook.
Nee het is Joure
Volgens mij is daar niet iets simpel aan te doen helaas, tis een beetje een google ding.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 23:07 schreef AnneX het volgende:
Op naar een nieuwe kaart.
3992
Opmerking: Op de ipad zijn de users namen slecht te lezen! Inzoomen maakt niks uit.
Helder en leesbaar👍🏼quote:Op zondag 15 oktober 2023 22:22 schreef kree het volgende:
Via google Earth bekijken kan ook nog trouwens:
https://earth.google.com/(...)qUks1TzlhcyACOgMKATA
En thx @:murph voor de html toevoegen in de OP![]()
Ziet er goed @Murphquote:Op zondag 15 oktober 2023 22:22 schreef kree het volgende:
Via google Earth bekijken kan ook nog trouwens:
https://earth.google.com/(...)qUks1TzlhcyACOgMKATA
En thx @:murph voor de html toevoegen in de OP![]()
Dank u.quote:
Goed bezig!quote:
En je staat op de kaart!quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:14 schreef Chandler het volgende:
Dus ik begrijp goed alleen postcode of mag plaatsnaam ook, postcode geef ik niet, plaatsnaam is Groningen stad (of je maakt er 9712 van)
Dank we doen ons bestquote:
Idd precies daarom ook met de 4 cijfers ff plaatsnaam en zeker in het buitenland even het land erbij vernoemen, want google geeft nog wel eens verschillende resultaten nl met alleen zoeken op nrs.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En je staat op de kaart!![]()
Postcode of plaatsnaam, alle 2 is goed.
Met postcode kies ik een plek in de buurt b.v een plek met water, dan kan iedereen zien in welk deel je ongeveer woont, we doen nooit een exacte locatie.
Met een plaatsnaam hebben we geen indicatie en zullen we je ergens moeten neerzetten.
[..]
Dank we doen ons best
Het is er wellicht nog als ik het kan herleiden nog van mijn oude harde schijven.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat het allemaal opnieuw moet.
Was een mooi overzicht. Nu is het nog helemaal kaal.
Bij mij is het ook globaal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
Idd precies daarom ook met de 4 cijfers ff plaatsnaam en zeker in het buitenland even het land erbij vernoemen, want google geeft nog wel eens verschillende resultaten nl met alleen zoeken op nrs.
Alleen plaats mag ook, probleem daarmee is, is als iedereen dat zegt dan komen de pijltjes precies op dezelfde locatie te staan, oplossing was ze dan beetje van elkaar te verschuiven op het kaartje binnen stad.
Kan ook dus hoor, het gaat om globaal beetje het hoeft niet op precies adres. Maar is aan degene die hem toevoegt zodat het beetje leesbaar blijft op het kaartje.
Soms geeft een postcode meerdere woonplekken in Nederland of andere landen, dan is het soms wel fijn als zowel postcode als woonplaats wordt gemeld
En anders ff vragen mag altijd natuurlijk. Lekker bezig @:speedygj ik had er even geen tijd voor vandaag
Lekker bezig en dank voor het plaatsen!quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En je staat op de kaart!![]()
Postcode of plaatsnaam, alle 2 is goed.
Met postcode kies ik een plek in de buurt b.v een plek met water, dan kan iedereen zien in welk deel je ongeveer woont, we doen nooit een exacte locatie.
Met een plaatsnaam hebben we geen indicatie en zullen we je ergens moeten neerzetten.
Soms geeft een postcode meerdere woonplekken in Nederland of andere landen, dan is het soms wel fijn als zowel postcode als woonplaats wordt gemeld
[..]
Dank we doen ons best
nou das prima toch, denk het hele idee is ook niet om precies adressen van elkaar te achterhalen, althans niet mijn bedoeling ervan, paar honderd meter (paar km) is nauwkeurig genoeg voor het ideequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:35 schreef lily het volgende:
[..]
Bij mij is het ook globaal.
Als je op het google Earth kaartje kijkt lijkt het alsof ik middenin het bos woon.
Dat is helaas niet zo![]()
Ik woon er een aantal (paar honderd) meter vandaan.
Niks aan toe te voegenquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
Idd precies daarom ook met de 4 cijfers ff plaatsnaam en zeker in het buitenland even het land erbij vernoemen, want google geeft nog wel eens verschillende resultaten nl met alleen zoeken op nrs.
Alleen plaats mag ook, probleem daarmee is, is als iedereen dat zegt dan komen de pijltjes precies op dezelfde locatie te staan, oplossing was ze dan beetje van elkaar te verschuiven op het kaartje binnen stad.
Kan ook dus hoor, het gaat om globaal beetje het hoeft niet op precies adres. Maar is aan degene die hem toevoegt zodat het beetje leesbaar blijft op het kaartje.
En anders ff vragen mag altijd natuurlijk. Lekker bezig @:speedygj ik had er even geen tijd voor vandaag
Bedankt en graag gedaanquote:Op maandag 16 oktober 2023 20:45 schreef Chandler het volgende:
[..]
Lekker bezig en dank voor het plaatsen!
Mocht het inderdaad zijn dat hij/zij exact de woonplaats op de kaart wilt hebben, dan is een DM natuurlijk wel een goed ideequote:Op maandag 16 oktober 2023 20:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou das prima toch, denk het hele idee is ook niet om precies adressen van elkaar te achterhalen, althans niet mijn bedoeling ervan, paar honderd meter (paar km) is nauwkeurig genoeg voor het idee
Als iemand dichterbij wil weten dan DM'en ze maar persoonlijk lijkt me
En dan is het aan ieder zelf om daar meer duidelijkheid over te geven, maar dat is niet voor in dit topic. Naar eigen idee en eigen risico dat doen
Weet je wat ook leuk is? Dat je vanaf nu deelneemt aan die mooie blauwe pinquote:
Middenstip van het stadion.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet je wat ook leuk is? Dat je vanaf nu deelneemt aan die mooie blauwe pin![]()
Zoals gezegd wordt dit globaal neergezet, kan dus iets afwijken betreft postcode maar aarzel niet en geef het aan als je het iets nauwkeuriger wilt hebbenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Middenstip van het stadion.Waarvan de postcode 8025 is.
Neuh is prima. Viel me alleen op.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zoals gezegd wordt dit globaal neergezet, kan dus iets afwijken betreft postcode maar aarzel niet en geef het aan als je het iets nauwkeuriger wilt hebben
Toegevoegd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:03 schreef Staaf het volgende:
Ik woon in Hoef en Haag. Wil je me toevoegen?
Leuke naam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:03 schreef Staaf het volgende:
Ik woon in Hoef en Haag. Wil je me toevoegen?
Hoef en Haag is een dorp in aanbouw aan de Lek, behorend tot de gemeente Vijfheerenlanden, in de Nederlandse provincie Utrecht. Op 1 januari 2021 telde het dorp 1.940 inwoners. De bouw van het dorp werd gestart in 2016. De nabijgelegen stad Vianen wilde groeien naar 21.000 inwoners.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke naam.
Nog nooit van gehoord. @:dkup
Je staat eropquote:Op maandag 20 november 2023 18:56 schreef Troel het volgende:
Leuk, 7481 hierGraag wel in het kleine dorpje richting de grens
Perfect!quote:Op maandag 20 november 2023 20:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je staat erop, meld even of het goed is of dat ik het nog iets moet aanpassen
Dan woon je vlakbij de DJ van KrissKrossquote:Op zondag 15 oktober 2023 08:55 schreef DJMO het volgende:
Ik ben in de tussentijd verhuisd naar 1902CD
En je staat op de kaartquote:
Brunssum juist? Zo ja dan sta je er nu opquote:
Donequote:
Donequote:
Donequote:
Gezien jullie samen wonen heb ik de naam bij JJH toegevoegd zodat ook jullie naam goed zichtbaar isquote:Op zondag 14 januari 2024 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
8023
bijna op JJH gezien we samenwonen
Heheh, kijk nou waar je woontquote:
Donequote:Op maandag 15 januari 2024 11:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik mag ook (weer) op de (nieuwe) kaart: 80336, Duitsland
We zetten de users altijd op een random plek, parken/meren/sloten/openbare plekken etc, dus nooit op de precieze locatiequote:Op maandag 15 januari 2024 10:45 schreef dick_laurent het volgende:
Lol ik zie nu net trouwens pas dat als je in google Earth helemaal inzoomt op mijn locatie dat ik precies in een groot met algen bedekt water reservoir woon.
Blub.
Aangepastquote:Op maandag 15 januari 2024 09:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Heheh, kijk nou waar je woontMisschien even iets laten verplaatsen?
Dat begreep ik al wel hoorquote:Op maandag 15 januari 2024 16:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
We zetten de users altijd op een random plek, parken/meren/sloten/openbare plekken etc, dus nooit op de precieze locatie
Nu wel, je staat op de kaart (of in het veld, hoe je het zelf wilt zienquote:Op woensdag 24 januari 2024 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht dat ik er altijd al in stond, maar blijkbaar niet. Het is 6035RE.
@dick_laurent GAP!quote:Op maandag 15 januari 2024 17:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat begreep ik al wel hoor![]()
Vond t gewoon grappig.
Je staat eropquote:Op maandag 29 januari 2024 19:01 schreef marc0871 het volgende:
Kan er voor mij een pinnetje gezet worden in postcode 6666?
Nou, inderdaad zeg. Die zag ik niet aankomen.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je staat eropHopelijk heb je geen nat pak aan overgehouden
Hoe is het, manquote:
Ah. Bij dat kloten vliegveldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
8302 Kloten (ja, echt) in Zwitserland
Je staat in het middel van een balquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:05 schreef Intrepidity het volgende:
8302 Kloten (ja, echt) in Zwitserland
Het is Hilversumquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Die bestaat in Almere, Enschede, Nijmegen en Veenendaal.
Sambal bij? (je staat in de Chinees)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
We waren bijna buren(4731MR)
Nu 4703EB
Ik heb je op allebei de plekken toegevoegdquote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
7004 A? in Doetinchem en ongeveer 1/3 van het jaar 03250 La Chabanne, Frankrijk.
Bedanktquote:Op maandag 1 april 2024 21:49 schreef Managarm het volgende:
[..]
Ik heb je op allebei de plekken toegevoegd.
Pak een stoel en ga er lekker bij zitten, honderden boeken wachten op jou om gelezen te wordenquote:
Je staat op de kaart!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:42 schreef myShizzle het volgende:
9223 LH Houtigehage
is waar mijn bed slaapt
Dit gaat niet om de website zelf, het is meer voor de gebruikers. Het is toch leuk om te zien waar de gebruikers wonen, tevens is het optioneel, je hoeft je niet aan te melden hiervoor.quote:Op woensdag 10 juli 2024 01:10 schreef Gunnter het volgende:
Als je forum.fok.nl vers laadt dan krijg je de privacy pop-up. En dan staat er dat Fok je hardware scant voor precieze geo-locatie. Met andere woorden Fok.nl weet al precies waar elke user woont. Of begrijp ik dit verkeerd.
Je staat erop, ooit nog een keer naar Puntpop in Wuustwezel geweest, het was zo koud dat we frikandellen aten om onze handen te warmenquote:
Je staat weer op de kaart!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 01:34 schreef Maureentje het volgende:
Ik heb er heeeeel lang geleden op gestaan maar nu niet meer![]()
6045EG
Je staat naast kree, met een gezellig uitzicht aldaar. Ik kon je postcode niet vinden helaas.quote:
Je laakt wat droogte, je staat op de kaart!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog niemand uit Amersfoort?![]()
3826, plemp me maar in het water bij het station ergens
Ah, in de nieuwbouwwijk daar. Woonde er lang tegenover.quote:
Ja nieuwbouw, waarschijnlijk vindt ie hem daarom ook niet. een ware crime met alle bezorgers bij het verhuizen. Heeft de buurt goed opgeknapt, vind het zo wel een prettig plekje met het park en de Vliet om de hoek.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, in de nieuwbouwwijk daar. Woonde er lang tegenover.
Als je een minder doods uitzicht wilt dan roep je maar.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja nieuwbouw, waarschijnlijk vindt ie hem daarom ook niet. een ware crime met alle bezorgers bij het verhuizen. Heeft de buurt goed opgeknapt, vind het zo wel een prettig plekje met het park en de Vliet om de hoek.
Was niet erg wonen, maar die 20 flats ofzo hebben er wel voor gezorgd dat het niet meer dorps voelt. Uitzicht weg, veel drukker etc.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja nieuwbouw, waarschijnlijk vindt ie hem daarom ook niet. een ware crime met alle bezorgers bij het verhuizen. Heeft de buurt goed opgeknapt, vind het zo wel een prettig plekje met het park en de Vliet om de hoek.
Ja snap ik wel. Woon nu direct naast Brill vlak aan de Kanaalweg met uitzicht over het kanaal en park, dus da's wel oké. Wel drukte inderdaad. Wel heel veel jonge stellen nog net voor de babyfase, dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet erg wonen, maar die 20 flats ofzo hebben er wel voor gezorgd dat het niet meer dorps voelt. Uitzicht weg, veel drukker etc.
2321JC kan je doen, is Brill zelf, al word je van die foto's ook niet heel enthousiast, maar dat is het meest in de buurt.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:52 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als je een minder doods uitzicht wilt dan roep je maar.
Je bent in het water gaan liggen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:10 schreef nostra het volgende:
[..]
2321JC kan je doen, is Brill zelf, al word je van die foto's ook niet heel enthousiast, maar dat is het meest in de buurt.
Je mag voor mij 2391 opschrijven.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:08 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja snap ik wel. Woon nu direct naast Brill vlak aan de Kanaalweg met uitzicht over het kanaal en park, dus da's wel oké. Wel drukte inderdaad. Wel heel veel jonge stellen nog net voor de babyfase, dat scheelt wel.
Je staat op de kaart!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag voor mij 2391 opschrijven.
Dankjewel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |